home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Wrestling Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 82 Udprint
Forfatter Emne: Wrestling Tråden  (Læst 234188 gange)
Gangster_Calle
Ynglingespiller

Sv: Wrestling Tråden
« Svar #1020: 14 Mar 2011, 06:47 »

I kan da forresten lige få mit planlagte WM XXVII card (TEW2010), som jeg kun er et par uger fra..

Understreget = Planlagt vinder.

• World Heavyweight Championship
    Edge (c) vs. Christian vs. Alberto Del Rio (w/ Ricardo Rodriguez)

- Som det burde være IRL... Eneste forskel her er at Christian vandt rumblen, og ikke Alberto. Christian vinder endelig sin første world title, og så endda på den største scene af dem alle.

• WWE Championship - Special Ref: The Rock
    The Miz (c) vs. John Cena

- Rock koster Cena titlen, og så er det ellers meningen at de mødes down the line i Rocks sidste kamp.

• The Undertaker vs. Sting

• Randy Orton vs. CM Punk

• Triple H vs. Sheamus

• WWE Intercontinental Championship
    Dolph Ziggler (c) (w/ Vickie Guerrero) vs. Rey Mysterio

• WWE United States Championship
    Daniel Bryan (c) vs. William Regal

• Million Dollar Championship
    Ted DiBiase (c) (w/ Maryse) vs. Cody Rhodes

- Ted er face.. Maryse screwer Ted, og joiner Cody.

• Money in the Bank Ladder Match
    John Morrison vs. Kofi Kingston vs. R-Truth vs. Drew McIntyre vs. Jack Swagger vs. Kane

• Team WCW vs. The Corre (w/ Melina)
    Big Show, Booker T, Goldberg & Kevin Nash vs. Ezekiel Jackson, Heath Slater, Justin Gabriel & Wade Barrett

- Booker, Goldberg & Nash var alle en del af Rumblen. Siden har de løbende hjulpet Big Show i hans feud med Corre.
Ked af at sige det, men mange af dem der kommer ikke til at ske. Der kommer heller ikke en Money in the bank match i år Smiley

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Gungner
Gæst

« Svar #1021: 14 Mar 2011, 07:13 »

Nej, men nu er det jo også i hans TEW spil....

coKey
Ynglingespiller

« Svar #1022: 14 Mar 2011, 10:13 »

lyder som en bedre WM end i virkeligheden Peace

Thore
Manager

« Svar #1023: 17 Mar 2011, 15:13 »

Nå nu nærmer vi os så snart wrestlemania, og jeg syntes faktisk der er gang i nogle spændende ting for tiden!
Skal lige siges at jeg ikke har læst spoilers for Smackdown i morgen, så kan være noget af det jeg skriver ikke passer  Wink

John Cena vs The Mizz
Jahhh lad os kigge lidt på de 3 mænd der er involveret:

The Rock:
Ja der er jo ikke så meget og sige, bedste mic skills ever? Det er i hvert falde tæt på, og Cena når ham ikke til sokkeholderne. Selv når det gælder en comedy sketch, ja så er Rock også langt foran.
Jeg ved endnu ikke hvordan de kommer til og bruge The Rock til wrestlemania, man kan jo frygte det ender med et håndtryk mellem ham og Cena, og det er der nok også størst sandsynlighed for, MEN... Der vil være penge i en Cena vs. The Rock kamp til wrestlemania næste år, og The Rock vil sikkert gerne have en sidste kamp, rent fysisk ser han jo ud til at være i topform.
Jeg kunne derfor godt håbe at han koster Cena kampen til Mania, og vi så får billedet hvor The Rock løfter Miz's hånd og hyler ham som sejres herre.

John Cena:
Han har fjolledet rundt og lavet meget skidt comedy i nogle uger efterhånden. Sidste fredag på Smackdown gik han dog i serious mode og tog Miz alvorligt! Det er bestemt en god ting, for en pg rap'ende Cena er lort, hvor i mod en seriøs og intens Cena er godt.
Jeg glæder mig til hans promo på mandag, hvor han skal komme igen på den seneste veludførte attack angle, og jeg håber ved gud at han er "sur" på The Miz

The Miz:
Ja han er jo blevet lidt glemt i hele Rock / Cena sagen, men efter det seneste attack på Cena, ja så har han efterhånden fået meget af hans heat tilbage, og jeg syntes han gør det genialt. Hans rock "skuespil" var også rigtig godt udført

Alberto Del Rio vs. Edge
Her er nok den største grund til at Cena vinder titlen til Mania, for jeg tror ikke der kan være meget tvivl om at Del Rio bliver champion, og tror ikke vi får to heel sejre.
Det her bliver i øvrigt også en rigtig god kamp, det er jeg overbevist om, og jeg glæder mig til at se Del Rio som champion.
Han gør det virkelig godt, og han spiller hans gimick til UG!
I øvrigt, har det været en rigtig god tilføjelse af Brodus Clay, som er talentfuld og meget unik.

Triple H vs. Taker
Indtil videre har vi bare fået en masse promos fra de to herre, og videoklip med Shawn, og det har virket rigtig godt! Tilføjelsen med No holds barred er nice, og vil helt sikkert løfte kampen.
Jeg er dog stadig overbevist om at Taker vinder, og HHH går på pension bagefter. Taker har stadig nogle Mania kampe tilbage i sig, og jeg tror ikke de vil begrave streaken endnu. Det håber jeg i hvert falde ikke, jeg syntes stadig der er mange gode muligheder tilbage, som taker vil kunne få en god kamp med:
Punk, Jericho (hvis han vender tilbage), Del Rio, The Miz og Cena (ikke for en god kamp, men for spændingen)

I øvrigt er fedt med tilføjelsen af Johnny Cash til Taker entrance, det er nok det mest fantastiske i wrestling verdenen lige pt.
There ain't no grave that can hold my body down  Djævel

Lige en sidste side note, hvad der skal der lige for Jeff Hardy? Han sluttede af med fantastiske kampe i wwe mod Edge og Punk, og nu det pjat her.. Det er sku skidt  ticked off
Håber han får styr på livet uden for wrestlingen..

Også lige et sidste ps. Hold da op hvor er Michael Cole blevet fantastisk! Næst efter Takers nye entrance, må han være det fedeste i wrestling lige pt. Da jeg så hans "Cole-mine" i mandags, var jeg i hvert falde flad af grin. Jeg kunne godt tænke mig at han efter mania forsatte som manager for et ungt talent, det kunne være rigtig godt!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1024: 22 Mar 2011, 21:38 »

nogle der ved hvornår Sin Cara kommer og til hvilket brand glæder mig til at følge ham

Tidligere: Baloo38

U-4-E
Manager

« Svar #1025: 22 Mar 2011, 21:39 »

Så hurtigt som muligt efter WrestleMania, og det bliver formegentlig på RAW.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1026: 22 Mar 2011, 21:51 »

kan rigtig godt lide high flyer så ser frem til Sin Cara

U-4-E
Manager

« Svar #1027: 28 Mar 2011, 22:34 »

Sin Cara har været en del af RAWs house shows de sidste par dage, hvor han har besejret Primo.

----------

Sidste RAW i aften inden WrestleMania, og da Smackdown på fredag består af halv axxess, halv Smackdown, er det stort set sidste mulighed for at hype WM.

Bekræftet til aftenens RAW er The Rock, samt en HHH - Taker konfrontation.

----------

WrestleMania XXVII

WWE Championship
The Miz (c) vs. John Cena

World Heavyweight Championship
Edge (c) vs. Alberto Del Rio

No Holds Barred
Triple H vs. The Undertaker

Special Referee: "Stone Cold" Steve Austin
Jerry "The King" Lawler vs. Michael Cole w/ Jack Swagger

CM Punk vs. Randy Orton

Cody Rhodes vs. Rey Mysterio

WWE United States Championship
Sheamus (c) vs. Daniel Bryan

John Morrison, Trish Stratus & Nicole "Snooki" Polizzi vs. Dolph Ziggler, Layla & Michelle McCool

The Corre (Wade Barrett, Ezekiel Jackson, Heath Slater & Justin Gabriel) vs. Big Show, Kane, Santino Marella & Vladimir Kozlov
« Seneste Redigering: 29 Mar 2011, 03:54 af U-4-E » Logged

Thore
Manager

« Svar #1028: 29 Mar 2011, 23:38 »

Jamen hvor skal vi begynde?
Det var jo et skide godt go-home show, jaja man kunne godt have ønsket sig lidt mere wrestling, men det får vi forhåbentlig på søndag  Wink

Før RAW jeg ikke oppe og køre over hverken Taker - HHH eller Miz - Cena, men det er jeg nu!

Jeg må sige, at hele segmentet mellem Taker, HHH og HBK er noget af det bedste jeg har set i lang tid. Alle tre leverede med følelser, og først troede jeg HBK måtte æde en pedigree, da det ikke skete troede HBK ville give Hunter en gang Sweet Chin Music.
Det skete dog ikke, og det er jeg egentlig ganske godt tilfreds med. Jeg er spændt på hvilken rolle HBK får til Mania, hvis han da får en. Jeg kunne godt forstille mig at han give begge mænd en Sweet Chin Music, men lad os se.
I øvrigt var jeg vild med afslutningen, hvor Taker lige tager sig til hatten og smiler.
Tror det bliver en rigtig god kamp!

Slutningen af showet var selvfølgelig også godt (kan det være andet når det Miz og The Rock?). The Rock leverede som han skulle, og ja Cena skuffede mig egentlig igen. Hans promos bliver bare aldrig særlig godt når det sammenlignet med Rock. Dog er jeg blevet interesseret i Cena (for første gang nogensinde), det var fedt at han gav The Rock en AA!
Det betyder at The Rock, helt sikkert får hævn på søndag, og kunne det betyde en Miz sejer? Det håber jeg virkelig.. Det kan også være vi får det længe vente Cena turn? Det ville bestemt ikke gøre mig noget.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #1029: 03 Apr 2011, 20:25 »

Andre end mig der skal se Wrestlemania i nat? Opstemt

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1030: 03 Apr 2011, 20:26 »

ser den i morgen

U-4-E
Manager

« Svar #1031: 03 Apr 2011, 20:44 »

ser den i morgen

Det er også i morgen du tidligst kan se det, da det starter kl. 1. Tunge

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1032: 03 Apr 2011, 20:58 »

jaja du ved hvad jeg mener

Thore
Manager

« Svar #1033: 03 Apr 2011, 21:14 »

Andre end mig der skal se Wrestlemania i nat? Opstemt

Jeg ser det i morgen til middag, har dagen fri, så det skal nok blive hygge med en masse mad og cola! Jeg glæder mig  Opstemt

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #1034: 03 Apr 2011, 21:21 »

Jeg ska også se det en gang i morgen eller måske Onsdag, gider ik streams, så blir hentet på torrent, men det må man jo ik snakke om her Opstemt

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 82 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010