home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FootStar - spillet hvor du er spilleren!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 99 Udprint
Forfatter Emne: FootStar - spillet hvor du er spilleren!  (Læst 207497 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: FootStar - spillet hvor du er spilleren!
« Svar #825: 20 Okt 2010, 00:26 »

men vil gerne hjem til DK igen Smiley
hm, så prøv og kontakt nogen Wink.

Kolo Abib Touré

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #826: 20 Okt 2010, 00:33 »

hm, så prøv og kontakt nogen Wink.
har du et bud på hvem der kunne være gode at kontakte ?

Vi skal alle være her.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #827: 20 Okt 2010, 00:34 »

prøv bk sydhaven.. tror de satser på talenter.. eller FCSS..

Mit hold tror jeg ikke har plads til dig... vi har tre angribere allerede.. på ungdomsholdet..
Eller bare kontakt nogle danske managere..

Kolo Abib Touré

Kokkedal
Lilleputspiller
*

« Svar #828: 02 Nov 2010, 19:22 »

SÅ fik jeg spillet den første kamp... Smiley

plutonium
Manager

« Svar #829: 02 Nov 2010, 19:49 »

Du kan altid søge hos TEKNO eller BRIO  Smiley

Nu har jeg ikke lige fulgt med i denne tråd, men TEKNO giver jo spilletid til dem der vil have den, og vi træner offensive spillere. BRIO er i superligaen, og skal kæmpe for overlevelsen, så der er det nok sværere at komme i startopstillingen, men ellers træner de defensivt.

TEKNO giver spilletid efter først-til-mølle, så er man aktiv på forum er man faktisk garanteret spilletid hver eneste uge  Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #830: 02 Nov 2010, 20:03 »

SÅ fik jeg spillet den første kamp... Smiley

Tekno/Brio Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #831: 03 Dec 2010, 13:38 »

Nogle der har nogle rigtig gode spillere? Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #832: 03 Dec 2010, 15:01 »

Nogle der har nogle rigtig gode spillere? Smiley
Har i hvert fald en meget lovende spiller. Cihan Skovgaard!

DavidMadsen
Manager

« Svar #833: 05 Dec 2010, 00:15 »

Hey drenge.

Har sammen med en anden bruger af FootStar (Ebbe Jensen) startet vores egen klub nu, hvor vi søger aktive og engagerede spillere. Træningen er meget generel, og alle positioner vil kunne få noget ud af at være i klubben. Lønnen er nok ikke SÅ god i starten, da vi har startet klubben i C-rækken (hvor vi nok rykker op fra om fire ugers tid, og derved får flere penge). Det er mig der står for taktik o.lign, selvom jeg ikke står som manager for klubben. Ebbe er MOD på FS, så han får billigere FS Fan end mig, og står derfor som manager. Jeg er ved siden af assistent på det danske U18 landshold, og spiller selv på U21-landsholdet. Vi har derfor forstand på spillet, og er begge meget aktive. Vi kan hjælpe med at optimere din spiller, og give dig en masse gode råd. Da klubben er helt ny, sker der ikke meget på forummet endnu - men vi har aftaler klar med en del talentfulde spillere, og prøver at skabe en meget aktiv klub.

Hvis I er interesserede kan I enten kontakte mig via en besked enten på FmF eller FS, eller bare skrive her i tråden. Eventuelle spørgsmål kan I stille samme steder.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2010, 00:44 af DavidMadsen » Logged

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #834: 05 Dec 2010, 00:29 »

Jeg vil da også lige gøre reklame for "min" klub FC Hattrick. Vi har i gennem utallige sæsoner ligget i toppen af den danske klubscene, det er da også blevet til flere titler i klubbens mangeårige historie. Dette skyldes blandt meget andet vores gode ungdomsafdeling, som jeg (Kenneth Iversen i spillet) har stået for i en mange sæsoner. Vi lægger vægt på god træning, der kan gøre din spiller så god som overhovedet mulig, og meget gerne til en fremtidig landsholdspiller. Vores U-hold ligger på en øjeblikkelig 2. plads i den bedste danske U-liga, men har ligesom vores 1. hold tidligere vundet turneringen. Vi har et dejligt aktivt forum, som man sagtens kan bruge tid på, og nogle rigtig kloge hoveder i trænerstaben (inkl. brugeren JohannesFalkenberg), der kan give mere end kyndig vejledning.

Tag endelig fat i mig eller JohannesFalkenberg (Trygve Schumacher i Footstar) hvis du har nogle spørgsmål vedr. spillet. Vi svarer glædeligt, og ser frem til at have dig på holdet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #835: 05 Dec 2010, 00:42 »

Vi lægger vægt på god træning, der kan gøre din spiller så god som overhovedet mulig, og meget gerne til en fremtidig landsholdspiller. Vores U-hold ligger på en øjeblikkelig 2. plads i den bedste danske U-liga, men har ligesom vores 1. hold tidligere vundet turneringen. Vi har et dejligt aktivt forum, som man sagtens kan bruge tid på, og nogle rigtig kloge hoveder i trænerstaben (inkl. brugeren JohannesFalkenberg), der kan give mere end kyndig vejledning.
Lægger alle klubber ikke vægt på god træning og udvikling af spillere? Det er jo logisk.
Desuden forstår jeg ikke at dig og Johannes brokker jer over klubben (eller manageren) på det nationale forum i FS, for så at anbefale den så kraftigt herinde.

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #836: 05 Dec 2010, 00:47 »

Lægger alle klubber ikke vægt på god træning og udvikling af spillere? Det er jo logisk.
Desuden forstår jeg ikke at dig og Johannes brokker jer over klubben (eller manageren) på det nationale forum i FS, for så at anbefale den så kraftigt herinde.

Nej Cihan. Så kort kan det siges. Ikke alle vægter træning over succes, tro mig.

Puha. Min forklaring må være, at jeg sad en lørdag eftermiddag, hvor gudeholdet United havde fået aflyst deres kamp, og jeg skulle lave en drama aflevering. Det viste sig bare at lave rav i den, og gøre det lidt sjov, var mere underholdene end flere sider om et stykke på Odense Teater og vores egen forestilling.
Kort sagt. Det var en spøj.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #837: 05 Dec 2010, 00:48 »

David, vi har bare kedet os utrolig meget i dag Smiley. Det begyndte med at vi var sure over at Andrew (Ejer og manager hos FC Hattrick) ikke var på lige da vi havde brug for ham, også udviklede det sig så bare til denne her lille leg, og Andrew og Gustav ved alt om det Smiley. At det bare er for sjov vi brokker os over dem og klubben Smiley.

Kolo Abib Touré

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #838: 05 Dec 2010, 01:11 »

Nu skal vi lige væk fra denne snak om mig og kenneths kedsomhed..

Er der nogle der vil joine spillet, og FC Hattrick? I får god rådgivning. Vores manager er tidl landsholdsspillere, og nuværende assistent på landsholdet, og assistenterne er landsholdsaktuelle!

Kolo Abib Touré

ertolia
Ynglingespiller

« Svar #839: 05 Dec 2010, 01:17 »

ka jeg godt komme med på holdet er lige startet

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 99 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010