Nå nu nærmer vi os så snart wrestlemania, og jeg syntes faktisk der er gang i nogle spændende ting for tiden!
Skal lige siges at jeg ikke har læst spoilers for Smackdown i morgen, så kan være noget af det jeg skriver ikke passer
John Cena vs The MizzJahhh lad os kigge lidt på de 3 mænd der er involveret:
The Rock:
Ja der er jo ikke så meget og sige, bedste mic skills ever? Det er i hvert falde tæt på, og Cena når ham ikke til sokkeholderne. Selv når det gælder en comedy sketch, ja så er Rock også langt foran.
Jeg ved endnu ikke hvordan de kommer til og bruge The Rock til wrestlemania, man kan jo frygte det ender med et håndtryk mellem ham og Cena, og det er der nok også størst sandsynlighed for, MEN... Der vil være penge i en Cena vs. The Rock kamp til wrestlemania næste år, og The Rock vil sikkert gerne have en sidste kamp, rent fysisk ser han jo ud til at være i topform.
Jeg kunne derfor godt håbe at han koster Cena kampen til Mania, og vi så får billedet hvor The Rock løfter Miz's hånd og hyler ham som sejres herre.
John Cena:
Han har fjolledet rundt og lavet meget skidt comedy i nogle uger efterhånden. Sidste fredag på Smackdown gik han dog i serious mode og tog Miz alvorligt! Det er bestemt en god ting, for en pg rap'ende Cena er lort, hvor i mod en seriøs og intens Cena er godt.
Jeg glæder mig til hans promo på mandag, hvor han skal komme igen på den seneste veludførte attack angle, og jeg håber ved gud at han er "sur" på The Miz
The Miz:
Ja han er jo blevet lidt glemt i hele Rock / Cena sagen, men efter det seneste attack på Cena, ja så har han efterhånden fået meget af hans heat tilbage, og jeg syntes han gør det genialt. Hans rock "skuespil" var også rigtig godt udført
Alberto Del Rio vs. EdgeHer er nok den største grund til at Cena vinder titlen til Mania, for jeg tror ikke der kan være meget tvivl om at Del Rio bliver champion, og tror ikke vi får to heel sejre.
Det her bliver i øvrigt også en rigtig god kamp, det er jeg overbevist om, og jeg glæder mig til at se Del Rio som champion.
Han gør det virkelig godt, og han spiller hans gimick til UG!
I øvrigt, har det været en rigtig god tilføjelse af Brodus Clay, som er talentfuld og meget unik.
Triple H vs. TakerIndtil videre har vi bare fået en masse promos fra de to herre, og videoklip med Shawn, og det har virket rigtig godt! Tilføjelsen med No holds barred er nice, og vil helt sikkert løfte kampen.
Jeg er dog stadig overbevist om at Taker vinder, og HHH går på pension bagefter. Taker har stadig nogle Mania kampe tilbage i sig, og jeg tror ikke de vil begrave streaken endnu. Det håber jeg i hvert falde ikke, jeg syntes stadig der er mange gode muligheder tilbage, som taker vil kunne få en god kamp med:
Punk, Jericho (hvis han vender tilbage), Del Rio, The Miz og Cena (ikke for en god kamp, men for spændingen)
I øvrigt er fedt med tilføjelsen af Johnny Cash til Taker entrance, det er nok det mest fantastiske i wrestling verdenen lige pt.
There ain't no grave that can hold my body down
Lige en sidste side note, hvad der skal der lige for Jeff Hardy? Han sluttede af med fantastiske kampe i wwe mod Edge og Punk, og nu det pjat her.. Det er sku skidt
Håber han får styr på livet uden for wrestlingen..
Også lige et sidste ps. Hold da op hvor er Michael Cole blevet fantastisk! Næst efter Takers nye entrance, må han være det fedeste i wrestling lige pt. Da jeg så hans "Cole-mine" i mandags, var jeg i hvert falde flad af grin. Jeg kunne godt tænke mig at han efter mania forsatte som manager for et ungt talent, det kunne være rigtig godt!