home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen  (Læst 6763 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« : 02 Jan 2008, 16:28 »



Min første blog på FM Freaks var med Fremad Amager, men jeg kom aldrig til at spille et minut i spillet fordi at jeg faktisk helst ville vente til den første patch kom.

Patchen er nu for længst kommet og nu vil jeg så starte en ny blog med samme hold, nemlig Øens Hold.

Updates bliver hovedsagligt månedlige og der kommer til at være masser af grafik. Håber i vil følge med.. Smiley

PS: Indlæg nummer 300 bliver dermed kronet med starten på bloggen.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 00:35 af 2770-Realfan » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #1: 02 Jan 2008, 16:29 »

Jaaaaaaaa, en blog om et Amager hold Opstemt, for nice da Opstemt
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #2: 02 Jan 2008, 16:35 »


30/06-07: Trænerfyring på Amager, arvtageren præsenteres i morgen.

Efter blot en måned i spidsen for lokomotivet bag projektet Øens Hold, står den nu daværende cheftræner for Sundby-klubben Jakob Friis-Hansen uden arbejde. Bestyrelsen lover ny træner i morgen.

Jakob Friis-Hansen kortvarige cheftrænerkarriere hos Fremad Amager, blev bestemt ingen dans på roser.

Han skulle egentlig først have været tiltrådt fra 07-08 sæsonen, men HIK vurderede at han havde interessekonflikt i bundkampen og blev opsagt inden HIK’s kamp mod Fremad Amager, 2-0 tabte Fremad Amager med. Jakob Friis-Hansen blev ansat tidligere end forventet den 29. maj, men det blev dog kun til 4 kampe for ham som cheftræner i Fremad Amager. Han fik ikke rettet op på den spillemæssige krise der var i klubben og endte med at tabe alle 4 kampe, nogle værre end andre. De sluttede sæsonen forfærdeligt af med en ordentlig øretæve på udebane mod Herfølge, hvor Nicklas Pedersen drev gæk med dem og bidrog godt med 5 mål i 8-1 sejren mod dem og til sidst 6-0 blamagen på eget græs mod SønderjyskE..

Efter især de sidste resultater skulle der efter velinformerede kilder have været nogle seriøse diskussioner bag de lukkede døre om hvor vidt Jakob Friis-Hansen nu også var den rigtige mand til jobbet, med de 4 nederlag og en målscore på 5-20.

”Vi har grundet nogle dårlige resultater fra Jakob’s side, besluttet at han ikke er den rette mand til at føre projektet ud i livet. Vi har derfor valgt at opsige hans kontrakt og sende ham videre, for at gøre plads til en ny mand ved roret i vores store fremtids-projekt. Vi føler at begge parter får mest ud af denne løsning og vi ønsker Jakob al mulig held og lykke i fremtiden” , sagde bestyrelsesformand Todi Jónsson i dag i en pressemeddelelse.

Todi Jónsson kom også ud med at den nye cheftræner allerede ville blive præsenteret i morgen, hvem personen blev, ville han dog ikke løfte sløret for..
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 14:56 af 2770-Realfan » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #3: 02 Jan 2008, 18:18 »

Spænende at se, hvordan det går for det næste bedste hold på Amager Wink

Kommer der en update på, hvem træneren bliver i dag? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #4: 02 Jan 2008, 18:49 »

Jeps, det regner jeg stærkt med.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #1 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #5: 02 Jan 2008, 21:51 »

god start. lad os endelig få mere.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #6: 03 Jan 2008, 02:13 »



1/7-07 11:30: 34-årige Michael Sahl præsenteret i Fremad Amager.

Den nye cheftræner er en amagerkaner ved navn Michael Sahl, der selvom han er total grøn indenfor managerfeltet ser det som en spændende udfordring i hans karrierestart som cheftræner.

Dagens pressemøde i Sundby bød på en præsentation fra Todi Jónsson af den nye manager Michael Sahl.

”.. som folk nok ved er vi i gang med et stort projekt her på Amager, det først og fremmest ud på at få klubben tilbage til SAS-Ligaen, men også at få Amager og klubben til at være en storklub i Danmark i fremtiden. Til at føre projektet ud i livet, har vi valgt en person som har noget indsigt og kendskab til Amager klubben.. Derfor har vi ansat 34-årige Michael Sahl. Vi har foreløbigt tegnet en toårig kontrakt med ham, men ser frem til mange år med Michael i spidsen for Fremad Amager.."

”Lad os stille om til Thomas Sundberg som nu står med den nyudnævnte cheftræner Michael Sahl”

- Michael Sahl, hvad gjorde at du valgte jobbet her?
"Da jeg hørte om deres store projekt om at nå SAS-ligaen i 2010 og senere også komme på omgangshøjde med FCK, tænkte jeg at det lyder godt nok spændende det her. Plus når jeg så er amagerkaner og har fulgt med i klubbens udvikling bliver man jo endnu mere hooked på det."

- Hvad er dine ambitioner i år?
"Den største er at rykke op i Viasat Sport divisionen, bestyrelsen forventer det, pressen seeder os også som favoritter og jeg er da heller ikke i tvivl om at vi nok skal opfylde det mål. Det næste mål er at komme til fjerde runde i pokalturneringen, kravet er tredje, men jeg ved at drengene også har evnerne til at nå fjerde. Ellers er ambitionen at få opbygget grundstenene for at få opfyldt vores mål om mission SAS-Liga 2010."

- Hvad hvis man ser længere ud i fremtiden?
"Jeg vil gerne opbygge Fremad Amager til at blive en af Danmarks bedste talentudviklere, så de kan komme op og konkurrere med Brøndby, Lyngby og FCM som i øjeblikket er dem der kæmper om titlen ”Danmarks bedste talentfabrik”. Samtidig vil jeg også gerne kunne gøre dem til det tophold i Danmark de fortjener at være og som bestyrelsen også håber de kan komme til at være."

- Tak og held lykke med det.

« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 13:18 af 2770-Realfan » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #2 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #7: 03 Jan 2008, 02:15 »

Super start. Ser frem til at Todi og dig tager Amager med op Smiley
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #8: 03 Jan 2008, 18:05 »



De fleste kender nok ikke min og Fremad Amagers trup, derfor vil jeg nu stolt vise den frem med en lille beskrivelse til hver spiller og hvad hans rolle kommer til at være i denne sæson.. Når den del er overstået vil der komme vores foreløbige start-ellever i den formation jeg har tænkt mig at spille med.. Og til sidst udpeger jeg de tre nøgleprofiler som bliver vigtigst hvis holdet skal præstere stærkt i år…

Målmændene:
Stefan Campagnolo - 38 årig Mm: En garvet målmand, der på trods af sine 38 år kun har spillet i 10 år. Han er klart min førstemålmand, Henrik Strøbæk når ham ikke til sokkeholderne. En målmand hvis styrker naturligvis er det mentale, hvor han med sin rolighed og gode kommunikation skaber sikkerhed i forsvaret, ellers trækker han sine veksler på stregen med utrolig stærke reflekser.

Henrik Strøbæk - 24 årig Mm: En stor målmand, der med sine 188 cm har sin klare styrke i de højere luftlag. Har aldrig rigtig fået spilletid på førsteholdet i Fremad Amager og det får han heller ikke med mig i spidsen, må tage til takke med reservetjansen.

Forsvaret:
Salomon King - 24 årig F HC: Min startende højreback, som også er en af de mange nyankomne i Fremad Amager denne sæson. Jeg har rimelig høje forventninger til ham, og er en af de personer der skal skabe stabiliteten nede bagi. Fungere ligeså fint som midterforsvar, men er bedst på backen.. Vil ryge ind i midtforsvaret ved siden af Qvist, hvis jeg køber en højreback i denne sæson.

Nicki Albek - 20 årig F C: Er egentlig mit fjerdevalg som FC’er, men efter som King og Juul Hansen spiller på andre positioner har han vundet pladsen ved siden af Qvist. Har ligesom King fået kamperfaringen fra HIK og er en mand uden nogen store svagheder i forsvarsarbejdet.

Nicky Due-Rasmussen - 16 årig F C: Pga. af den forholdsvis smalle trup roterer han mellem U-18 holdet og truppen her. Er vores største forsvarstalent og jeg føler han kan få noget god erfaring ved at være med heroppe. Hans største force er markeringerne, som sidder lige der hvor de skal.

Anders Qvist - 19 årig F C: Vores lejesvend fra Nordsjællænderne, som er en yderst brugbar herre på trods af hans unge alder og er klart vores førstevalg i midten af forsvaret. Han er en mand der er meget ambitiøs og så er han til min store overraskelse en utrolig mental stærk mand, hvor kun ”le capitaine” kommer op på samme niveau. Vores eneste spiller som repræsenterer de rød-hvide farver, spiller på det danske U-19 hold.

Morten Juul Hansen - 30 årig F C, DM: Vores kaptajn, straffesparkskytte, oprydder, ja manden har mange navne. Men det vigtigste prædikat jeg giver ham er bindeleddet, han er manden der skal få holdet til at hænge sammen, han skal sørge for at der ikke er forlangt mellem kæderne. Det er en mand der på trods af sine små 176 cm, næsten altid vinder sine hovedstødsdueller. Han kom i denne sæson fra Lyngby af som han var med til at få op i SAS-Ligaen, nu skal han så også prøve at hjælpe os med at gøre det samme.

Lennart Lynge Larsen - 32 årig F/WB V: Holdets stærke venstreback som vi i denne sæson har fået fra Køge, og som er manden der skal bringe noget rutine til holdet med sine 32 år. Er en solid mand du ikke finder mange svagheder hos, og som bringer meget offensivt fra sin back plads af.

Igor Vujanovic - 24 årig WB/OM HV: Den serbiske altmuligmand, han kan operere på alle leder og kanter på holdet. Han kan spille hele højrekanten og venstrekanten, men defensive kvaliteter skal man godt nok lede langt efter at finde hos ham. Bliver den eneste reserve for Lynge og King, hvis ikke jeg finder noget brugbart i transfervinduet.


Del 2 med midtbanen og angrebet, hvor også mine nøglespillere og startelleveren kommer i visuel form, følger i aften.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 14:58 af 2770-Realfan » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #9: 03 Jan 2008, 20:05 »

Ser rigtig godt ud 2770... Det eneste kritikpunkt er måske at du i den sidste update kunne markere spillernes navne med fed sådan at det var nemmere at skilne mellem spillerne Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #10: 03 Jan 2008, 20:48 »

Kan jeg godt se og det er nu gjort.. Altid dejligt med lidt konstruktiv kritik, så man kan gøre tingene endnu bedre næste gang.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 01:45 af 2770-Realfan » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #11: 03 Jan 2008, 22:41 »

Super "intro". Har selv haft et ikke så succesfuldt oplevelse med Fremad Amager, håber du kan gøre det bedre Smiley
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #12: 04 Jan 2008, 01:37 »



Her kommer så del 2 med midtbanen og angrebet, afsluttende med startelleveren og mine tre nøgleprofiler for sæsonen.

Midtbanen:
Rami Jiowda - 19 årig M HC: En ung spiller, der selvom han fik 11 kampe sidste år i Viasat Sport Divisionen, mest er heroppe for at lære og så komme ind fra bænken og gøre en forskel med hans hurtighed og andre offensive evner.
 
Lasse Metz - 29 årig M C: En mand der kom sent ind i fodboldens verden og har indtil videre kun spillet tre sæsoner. En mand der ikke besidder de helt store tekniske kvaliteter, men til gengæld på det mentale er han helt oppe og ringe. En mand der ikke kommer til at være i den faste start-ellever, men at være lige uden for på midtbane, kommer til at være en mand der kommer ind når der skal arbejdes hårdt f.eks. når en føring skal holdes.

Mohammed Hamad - 22 årig M C: Står bagerst i rækken om at komme til at spille på den centrale midtbane, er endnu en af de nyindkøbte denne gang dog fra rivalerne fra AB 70. Er en meget middelmådig spiller, der nok får den meste af sin spilletid i denne sæson på reserveholdet.

Mohammed Abdalas - 20 årig OM HC: En spiller ligesom Jiowda der er oppe i førsteholdstruppen for at lære, men niveaumæssigt ligger Abdalas lige under på trods af at han er et år ældre. Jeg vil nok forsøge at leje ham ud og ellers må han sandsynligvis få den meste spilletid på andetholdet eller som indskifter i ny og næ.

David Rasmussen - 30 årig OM H: Er manden der bringer en masse SAS-Liga erfaring til truppen og selvom han har mistet nogle af sine fysiske evner med alderen og de seneste skader han har haft, så har han stadig masser af sublime tekniske kvaliteter tilbage som jeg ikke er i tvivl om at han kommer til at vise masser af for ”englene”. Spiller i klubben som amatørspiller (altså ingen løn), men jeg arbejder på at få ham på en kontrakt.

Rune Povlsen - 18 årig OM HC, A C: En meget ung spiller der ikke rigtig har de helt store svagheder som hverken kant eller angriber, dog kunne hovedspillet godt forbedres. Er en meget ambitiøs knægt der håber at han kan lære en masse hos os og vil i første sæson, for det meste prøve at suge noget erfaring fra de mere rutinerede kræfter på holdet. Når han ikke sidder på bænken vil han få spilletid på enten reserveholdet eller vores U-18 hold, men det er ikke utænkeligt at jeg også kan finde plads til ham i startopstillingen når nogle af spillerne behøver pauser.

Daniel Udsen - 23 årig OM HVC, A C: En mand jeg har store forhåbninger til i efterårssæsonen i første omgang, hvor han kommer til at spille på den offensive midtbane fra start af. Han er en målfarlig herre som han også viste for Greve i sidste sæson, hvor han scorede 6 mål for dem. Dog forventer jeg ikke samme antal mål selvom det ville være dejligt, jeg fokuserer også på afleveringerne og hvordan han ellers præsterer på banen, men som sagt store forhåbninger.

Dennis Holmberg - 19 årig OM V, Bo: Den startende venstrekant på vores hold, som kom fra Brøndby af til denne sæson. Han teknik er rigtig god og tror på at han kan sætte mange folk af med den, og så derefter slå den afgørende aflevering der skaber scoringen.

Angrebet:
Thomas Myssing - 26 årig OM HC, A C: Er spilleren i truppen som har været hos Fremad Amager i længst tid, det er hans femte sæson for os og har været en solid målscorer for os igennem de fire år. Kommer til at indtage rollen som tredjevalg i angrebet efter indkøbene af Anders og Andreas og tror på at han i denne sæson vil fortsætte med at score hyppigt.

Andreas Mortensen - 27 årig OM, A C: Er en sand klassespiller og er den spiller jeg tror allermest på at vil slå igennem i denne sæson. Hans afslutninger er i en hel anden liga end 2. divisionen og de vil helt sætte volde mange målmænd problemer i sæsonen. Hans kontrakt udløber om et år og den kontrakt skal jeg ikke være sen om at forlænge. Rollen på holdet er som førstevalg i angrebet og dermed skabe en ustoppelig duo sammen med Anders Jochumsen.

Anders Jochumsen - 26 årig Bo: Da Lyngby ikke kunne bruge ham i SAS-Ligaen, greb vi straks chancen for at skrive kontrakt med ham. Han bombede for Lyngby i 1. divisionen, så hvad kan det ikke blive til for os i 2. divisionen. Er bedst langs jorden og hans afslutninger er altid skarpe. Rollen er selvfølgelig som angrebsmakkeren til Andreas og jeg kan roligt sige at det bliver ikke i angrebet jeg skal kigge efter forstærkninger i dette transfervindue.



Mine tre nøgleprofiler for sæsonen.



« Seneste Redigering: 04 Jan 2008, 15:01 af 2770-Realfan » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #13: 04 Jan 2008, 01:40 »

Ikke ringe.. Flot sat op, så bare klø på Smiley
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #4 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #14: 04 Jan 2008, 01:43 »

Kanon update glæder mig virkelig til at følge denne blog.. KUTGW
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010