home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)  (Læst 53380 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle anno 2011/2012 (Community Shield + nyt job)
« Svar #15: 07 Jan 2008, 09:10 »

Alves er min højre back, men jeg har været plaget af skader.. Det gælder også Cristiano Ronaldo..

Tak for de I læser med.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 14:59 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 07 Jan 2008, 09:21 »

så lidt
gælder mig til næste update

JimmyGP
Manager

« Svar #17: 07 Jan 2008, 14:57 »

De første kampe i Premier League:

Manchester United åbnede dette års udgave af Premier League på The Madejski Stadium mod Reading. Cristiano Ronaldo bragte planmæssigt foran efter 8 minutter, men PL-topscoreren fra sidste sæson Billy Sharp scorede 2 gange inden Giovinco scorede sit første mål i United-trøjen. Favoritterne fra Manchester formåede som mod Tottenham ikke at udnytte de mange chancer og måtte nøjes med et enkelt point i årets første kamp.

Reading 2-2 (u)
West Ham 2-0 (h)
Aston Villa 2-1 (u)
Fulham 1-0 (h)

Efter 4 runder ligger vi på førstepladsen med 10 point, et point foran Tottenham på 2. Pladsen.

UEFA Super Cup

Velkommen til Stade Louis II i Monaco og velkommen til UEFA Super Cup, hvor giganterne Manchester United og Olympique Lyonnais mødes i den 36. udgave af denne turnering. Stadion er fyldt til bristepunktet med 18.506 forventningsfulde fans, som håber vi får en god finale. Begge hold er startet godt ud i deres respektive ligaer hvor englænderne fører deres liga, mens franskmændene ligger på 2. pladsen dog med en kamp i baghånden. Kampen blev i øvrigt dømt af schweiziske Reto Rutz.

Kampen i dag mangler flere profiler grundet skader og karantæner. United må undvære Bojan Krkic, Sergio Ramos & Patrice Evra, men Lyon mangler Cris & Kader Keita, som begge sidder ude med karantæne.

SS af opstillingerne

Holdenes vej til finalen
CL-finalen: Barcelona - Manchester United 1-2
UEFA-cup-finalen: Lyon – Valencia 2-0

Kampen fløjtes i gang og Lyon giver bolden op.
2.39: Juanfran snyder Belhadj på backen og slår bolden ind i feltet. Squillaci når desværre højere end Tevez og bolden går ud til indkast.

5.07: Bodmer lav en kig-væk aflevering til Benzema, som dog skyder langt over Gordons mål.

10.17: Bodmer slår en ny bold ind i feltet, Fred når højere end Vidic & Craig Gordon får fingerspidserne på og afgiver et hjørne til Lyon. Lyon opnår 2 ufarlige hjørnespark, mens United får en kontra, hvor Tevez brænder på det skammeligste.

16.39: Hargreaves tager indkast, som ender hos Insúa. Han dribler forbi Benzema og spiller den tilbage Hargreaves bevæger sig frem upresset. Han har masser af tid til at finde Nani, som ligger bolden til rette og fyrer af mod mål. Agliardi redder flot og bolden ender hos Belhadj, som tøver. Tevez stjæler bolden fra ham og banker den ind bag Agliardi til 1-0. Lyon virkede efter min mening meget passive ved målet.

19.00: Fred udgår med en skade og Suazo er erstatter ham.

26.27: Craig Gordon redder et fantastisk skud fra MC og Pique losser den ud på tribunerne.
Første halvleg bølger frem & frem tilbage, men de 2 målmand tillader ikke flere scoringer i første halvleg og begge ender med et 8-tal ved pausen.

I pausen fik spillere at vide at ”de havde den ene hånd på pokalen”, samt at Owen Hargreaves skulle bytte plads men Fabregas. Hargreaves er småtræt og har ikke vist noget ud over hans medvirken i målet. Han har også haft en del dumme boldtab.
Lyon skifter ikke nogen ud ved pausen.

2. halvleg starter som lyn og torden og begge målmand viser høj klasse.

53.30: Gamberini trækker Tevez i trøjen lige udenfor feltet og dommeren dømmer frispark. Tevez sparker selv helt yderligt ved ved højre stolpe uden for Agliardi’s rækkevidde.  2-0.

59.37: Ronaldo tryller på venstre kanten og slår en sukkerball ind i feltet for fødderne af Tevez, der skyder direkte på keeperen, som redder Lyon for at kommer mere bagud.

62.14: Alves tager indkast og forsøger et kast til Pique. Ben Arfa kommer dog før ham, tager et træk og slår en flad bold ind til Benzema, som kæmper sig fordi Vidic  og banker den ind bag en sagesløs Gordon til 1-2.

63.00: Lyon skifter Ben Arfa ud til fordel for Réveillére.

65.10: Tevez modtager igen en sukkerball fra Ronaldo og denne gang scorer han. Desværre for ham står han offside og dommeren fløjter korrekt for offside.

82.00: Govou forlader banen for ungdomsspiller Jérémy Pied

De næste 20 minutter kommer Lyon ikke frem til en eneste chance, mens Tevez & Ronaldo tryller gang på gang uden at skabe det afgørende mål.  Da de endelig kommer op i nærheden af Gordons mål begår Vidic straffe på Suazo.

86.11: Jérémy Toulalan udligner ufortjent til 2-2. Han skyder i venstre side af målet og Gordon går den rigtige vej. Desværre for ham & Manchester United når han ikke derud i tide.

87.38: United har knap nok givet bolden da den ender for fødderne af Francesc Fabregas, som med en elegant aflevering finder Carlos Tevez i boksen, hvor er han uhyre kold. Han kæmper sig foran Squilliaci og sender bolden ind i nettet med et brag til 3-2. Målet er både hans hattrick og mål nr. 5 i denne sæson.

90+: Ronaldo tryller igen, igen & Tevez misbruger foran kassen, igen.

90+: Lyon tilkæmper sig et hjørne i overtidens overtid, men selv med 11 Lyon-spillere i boksen bliver det ikke til mere i den kap.

Tevez & Ronaldo var i hopla!

MANCHESTER UNITED: CHAMPIONS OF EUROPE!!
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 15:36 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Fckquadtfck
Reserveholdsspiller

Sv: De Røde Djævle anno 2011/2012 (UEFA Super Cup + PL)
« Svar #18: 07 Jan 2008, 15:24 »

nice update.
god kamp report

Du mangler lige et vi her Opstemt

Efter 4 runder ligger **vi** på førstepladsen med 10 point, et point foran Tottenham på 2. Pladsen.

JimmyGP
Manager

« Svar #19: 07 Jan 2008, 15:35 »

Lige en hurtig update om CL.. Hvis man da kan kalde det en update..

De forsvarende mestre fra Manchester United er kommet I gruppe med de tyske sølvvindere fra Stuttgart, de spanske mestre fra Villarreal & det belgiske storhold Club Brügge.

”Alle grupperne i dette års udgave ud af Champions League er meget lige og uden undtagelse gælder det også vores gruppe E. Vi har vundet CL 3 år i streg og jeg håber da på at vi kan gøre det igen. Som førnævnt er det en lige gruppe, men jeg er sikker på at vi kan vinde gruppen foran Villarreal & Stuttgart. Jeg glæder mig mest til at komme tilbage til Spanien, da jeg har savnet siden mit skifte. Jeg ved også at Fabregas, Ramos, Krkic, Juanfran  & Pique glæder sig til at spille mod et hold fra hjemlandet.” sagde Poulsen kort efter lodtrækningen.

Uniteds gruppe + odds for CL.

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #20: 07 Jan 2008, 15:36 »

nice update.
god kamp report

Du mangler lige et vi her Opstemt

Efter 4 runder ligger **vi** på førstepladsen med 10 point, et point foran Tottenham på 2. Pladsen.

Tak for kommentaren.. det er rettet Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #21: 07 Jan 2008, 16:43 »

Dejligt med europæisk succes til De Røde Djævle - Det luner mit United hjerte  Thumbs Up

Kan man få et SS af ham højrekanten, Juanfran??

JimmyGP
Manager

« Svar #22: 07 Jan 2008, 16:55 »

Dejligt med europæisk succes til De Røde Djævle - Det luner mit United hjerte  Thumbs Up

Kan man få et SS af ham højrekanten, Juanfran??
Det er 3. gang i træk, vi vinder den.. crazy Det er ved at blive en god vane Wink

Selvfølgelig.. Han er hentet på en fri transfer fra Osasuna & har bare fungeret som backup indtil videre.. Men med CR skadet har jeg ladet få chancen fra start og han har da gjort det helt okay..

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #23: 07 Jan 2008, 17:04 »

Han har da også rigtig gode stats og med 10 fremragende holdkammerater, så bliver han jo endnu bedre

Der skulle have stået: Dejligt med endnu mere europæisk succes.............  Wink

Er det ikke snart på tide med luftforandring??

JimmyGP
Manager

« Svar #24: 07 Jan 2008, 17:28 »

Han har da også rigtig gode stats og med 10 fremragende holdkammerater, så bliver han jo endnu bedre

Der skulle have stået: Dejligt med endnu mere europæisk succes.............  Wink

Er det ikke snart på tide med luftforandring??

Jeg startede i Real Sociedad og var der den første sæson af spillet, hvorefter jeg blev tilbudt jobbet i Manchester.. Så jo.. Jeg har overvejet det mange gange, men jeg synes stadigvæk det er sjovt at være United-træner og så længe det er det bliver jeg.. Jeg har jo også mit bijob, som brasiliansk landstræner ved siden af, så det er ikke rent United.. Thumbs Up Men jeg kan sagtens se hvad du mener.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #25: 07 Jan 2008, 21:32 »

Siden sidst..

Siden kampen mod Lyon er der spillet 8 kampe; 5 i Premier League, 2 i Champions League og en i Carling cuppen. Kampene er forløbet således;
Tottenham 2-1 (u)
Liverpool 2-1 (u)
CL: Stuttgart 0-3 (u)
Bristol City 2-0 (h)
CC: Ipswich 4-2 (u)
Wigan 4-2 (u)
CL: Club Brügge 2-0 (u)
Wolves 1-0 (h)

Efter 9 runder ligger holdet 8 point foran Chelsea på 2. pladsen.

Første test for Poulsen.

Da jeg stod i lufthavnen 2 dage efter Wolves-kampen var det typisk britisk vejr; blæst og regn. Da jeg 5 timer senere ankom til Brasilien var der 37 grader og tørt. Jeg mærkede solen på min trætte krop og kiggede rundt efter min assistent Jorge de Amorim Campos;  Jorginho.

Han fandt mig hurtigt i menneskemængden og vi gik sammen ud til ventende limousine. ”Forbundet har stillet den til rådighed. De er meget beæret at have fået en sådan trænerprofil og derfor skal du forkæles” sagde Jorginho. ”Lyder super” sagde jeg hurtigt på min nogenlunde portugisisk. ”Jeg synes vi skal tage ud og kigge på forholdene, se banen – føle den” sagde Jorginho stille. Jeg nikkede anerkendende og bilen kørte afsted.

Vi nåede stadion og jeg steg ud af bilen. Jeg kiggede rundt, inden vi gik på stadion. Da vi kom ind på stadion så jeg rundt på tribunerne og forstillede mig hvordan et proppet stadion med fanatiske fans ville se ud og lyde. ”Ja, det er jo ikke så stort i forhold til mægtige Old Trafford – men der skal nok være god stemning”. Jeg sagde ikke noget, men instinktivt gik jeg mod omklædningsrummet. Jeg skiftede om til træningstøj og fulgte Jorginho ud til træningsbanen som lå lige ved siden af.
Vores trænere var i fuld gang med øvelserne og spillere gav alt hvad de havde i sig.

Specielt de nye gik til den. Jeg kaldte Ronaldinho & Kaka over. Jeg overvejede at spørge om de ville til United men jeg glemte det og spurgte i stedet: ”Ronaldinho; Du var kaptajn under Dunga og det vil jeg gerne have at du fortsætter med det job. Kaka; Du er vellidt blandt de andre og derfor får du rollen som viceanfører vist du vil”. Begge spillere nikkede ankerkendende og luntede tilbage til træning.

Det er lørdag den 15. oktober og det er tid til min første kamp for Brasilien. Jeg glæder mig meget og selvom vi er storfavoritter bliver det ikke nogen nem opgave at slå de tidligere europamestre.

Brasilien i 4-2-3-1 (a la Manchester United)
                   Pato

Ronaldinho Kaka Diogo

Aruca Lucas

Marcelo David Luiz Felipe Daniel Alves

Diego Cavalieri

Grækenland i 4-4-2
                         Amanatidis Samaras

D. Papadopoulos G. Papadopoulos Tziolis Ninis

K. Papadopoulos Tavlaridis Papastathopoulos Seitaridis

Androutsos

Selve kampen:
Under Dunga var Kaka ofte frosset ude og ikke med i truppen – men efter 10 minutter viser hvorfor Poulsen har taget ham tilbage, da han løber fra et par græske forsvarere, finter målmanden og banker læderet i kassen til 1-0.
Vi dominerer første halvleg og gæsterne kommer frem til 2 chancer, men Cavalieri er på plads begge gange og vi går til pausen foran 1-0.

Anden halvleg presser Grækenland fra start, men Pato’s afløser Adriano opsnapper bolden, sprinter fra forsvarene og banker sit landskampsmål nr. 47 i kassen.
Efter 84 minutter spiller Alves sin holdkammerat Willian helt fri foran mål og han scorer i sin debut for landsholdet. Den 23-årige offensive midtbanespiller er i denne sæson udlejet til belgiske AA Gent for at opnår belgisk statsborgerskab.

Kampen sluttede med Brasilien, som vinder efter en tæt kamp med slutcifrene 3-0.

Sagt efter kampen:
Jeg er ovenud lykkelig for at overhovedet komme i betragtning til landsholdet. At blive udtaget var stort – at blive skiftet ind og så score var fantastisk. Jeg takker træneren & Gud mange gange for denne chance og jeg håber at jeg for lov til at blive i truppen” sagde en meget bevæget og stolt debutant/målscorer Willian.

Jeg er glad for at være tilbage og så endda som viceanfører. Jeg rundende i landskamp nr. 75, hvilket gør mig meget stolt” sagde den hjemmevendte søn Kaka.

Vi lever op til favoritværdigheden ved at vinde med 3-0, men jeg tror de græske spillere er frustreret over deres mange brændte chancer. Keeperen viste hvem der skal passe målet frem over” sagde Poulsen

De 3 målscorere

Næste landskamp er om en måned mod Ireland på hjemmebane

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #26: 07 Jan 2008, 21:34 »

Jeg har prøvet noget nyt denne gang.. Hva siger folk til det??

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle anno 2011/2012 (Brasilien vs. Grækenland + PL)
« Svar #27: 08 Jan 2008, 00:09 »

Brasilien vs. Irland

Jeg startede med at sende Daniel Luiz skadet hjem og derefter hans erstatning André Bahia. Jeg valgte derfor at udtage den unge forsvarstalent Breno fra Ajax for første gang. Ellers var der ingen nye navne i truppen.

Medierne går meget op i at Denilson fra Arsenal ikke er blevet udtaget, men til det har landstræneren endnu engang udtalt; ”Denilson viser ikke nok i Premier League for tiden og derfor er han ikke udtaget. Det har intet at gøre med at han spiller i Arsenal. Hvis han forbedrer sit spil skal han nok komme med igen” sagde Poulsen før kampen.

Sagt efter kampen:

Hvordan vi kun vinder 2-1 er mig en gåde, men kaptajn Ronaldinho var dog godt tilfreds. ”Vi skaber mange masser af chancer og viser flot spil gennem hele kampen. Jeg er yderst tilfreds med min og drengenes præstation selvom vi må nøjes med en 2-1 sejr. Irland er et fighterhold og deres mål er et rigtig fightermål” sagde kaptajnen efter kampen.

”Det var fedt at være med selvom det kun var 45 minutter.  Jeg er tilfreds med min præstation og jeg håber jeg får chancen mod Egypten” lød ordene fra den glade debutant Breno.

”Det er blevet en del nemmere at være mig efter, at Poulsen er blevet træner. Vi spiller efter samme system som i United og derfor er det lige til at gå til. Dog har jeg fået at vide af trænerstaben, at jeg skal fortsætte min gode form for at beholde pladsen” sagde Alves med et smil på læben efter sin landskamp nr.53.

Brasilien - Irland 2-1
1-0, 44 minutter, Selvmål af Alan Bennett efter 44 minutter
2-0, 59 minutter, Diego på langskud
2-1, 78 minutter, Dribletur af Robbie Keane

Egypten – Brasilien
”Vi holder et højt niveau gennem første halvleg, men vi formår ikke at score. Vi fortsætter gennem hele 2. halvleg, men alligevel er det Bochum-angriberen Mohammed Zidan, der bringer hjemmeholdet foran på deres 2 chance i kampen. At mine 2 United-drenge får os tilbage i kampe er fantastisk og jeg tror begge har muligheden for at blive til noget stort både for Manchester United og Brasilien. Jeg er også godt tilfreds med min præstation; 3 kampe & 3 sejre. Der er alt for lang tid til VM”sagde Poulsen efter kampen

Egypten – Brasilien 1-2
1-0, 61 minutter, Mohammed Zidan opsnapper en bold, tryller og bringer Egypten foran
1-1, 71 minutter, Willian, Vagner Love laver en millimeterpræcis aflevering til Willian, som resolut arslutter fra kanten af feltet.
1-2. 88 minutter, Anderson trykker af omkring 30 meter fra mål og afgør kampen med en perle.

Næste update handler om Transfervinduet i januar.

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle anno 2011/2012 (Landskampe)
« Svar #28: 08 Jan 2008, 17:17 »

VM for klubhold

Semifinale: Mamelodi Sundowns Manchester United 0-3
0-1   CarlosTevez
0-2   Carlos Tevez
0-3   Carlos Tevez
1-3 Mlungisi Mngomzulu
1-4 Cristiano Ronaldo

Finale: Manchester United - River Plate 2-0
1-0   Sergio Ramos
2-0   Bojan Krkic

Jeg har valgt ikke at skrive mere om kampene fordi de var ret kedelige, da hverken Sundowns eller River skabte det store i hverken semifinalen eller i finalen. Flere spillere fra United viste dog god form og det tegner godt for resten af december måned. Specielt Sergio Ramos havde godt styr på sit spil og han er på vej mod tidligere tiders form efter hans 7 måneders skadeshelvede.

Carlos Tevez blev VM’s bedste spiller forfulgt af Craig Gordon & Cristiano Ronaldo.

Kampe siden sidst:

Derby 1-0(u)
CL: Villarreal 0-1 (h)
Newcastle 3-0 (h)
CC: Crewe 2-0 (u)
Watford 1-2 (u)
CL: Villarreal 0-0 (u)
Chelsea 3-0 (h)
Arsenal 1-0 (u)
CL: Stuttgart 3-2 (h)
Everton 2-0 (h)
CLBrügge 1-0 (u)
CA: West Ham 4-1 (u)
WM: Sundowns 4-1 (u)
VM: River Plate 2-0 (h)
Manchester City 1-2 (u)
Middlesbrough 5-2 (u)
Charlton 4-0 (h)

Sidste kamp i 2011 blev spillet på Old Trafford, hvor Wayne Rooney var i hopla. Kaptajnen sikrede sig både et hattrick, sit 20 mål i denne sæson og en MOM, mens unge Lulinha kronende sin 25. Ligakamp for MU med et flor frisparksmål.

Lulinha vandt decembers bedste spiller, mens holdkammeraten Cristiano Ronaldo vandt årets midtbanespiller i Europa.

Næste update handler om Januarmåned og de transfers måske forekommer.

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: De Røde Djævle anno 2011/2012 (OL-kval)
« Svar #29: 08 Jan 2008, 22:52 »

Kampe for Manchester United i Januar Måned
West Ham 1-1(u)
Reading 4-1(h)
CC: Birmingham 3-1(h)
Aston Villa 1-2 (h)
 FA: Bristol City 2-0 (u)
CC: Birmingham 1-1 (u)
FA: Everton 4-1 (u)
Tottenham 1-1 (h)

Premier League per 1. februar 2012

Goddag & Farvel

United har hentet angriberen Nicolas Millan på 20 år. Millan beskrives som en lille tekniker og spås en stor fremtid. Millan skal dog ikke forvente spilletid med samme, da han ikke har fået arbejdstilladelse. Han er derfor blevet lejet ud til samarbejdsklubben AA Gent i Belgien.

Manchester United har haft et stille transfervindue, da kun 2 spillere, der har forladt klubben. Den første spiller er den irske landsholdsspiller Darron Gibson. Gibson har ikke spillet et eneste minut i PL for de Røde Djævle er skiftet til ligarivalerne fra Aston Villa for en overgangssum på 40 mio. kroner. Fulham, Reading & Newcastle var også interesseret i midtbanespilleren, men han valgte i sidste ende Villa Park.
”Darron er en dygtig spiller og jeg ønsker ham alt vel hos Aston Villa. Han havde ikke den store udsigt til spilletid her hos os og jeg synes at det var en god handel for begge klubber” skulle Poulsen have udtalt til BBC News.

Den unge venstre back Chelbi Boujenoui blev hentet sidste sæson hos AZ Alkmaar. Efter en vellykket prøvetræning hos de engelske mestre blev han hentet til klubben på en fri transfer. Forventningerne var store til den 21-årige hollænderne, men han fik aldrig sit gennembrud og han har i skrivende stund kun spillet 8 reserveholdskampe. Han har skiftet den røde United-trøje ud med den hvide Ajaccio-trøje for en overgangssum på 16 mio. kroner.
”Chelbi kunne desværre ikke leve op vores forventninger og vi ønsker ham held og lykke med skiftet til Ajaccio i Lique 2” sagde Poulsen kortfattet.

OL-kvalifikation med Brasiliens u23 hold

Gruppe A består af Uruguay, Colombia, Venezuela & Chile og som forsvarene olympisk mester er Brasilien storfavorit til at gå videre til slutspillet. I gruppe B er Argentina storfavoritten og de øvrige hold er Bolivia, Ecuador, Paraguay & Peru.

Brasilien – Uruguay 2-0 (Alexandre Pato & Sergio Mota)
Colombia – Brasilien 0-1 (SM af Ricardo Guevara)
Brasilien – Venezuela 6-0 (Maurício, Alexandre Pato x3, Lulinha (p), Thiago)
Chile – Brasilien 2-4 (Sergio Mota, Alan Kardec, Alexandre Pato, Anderson (p))

Vi gjorde rent i gruppen med maksimum point og en målscore på 13-2, hvilket selvfølgelig meget tilfredsstillende. Dog har turneringen gjort mit landstrænerjob endnu sværere, da rigtige mange af spillere har klaret det rigtig godt.

Venstrekanten Sergio Mota og de 2 angribere Alexandre Pato & Alan Kardec er bare 3 af de spillere, der er kommet tættere på A-holdet. Vi har været plaget af skader gennem hele turneringen og derfor er det flot, at spillerne alligevel lever op til favoritværdigheden i gruppespillet.

Drengene her har været fantastiske i gruppespillet.

Holdet skal spille i en såkaldt ”finale-gruppe”, hvor de 2 øverste hold går videre. Brasilien dyster sammen med Argentina, Paraguay & Peru om en plads ved OL i England 2012.

Brasilien – Paraguay 2-1 (Breno, Alan Kardec)
Argentina – Brasilien 1-3 (Anselmo Ramon, Lulinha (p), Alan Kardec)
Brasilien – Peru 2- 0 (Lulinha, Thiago)

Vi vinder finalegruppen foran Argentina og begge hold er klar til OL 2012. Alan Kardec, Sergio Mota & Alexandre Pato kommer sikkert med i A-truppen i de næste par kampe.

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010