home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spil du spillede for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Spil du spillede for nylig  (Læst 2285 gange)
Don Abramovich
Manager

Spil du spillede for nylig
« : 01 Jan 2008, 17:43 »

Nu starter jeg med at ligge den her i Baren, så mp vi se hvad der sker Wink

Nå, jeg tænkte at denne tråd kunne bruges til lidt alá det samme som ''Film du så for nylig''
Hvor man giver en beskrivelse af et spil man lige har fået eller sider at spiller.
En slags ''anbefalingstråd'' Og, husk at ret jer efter det Sanesoul skriver i det først indlæg i ovenstående tråd, tak.

Og så for lige at kickstarte tråden: Jeg søger en god action shooter til PC/PS2. Om det er first eller third person kan være ligegldigt. Prisen er også lige meget. Spillet skal være realistisk så ikke noget med aliens osv. (dog går spil som f.eks ''Crysis'') Og så må historien også meget gerne være god. Det gør dog ikke så meget bare der er god action! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Jan 2008, 17:58 af Don Abramovich » Logged

Niko
Gæst

Sv: Spil du spilede for nylig
« Svar #1: 01 Jan 2008, 17:46 »

Spil du spilede for nylig - du mangler lige et "l" mere.

Jeg har lige spillet Company of Heroes.

Det er et meget godt spil. Krigen er gået i udbrud og det er meget fedt. Det er et strategisk spil. Det kan være lidt svært i starten, men når man har lært at udnytte kanonerne osv. så kan man faktisk godt få lang tid til at gå med det. En meget godt spil!
3/5!

Red love
Gæst

« Svar #2: 01 Jan 2008, 18:02 »

Fik Godfather the Game i julegave til PS2, og det har ikke skuffet mig. Spillet er bygget over den første Godtfather film, og lidt af 2´eren. Og de har så bare digtet ens alterego ind i historien, hvilket jeg synes de har formået rigtig fint.

Jeg er personlig stor Godfather fan, og elsker Marlon Brando, De Niro, Al Pacino osv. Jeg synes rigtig tit spil bygget på film, er rigtig dårlige. Da de bare slår plat på en i forvejen opbygget historie, og så overhovedet ikke formår at være i nærheden af at skabe den samme spændningen som i filmen.

Det synes jeg faktisk Godfather gør, der er en fin story telling i spillet, og man møder alle de væsentlig karakter fra filmen mens man spiller.  hvor man starter fra bunden som en luset håndlanger. Også skal arbejde sig op i hierakiet, for til sidst at blive Don Corleone. Dette gøres bl.a ved at afpresse butiksejerere til at betale en beskyttelses penge,  en rigtig fed feutare som ikke er så simpel, som den måske kan lyde.

Derudover skal man bekæmpe de andre ganster famillier i 50´ernes New York. Man skal overtage pakhuse, illegale spillebuler, og andre lysssky forretninger..  

Hele spillet bygger på respekt, som man får ved at gennemføre missioner, overtage forretninger, købe nye residenser, og en del andet. Jo mere respekt man har, jo nemmere blivere alting også.

Man kan også røver banker, sprænge pengeskabe i forskellige forretninger, gå til lægen, og en del andet. Så kan man bestikke politiet, hvilket jeg også synes er et rigtig fedt element. Så man uforstyrret, kan få lov at ordne de sager, man nu skal have ordnet.

Eneste minus er at holdbarheden ikke er fantatisk, så den tid man kan bruge på spillet har en grænse. Får når man har klaret alle missioner, og har udryddet ens rivaler, er der ikke meget ved at spille mere..

Men klart et spil jeg vil anbefale til folk med hang til den slags.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2008, 18:09 af Red love » Logged

Soccerpop
Gæst

Sv: Spil du spillede for nylig
« Svar #3: 01 Jan 2008, 18:11 »

Og så for lige at kickstarte tråden: Jeg søger en god action shooter til PC/PS2. Om det er first eller third person kan være ligegldigt. Prisen er også lige meget. Spillet skal være realistisk så ikke noget med aliens osv. (dog går spil som f.eks ''Crysis'') Og så må historien også meget gerne være god. Det gør dog ikke så meget bare der er god action! Thumbs Up

Command and Conquer: Renegade.. Et godt råd er at købe Command and Conquer: First Decade.. Det koster 150-200 kr.
Renegade er First shooter og resten er Real Time Strategy..

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #4: 01 Jan 2008, 18:26 »

Pro Evolution Soccer 08

Rigtig godt spil, med meget god grafik Smiley

Der er desværre næsten ikke ændret noget fra Pro Evolution 6 Ubeslutsom

Men det er jo mit ynglingsspil, UDOVER! FM

Så jeg giver det: Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Ud af 5 smileys!

I ain't playin', nigga

Altid FCK
Manager

« Svar #5: 01 Jan 2008, 18:33 »

Madden 08

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Emillionaire
Gæst

« Svar #6: 01 Jan 2008, 18:53 »

Red love
Gæst

« Svar #7: 01 Jan 2008, 18:56 »

det samme her
altså som det også gælder med film tråden, som denne tråd kopiere. Så er folk nød til at komme med noget i deres indlæg, og ikke bare skrive: jeg spiller Pixeline 2, og før det havde jeg gang i magnus og myggen,..

Så skal man skrive hvorfor man så har valgt at spille pixeline, og hvad der gør det godt..

Emillionaire
Gæst

« Svar #8: 01 Jan 2008, 19:07 »

altså som det også gælder med film tråden, som denne tråd kopiere. Så er folk nød til at komme med noget i deres indlæg, og ikke bare skrive: jeg spiller Pixeline 2, og før det havde jeg gang i magnus og myggen,..

Så skal man skrive hvorfor man så har valgt at spille pixeline, og hvad der gør det godt..

nå men så spillede jeg Madden NFL 08 fordi jeg selv syntes det er et godt spil og jeg syntes det er fedt at se NFL så derfor bestemte jeg mig for at få spillet og det gjøre jeg så.

de gode ting ved spillet for mig er taktikkerene og når man spiller offensivt, det syntes jeg er godt  Opstemt

Thore
Manager

« Svar #9: 01 Jan 2008, 19:22 »

Jeg har lige gennemført Act 1 i Age of empires 3.
Har gennemført det før, men fandt det lige frem fra hylden igen. Det er jo et dejligt strategi spil. Det er selvfølgelig ikke så stratetisk som COH hvor man kan gå ind i huse osv. Men det er nu alligevel et godt solidt strategi spil.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #10: 01 Jan 2008, 19:30 »

Fik Godfather the Game i julegave til PS2, og det har ikke skuffet mig. Spillet er bygget over den første Godtfather film, og lidt af 2´eren. Og de har så bare digtet ens alterego ind i historien, hvilket jeg synes de har formået rigtig fint.

Jeg er personlig stor Godfather fan, og elsker Marlon Brando, De Niro, Al Pacino osv. Jeg synes rigtig tit spil bygget på film, er rigtig dårlige. Da de bare slår plat på en i forvejen opbygget historie, og så overhovedet ikke formår at være i nærheden af at skabe den samme spændningen som i filmen.

Det synes jeg faktisk Godfather gør, der er en fin story telling i spillet, og man møder alle de væsentlig karakter fra filmen mens man spiller.  hvor man starter fra bunden som en luset håndlanger. Også skal arbejde sig op i hierakiet, for til sidst at blive Don Corleone. Dette gøres bl.a ved at afpresse butiksejerere til at betale en beskyttelses penge,  en rigtig fed feutare som ikke er så simpel, som den måske kan lyde.

Derudover skal man bekæmpe de andre ganster famillier i 50´ernes New York. Man skal overtage pakhuse, illegale spillebuler, og andre lysssky forretninger.. 

Hele spillet bygger på respekt, som man får ved at gennemføre missioner, overtage forretninger, købe nye residenser, og en del andet. Jo mere respekt man har, jo nemmere blivere alting også.

Man kan også røver banker, sprænge pengeskabe i forskellige forretninger, gå til lægen, og en del andet. Så kan man bestikke politiet, hvilket jeg også synes er et rigtig fedt element. Så man uforstyrret, kan få lov at ordne de sager, man nu skal have ordnet.

Eneste minus er at holdbarheden ikke er fantatisk, så den tid man kan bruge på spillet har en grænse. Får når man har klaret alle missioner, og har udryddet ens rivaler, er der ikke meget ved at spille mere..

Men klart et spil jeg vil anbefale til folk med hang til den slags.

Fik det sidste år, og det er klart mit yndlings play station spil! Super spil, især hvis man er Godfather fan  Wink Super spil!
I'm the don over New York City  Cool

Red love
Gæst

« Svar #11: 01 Jan 2008, 19:43 »

Fik det sidste år, og det er klart mit yndlings play station spil! Super spil, især hvis man er Godfather fan  Wink Super spil!
I'm the don over New York City  Cool
ja det er ret så fedt, jeg har nørdet en del og er også lige blevet don over new york Smiley Men er bare sådan en frustrende føelse, for det er så fedt, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal give mig til i spillet, når jeg fået gennemført det hele, og har uddryddet alle de andre familier..., Har du måske nogen råd til inspiration, til hvad man kan sætte sig af nye mål med spillet når man når dertil...? Peace
« Seneste Redigering: 01 Jan 2008, 19:46 af Red love » Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #12: 01 Jan 2008, 19:51 »

ja det er ret så fedt, jeg har nørdet en del og er også lige blevet don over new york Smiley Men er bare sådan en frustrende føelse, for det er så fedt, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal give mig til i spillet, når jeg fået gennemført det hele, og har uddryddet alle de andre familier..., Har du måske nogen råd til inspiration, til hvad man kan sætte sig af nye mål med spillet når man når dertil...? Peace

Jeg har det præcis på samme måde, men nu er det bare at mit spil er gået i stykker  Forlegen Men da det fungede og jeg var blevet don over NYC, løb jeg bare rundt i byen uden og vide hvad jeg skulle. Det syntes jeg er dårligt.

Red love
Gæst

« Svar #13: 01 Jan 2008, 19:59 »

Jeg har det præcis på samme måde, men nu er det bare at mit spil er gået i stykker  Forlegen Men da det fungede og jeg var blevet don over NYC, løb jeg bare rundt i byen uden og vide hvad jeg skulle. Det syntes jeg er dårligt.
Bittert... Ja, jeg løber også bare rundt med mine toptunede våben og skyder uskyldige... Men det er sgu ikke sjov ret længe, men sådan går det jo altid, man får en tom føelse når man endelig opnår det man har kæmpet for....

absalonsen
Gæst

« Svar #14: 01 Jan 2008, 20:17 »

Jeg har lige spillet Football Manager 2008 - det nyeste i serien. Nogen, der kender det?

Du er manager for en klub. Der er rigtgt mange hold du kan vælge, bl.a. kan du vælge hold i de tre bedste danske rækker. Så skal du sørge for træningen, da det er vigtgt, at dine spillere bliver trænet rigtigt og udvikler sig. Du skal også sørge for, at taktikken fungere. Her er det en god idé, at spille nogle træningskampe, så du kan finpudse den. En anden ting der er vigtgt, er at hente spillere til klubben, så du har en god, bred trup, der kan dække for skader.
En anden smart ting er, at du kan sende en scout (også kladet "talentspejder") ud i verden for, at kigge efter nye mulige spillere til holdet. Men du kan ikke bare løs af pengene, for du skal sørge for, at klubben ikke går konkurs.

Alt i alt et sjovt spil, som man bliver bidt af.. I skulle prøve det.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010