home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 936 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spil du spillede for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Spil du spillede for nylig  (Læst 2286 gange)
Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Spil du spillede for nylig
« Svar #15: 01 Jan 2008, 20:24 »

Jeg faldt over RollerCoaster Tycoon 2 og expansion-pakken, Time Twister, som jeg så valgte at forære til ham den gamle. Har så siddet og leget med det selv. Spillede meget som lille 1'eren af serien der er oppe på tre reele spil også diverste expansion.
Du skal bygge en forlystelsespakke op. Du skal hele tiden sørge for at tingene går godt, da det snildt kan gå den forkerte vej. Der er blevet lavet en del scenarier, som du så forsøge at opfylde og ellers kan du bare køre derud af. Spillet har - umiddelbart - ikke nogen endelse og man kan derfor, når mission i den pågældende park er klaret, bare fortsætte hvis det er dette man ønsker.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Khushal
Gæst

Sv: Spil du spilede for nylig
« Svar #16: 01 Jan 2008, 23:33 »

Jeg har lige spillet Company of Heroes.

Det er et meget godt spil. Krigen er gået i udbrud og det er meget fedt. Det er et strategisk spil. Det kan være lidt svært i starten, men når man har lært at udnytte kanonerne osv. så kan man faktisk godt få lang tid til at gå med det. En meget godt spil!
3/5!

Spiller det samme dog vil jeg mene at det virkelig fortjener en karakter på 4/5 istedet for men det er jo smag og behag  Thumbs Up

Jeg har spillet Art Of Theft

Et gratis spil jeg fandt på nettet. Det er lavet af en computer fanatiker og er hans første serise 'debu' spil... Det er virkelig fedt og meget fangende. Det er udfordrende men desværre også frustrerende nogle gange...

Alt i alt et fedt spil nå man tænker på at det er ''hjemmelavet'' her er der et link hvis i lige vil afprøve det  Grin
http://www.escapistmagazine.com/content/games/yahtzee/artoftheft

Grasshoppers
Landsholdsspiller

Sv: Spil du spilede for nylig
« Svar #17: 02 Jan 2008, 16:54 »

Bittert... Ja, jeg løber også bare rundt med mine toptunede våben og skyder uskyldige... Men det er sgu ikke sjov ret længe, men sådan går det jo altid, man får en tom føelse når man endelig opnår det man har kæmpet for....

Har du set om du har genemført spillet 100%? Det er nemlig ikke sikkert, hvis du er blevet DON over NYC at du har gennemført det 100%  Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010