home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  *VIGTIGT! STEM!* Spurs
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske efter fyringen i Spurs?
Start en ny med Inter
Start en ny med AC Milan
Start en ny med Barcelona
Start en ny med Real Madrid
Start en ny med Manchester United
Start en ny med Bayern Münich
Lad være at starte en ny lige nu!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: *VIGTIGT! STEM!* Spurs  (Læst 17639 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #90: 24 Dec 2007, 14:43 »

Jeg læser også med.. Men skriver bare ikke så tit i blogs.. Men må indrømme at den måde du skriver på, for virkelig en til at være med i spillet. Og jeg får da også selv lyst til at spille med Spurs.. Så hold dampen igang, og rart at der endelig er en blog som ikke kun er en succes.
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spurs
« Svar #91: 24 Dec 2007, 15:28 »

Virkelig nogle stærke indkøb. Det er fremragende.
God jul alle sammen  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #92: 25 Dec 2007, 00:30 »


|h|Reading 3-1|a|Bolton 3-1|h|Newcastle 1-0|h|Blackburn 0-0

30/09/2008Ubesejrede!
Sidste sæson kaldte man september måned for Sorte september. I år er det lige anderledes. Holdet fra N17 er gået igennem måneden ubesejret, og kun i månedens sidste kamp måtte man acceptere et pointtab.

Første kamp i måneden blev spillet på White Hart Lane, hvor Reading kom på besøg, og det var i netop den kamp Paul Robinson blev skadet efter. Men det endte med en sikker sejr på 3-1 efter scoringer fra Defoe og derefter to selvmål fra Reading. Det ene sat ind af den tidligere Tottenham spiller Teemu Tainio. I overtiden reducerede Dave Kitson.

Runden efter tog Bolton imod på Reebok Stadium, og igen sejrede Spurs med 3-1. Det lykkedes ellers for hjemmeholdet at komme foran på trods af et kæmpe Spurs pres. Det stoppede dog ikke udeholdet, og det lykkedes for van der Vaart at score sit første mål til 1-1. Derefter lukkede Defoe og Pizarro kampen.

Liga Cuppen kom holdet også videre, da man besejrede Newcastle på White Hart Lane med 1-0 efter en straffesparksscorin g af Rafael van der Vaart, der har vist flot spil i denne måned. Den sidste kamp i måneden endte med 0-0 efter en kamp som Spurs dominerede totalt.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #93: 25 Dec 2007, 00:31 »


|a|Plymouth 1-0|h|Aston Villa 3-4|a|Leicester 2-0|h|Fulham 0-2

31/10/2008Farvel til Carling Cuppen
Det blev til et farvel til Carling Cuppen, da oktober måneds sidste kamp blev spillet på White Hart Lane. Fulham besejrede nemlig hjemmeholdet med 2-0 på to forsvarskoks, der bare ikke må ske.

Ellers var det en ok måned for Tottenham, der lagde ud med at besejre oprykkerne fra Plymouth med 1-0 på udebane, da Defoe scorede kort før pausen. Aston Villa kom runden efter på besøg, og selvom Tottenham dominerede, så lignede det længe en ydmygelse da udeholdet førte med 4-0. Spurs kom dog tilbage, men tabte alligevel dog kun 4-3.

Den tredje oprykker Leicester tog imod på Walkers Stadium, og netop tilbagevendte Kevin-Prince Boateng sørgede med to scoring for sejren.

Men det var også en skidt måned for Tottenham, der blev ramt af flere skader. Netop ovennævnte Boateng var lige kommet tilbage fra en skade, men brækkede benet kort før månedens udgang, hvilket sender ham på tribunen i seks måneder. Pizarro og Berbatov røg ud med forvredet knæ, og forventes at være tilbage to uger inde i november måned. Mens indkøbte Bocanegra har skadet sin hofte, og forventes først tilbage i starten af det nye år. Sidst men ikke mindst blev Ledley King endnu engang skadet. Han forventes tilbage midt i november.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #94: 25 Dec 2007, 00:32 »


|h|Manchester City 0-2|a|Liverpool 0-1|h|Fulham 0-1|a|Arsenal 0-1

30/11/2008Nedtrykt!
November måned blev en måned som Tottenham meget gerne vil glemme hurtigst muligt. Skader og nederlag er haglet ned over holdet fra N17. Blandt de skadede spillere er Matthew Spiranovic, der vil være ude i en måneds tid. Også angriberen Jermain Defoe er blevet skadet, men for ham er det værre, da hans skade holder ham ude i de næste fem måneder.

Tottenham lagde måneden ud på hjemmebane mod Manchester City, men skuffende for klubben måtte man tage til takke med et nederlag på 2-0 efter en kamp, hvor man dominerede. Herefter gik turen til Anfield Road, hvor der ikke var mange der forventede point, og man fik heller ikke nogen da hjemmeholdet sejrede på scoring af Fernando Torres.

Det blev ikke bedre da man møde Fulham for anden gang i sæsonen. Hjemme på White Hart Lane måtte man igen gå fra banen med et nederlag. 1-0 sejrede holdet fra Craven Cottage.

I månedens sidste kamp mødtes Tottenham og Arsenal på Emirates Stadium i en kamp, hvor det var forventet at Arsenal ville vinde en nem sejr. Det blev dog ikke sådan, da Tottenham gennem hele kampen pressede hjemmeholdet i bund, men som det har kendetegnet Spurs i denne måned, så vandt Arsenal på en scoring efter fjorten minutter af rumænske Adrian Mutu.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #95: 25 Dec 2007, 00:33 »

Så der lige lidt læsestof til jer læsere. Kan sige så meget, at det ikke ser alt for godt ud, og hvis jeg skulle blive fyret, så er bloggen slut. Men så får I mulighed for at være med i beslutningen om det nye hold, hvis jeg skal starte en blog igen Wink

Men lad os alle krydse fingre for at det snart går fremad
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #96: 25 Dec 2007, 00:39 »

Nogen der ved hvad man kan gøre ved skader, mit træningsprogram er kun på medium, så det ikke slemt. Men jeg får så mange skader at der er svært at holde sammen på holdet!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #97: 25 Dec 2007, 00:44 »

Ærgelige resultater, Spurs. Håber ikke du bliver fyret!

- Og mht. skaderne, er du uhyre uheldig, hvis den allerede er på medium.

Men læsestoffet fejler intet!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #98: 25 Dec 2007, 00:55 »

Lige en hurtig opdatering på skader pt.
Younes Kaboul - En uge endnu
Aaron Lennon - To uger endnu
Gareth Bale - To uger endnu
Jermain Defoe - To måneder endnu
Kevin-Prince Boateng - Tre måneder endnu
Senna - To uger endnu
Lee Young-Pyo - To uger endnu
Anthony Gardner - To uger endnu
Carlo Bocanegra - Tre uger endnu
Ledley King - En uge endnu
Simon Kjær - En uge endnu
Matthew Spiranovic - To uger endnu
Sebastian Pardo - En uge endnu
Rafael van der Vaart - En uge endnu
Claudio Pizarro - En uge endnu.

Det er hvad jeg har af skader lige nu - så sig mig lige om jeg er slemt ramt Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #99: 25 Dec 2007, 00:56 »

Skal lige siges, at jeg er midt i januar i spillet nu Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #100: 25 Dec 2007, 00:58 »

Kunne jeg få et SS overall af hele din trup? Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #101: 25 Dec 2007, 01:05 »

Kunne jeg få et SS overall af hele din trup? Smiley

Har en del spillere på andetholdet nu for at genoptræne, så skriver bare truppen her.
Målmænd: Paul Robinson, Brad Jones

Forsvar: Dorian Dervite, Ledley King, Simon Kjær, Younes Kaboul, Matthew Spiranovic, Alan Hutton, Benîot Assou-Ekotto, Gareth Bale, Carlos Bocanegra, Lee Young-Pyo

Midtbane: Tom Huddlestone, Senna, Hossam Ghaly, Jamie O'Hara, Didier Zokora, Aaron Lennon, Wayne Routledge, Fabio Coentrao, Diego Capel, Sebastian Pardo, Levan Kenia, Adel Taarabt, Rafael van der Vaart, Kevin-Prince Boateng

Angreb: Jermain Defoe, Claudio Pizarro, Dimitar Berbatov, Robbie Keane
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #102: 25 Dec 2007, 01:58 »


|h|Wigan 2-0|a|West Ham 0-1|h|Newcastle 1-1|h|Charlton 2-1

31/12/2008Bedre end november
Efter en noget skuffende november, så skulle Tottenham forsøge at rejse sig i december, og det gik bedre end mange forventede.

På White Hart Lane tog holdet imod Wigan. Robbie Keane sendte hjemmeholdet i front efter tyve minutter, og lige før slutfløjtet steg danske Simon Kjær til vejrs og headede sin første Spurs scoring i nettet til en sikker 2-0 sejr. Derefter tog holdet turen til Upton Park, men trods godt spil og mange chancer, så tabte holdet med 1-0.

Herefter kom Newcastle på besøg, og her kom hjemmeholdet i front efter tre minutter ved Pizarro, men det holdt ikke selvom holdet var i teten gennem det meste af kampen, for tyve minutter før tid udlignede Owen til slutresultatet 1-1.

December måneds sidste kamp blev spillet på White Hart Lane, og det startede godt for udeholdet, da den tidligere Tottenham spiller Darren Bent sendte Charlton i front, men det holdt ikke så længe, for på to mål før pausen sikrede Pizarro Spurs en sejr på 2-1.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #103: 25 Dec 2007, 02:54 »


04/01/2009Santana væk igen
I sidste sæson skiftede Mario Alberto Santana til Tottenham for at forstærke holdet mod skader på højrekanten, men i denne sæson har der ikke været brug for kantspilleren, der på højrekante yderligere har måtte se sig overgået af Diego Capel, der også har mistet sin plads på venstrekanten.

Nu er det imidlertid blevet nok for kantspilleren, der efter kun tretten kampe i den hvide trøje har valgt at søge nye græsgange. Det sker i Tyskland, hvor Hamburger Sport-Verein har tilbudt en kontrakt til argentineren.

”Det er en forløsning at komme til HSV. Jeg var meget glad for at få chancen i Tottenham, men det er også min egen skyld at jeg ikke har slået igennem. De gange jeg fik chancen tog jeg den ikke. Det var skidt, og derfor er jeg glad for at Tottenham nu giver mig chancen for at komme videre, og at HSV viser de tror på mig stadig.”

Santana har kostet den tyske klub et beløb omkring £7.000.000. Samtidig har klubben skilt sig af med den 26-årige brasilianer Baiano, der blev hentet ind som panikkøb da forsvarede sejlede. Forsvarsspilleren fik dog ikke en eneste kamp, da de unge talenter slog til.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #104: 25 Dec 2007, 02:59 »


22/01/2009Russer til Spurs
Efter salget af Santana har Spurs været på udkig efter en forstærkning til de offensive pladser, og denne er nu fundet hos Newcastle.

Russiske Andrey Arshavin har underskrevet en tre årig kontrakt med Tottenham, og skifter med øjeblikkelig virkning til Spurs.

”Jeg er glad for endelig at slippe væk fra galehuset i Newcastle, og ser frem til at hjælpe Tottenham frem i tabellen. Målet må være top seks, men allerede nu ser det svært ud, men jeg vil komme med noget vilje og gejst, og vise at det er muligt.”

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010