home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:30:09 Sirstaal Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63708 gange)
Pepe
Gæst

Sv: (Supercopa2)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #255: 28 Dec 2007, 15:25 »

Giv ham lige noget tid.
Han knokler jo hårdt, og han har allerede lavet 6 updates i dag Smiley

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #256: 28 Dec 2007, 15:26 »

Giv ham lige noget tid.
Han knokler jo hårdt, og han har allerede lavet 6 updates i dag Smiley
Ja ja Opstemt men jeg må da gerne synes den er go og jeg venter spændt på den næste kommer Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #257: 28 Dec 2007, 15:26 »

Ja ja Opstemt men jeg må da gerne synes den er go og jeg venter spændt på den næste kommer Opstemt

Selvfølgelig, men det tager den tid det tager..

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #258: 28 Dec 2007, 15:29 »

Selvfølgelig, men det tager den tid det tager..
Jada Grin det gør blogs for det meste Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #259: 28 Dec 2007, 15:48 »

Sejr med 10 mand!
28:08:09 - FCBARCA.DK

Nikolaj var samme sted sidste år. Den gang tabte han den. Nu er han med et andet hold, FC Barcelona, og hans hold er storfavorit til at vinde. Fiorentina var modstanderen og opgøret blev meget dramatisk.

Kampen startede dog ikke så godt for FC Barcelona, da Carles Puyol lavede et dumt straffespark, efter kun 8 minutter. Fiorentinas finne Petri Pasanen bragte Fiorentina foran med et velplaceret straffespark. FC Barcelona virkede sløve og meget uoplagte til opgaven. Carles Puyol kom også i dommerens bog for anden gang. Han modtog et gult kort mere og efter en halv times spil, måtte han forlade banen. Der skete ikke mere i første halvleg, udover at FC Barcelona hev den til salg satte midtstopper Oleguer ind på banen.

Efter pausen pressede FC Barcelona på. Fiorentina var ikke så gode, som folk havde forventet med en mand i overtal. FC Barcelona spillede deres kendte, hurtige spil, som er meget attraktivt. Der kom dog ikke rigtig nogen mål. Derfor blev Yaya Touré sat på banen, for at skabe splid. Kampen forløb stadig med få chancer, men i det allersidste minut fik Barcelona tilkæmpet sig et frispark. Samuel Eto’o tog det, han hamrede til bolden, den ramte muren og røg ind bag en chanceløs Sebastian Frey. Der blev lagt 2 gange 15 minutter til.

Det skulle kun spilles 8 minutter af den forlængede spilletid, så var Samuel Eto’o på pletten for anden gang. Der stod 1-2. FC Barcelona var på besynderlig vis, kommet tilbage efter at have været bagud i over 90 minutter. Der blev fløjtet til pause og holdene skiftede bane halvdel. Der blev kun spillet 3 minutter af anden halvleg, af den tillagte tid. Samuel Eto’o løb fra Fiorentina forsvaret og bragte FC Barcelona på 1-3! FC Barcelona vandt trofæet!

Samuel Eto’o fortalte om sejren.

- Det var sgu’ hårdt. Det er svært at spille med 10 mand. Men vi gjorde det godt. Jeg er glad for at være i storform og jeg håber jeg kan vinde Golden Boot igen i år. Jeg er stolt af vores sejr og, men nu skal vi kigge frem til Real Madrid kampen.

United master
Førsteholdsspiller

Sv: (Sup. Cup)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #260: 28 Dec 2007, 15:52 »

Go update Opstemt det var den jeg glædede mig meeget til Opstemt Opstemt

Niko
Gæst

Sv: (Sup. Cup)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #261: 28 Dec 2007, 16:02 »

Marquez til Zaragoza
31:08:09 - FCBARCA.DK

Det er denne dag i transfer vinduet, hvor der bliver solgt og købt mest. Det er den sidste dag, inden at man skal vente til januar, for at handle igen. Den mexicanske centerforsvar, Rafael Marquez var komme i overskud i FC Barcelona truppen. Derfor måtte han tage turen væk fra Spaniens største klub.

Rafael blev solgt for 60 millioner kroner. Han valgte at tage til Zaragoza. Der var også bud fra andre klubber, såsom Betis og Aston Villa. Zaragoza, er dog blevet nummer 3 de sidste 2 år. Så han valgte den største af de 3 klubber.

Nikolaj Emil Birk Poulsen har kommenteret hans salg.

- Jeg fortalte Rafael, lige efter at vi havde købt Daniel Agger. At han skulle finde sig en ny klub, da han ikke kunne få spille tid i Barcelona mere. Han forstod det og, han fandt en klub, han var vild med. Vi har samtidig fået et stort beløb for en spiller på 30 år. Det er et fremragende salg og jeg ønsker ham held og lykke i Zaragoza.

Rafael har skrevet kontrakt med Zaragoza indtil år 2012. 

Niko
Gæst

Sv: (Salg)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #262: 28 Dec 2007, 16:15 »

Tror ikke der kommer flere updates idag. Måske, hvis i er heldige. Smiley

Niko
Gæst

Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #263: 29 Dec 2007, 00:22 »

Updatesene i år, vil blive ligesom sidste sæson, hvor jeg opsumere, når der er en halv sæson gået. Jeg glæder mig til at komme ordentlig igang med sæsonen.

Håber i vil nyde næste sæson. Jeg vil også forsøge at trække "The Treble" hjem igen. Wink

MLL
Manager

« Svar #264: 29 Dec 2007, 00:24 »

Lidt skuffede over dit skifte, men du formår stadigvæk at lave nogle flotte updates. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #265: 29 Dec 2007, 00:26 »

MLL kun fordi du er Roma fan :'D Haha ej ok skal der også være plads til.
KUTGW Cesc virkelig god blog du har gang i igen, håber du kan holde dampen oppe længe.

Rossonero
Gæst

« Svar #266: 29 Dec 2007, 00:30 »

Lidt skuffet over dit skifte,

Jeg har det på samme måde. Der var mere udfordring i Roma, og lidt trist at du skiftede uden at vinde Serie A. Dette bliver jo bare en ren og skær "walk in the park", da der ikke er blevet sat regler, eller andet i den dur.

Men hver mand sin smag. Smiley

MLL
Manager

« Svar #267: 29 Dec 2007, 00:39 »

MLL kun fordi du er Roma fan :'D Haha ej ok skal der også være plads til.

Ja både og.
Ville ligesom Rossonero gerne se Serie A mesterskabet i Rom.
Ikke i Lazio, hvis nogle skulle være i tvivl he he

Tilbage på FmF Opstemt

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #268: 29 Dec 2007, 00:46 »

Ja både og.
Ville ligesom Rossonero gerne se Serie A mesterskabet i Rom.
Ikke i Lazio, hvis nogle skulle være i tvivl he he

ej jeg tror godt de fleste ved du er Roma :b

Niko
Gæst

« Svar #269: 29 Dec 2007, 01:01 »

Lad mig sige det på den måde, hvis jeg stadig var i Roma. Havde bloggen været død. Smiley

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010