home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1015 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Comedy tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget stand-up ser du?
Dansk
- 35 (92,1%)
Udenlandsk
- 3 (7,9%)
Antal Stemmer: 38

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Comedy tråd  (Læst 6445 gange)
Rossonero
Gæst

Comedy tråd
« : 26 Dec 2007, 19:59 »

Der er vel mange der ser Stand-Up? Jeg ser det i hvert fald meget. Kunne gerne tænke mig at høre, hvad i ser, og hvem i synes der er de absolut sjoveste. Personligt synes jeg, at Chappelle Show er det bedste! Comedy Central er da også suværent - især da jeg så Paolo Francisco... klasse!
« Seneste Redigering: 26 Dec 2007, 20:48 af Rossonero » Logged

ydersog
Gæst

Sv: Comedy tråd
« Svar #1: 26 Dec 2007, 20:02 »

Jeg ser en del standup, men det er mest det danske

Christian Fuhlendorff's og Brian Mørk's "Bibelen" er et kanon show, som kan få mig til at grine ved noget nyt, hver gang!

Ellers kan jeg godt lide Sebastian Dorsets snigende humor Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #2: 26 Dec 2007, 20:03 »

Mick Øgendahl er grineren.
Har lige fået Uffe Holms flashback i julegave, håber den er god.Opstemt

Rossonero
Gæst

« Svar #3: 26 Dec 2007, 20:05 »

Dansk er heller ikke værst. Så forresten noget velgørenhedsshow, hvor Thomas Wulff bl.a. var med. Han er sku' sjov!

SirToby
Manager

« Svar #4: 26 Dec 2007, 20:05 »

Så Talegaver Til Børn i går, og der kunne man finde Danmarks sjoveste. Carsten Bang, Michael Wulff, Anders Matthesen og Jan Gintberg gjorde det bedst i mine øjne, hvorfor de er de bedste. Længe er det dog siden, men der er ikke andre, der kommer op på dem i dag.

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 26 Dec 2007, 20:07 »

Så Talegaver Til Børn i går, og der kunne man finde Danmarks sjoveste. Carsten Bang, Michael Wulff, Anders Matthesen og Jan Gintberg gjorde det bedst i mine øjne, hvorfor de er de bedste. Længe er det dog siden, men der er ikke andre, der kommer op på dem i dag.

Det er da Michael Wulff han hedder, ha! Men ja, det var det jeg så igår. Han er et godt grin - og Jan Gintberg var heller ikke værst.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #6: 26 Dec 2007, 20:07 »

Anders Matthesen's: Hva' snakker du om - er og bliver klasse Smiley

Uffe holm - Show - Er klart den sjoveste jeg nogensinde har set Smiley

Ellers er der en masse andre, bla. Talegaver til børn - Som jeg finder rigtig sjov Opstemt

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7: 26 Dec 2007, 20:12 »

Jeg er mest til disse to:

Mick Øgendahl: Hans sjove stemmer, annsigtsudtryk og spastiske bevægelser er meget underholdene. Udover det synes jeg bare han har nogen sjove jokes, han kombinere med nogle gode stemmer.

Anders Matthesen: Hvad er der at sige? Manden er ihvertflad genial, det helt sikkert! Helt ekstremt sjove jokes, som ofte bunder rimelig dybt, og en del af dem er ret lange. Det kombinerer han også med sjove stemmer.

Smiley

Niko
Gæst

« Svar #8: 26 Dec 2007, 20:15 »

Mick er Danmarks bedste, det kan der ikke herske nogen tvivl om. Han er som GHERTESTEAS, en meget underholdene mand. Hans bevægelser er noget af det sjoveste! Og hans film i Undskyld, er kanon. Han er en vidunderlig stand-upper!

Han har også mange gode jokes osv.

Anden er også god, men synes nu at 'Anden på Coke' var rigtig dårlig. Han trækker det alt for længe. Så man mister lysten på halvvejen. Af DVD'er, som ikke er direkte standup. Er 'Get Ahed' meget sjov!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #9: 26 Dec 2007, 20:27 »

http://youtube.com/v/BdYahMqKFys - Ved 2 minutter. Det er det sjoveste overhovedet funny

I ain't playin', nigga

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10: 26 Dec 2007, 20:28 »

Mick er Danmarks bedste, det kan der ikke herske nogen tvivl om. Han er som GHERTESTEAS, en meget underholdene mand. Hans bevægelser er noget af det sjoveste! Og hans film i Undskyld, er kanon. Han er en vidunderlig stand-upper!

Han har også mange gode jokes osv.

Anden er også god, men synes nu at 'Anden på Coke' var rigtig dårlig. Han trækker det alt for længe. Så man mister lysten på halvvejen. Af DVD'er, som ikke er direkte standup. Er 'Get Ahed' meget sjov!

Tak skal du have Rullende Øjne

Niko
Gæst

« Svar #11: 26 Dec 2007, 20:35 »

Tak skal du have Rullende Øjne

Lader det bare stå.  Kys Wink

njandersen
Gæst

« Svar #12: 26 Dec 2007, 20:46 »

Der er jo ingen tvivl om at Thomas Hartmann er den sjoveste og bedste komiker af dem alle.. Han har skrevet mange Langt Fra Las Vegas afsnit, klovn afsnit, står bag meget af Matthesens materiale og så er han jo selv genial på en scene.. I Hartmann X og Hartmann III er det den bedste stand up nogensinde - ja han er i hvert fald min favorit Smiley..

Derudover synes jeg Carsten Bang har en fed humor.. Han laver ikke jokes om alt det der er nemt at lave jokes om..

Rossonero
Gæst

« Svar #13: 26 Dec 2007, 20:48 »

Afstemning - læg en stemme! Smiley

SirToby
Manager

« Svar #14: 26 Dec 2007, 21:02 »

Der skal desuden også kritiseres:

Uffe Holm - "Pik og patter" bruger han ofte, hvilket er et tegn på ringe kreativitet, og i øvrigt er det plat. Han kan dog være meget sjov, ingen tvivl om det, selvom han ikke er min type komiker.

Jonathan Spang, Dan Andersen og Anders Fjeldsted er også ucharmerende. Samtidig har jeg aldrig brudt mig 100 % om Øgendahl. Han fisker i alle de dumme teenagere, der hopper på, fordi han er sej osv. Men han er god til komik.

Anders Matthesen er Danmarks bedste komiker. Han hviler ikke på laurbærene og laver tit noget. Han laver det mest gennemtænkte, nyskabende og kreative. Det vil undre mig, hvis nogle kunne ændre på min mening.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010