home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)  (Læst 53371 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: De Røde Djævle anno 2011/2012 (OL Kval)
« Svar #30: 08 Jan 2008, 23:01 »

Gode updates Smiley og tillykke med endnu en titel Peace

Synes nu ikke der er brug for luft forandring Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager

« Svar #31: 09 Jan 2008, 07:34 »

Hey..

I skrivende stund, er der over 500, der har kigget forbi min blog.. Et par stykker af jer har været så venlige at kommentere.. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeg skal gøre anderledes for at I giver at skrive en kommentar eller 2..

På forhånd tak..

GP over & out crazy Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #32: 09 Jan 2008, 20:12 »

Februar 2012

Liverpool 3-2 (u)
Efter 3 sæsoner udenfor top10 er Liverpool tilbage i kampen om de europæiske pladser hvor de hører til. Men efter en spændende kamp på Anfield Road hvor vi kommer bagud 2 gange er det fedt at snuppe de 3 point takket være ikke mindst Tévez, Ronaldo & Rooney. Liverpool kunne have fået uafgjort til sidst men Gordon stod i vejen. 

Tyrkiet – Brasilien 1-3
Kaka åbnende kampen med et drømmehug efter 36 minutter og lige før halvlegen sluttede scorede tilbagevendte Denilson sit første landskampsmål. I anden halvleg reducerede Gökhan Ünal, inden debutanten Alan Kardec sit første mål.
”Kardec fortsætter sin gode form fra u23-holdet og det er dejligt at han får succes med det samme. Han skal nok blive til noget stort” sagde landstræneren efter kampen.
”Vi vinder med 3-1 på udebane over et stærkt hold og jeg er meget tilfreds med de mange unge spillere, som var med i dag. Det tegner godt for fremtiden” sagde Ronaldinho efter kampen.

Bristiol City 2-0 (u)
Bojan fik chancen fra start og den unge angriber kvitterede med 2 scoringer. Det kunne nemt have udviklet sig til en storsejr til United, men Håkon Opdal stod i vejen. Selvom om det er en 2-0 sejr på udebane ville jeg gerne have lammetævet Premier Leagues bundprop.

Bolton 2-0 (h)
Igen en god målmandspræstation, denne gang fra Boltons Jussi Jääskeläinen, som blev MOM. VI kommer med en solid defensiv samt at vores offensive spil driver gæk med Bolton gennem hele kampen. Igen scorer vi ikke nok, men Rooney & Tévez har alligevel scoret henholdsvis 14 & 16 mål i PL indtil videre.

FA Cup 5. runde: Bournemouth 3-1 (h)
Vi møder et hold fra de lavere rækker og igen er det de ”Young Devils”, der får chancen.  Brasilianske Lulinha fortsætter de gode takter fra OL kvalen og åbner kampen med sin scoring efter 12 minutter. Kampens eneste danske islæt, angriberen Morten Thomsen får hele anden halvleg og efter 78 minutter scorer han sit førsteholdsmål i sin debut. Et drop fra 2. keeper Tim Wiese i kampens overtid sikrer udeholdet sit et meget ufortjent mål.

UEFA Champions League.
I første knockout runde møde Manchester United møde vinderen af gruppe A fra Real Madrid. Madrilianerne har tidligere vundet turneringen hele 9 gange tidligere og det bliver uden tvivl 2 spændene kampe.
Kampene bliver en gentagelse af semifinalen fra sidste sæson, hvor Manchester United vandt med samlet 3-1. De 2 giganter mødtes også i knockoutrunden i for 2 år siden, hvor United gik videre med samlet 1-0 efter en sejr på Old Trafford.

Kampen blev afgjort af Francesc Fabregas på et landskud med 6 minutter igen. Skuffende at vi ikke vinder med flere mål, da vi sidder på kampen hele vejen igen. Men vi har sikret os et fornuftigt udgangspunkt til besøget på Santiago Bernabeu. 

Carling Cup finalen.
Vi skal et smut til London for at møde Watford i Carling-cup finalen. Det er de unge spillere, som har fået os hertil og derfor er det selvfølgelig også dem, der skal have chancen i finalen. De får rutinerede spillere som er med er med fordi de er utilfredse med manglende spilletid.

Bemærk Watfords målmand. Han har en stor del af æren for at de er nået så langt.

Vi dominerer fra kampens start og det er faktisk kun Schmeichel, som virker klar til finalen. Lulinha åbner scoringen efter 28 minutter og 12 minutter senere scorer Krkic  til 2-0. Meget tilfreds går jeg tilpas og udskifter følgende spillere; Thomsen for Krkic, Piatti for Lulinha & Pirlo for Daminutã.
Selv med 3 nye spillere på banen virkede vi dovne og færdige med kampen. Watford presser os i bund fra første minut og det er kun Tim Wiese, der holder os inde i kampen. Efter 67 minutter er jeg nødsaget til at tage en skadet Piatti og spille med 10 mand resten af kampen.
Selv med 10 mand formår Watford ikke at score og Manchester United vandt Carling-cuppen for 4. gang. (1992, 2006, 2010 & 2012)

Februars sidste kamp.
Wigan 2-0 (h)
Wigan er heldige med at kunne gå til pausen med 0-0 og de er endnu heldige med at der er spillet 62 minutter før Nani banker bolden i nettet. Den tidligere United-spiller Danny Simpson taber et skridt og så er Nani gået. Målet til 2-0 scores af Sergio Ramos efter et godt hjørnespark fra italienske Giovinco med 6 minutter igen.

Februar var en dejlig måned, hvor der kun var sejre til United. Jeg fik i øvrigt også prisen som Månedens Manager.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 20:24 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

MO
Lilleputspiller
*

Sv: De Røde Djævle (Februar 2012: PL, CL & CC-finale)
« Svar #33: 09 Jan 2008, 20:40 »

Hvad er det for et skin du har? Kunne du evt smide et link? Smiley

Zulue
Manager

« Svar #34: 09 Jan 2008, 20:46 »

Fed blog, kan dog ikke lide at du slår Real ud.. Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #35: 09 Jan 2008, 21:09 »

Hvad er det for et skin du har? Kunne du evt smide et link? Smiley

Her er det skin jeg bruger; Flex: http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=5363

Fed blog, kan dog ikke lide at du slår Real ud.. Opstemt

Så bliver du ikke glad for det her SS.. det er de kampe jeg har spillet mod Real Madrid.. Wink

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #36: 09 Jan 2008, 22:19 »

Craig Gordon scorede sit første mål i Manchester United-trøjen i 5-2 sejren over Watford Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #37: 10 Jan 2008, 19:07 »

Barcelonas bud på 360 millioner for Fabregas er blevet afvist.
Michael Laudrups interesse i den 25-årige spanier Francesc Fabregas skulle eftersigende være brandvarm efter at Barcelona måtte nøjes med en 5. Plads i La Liga. Fabregas skulle være smigret , men mest interesseret i at blive i United. ”Owen & Angelo har spillet godt gennem hele sæsonen og jeg har ikke fået nok spilletid i denne sæson. Derfor er jeg også fristet af Barcelona – men jeg kun været i Manchester et år og jeg ville gerne blive. Vi har et stærkt hold og jeg skal bare fortsætte med at spille godt når jeg får chancen” sagde Fabregas da han blev spurgt om Barca’s interesse.

Ronaldinho skifter til Manchester United den. 1/7 2012.
Den 32-årige brasilianske kaptajn skifter på en fri transfer fra de spanske giganter Barcelona til de engelske mestre på en 3-årig kontrakt. ”Jeg har nydt mine år i Barcelona og nu jeg glæder jeg mig til en ny udfordring i Manchester United og i Premier League. At skulle spille under min landstræner gør bare skiftet endnu bedre” sagde en storsmilende Ronaldinho.             

United afviser på ung stjerne fra Real Madrid.
Manchester United har afvist et bud på 230 millioner kroner på deres unge stjernefrø Lulinha. United skulle i stedet have tilbudt den unge brasilianer en 4-årig kontraktforlængelse .
"Real Madrid er en fantastisk klub og jeg ville være lykkelig for at spille der en dag. Jeg er kun 22 og jeg har mange år endnu. Jeg er glad for United og min fremtid ligger her"

Trænerlegenden Poulsen bliver måske ikke tilbudt ny kontrakt.
I Manchester United ved man ikke om man har sin træner til næste sæson. Bestyrelsen har været overraskende tavse omkring spørgsmålet, men en anonym kilde har bekræftet at man ikke har tilbudt nogen kontrakt endnu. ”Jeg har ikke hørt noget og derfor overvejer jeg da flere muligheder. Jeg føler selv at jeg er den rette mand til jobbet og med de resultater jeg har leveret i de sidste 4 år burde kontrakten havde været tilbudt for længe siden. Men jeg venter på spænding”.

Målmaskinen Obafemi Martins.
46 mål i 47 kampe har gjort Martins til en eftertragtet herre på det europæiske spillermarked. Martins har været en bærende faktor på det City-hold, som blev nr. 2 i PL og nåede kvartfinalen i Champions League. For 5 år siden skiftede han til Benfica, men sidste sæson skiftede han tilbage til PL for hele 330 millioner og med 64 kampe med 52 mål i Premier League for City i 2 sæsoner har den 27-årige angriber vist at han er en stjerne.  Real Madrid, Barcelona, Inter, Juventus, AC Milan, Bayern München, Chelsea og Valencia er interesseret i angriberen.

Der skulle gerne komme en update om Champions League, FA-cuppen & afslutningen på Premier League senere i aften, hvis det har interesse Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller

Sv: De Røde Djævle (Nyheder)
« Svar #38: 10 Jan 2008, 19:11 »

Rigtig god update...
KIU.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #39: 10 Jan 2008, 19:17 »

Selvfølgelig har vi interesse Opstemt
I øvrigt god update.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #40: 10 Jan 2008, 19:30 »

Det er sku lidt sjovt... Du er landstræner for Tjekkiet...

Jeg spiller selv med Man Utd og har også været landstræner for Tjekkiet. De spurgte mig 2 gange inden jeg sagde ja. Så gik der et halvt år så sagde jeg jobbet op igen... hehe...
Så gik der vel et halvt år igen så spurgte de mig sku igen om jeg ikke nok ville komme tilbage... hehe

Mastek

!

JimmyGP
Manager

« Svar #41: 10 Jan 2008, 19:55 »

Det er sku lidt sjovt... Du er landstræner for Tjekkiet...

Jeg spiller selv med Man Utd og har også været landstræner for Tjekkiet. De spurgte mig 2 gange inden jeg sagde ja. Så gik der et halvt år så sagde jeg jobbet op igen... hehe...
Så gik der vel et halvt år igen så spurgte de mig sku igen om jeg ikke nok ville komme tilbage... hehe

Mastek

Tak for kommentaren.. Jeg er dog brasiliansk landstræner nu.. Wink

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #42: 10 Jan 2008, 19:57 »

Rigtig god update...
KIU.
Mange tak.. Thumbs Up

Selvfølgelig har vi interesse Opstemt
I øvrigt god update.

Mange tak Thumbs Up

Updaten er her indenfor en halv time Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager

« Svar #43: 10 Jan 2008, 20:03 »

Ufortjent at du slår Real ud.. Shockeret

JimmyGP
Manager

« Svar #44: 10 Jan 2008, 20:04 »

Carling & FA Cuppen

Carling Cuppen
3. runde: Ipswich 4-2 (u)
4. runde: Crewe 2-0 (h)
Kvartfinale: West Ham 4-1 (u)
Semifinale, første kamp: Birmingham 3-1(h)
Semifinale, anden kamp: Birmingham 1-1 (u)
Finalen: Watford 2-0 (n)

Der er skrevet om finalen i en tidligere update Wink

FA Cuppen
3. runde: Bristol City 2-0(u)
4. runde: Everton 4-1 (u)
5. runde: AFC Bournemouth (h) 3-1
6. runde: Sheffield United 3-2 (h)
Semifinale: Arsenal 1-2 (h)

Semifinalen blev desværre endestationen for os, og med desværre mener jeg at vi havde fortjent den finaleplads. Van Persie scorede til 1-0 efter en lille halv time og stillingen holdt til det 92. Minut, hvor Tévez udlignende til 1-1.

Vi brændte den ene chance efter den anden hele kampen i gennem og efter 68 minutter blev Nasri smidt ud efter en svinsk tackling mod Cristiano Ronaldo. Selv med en mand i overtal formåede vi ikke at passere Fabianski i Arsenal-måle, som stod sit livs kamp. Vores bøddel var kroatiske Eduardo Alves da Silva, som stjal bolden fra Sergio Ramos omkring midten og driblede mod mål. Han rundende han Gordon og Arsenal er klar til FA-cuppen mod lokalrivalerne fra Tottenham.

Arsenal vandt i øvrigt finalen med 3-1.

Hvis jeg skal opsummere begge turnerninger er jeg meget tilfreds. Vi vinder den ene og når semifinalen i den anden med et meget ungt hold hele vejen igennem. Konceptet "Young Devils" har været en succes og det skal videreføres til næste sæson. Derfor skal jeg sikkert ud at kigge på ungdomsspillere i det kommende transfervindue Wink

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010