home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Comedy tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad for noget stand-up ser du?
Dansk
- 35 (92,1%)
Udenlandsk
- 3 (7,9%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Comedy tråd  (Læst 6446 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Comedy tråd
« Svar #15: 26 Dec 2007, 21:08 »

ydersog - Har Brian Mørk lavet et show? Hvordan kan det været kunne lade sig gøre, at jeg ikke har fået det afvide.. :S Kan man stadigvæk købe dvd'en i butikkerne?

Men jeg elsker stand up. Har stortset ALT fra det sidste par år. Har lige fået Jan Gintbergs nye, samt Uffe Holms, Carsten Bangs og Rune Klans. Smiley Hver især har gode og dårlige ting og jeg foretrækker bare at se alt og suge det sjove til mig og det ikke nær så underholdene fra. Har set Øgendahl live, helt kanon underholdning selvom det er længe siden nu.

Har derudover lavet mad til stortset alle kendte, Thomas Hartmann, ja, alle dem der.. Det gør det måske også en anelse sjovere, at man har set dem i virkeligheden  Peace

Cesc - Har du helt ret i ang. Anden.. Men han forsøger vel bare at ramme en så stor målgruppe med sit stand up, som overholdet muligt. Se på hans shows, de er alle så forskellige, at det er helt fantastisk. Nogen af dem kan man så ikke lide, men det er altid anderledes og helt nyt..
« Seneste Redigering: 26 Dec 2007, 21:10 af Flipperen » Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 26 Dec 2007, 21:33 »

Jeg ser ikke så meget stand up, men har da nogle favoritter.

Anden er altid sjov at se. Han har gentagende gange fået et smil frem hos mig!

Rune Klan har også sine øjeblikke. Vil gerne se hans nye show, Rune Klan går large.

Kan dog ikke lide Uffe Holm. Han er slet slet ikke sjov i mine øjne. Nej, det er ikke fordi jeg ikke må høre sådan nogle ord, men synes han ordbrug er upassende, bl.a. fordi jeg ikke synes det er sjovt det han siger..

Har "The Uffe Holm show" 1....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Khushal
Gæst

« Svar #17: 26 Dec 2007, 21:51 »

Jeg elsker stand up det er virkelig sjovt  Opstemt

Jeg syntes helt klart at Anden er bedst fordi at han er den som er bedst til at kombinere sine jokes... han får det hele til at 'flyde' i sit show og det er altid sjovt + så er det næsten altid noget nyt han kommer med

Mick Øgendahl er virkelig ikke sjov efter min smag jeg syntes virkelig at han er kedelig og høre på og hans bevægelser bliver kedelige efter 1 minnut...
Geo minder meget om Øgendahl han råber bare meget mere... og det er virkeligt ikke sjovt...

Uffe Holm er ok han får mig til at grine men det er ikke alt der er lige sjovt...

Rune Klan er genial fordi at det går hurtigt og jeg syntes han har fundet en god kombination af trylleri og platte jokes... han er dog ikke så god til stand up i sig selv og det er godt at han holder sig væk fra det  Cool

Men hvis i er til udenlandsk eller gerne vil se Udenlandsk er der her 3 store mænd indenfor faget:

Chris Rock
http://www.youtube.com/v/eFcVwDw4YLE

Russell Peters
http://www.youtube.com/v/Nn5jlrxcpkI&feature=related

Pablo Francisco
http://www.youtube.com/v/ou3-sSIXkkg

ydersog
Gæst

« Svar #18: 26 Dec 2007, 21:55 »

ydersog - Har Brian Mørk lavet et show? Hvordan kan det været kunne lade sig gøre, at jeg ikke har fået det afvide.. :S Kan man stadigvæk købe dvd'en i butikkerne?

Men jeg elsker stand up. Har stortset ALT fra det sidste par år. Har lige fået Jan Gintbergs nye, samt Uffe Holms, Carsten Bangs og Rune Klans. Smiley Hver især har gode og dårlige ting og jeg foretrækker bare at se alt og suge det sjove til mig og det ikke nær så underholdene fra. Har set Øgendahl live, helt kanon underholdning selvom det er længe siden nu.

Har derudover lavet mad til stortset alle kendte, Thomas Hartmann, ja, alle dem der.. Det gør det måske også en anelse sjovere, at man har set dem i virkeligheden  Peace

Cesc - Har du helt ret i ang. Anden.. Men han forsøger vel bare at ramme en så stor målgruppe med sit stand up, som overholdet muligt. Se på hans shows, de er alle så forskellige, at det er helt fantastisk. Nogen af dem kan man så ikke lide, men det er altid anderledes og helt nyt..

Jeg ved faktisk ikke om der er en DVD Ubeslutsom

Men prøv at søg på nettet Thumbs Up

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 26 Dec 2007, 22:19 »

Syntes at i har glemt the godfather of stand up. Richard Pryor. Han var nok den sjoveste der har været og meget revolutionerende i forhold til hans tid. Han var en af de første til at bande under sine shows. Han er bare i bund og grund sjov Thumbs Up.

Anden er en anden der forbløffer en hver gang, altid er det noget nyt og aldrig det samme han bruger om og om igen. Anden paa Coke? var måske lidt kedelig første gang man så den. Eller sådan havde jeg det i hvert fald. Men når så, så den flere gange fandet man flere og flere guldkorn han fyrede af Thumbs Up

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #20: 26 Dec 2007, 22:41 »

I lang tid var Mick Øgendahl mine klare favorit, men på det sidste har Uffe Holm overtaget den titel. Han er simpelthen så grinern i hans seneste shows! Hans jokes sidder lige hvor de skal :b

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #21: 26 Dec 2007, 22:46 »

I lang tid var Mick Øgendahl mine klare favorit, men på det sidste har Uffe Holm overtaget den titel. Han er simpelthen så grinern i hans seneste shows! Hans jokes sidder lige hvor de skal :b
Damn! You're right Smiley

I ain't playin', nigga

lyksus
Gæst

« Svar #22: 27 Dec 2007, 21:25 »

Der er jo ingen tvivl om at Thomas Hartmann er den sjoveste og bedste komiker af dem alle.. Han har skrevet mange Langt Fra Las Vegas afsnit, klovn afsnit, står bag meget af Matthesens materiale og så er han jo selv genial på en scene.. I Hartmann X og Hartmann III er det den bedste stand up nogensinde - ja han er i hvert fald min favorit Smiley..

Derudover synes jeg Carsten Bang har en fed humor.. Han laver ikke jokes om alt det der er nemt at lave jokes om..

Jeg er fuldstændig enig med herren, Thomas Hartmann mine damer og herrer - han er så fed og har den bedste humør...
Hartmann X = Perle.
Hartmann III = Perle.

Det er så godt i Hartmann X: ..Men jeg tror faktisk den største fordel, ved at have en ældre dame som kæreste, det er, det er nemt at slå op med hende... man behøver bare at sige - grete der er altså noget vi to vi. BØØØØØH!
Haha, det er så grineren og griner hver gang.

lyksus
Gæst

« Svar #23: 27 Dec 2007, 21:31 »

..og jeg har alt fra langt fra las vegas og klovn.
men "faraway from las vegas" er det fedeste ever, jeg har det hele og ser det konstant!
jeg har lige fået carstens bangs nye show, han siger: man kan også lide af "arachibutyrofobi", som er angsten for at peanutbutter sætter sig i ganen!"

..for helvede en monstergriner! Opstemt

lyksus
Gæst

« Svar #24: 27 Dec 2007, 21:40 »

Anden paa Coke? var måske lidt kedelig første gang man så den. Eller sådan havde jeg det i hvert fald. Men når så, så den flere gange fandet man flere og flere guldkorn han fyrede af
enig - det var som om at første gang man så den, da mindede det meget om et teaterstykke nærmest.
men de næste gange at man så den, kunne man forstå mere og mere af hvad han sagde Opstemt

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 27 Dec 2007, 21:48 »

Carsten Bang og Thomas Hartmann er de bedste efter min meningen, de er geniale. (;

Practise makes Perfect!

Klausize
Gæst

« Svar #26: 27 Dec 2007, 21:58 »

Det bliver grineren med Carsten bang i "hvem vil være milionær Grin

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #27: 28 Dec 2007, 07:47 »

Ja Richard Pryor er fantastisk sjov. Af ældre standup vil jeg også anbefale Eddie Murphy's "Raw". Helt suverænt.

Blandt nogle af de sjoveste standup komikere skal nævnes:

• George Carlin - Har siden 70erne lavet standup og hans show fra 2005 viser at han stadig er skarp
  • Mitch Hedberg - Han virker totalt stenet på en scene med sit halvlange hår og solbriller, men han er utroligt sjov. En unik mand på en scene
  • Robin Williams - Mest kendt som skuespiller, men hans standup show Live on Broadway er fantastisk sjovt.
  • Steven Wright - En af mine absolutte favoritter. Han spilder ikke tid på at bygge sine jokes, men kaster dem direkte i hovedet på publikum. Hans shows har ikke noget gennemgået tema, men hans jokes er ufattelig sjove og hans delivery er mesterligt. Det er helt tydeligt at Michael Wulff har forsøgt at kopiere hans stil, dog ikke ret vellykket IMO.

Og min ubestridte favorit:

• Eddie Izzard - Verdens sjoveste transvestit. På trods af hans særlige påklædning glemmer man faktisk overraskende hurtigt at han er transvestit fordi hans jokes er så sjove. Og det er ikke billige transvestit-jokes. Han kommer omkring alverdens ting, såsom politik, film, historie og alt muligt andet. Hans flydende stream-of-consciousness-stil gør hans shows ekstremt nærværende og spontane. Halvdelen af hans jokes er ikke forberedt på forhånd, men han noget han står og finder på mens han er på scenen. Noget som er meget vanskeligt for de fleste, men hos ham ser det legende let ud.
    Jeg vil anbefale at købe følgende shows: Circle, Dress To Kill, Definite Article og Glorious. Han er den sjoveste mand jeg endnu har set.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2007, 07:51 af SaneSoul » Logged

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #28: 28 Dec 2007, 10:13 »

Jeg ser mest danske Øgendahl og Anden ellers kan jeg også godt lige Elias Ehlerz hvis der er nogen der kender ham. Nå ja jeg må heller ikke glemme Simon Talbot fra Comedy fight club

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #29: 28 Dec 2007, 12:22 »

damn svært valg..
Øgendahl er genial men Uffe Holm er nu min favorit, Spang har en anden form for humor der gør ham så fed at se optræde og hvem kan ikke li tryllekunst i form af Klan, men Anden er vigtig at følge fordi han er nyskabende..
men ingen tvivl.. Holm er den bedste Stand-Uper i DK

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010