home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen  (Læst 6762 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: #4 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #15: 04 Jan 2008, 02:14 »

God start. Glæder mig til at se, hvad du kan udrette med drengene fra Amager.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #16: 08 Jan 2008, 22:05 »

Grundet biograftur, fødselsdag, NFL, Tele 2 Cup og gymnasiet, har jeg ikke haft tiden til at lave en update på bloggen i fem dage.. Men det bliver der ændret på og der vil komme en update imorgen.

Ps. Jeg må beklage at jeg ikke har kunne lave en update igår eller idag, men lover at updaten kommer imorgen Skuffet
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 22:10 af 2770-Realfan » Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #17: 10 Jan 2008, 00:31 »

Forberedelsernes måned - Juli 2007


Det blev en måned der stod i sammentømringens og forberedelsernes tegn. Hele start-11'eren er lige kommet til klubben og venskabskampene handler derfor meget om at få spillet holdet rigtig godt sammen til sæsonstarten mod Brønshøj.

1/7-3/7: Måneden startede med at der var to ting jeg godt ville have ordnet. Jeg ville godt have aflyst de allerede arrangeret venskabskampe mod Paris SG og Aabyhøj, pga. henholdsvis for stor styrkeforskel og for at jeg gerne ville holde opstarten på Sjælland. Derfor arrangerede jeg i stedet for, kampe mod først Kastrup og Herfølge. Den anden ting var staben, da jeg kom til klubben var der ingen målmandstræner, fysisk træner og talentspejder, plus jeg også gerne ville have fat i en træner til. Jeg hentede derfor Andreas Edlund (træner), Marcus Larsson (målmandstræner), Thomas Troest (fysisk træner) og Mikael Larsson (talentspejder).

Efter de administrative ting blev ordnet, satte jeg mig sammen med min assistenttræner Peter Rasmussen og vi planlagde træningen til holdet, hvorefter jeg skulle ud til min første træning sammen med holdet. Inden jeg tog afsted med drengene til Hillerød, fik jeg en snak med Mikael Larsson, hvor jeg gav ham navnene på de spillere jeg gerne ville have ham til at observere.



3. juli - Venskabskamp fra Hillerød Stadion.

Hillerød 0 - 4 Fremad Amager
0-1 Daniel Udsen (60), 0-2 Mohammed Abdalas (73), 0-3 Rune Povlsen (88), 0-4 Andreas Mortensen (90)
MOM: Andreas Mortensen (9)
Gennemsnit: Hillerød: 6.27 - Fremad Amager: 7.61


Vi kom ind til kampen som storfavoritter til at vinde kampen, men spillet i første halvleg afspejlede ikke det. Det blev en halvleg uden det helt store. Anden halvleg startede lige sådan og det var først efter jeg satte mine indskiftninger ind efter 0-1 målet, at vi satte os på kampen. Kampens spiller kronede den gode indsats med 0-4 målet, lige inden overtiden. Dog synes jeg at Abdalas var den rigtige kampens spiller, han imponerede mig virkelig. Alt i alt er jeg tilfreds med indsatsen i min første kamp i spidsen for Fremad.



4/6-6/6: Dagene efter fik jeg solgt min reservemålmand Henrik Strøbæk til Birkerød for en videresalgsklausul på 20% og jeg fik mine rapporter på nogle af de spillere jeg var ude efter og især to spillere faldt mig i øjnene, plus at de samtidig var interessede i at komme til klubben.



6. juli - Venskabskamp fra Sundby Idrætspark

Fremad Amager 2 - 2 Frem
1-0 Andreas Mortensen (28), 1-1 Tommy Olsen (47), 1-2 Tommy Olsen (78), Morten Juul-Hansen 2-2 (90+2)
MOM: Tommy Olsen (8)
Gennemsnit: Fremad Amager 6.69 - Frem 6.79


Kampen blev en lidt mere følelsesrig kamp for mig, end den anden. Vi startede overraskende med at presse frem tilbage i starten af kampen og det var da også fortjent da vi kom foran på 1-0. Efter målet var det dog som om at Frem vågnede lidt op og de skabte flere store chancer, men Juul og Campagnolo var dem jeg måtte tilskrive for at de ikke fik scoret inden pausen. Frems træner Anders Theil var åbenbart ikke tilfreds med sin angribers præstation i første halvleg og satte Tommy Olsen ind. Det skulle vise sig at være en god ide og udlignede allerede efter 2 minutter på banen, kampen bølgede frem og tilbage efter målet og i det 78' minut satte han så punktum med sin andet lidt heldige hovedstødsmål (blev rettet af af Albek). Frem havde stadig chancerne efter målet og det lignede en Fremsejr. Men så i overtiden viser Juul-Hansen hvorfor han er anføreren, han modtager en aflevering fra Vujanovic et stykke udenfor feltet, tager et træk med bolden og laver et bragerrøvskud fra 25 meter og MÅÅLL. Jeg flyver op og jubler over målet, 2-2 er bestemt et resultat jeg er tilfreds med.



7/7-12/7: Efter kampen får jeg at vide at David Rasmussen må sidde ude i max. 2 uger pga. en lårskade han pådrog sig i kampen, det ændrer dog ikke på at han acceptere min kontrakttilbud og kommer dermed på kontrakt i klubben. Også min anfører Morten Juul-Hansen viser sin store glæde ved at være i Fremad Amager med at forlænge til 2010. Det er ikke de eneste gode nyhed der kommer i ugen. Daniel Pedersen fra HIK og Mads Lundsteen fra Holbæk er kommet til klubben på en fri transfer og det er to herre jeg har kæmpe forhåbninger til i fremtiden. Den mening er fansene enige i og roser mig for købene af disse to store talenter, som kommer til at agere reserve i truppen. Inden kampen forlod endnu en af mine reservespillere som stod uden kontrakt klubben, Joachim Strikert tog til FB.



12. juli - Venskabskamp fra Tårnby Stadion

Kastrup 1 - 5 Fremad Amager
+Casper Nevers (5), 0-1 Lasse Metz (68), 0-2 Andreas Mortensen (69), 1-2 Niki Præst (75), 1-3 Niki Præst SM (79), 1-4 Anders Jochumsen (82), 1-5 Anders Jochumsen (90)
MOM: Anders Jochumsen (9)
Gennemsnit: Kastrup: 6.06 - Fremad Amager 7.25


Et rivalopgør var det på Amager, hvor jeg naturligvis var favorit. Jeg havde valgt at spare nogle af spillerne til Herfølge-kampen, for at de skulle være helt klar til den kamp. Det var en meget sløv start vi lagde fra land med og der var masser af kæmpe chancer der blev brændt. Efter jeg heller ikke kunne score i starten af anden halvleg satte jeg fem spillere ind i det 64' minut, det bar hurtig frugt og i minuttet efter headede Metz den ind på et af mange hjørnespark jeg havde i kampen. Efter målet gik det stærkt, rigtig stærkt, men åbenbart også lidt for stærkt for unge Nicky Due-Rasmussen som fuldstændig sov ved Kastrups enlige hjørnespark og en reducering var på plads. Sejren kom dog aldrig i fare og Jochumsen viste til slut hvorfor han blev hentet til klubben. En god sejr til drengene der hjælper til at bygge moralen op, dog blev jeg tosset over den ukoncentrerethed der var ved Kastrups mål.



13/7-18/7: Efter jeg havde set Due-Rasmussen bundniveau i kampen, begyndte jeg at kigge mig om efter en ordentlig reserve i midterforsvaret, men som samtidig også ville kunne skabe noget konkurrence med Albek om hans plads i startopstillingen. I løbet af dagene op til mødet mod Herfølge, blev jeg spurgt af en avis hvilket hold jeg så som favorit til at rykke op i SAS-Ligaen og jeg pegede på SønderjyskE. Udover det blev David Rasmussen fri for sin skade, men kommer dog ikke til at starte inde mod Herfølge.
OB løb med Super Cup-titlen i en lige kamp mod FCK, hvor Absalonsen afgjorde det til OB's fordel på en ripost fra Borring i det 87' minut.



18. juli - Venskabskamp fra Sundby Idrætspark

Fremad Amager 3 - 0 Herfølge
1-0 Andreas Mortensen (12), 2-0 Andreas Mortensen (15), 3-0 Dennis Holmberg (43)
MOM: Andreas Mortensen (9)
Gennemsnit: Fremad Amager 7.53 - Herfølge 6.42


På trods af at Herfølge var små favoritter, fik de aldrig et ben til jorden i kampen. Vi styrede 1. halvleg fuldstændig og Holmberg og Mortensen havde et helt fantastisk samarbejde i kampen og kørte gang på gang Herfølges kaptajn Träger  fuldstændig rundt. Fra anden halvlegs start blev nyindkøbte Mads Lundsteen og Daniel Pedersen sat ind og især Daniel spillede helt fantastisk i starten og hans 7-tal i kampen forstod jeg ikke helt, det burde have været højere. Selvom der ikke kom mål i anden halvleg var det ikke pga. chancerne ikke var der, plankeværket stod dog i vejen et par gange. Til sidst var det lige før at Herfølges bedste mand Rynell skulle have taget clean sheetet fra Campagnolo, men Lynge står ved den ene stolpe og sparker det gode langskud væk fra mållinjen. Fantastisk generalprøve for mig og drengene og jeg står nu med rigtige gode forventninger til sæsonen.



19/7-31/7: Dagen efter kampen fik jeg forlænget Andreas Mortensens kontrakt som ville have været udløbet til sommer, men nu løber den til min store glæde til 2011. Tom Bøgeskov den tredje reservespiller jeg fik solgt, denne gang igen til Birkerød. Men så kom den værste nyhed: David Rasmussen ud i 2-3 måneder med overreven ledbånd i knæet. Det ødelægger mange planer, men er fortrøstningsfuld med de evner jeg så fra Daniel Pedersen i Herfølge-kampen. Endnu et indkøb fik jeg også i hus, Andreas K. Jørgensen kommer fra FC Roskilde på en fri transfer og bliver hermed sandsynligvis det sidste indkøb jeg vil hente til klubben i dette transfervindue. Sæsonkort-salget gik over forventning og fik solgt ca. 33 flere end vi havde forventet. En ting som jeg personligt er meget tilfreds. Opstemt


Comments til updaten om hvad jeg kan gøre bedre og hvad der er godt i den, må i meget gerne smide. Update om August-måned kommer imorgen/idag.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 12:15 af 2770-Realfan » Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #18: 10 Jan 2008, 00:39 »

Det er en udemærket start du har fået, og dejligt at se at du satser ungt med indkøb. Så bare klø på, super update.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #19: 10 Jan 2008, 00:40 »

Kanon update, lækkert med nogle SUPER detaljerede blogs, hvor der ikke bliver sparet på detaljerne. Thumbs Up

Glæder mig til du kommer igang med sæsonen. held og lykke.

MHT, forbedringer, så i den sidste nye update savner jeg billeder Smiley men det er selvfølgelig bare min mening Wink
Logged

tatii
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #20: 13 Maj 2008, 22:27 »

Hvordan gik det med Øens ?
Logged

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

dasmessi
Gæst
 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #21: 14 Maj 2008, 16:22 »

Man kan ikke se dine billeder?, men fin start. Tunge
Logged

AndreasMortensen
Gæst
 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #22: 15 Maj 2008, 22:25 »

Hej - jeg vil bare sige at det er sjovt at følge med i din blog. Det gør du sku godt.
Det er også godt at se at jeg kan lave mål i spillet, ligesom i virkeligheden;-)

Mvh Andreas Mortensen FCA
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 - Øens Hold skal tilbage til SAS-Ligaen
« Svar #23: 15 Maj 2008, 22:40 »

5 måneder siden sidste update xD
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010