home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  *VIGTIGT! STEM!* Spurs
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal der ske efter fyringen i Spurs?
Start en ny med Inter
Start en ny med AC Milan
Start en ny med Barcelona
Start en ny med Real Madrid
Start en ny med Manchester United
Start en ny med Bayern Münich
Lad være at starte en ny lige nu!

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: *VIGTIGT! STEM!* Spurs  (Læst 17647 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
*VIGTIGT! STEM!* Spurs
« : 22 Dec 2007, 01:18 »

En ny blog fra min side af. Holdet er Tottenham Hotspur, og målet er 1000(!) kampe i spidsen for klubben. Et stort mål, men også et mål jeg tror på, at jeg kan opfylde. Men det skal siges, at Spurs er en klub, som jeg ALDRIG har fået succes med i FM. Jo én gang, og det var i FM06.





01/07/2007Ny manager til Spurs
Martin Jol er blevet opsagt i Tottenham, og derfor har klubben været på jagt efter en ny mand til posten. Gennem længere tid har rygter omkring Sevillas Juande Ramos svirret i pressen, men da klubben i dag indkaldte til pressemøde, så var den nye træner en kæmpe overraskelse for alle.
Det blev nemlig en dansk/polsk træner. John Petersen er navnet på den nye træner, der nu skal forsøge at fører traditionsklubben frem til trofæer, som klubben gennem længere tid har sukket efter.
Holdet er godt, staben er god og ambitionerne er der, men trofæerne mangler.
Kan den danske manager lave om på dette?


« Seneste Redigering: 25 Dec 2007, 03:10 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #1: 22 Dec 2007, 01:19 »

Oh, yes... I'm looking forward to this. Go Spurs!
Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #2: 22 Dec 2007, 01:48 »

Stort mål, men bestemt ikke umuligt.. ;o)

Medvind herfra, fortsæt endelig. Smiley
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #3: 22 Dec 2007, 02:05 »


07/07/2007125 års fødselsdag
Det er et specielt år, som den nye træner er kommet ind i. Det er nemlig klubbens 125 års fødselsdag i år, og alle i – og omkring – Tottenham Hotspur håber på, at dette kan være året hvor klubben for første gang i lang tid får et trofæ.
Den nye træner er dog ikke alt for optimistisk. Der er mangler i truppen ifølge ham, og det skal der rettes op på, hvis håbet skal indfries.
”Vi skal have forstærket os, specielt i defensive. Men der er også mangler på kanten, hvor vi vel egentlig kun har Aaron Lennon der holder niveauet pt.
I forsvaret er vi hele tiden ramt af skader, men vi har bare ikke niveauet på reserverne til at dække de der er ude. Det kan vise sig at blive et problem, så det er første prioritet for mig, at få os forstærket der.”



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #4: 22 Dec 2007, 02:24 »

skønt med en blog om kongeholdet. jeg glæder mig Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Rossonero
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #5: 22 Dec 2007, 03:07 »

God update, Spurs. Glæder mig til at se, hvem du vælger at forstærke defensiven med.
Held og lykke, med at nå dit ambitiøse mål også.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #6: 22 Dec 2007, 03:22 »


09/07/2007”En kæmpe chance”
Den nye træner i Tottenham Hotspur, John Petersen, kunne i dag offentliggøre sit første indkøb. Men det blev ikke som forventet en ny mand til den defensive del af banen.

I stedet har klubben været ude og forstærke sig med henblik på fremtiden. En ting som Spurs gennem de sidste par år er blevet meget bedre til.

Den nye spiller er hentet i Bordeaux, hvor han var regnet som det helt store lys i klubbens fremtid. En spiller der i fremtiden skulle sende boldene i kassen for førsteholdet, men sådan skulle det altså ikke gå. I dag satte Henri Saivet nemlig sin underskrift på en fire årig kontrakt med Tottenham Hotspur Football Club.

”Jeg er meget glad og stolt over at et hold som Tottenham har været ude efter mig. Da jeg hørte at der var mange klubber efter mig blev jeg helt vild, men da min agent sagde at Tottenham var blandt dem, der var jeg sikker på at det var dem jeg skulle til. Nu er det lykkes og jeg er meget glad. Det er en kæmpe chance.”

Tottenham træner John Petersen har fortalt at Saivet allerede fra start vil få et par kampe på førsteholdet. Det forventes dog at blive i Liga Cuppen at Saivet skal tage sine chancer.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #7: 22 Dec 2007, 03:54 »


19/07/2007”En ny oplevelse”
Endnu et indkøb er blevet færdiggjort af Tottenham Hotspur Football Club, og denne gang er det en spiller der kan arbejde defensivt, som der er skrevet kontrakt med.

Det er en rutineret spiller som Tottenham har hentet i spanske Villarreal. Den 31-årige Marcos Senna er blevet købt ind til den defensive midtbane, hvor han sammen med blandt andet Tom Huddlestone skal sørge for at de offensive kræfter kan arbejde frit, uden at skulle tænke på løbet tilbage.

"Jeg er meget glad for mit skifte. Det føles rigtig, og jeg var ved at føle mig fastlåst i Villarreal. Desuden vil jeg meget gerne have min plads tilbage på det spanske landshold, og der føler jeg at et skifte til England var godt. Det er en ny oplevelse for mig, og jeg tror det gør mig bedre."

Fansene i Tottenham føler sig dog ikke sikre på indkøbet af Marcos Senna, så der hviler et pres på spanioleren, der gerne skal præstere med det samme for at vende de kritiske fans.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #8: 22 Dec 2007, 04:12 »


21/07/2007”En storklub”
Tottenham Hotspur har inden i dag gjort to indkøb. Et til fremtiden, og et der kan gå ind på holdet nu, men ingen af dem har været forsvarsspillere. Noget der har undret mange. Men i dag kom så den første forsvarsspiller.

Og Tottenham er blevet i det britiske for at forstærke forsvaret. Man har nemlig hentet højrebacken Alan Hutton i Glasgow Rangers. Men ifølge Tottenham Hotspur manager John Petersen, så forventer man, at han kan spille i midterforsvaret.

"Det er mest i midterforsvaret vi mangler, og den rolle er jeg sikker på at Alan kan udføre. Han har talentet til at spille flere pladser, og jeg tror på han kan være en god backup i midterforsvaret. Jeg ser meget frem til at arbejde med Alan."

Skotten selv ligger da heller ikke skjul på sin glæde over at være kommet til England og Tottenham.

"Det er en drøm for mig at komme til en storklub som Tottenham. Fansene her har ikke været forkælet med trofæer i de seneste år, og alligevel bliver de. Det sætter jeg stor pris på. I Rangers var jeg vant til at kæmpe med om trofæet, og det tror jeg også at vi kommer til her i Premier League med Tottenham. Nu skal vi lige spilles sammen, men så kommer det. Vær sikker på det!"

Den 22-årige skotske landsholdsspiller ventes at have kostet Tottenham lige over £4.000.000

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #9: 22 Dec 2007, 04:19 »


22/07/2007”Har været interesseret længe”
"Det sidste indkøb" sådan lyder det fra Tottenham manager når man snakker om de mange indkøb klubben har gjort på det sidste. Det seneste indkøb skulle altså være det sidste, og det er da et stort talent som klubben har sikret sig.

Igen har man kigget mod Spanien, men denne gang er klubben Sevilla, hvor man har haft kig på en kantspiller. Valget faldt på den bare 19-årige Diego Capel, der igennem længere tid har imponeret mange på ungdomslandsholdet, og er spået en stor fremtid på det spanske landshold.

Stortalentet fra Spanien ser meget frem til sit ophold i engelsk fodbold, men er samtidig vemodig over afskeden med Sevilla.

"Jeg er meget glad for at det endelig blev til et skifte til Spurs. Klubben har gennem længere tid vist interesse for mig, og den har været gensidig fra mig. Men forhandlingerne med Sevilla har trukket ud. Jeg er glad for at klubberne nu er blevet enige, og at jeg endelig har kunnet underskrive aftalen med Spurs. Den har ligget klar et stykke tid. Det er dog alligevel med vemod jeg forlader Sevilla. Jeg ville gerne have slået mit navn fast her, men tilbuddet fra Spurs var for godt til at afslå. Nu vil jeg i stedet slå mit navn fast i England."

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #10: 22 Dec 2007, 05:17 »


18/08/2007Steed til Pompey
Diego Capel var det seneste indkøb som Tottenham gjorde, og netop det indkøb har formentlig været grundstenen til at holdets franskmand Steed Malbranque nu har valgt at skifte klub.

Franskmanden har nemlig underskrevet en kontrakt med Portsmouth, der til daglig er modstander for Tottenham i Premier League, og Steed ligger ikke skjul på at indkøbet af Capel gjorde udslaget.

"Jeg var glad i Tottenham, men jeg er fodboldspiller og vil gerne spille. Det tror jeg ikke ville være blevet til meget i Spurs i den kommende sæson. Derfor valgte jeg at slå til nu da Portsmouth kom med et tilbud. Jeg tror Portsmouth vil være en del af toppen i engelsk fodbold de næste par år, så jeg glæder mig til den kommende sæson."

Det menes at Pompey har betalt over £5.000.000 for den franske kantspiller.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #11: 22 Dec 2007, 06:06 »

Rigtig gode updates, men de ser alle sammen lidt for ens ud Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #12: 22 Dec 2007, 08:57 »

Rigtig gode updates, men de ser alle sammen lidt for ens ud Smiley


Men flot alligevel.. Dejligt at se at du køber anderledses i stefet for de mere almindelige spillere..Jeg tror f.eks. at Senna er blevet købt før i en blog fra 08'eren.. KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst
 
Sv: Spurs
« Svar #13: 22 Dec 2007, 11:44 »

Virkelig god start John, Alan Hutton er jeg 99% sikker på du får succes med, den mand gør virkelig underværker i mit Rangers spil, kan huske i starten hvor han var skadet i 4-5 mdr der tabte vi, men siden han kom (skal ikke sige det kun var ham) vandt vi alt Smiley

KUTGW
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spurs
« Svar #14: 22 Dec 2007, 12:37 »

god blog, og korte og enkle updates Smiley

KUTGW!
Logged

19-18!

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010