home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FmF på landsholdet! - The End
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 45 Udprint
Forfatter Emne: FmF på landsholdet! - The End  (Læst 151367 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: FmF på landsholdet!
« Svar #210: 07 Jan 2008, 21:47 »

Hvis jeg ikke komme i angrebet, så ved jeg ikke hvad Shockeret

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Visby
Ynglingespiller

« Svar #211: 07 Jan 2008, 22:34 »

Haha.. pisse godt arbejde Zone.. men hold da kæft jeg sutter.. haha..  crazy

Fc København !

vesperGT
Manager

« Svar #212: 07 Jan 2008, 22:47 »

Jeg tror jeg som forsvarsspiller må gøre mig opmærksom på at angrebet nok er min bedste plads!

MLL
Manager

« Svar #213: 08 Jan 2008, 14:13 »

Kan man forvente update idag. Eller tager du dig en slapper efter alle de uploads af ss i går ? >Wink

Tilbage på FmF Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #214: 08 Jan 2008, 14:21 »

Fandeme at stort og flot stykke arbejde du har lavet, hatten af for det hvis jeg gik med en Wink

Zone 43
Manager

« Svar #215: 08 Jan 2008, 14:24 »

Kan man forvente update idag. Eller tager du dig en slapper efter alle de uploads af ss i går ? >Wink

Engang i eftermiddag/aften skulle der gerne falde en update Smiley

Fandeme at stort og flot stykke arbejde du har lavet, hatten af for det hvis jeg gik med en Wink

Få fat i en Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #216: 08 Jan 2008, 14:27 »

Engang i eftermiddag/aften skulle der gerne falde en update Smiley

Enig med alle, du ligger et kæmpe arbejde i og glæder mig til update!!!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #217: 08 Jan 2008, 16:34 »

Okay stats at have, mon ikke der bliver plads på U20-Landsholdet til mig Cool

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #218: 08 Jan 2008, 17:00 »

Hvad f***** har han gang i?
02.09.07 eb.dk

Lars Lagerbäck forventer storsejr.

Den nye landstræner, Frank Arnesen, smed i dag en bombe på den danske fodbold nation, da han skulle udtage truppen til kampene mod Sverige og Liechtenstein. I Sverige griner de og forventer storsejr.

I Sverige griner de og i Danmark græmmes vi. Der er mange, som havde forventet et stærk trup, som skulle sikre revanche for det forrige skandale opgør, som endte med en svensk 3-0 sejr i Parken. Skal man tro de svenske fodboldfans og deres landstræner ender det med en mindst lige så stor sejr.

- Jeg kender ingen af de navne, de har udtaget, så udfra det skal jeg ikke vudere deres niveau. Men efter lidt research, kan jeg se at flere af dem spiller i 1. og 2. division i Danmark og der er endda enkelte, som er klubløse. Jeg tror fuldt ud på mit eget hold vinder stort. Fortæller Lars Lagerbäck til svenske Aftenbladet. EB.dk var en tur i Malmø for at høre, hvad de forventer af kampen.

"Vi vinder mindst 4,5-0. Det er jo amatører de har udtaget." - "Hvis det er deres gode spillere, så kan de måske spille lige op mod Liechtenstein." Lød det bl.a.

Frank Arnesen derimod forventer at se en god kamp, med den unge trup der er udtaget. Om man spiller i udlandet eller den danske anden division betyder intet ifølge ham selv.

"Man skal jo ikke bedømme en spiller udfra hvilken klub han spiller i, men hvilket talent han har, og det er det jeg har gjort. Vi skal i gang med en ny æra i dansk fodbold og derfor er der udtaget unge spillere kun." Sagde Frank Arnesen efter udtagelsen.

Den danske trup:
Målmænd: Icemate (FC Lejre), Kasper-J (-), Nyysted (Ballerup)

Forsvar: DelPiero1 (Sundby), JKJ (Horsens), Søgaard (Skovbakken), Thomasmoll (Korsør), Tubbe93 (FC Hjørring), DimmaJr (Horsens), Don Abramovich (Esbjerg), Laurtise (B 1903), Jemil (Skovbakken), Wirenfeldt (Køge)

Midtbane: Ben92 (FC Roskilde), Gerrarden (-), Kaas (Brande), Manchester-01 (Glostrup), United master (-), Altid FCK (-), Ghertesteas (B 1903), Super-EfB (-)

Angreb: Dannimh (Birkerød), Kalles Team (København KFUM), Michael (Brande), PGReimer (FC Midtjylland), Smb (FC Lejre)

Følgende er udtaget til U19: U-4-E! (Ballerup), FCK88 (Fremad Amager), AdeBoom (Fremad Amager), Kongkahlenberg (Randers FC)

Følgende er skadet og kunne derfor ikke udtages: Ydersog (Køge), Fjedder (Næsby), Borelli BB (Jetsmark), Niels1711 (Svendborg), Søren91 (Rudbjerg), Kerzhakov (Østerbro), ManUtd83 (Korsør)

Følgende spillere er i en klub (dem der er nævnt skrives ikke): Hojgaard (Ølstykke), MLL (Nørresundby), Phoenix (Søndermarken), Roxer (B 1903), LAge (Østerbro), GudenEricsson (FC Hjørring), Yohemming (OB), ELS (Korsør), NisseQl (Værløse), Mikkel-strandgaard (B 1903), II-Ronaldo-II (Birkerød), Schmidt89 (Svendborg), Sleort (Rudbjerg), Adebayor 25 (Søndermarken), Rynke (Korsør), Crazy-andreas (Rudbjerg), Visby (Jægersborg), -KNN- (Korsør), FCK010 (Randers FC), ZhotLog (B 1903)

Følgende spillere er klubløs. Skrives en til flere klubber i parentes er det interesse i spillere, skrives en til flere klubber med fed er der forhandleringer i gang: John Spurs (Østerbro), Romafan, Gosser, Zulue (Randers FC), Kudska, SirToby (Randers FC), Demonwar, Møller, Andersfa123, BenMusalho, Kasper-J (FC Lejre), Rossonero, Englund92, V3to (Randers FC), Niller1222, Kerm, Altid FCK, FCkquadtfck, Super-EfB, Mads122 (Randers FC), Brodtgaard, Gerrarden (Glostrup, FC Hjørring, Nivå-Kokkedal, Vanløse, Avedøre, Jægersborg, København KFUM, Roskilde KFUM, Skælskør, Værløse, Søllerød-Vedbæk, Sundby, Søndermarken, Skovlunde, Rudbjerg, Svebølle), Bettepjevs, United master, Woodfarm (Vanløse), Balslev, Thorøe, Fedthage, Barca4ever2
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 17:59 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #219: 08 Jan 2008, 17:05 »

God update Zone, og jeg er glad for at jeg er udtaget til 1. holds truppen Smiley

KIU!

19-18!

ydersog
Gæst

« Svar #220: 08 Jan 2008, 17:06 »

Følgende er skadet og kunne derfor ikke udtages: Ydersog (Køge)

Hvad?! Er jeg hypokonder Shockeret

Spøg til side - god update Thumbs Up

KUTGW

Kasper-J
Ynglingespiller

« Svar #221: 08 Jan 2008, 17:10 »

En ting jeg synes ville være fed, ville være.

Hvis en af alle os freaks, blev købt af en klub(ikke føste skifte), så kunne Zone skrive til os i en pb, og fortælle os, at man var blevet købt.
Også kunne Zone bruge ens kommentar omkring skiftet i en evt. update.

Bare et forslag til, måske, at gøre det mere "virkeligt". Smiley

Andre der måske synes, at det ville være fedt.? Smiley

Ps.
God update(glad for udtagelsen). Bliver spændende at se hvordan (unge)Danmark klarer sig imod Sverige og Liechtenstein Peace

KUTGW Thumbs Up

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 08 Jan 2008, 17:11 »

God Update Opstemt Yir jeg er med på
landsholdet.. Men har ingen klub Græder
Jeg synes også at Kasper-J's ide er go Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #223: 08 Jan 2008, 17:13 »

God update, men jeg er skuffet over mig selv!

ydersog
Gæst

« Svar #224: 08 Jan 2008, 17:15 »

Jeg synes ikke Zone 43 skal sende PB til de spillere som bliver solgt.

Hvis man er interesseret, kan man vel selv tjekke bloggen ud Smiley

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 45 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010