home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  JosepGuardiolas oddsblog
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: JosepGuardiolas oddsblog  (Læst 2132 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
JosepGuardiolas oddsblog
« : 03 Jan 2008, 18:48 »

JOSEPGUARDIOLAS ODDSBLOG
- 500 til 10.000 på 1 måned


Så fik jeg lyst til at nakke freakstars idé, og lave en oddsblog, der har til formål at forvandle 500 til 10.000 - jeg vil bare bruge en måned på det.

Bloggen her starter officielt d. 5. januar, hvorfor bloggen også slutter d. 5. februar. For det meste vil der komme forklaringer på hvorfor jeg oddser som jeg gør, men det afhænger af flere forskellige ting. Hvis forsøget mislykkedes, så bliver det formentligt gentaget, men blot i en anden form.

Held og lykke til mig selv \o/

Status
Nuværende beløb: 300 kroner

Afsluttede bets
Hearts - Kilmarnock [2] - odds: 4.10 - indskud: 100 kroner.

Igangværende bets
-
« Seneste Redigering: 05 Jan 2008, 19:12 af JosepGuardiola » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #1: 03 Jan 2008, 18:48 »

Hearts tager imod Kilmarnock på lørdag. Hearts har fået 11 point hjemme, Kilmarnock har fået 9 ude. Kilmarnock ligger 1 point over Hearts, og begge hold er at finde i bunden. Hearts blev i dag rundbarberet af Dundee, hvilket resulterede i tre røde kort! Zaliukas, Wallace og Stewart. Hvor gode de er, er jeg ikke helt sikker på, men Stewart har i hvert fald scorede 3 kasser, hvilket gør ham til klubbens 3. bedste målskytte denne sæson.

Oddset på BetWay er i skrivende stund:

Hearts: 1.80
X: 3.30
Kilmarnock: 4.10

Med tre karantæneramte spillere er dette særdeles godt odds. Derudover er det to hold, der ligger lige i tabellen - jeg har smidt en hundrede lap på Kilmarnock.

EDIT: Derudover har Hearts tabt 6 kampe i streg, mens Kilmarnock har en statistik på 1-2-3. Ikke meget bedre, men trodsalt lidt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #2: 03 Jan 2008, 18:54 »

Har ikke rigtigt luret den her; går det ud på at vi skal sige til dig, hvad du skal oddse? For hvis du skal det, skal du tage Hearts!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #3: 03 Jan 2008, 18:56 »

Hvorfor skal det gå så hurtigt ?.. man skal tænke langsigtet på så noget. Der er alt for meget ludo over dig og freaken!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #4: 03 Jan 2008, 18:56 »

Har ikke rigtigt luret den her; går det ud på at vi skal sige til dig, hvad du skal oddse? For hvis du skal det, skal du tage Hearts!
Nej, det gør det ikke. Det går ud på at jeg laver en oddseblog, der går ud på at jeg skal forvandle 500 til 10.000 inden d. 5. februar, og derfor poster jeg hvad jeg oddser på her ... Og hvorfor jeg gør det.

Hvorfor siger du Hearts? De er inde i en sindssyg krise + tre karantæner

Hvorfor skal det gå så hurtigt ?.. man skal tænke langsigtet på så noget. Der er alt for meget ludo over dig og freaken!

Fordi jeg kan.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2008, 18:58 af JosepGuardiola » Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #5: 03 Jan 2008, 19:04 »

Bliver spændende at følge. Så dog helst, at du fjernede dit mål på 10k, idet jeg frygter, at du kommer til at vælge "panik-odds" for at prøve at nå målet..

Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #6: 03 Jan 2008, 19:06 »

Bliver spændende at følge. Så dog helst, at du fjernede dit mål på 10k, idet jeg frygter, at du kommer til at vælge "panik-odds" for at prøve at nå målet..

Smiley

Jeg vælger ingen panik odds!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #7: 03 Jan 2008, 19:08 »

Nej, det gør det ikke. Det går ud på at jeg laver en oddseblog, der går ud på at jeg skal forvandle 500 til 10.000 inden d. 5. februar, og derfor poster jeg hvad jeg oddser på her ... Og hvorfor jeg gør det.

Hvorfor siger du Hearts? De er inde i en sindssyg krise + tre karantæner

Fordi jeg kan.

Lige netop derfr skal du vælge det odds
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #8: 03 Jan 2008, 19:15 »

Lige netop derfr skal du vælge det odds

Forklar? Alt er da imod dem?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #9: 03 Jan 2008, 19:25 »

Forklar? Alt er da imod dem?

Fordi de, på trods af krisen, ligger inde med en trumf til på lørdag!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #10: 03 Jan 2008, 19:35 »

Fordi de, på trods af krisen, ligger inde med en trumf til på lørdag!

De mangler tre spillere, hvoraf to af dem er væsentlige spillere.. De har ikke vundet seks kampe i træk.. Jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor de skulle vinde, men selvfølgelig kan det ske Smiley Jeg ser i hvert fald stor fidus i Kilmarnock.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #11: 03 Jan 2008, 19:43 »

De mangler tre spillere, hvoraf to af dem er væsentlige spillere.. De har ikke vundet seks kampe i træk.. Jeg kan ikke rigtigt se, hvorfor de skulle vinde, men selvfølgelig kan det ske Smiley Jeg ser i hvert fald stor fidus i Kilmarnock.

Det er jo også kun fair.... Det er jo trods alt dig der har tråden.... hvor satser du henne af? Hvilket bettingfirma?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #12: 03 Jan 2008, 19:48 »

Det er jo også kun fair.... Det er jo trods alt dig der har tråden.... hvor satser du henne af? Hvilket bettingfirma?
Han har lige skrevet, at Betway.com har odds på kampen.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #13: 03 Jan 2008, 19:54 »

JINX JINX JINX JINX (som du gjorde ved mig, so! Peace)
Logged

Hej alle mine venner

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: JosepGuardiolas oddsblog
« Svar #14: 05 Jan 2008, 16:33 »

Hearts tager imod Kilmarnock på lørdag. Hearts har fået 11 point hjemme, Kilmarnock har fået 9 ude. Kilmarnock ligger 1 point over Hearts, og begge hold er at finde i bunden. Hearts blev i dag rundbarberet af Dundee, hvilket resulterede i tre røde kort! Zaliukas, Wallace og Stewart. Hvor gode de er, er jeg ikke helt sikker på, men Stewart har i hvert fald scorede 3 kasser, hvilket gør ham til klubbens 3. bedste målskytte denne sæson.

Oddset på BetWay er i skrivende stund:

Hearts: 1.80
X: 3.30
Kilmarnock: 4.10

Med tre karantæneramte spillere er dette særdeles godt odds. Derudover er det to hold, der ligger lige i tabellen - jeg har smidt en hundrede lap på Kilmarnock.

EDIT: Derudover har Hearts tabt 6 kampe i streg, mens Kilmarnock har en statistik på 1-2-3. Ikke meget bedre, men trodsalt lidt

Jeg vil lige påpege, at krisen virkelig kradser i Hearts. Omend der ikke er scoret endnu, så er det lykkedes Hearts at få et rødt kort inden for de første 40 minutter. 4 røde kort på 1½ kamp Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010