home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  *VIGTIGT! STEM!* Spurs
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske efter fyringen i Spurs?
Start en ny med Inter
Start en ny med AC Milan
Start en ny med Barcelona
Start en ny med Real Madrid
Start en ny med Manchester United
Start en ny med Bayern Münich
Lad være at starte en ny lige nu!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: *VIGTIGT! STEM!* Spurs  (Læst 17644 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #75: 23 Dec 2007, 23:46 »


11/06/2008”Endelig”
Gennem meget af sidste sæson udtrykte den franske højreback Pascal Chimbonda utilfredshed med at være bag Alan Hutton i køen til pladsen på backen. Flere gange fik franskmanden også bøder for sine udbrud, så det var forventet at han ville skifte væk fra Tottenham i det forestående vindue.

Men det er allerede på plads her en halv måned før vinduet åbner. Den franske højreback spiller i næste sæson for Aston Villa der har betalt godt £2.500.000 for backen.

”Endelig. Meget andet er der ikke at sige. Jeg var meget skuffet over at være bag Hutton i sidste sæson, og det lagde jeg ikke skjul på hverken overfor manageren, klubben eller fansene. Jeg synes jeg spillede med åbne kort. Men åbenbart for åbne ifølge klubben. Men jeg er glad for at det nu er på plads, og jeg kan se frem til en ny sæson hos Aston Villa.”

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #76: 24 Dec 2007, 01:32 »

Er der noget jeg er gået glip af John, eller er du startet på et helt nyt manager spil med Spurs?? Jeg troede du fortsatte på din Brann, Reading spil. Jeg kan se at du kun er kommet til 2008, så der må være noget jeg har misset?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #77: 24 Dec 2007, 01:38 »

Den blog du taler om, er sat på pause. Dette er en ny blog, ja. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #78: 24 Dec 2007, 01:39 »

det er et nyt med Spurs.. blev træt af Reading spillet, da jeg ikke kunne finde nogen ordentlig klub.. Det er dog ikke slettet, så hvem ved!

Men ja - det her er en ny blog, hvor målet er 1000 kampe i spidsen for Spurs. Det dog ikke helt nem når holdet spiller som de gør
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #79: 24 Dec 2007, 01:57 »

For at sige det mildt, så jeg ved at være helt enormt træt af det her spil, da ingenting vil fungere overhovedet, og jeg lukker så mange mål ind - specielt hvis jeg fører med to. Det er vildt trættende i længden, at man sidder på alt, men de andre så lige score to gange til sidst uden tidligere at have været i nærheden!

EDIT: Det med de to mål er generelt i spillet!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #80: 24 Dec 2007, 01:59 »

Betyder det at den lakker mod enden, eller hvordan? Skuffet
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #81: 24 Dec 2007, 01:59 »

kun hvis jeg skulle blive fyret... Men det ser ikke sådan ud lige nu.. Skulle bare lige ud med mine frustrationer Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #82: 24 Dec 2007, 02:01 »


13/07/2008Flugt fra Spurs
Sidste sæson skuffede Tottenham, men i år er målene igen store for London holdet. Det bliver dog uden et par af de bærende kræfter fra sidste sæson.

Michael Dawson har valgt at søge nye udfordringer hos Newcastle, der har måtte slippe over £6.000.000 for forsvarsspilleren der har været meget ramt af skader. Til sidst i sæsonen var han dog en vigtig spiller i Tottenham forsvaret sammen med Matthew Spiranovic, men med indkøbet af Carlos Bocanegra og Simon Kjær, så har Spurs sikret både på kort og lang sigt.

En anden af de der skulle have været bærende kræfter var Jermaine Jenas, men også han var ramt af skader, og der har flere andre alternativer taget godt over. Derfor er det ikke den store overraskelse at Jenas nu skifter klub. Den offensive midtbanespiller har valgt at skifte til Wigan, hvor man har betalt omkring £5.500.000 for den offensive kraft.

Den sidste spiller der indtil videre forlader klubben er angriberen Darren Bent, der gennem hele sidste sæson kun fik 1 kamp. Ellers var han at finde på reserveholdet. Derfor kommer det ikke som en overraskelse at han skifter tilbage til sin tidligere klub Charlton, der netop er rykket op i Premier League. Oprykkerne har betalt omkring £8.000.000 for deres tidligere es.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #83: 24 Dec 2007, 02:19 »

Fornuftige salg, hvilket meget gerne skulle give dig nogle gode forstærkninger. Hvis det er tilfældet, ser jeg frem til at se, hvem du henter.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #84: 24 Dec 2007, 02:30 »


27/07/2008”Jeg kan score”
I Tyskland bombede han for Bayern Münich og Werder Bremen, men efter han før sidste sæson skiftede til Chelsea på en fri transfer, så er han gået helt i stå.

”Det har været en stor skuffelse, og var bestemt ikke hvad jeg havde regnet med da jeg tog til Premier League. Det har været sværere at omstille sig end jeg troede. Jeg er meget skuffet. Nu har Tottenham vist at de tror på at jeg kan finde formen igen, og det vil jeg meget gerne vise dem. Jeg vil vise at jeg kan score, og jeg vil gøre det masser af gange i den kommende sæson, selvom konkurrencen er stor fra Defoe og Berbatov.” udtaler Claudio Pizarro ovenpå offentliggørelsen af skiftet.

Den 29-årige peruvianske angriber Claudio Pizarro har underskrevet en tre årig kontrakt med Tottenham Hotspur, og ventes at have kostet klubben £1.500.000.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #85: 24 Dec 2007, 03:06 »


26/08/2008Hollandsk kreatør til Spurs
Den hollandske offensive midtbanekreatør Rafael van der Vaart satte i dag sin underskrift på en fire årig kontrakt med Tottenham Hotspur.

van der Vaart har gennem de seneste fire sæsoner været kreatøren på Hamburger Sport-Vereins offensive midtbane. Inden da var han en ombejlet herre i hollandske Ajax Amsterdam, der gennem de seneste mange år har produceret talenter i massevis.

Den 25-årige van der Vaart har længe gerne villet prøve noget nyt, og han var heller ikke i tvivl da Tottenham Hotspur kom med tilbuddet.

”Jeg var på intet tidspunkt i tvivl om jeg skulle skifte. En chance for at spille i Premier League skal man ikke lade gå fra sig, og det vidste jeg. Jeg er meget glad for at jeg nu får chancen for at være med til at spille Tottenham op i tabellen. Vi skal ligge højere end vi gør nu.”

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #86: 24 Dec 2007, 04:57 »


|a|Charlton 3-0|h|Portsmouth 2-2|a|Middlesbrough 1-2|h|Manchester United 1-4|a|Everton 3-1|h|Shrewsbury 2-0|h|Chelsea 0-1

31/08/2008Jævn start
Sidste sæson var helt miserabel for Tottenham, så starten på den nye sæson skulle meget gerne vise noget andet. Det har den for så vidt også gjort, da holdet har vist forrygende offensive takter. Desværre har defensiven ikke været helt med i alle kampe. Det kan formentlig forsvares lidt med at Bocanegra er på landsholdstur og King er skadet. Det betyder at midterforsvaret hedder Dervite og Spiranovic. Altså to 20 årige. Normalt ville Kaboul være en del af midterforsvaret, men en skade til Senna(der betyder 5-6 måneders pause) gør at Kaboul lige nu huserer på den defensive midtbane.

Denne sæsons første kamp var på The Valley mod oprykkerne fra Charlton, der havde den tidligere Spurs angriber Darren Bent med fra start. Det endte med en sikker Tottenham sejr efter scoringer fra Defoe og Pizarro(2).

Derefter stod den på sæsonens første hjemmekamp mod Portsmouth, men trods en 2-0 føring efter scoringer fra Defoe og Senna, så måtte Spurs tage til takke med 2-2 efter et flot comeback af Pompey.

De to næste kampe vil Spurs formentlig gerne glemme. Først blev det til et 2-1 nederlag på Riverside Stadium mod Middlesbrough. Et unødvendigt nederlag. Derefter kom mægtige Manchester United på besøg, og trods en udligning til 1-1 fra Zokora, så var United for stærke, og kunne sejre med 4-1.

Spurs rejste sig dog i holdets næste kamp, da man på Goodison Park skulle møde sidste sæsons mestre fra Everton. Men der var ikke meget mesterhold over det som de blå leverede i denne kamp. To scoringer fra Pizarro sendte Tottenham i front med 2-0 inden Andy Johnson fik reduceret, men i kampens overtid lukkede Santana kampen med sin scoring til 3-1.

Shrewsbury kom på besøg på White Hart Lane i Carling Cuppen. En kamp der gav debut til nyindkøbet Rafael van der Vaart. Hollænderen leverede dog ingen stor kamp, og måtte se sig udskiftet efter 65 minutter i kampen der endte med en Spurs sejr på 2-0. Målene blev sat ind af Kaboul og indskiftede Capel.

Månedens sidste kamp var hjemme mod Chelsea, men selvom Spurs dominerede fra start til slut, så var det alligevel Chelsea der efter kampen kunne juble over en sejr på Drogbas scoring efter fjorten minutter.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Spurs
« Svar #87: 24 Dec 2007, 07:14 »

Man kan da rolig sige du har fået ryddet lidt op i truppen, og jeg blev lidt overrasket og på en måde lidt skuffet da jeg så du havde købt Pizarro, men man kan sige at han har gjort min tvivl om ham til skamme. Han har jo lavet mål og åbenbart spillet godt. Udmærket køb til billige penge må man sige.
Og Van der Vaart er jo en standrad spiller som mange efterhånden køber fordi han åbenbart er ledt at få fat på. Det køb kan jo næsten aldrig fejle, men kan jo være han lige skal vænne sig til engelsk fodbold.
En lidt blandet start, er det muligt man kan få et ss af din trup så man rigtig kan danne sig et overblik, det ville være super.

God blog, gode præcise updates hvor der står det nødvendige. Kender det godt at man måske ikke har lyst til at spille og samtidig skrive når det går dårligt, men tænk på denne måde, hvis det ligepludselig vender og du på et tidspunkt vinder mesterskabet, så har vi fulgt med i dårlige og gode tider. Det er kedeligt kun at læse succeshistorier, forsæt endelig det gode arbejde!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #88: 24 Dec 2007, 10:08 »

Man kan da rolig sige du har fået ryddet lidt op i truppen, og jeg blev lidt overrasket og på en måde lidt skuffet da jeg så du havde købt Pizarro, men man kan sige at han har gjort min tvivl om ham til skamme. Han har jo lavet mål og åbenbart spillet godt. Udmærket køb til billige penge må man sige.
Og Van der Vaart er jo en standrad spiller som mange efterhånden køber fordi han åbenbart er ledt at få fat på. Det køb kan jo næsten aldrig fejle, men kan jo være han lige skal vænne sig til engelsk fodbold.
En lidt blandet start, er det muligt man kan få et ss af din trup så man rigtig kan danne sig et overblik, det ville være super.

God blog, gode præcise updates hvor der står det nødvendige. Kender det godt at man måske ikke har lyst til at spille og samtidig skrive når det går dårligt, men tænk på denne måde, hvis det ligepludselig vender og du på et tidspunkt vinder mesterskabet, så har vi fulgt med i dårlige og gode tider. Det er kedeligt kun at læse succeshistorier, forsæt endelig det gode arbejde!

Se det kalder jeg en SUPER kommentar... TAK!!!

Jeg har aldrig selv købt van der Vaart, så det overrasker mig meget at du siger det. Min interesse var egentlig heller ikke på ham i starten. Målet var egentlig portugisisike João Moutinho, men han ville ikke! Men nej han har ikke været overbevisende van der Vaart i starten.

Pizarro var for god til at lade gå, når han kun kostede 15 mio. kr, så jeg er meget tilfreds med hans start. Han kommer til at skiftes med Defoe, da jeg ikke rigtig kan få gang i Berbatov, desværre!

Tak for rosen, og ja, det da rigtigt med at I har fulgt i gode og dårlige tider hvis det er, men synes snart jeg har skrevet en del blogs i FM08, hvor man kun har fulgt dårlige tider Wink eller i hvert fald ikke masser af trofæer. Men man kan vel ikke sige, at det gik decideret dårligt med Reading.

Jamen jeg vil da prøve at fortsætte det gode arbejde... Håber på en update senere i aften/nat, da jeg tager den bærbare med på køreturen til København. Men GLÆDELIG JUL til alle, og håber I får en god dag med familie.

Håber på et par kommentare mere inden den næste update, så jeg kan se I læser med. Ikke at jeg ikke tror det, men som Møller gjorde opmærksom på, så hjælper det på skrivelysten Wink
Den er ikke væk, og bloggen stopper ikke.. Så bare rolig  Thumbs Up
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #89: 24 Dec 2007, 12:11 »

Kæft nogle klasseindkøb efter min mening, helt klart! Og samtidig er det godt at se at du tør sælge spillere!
Der er dog noget i din seneste update jeg ikke kan få til at stemme :9 Først skriver du:
Normalt ville Kaboul være en del af midterforsvaret, men en skade til Senna(der betyder 5-6 måneders pause)
Men Senna, som du jo skriver er ude i 5-6 måneder, score faktisk i den kun ande liga-kamp i sæsonen. Man skulle næsten tro du udøvede magi!
Men det er sku en klasseblog, en blog som jeg har fulgt lige fra starten, som jeg altid gør med dine blogs Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010