Hvad f***** har han gang i?02.09.07 eb.dkLars Lagerbäck forventer storsejr.
Den nye landstræner, Frank Arnesen, smed i dag en bombe på den danske fodbold nation, da han skulle udtage truppen til kampene mod Sverige og Liechtenstein. I Sverige griner de og forventer storsejr.I Sverige griner de og i Danmark græmmes vi. Der er mange, som havde forventet et stærk trup, som skulle sikre revanche for det forrige skandale opgør, som endte med en svensk 3-0 sejr i Parken. Skal man tro de svenske fodboldfans og deres landstræner ender det med en mindst lige så stor sejr.
- Jeg kender ingen af de navne, de har udtaget, så udfra det skal jeg ikke vudere deres niveau. Men efter lidt research, kan jeg se at flere af dem spiller i 1. og 2. division i Danmark og der er endda enkelte, som er klubløse. Jeg tror fuldt ud på mit eget hold vinder stort. Fortæller Lars Lagerbäck til svenske Aftenbladet. EB.dk var en tur i Malmø for at høre, hvad de forventer af kampen.
"Vi vinder mindst 4,5-0. Det er jo amatører de har udtaget." - "Hvis det er deres gode spillere, så kan de måske spille lige op mod Liechtenstein." Lød det bl.a.
Frank Arnesen derimod forventer at se en god kamp, med den unge trup der er udtaget. Om man spiller i udlandet eller den danske anden division betyder intet ifølge ham selv.
"Man skal jo ikke bedømme en spiller udfra hvilken klub han spiller i, men hvilket talent han har, og det er det jeg har gjort. Vi skal i gang med en ny æra i dansk fodbold og derfor er der udtaget unge spillere kun." Sagde Frank Arnesen efter udtagelsen.
Den danske trup:
Målmænd: Icemate (FC Lejre), Kasper-J (-), Nyysted (Ballerup)
Forsvar: DelPiero1 (Sundby), JKJ (Horsens), Søgaard (Skovbakken), Thomasmoll (Korsør), Tubbe93 (FC Hjørring), DimmaJr (Horsens), Don Abramovich (Esbjerg), Laurtise (B 1903), Jemil (Skovbakken), Wirenfeldt (Køge)
Midtbane: Ben92 (FC Roskilde), Gerrarden (-), Kaas (Brande), Manchester-01 (Glostrup), United master (-), Altid FCK (-), Ghertesteas (B 1903), Super-EfB (-)
Angreb: Dannimh (Birkerød), Kalles Team (København KFUM), Michael (Brande), PGReimer (FC Midtjylland), Smb (FC Lejre)
Følgende er udtaget til U19: U-4-E! (Ballerup), FCK88 (Fremad Amager), AdeBoom (Fremad Amager), Kongkahlenberg (Randers FC)
Følgende er skadet og kunne derfor ikke udtages: Ydersog (Køge), Fjedder (Næsby), Borelli BB (Jetsmark), Niels1711 (Svendborg), Søren91 (Rudbjerg), Kerzhakov (Østerbro), ManUtd83 (Korsør)
Følgende spillere er i en klub (dem der er nævnt skrives ikke): Hojgaard (Ølstykke), MLL (Nørresundby), Phoenix (Søndermarken), Roxer (B 1903), LAge (Østerbro), GudenEricsson (FC Hjørring), Yohemming (OB), ELS (Korsør), NisseQl (Værløse), Mikkel-strandgaard (B 1903), II-Ronaldo-II (Birkerød), Schmidt89 (Svendborg), Sleort (Rudbjerg), Adebayor 25 (Søndermarken), Rynke (Korsør), Crazy-andreas (Rudbjerg), Visby (Jægersborg), -KNN- (Korsør), FCK010 (Randers FC), ZhotLog (B 1903)
Følgende spillere er klubløs. Skrives en til flere klubber i parentes er det interesse i spillere, skrives en til flere klubber med fed er der forhandleringer i gang: John Spurs (Østerbro), Romafan, Gosser, Zulue (Randers FC), Kudska, SirToby (Randers FC), Demonwar, Møller, Andersfa123, BenMusalho, Kasper-J (FC Lejre), Rossonero, Englund92, V3to (Randers FC), Niller1222, Kerm, Altid FCK, FCkquadtfck, Super-EfB, Mads122 (Randers FC), Brodtgaard, Gerrarden (
Glostrup,
FC Hjørring, Nivå-Kokkedal, Vanløse, Avedøre, Jægersborg, København KFUM, Roskilde KFUM, Skælskør,
Værløse,
Søllerød-Vedbæk, Sundby, Søndermarken, Skovlunde, Rudbjerg, Svebølle), Bettepjevs, United master, Woodfarm (Vanløse), Balslev, Thorøe, Fedthage, Barca4ever2