home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1071 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 61243 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #270: 29 Dec 2007, 01:02 »

ej jeg tror godt de fleste ved du er Roma :b

det vil jeg da håbe

Lad mig sige det på den måde, hvis jeg stadig var i Roma. Havde bloggen været død. Smiley

nå okay.

Snart update?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #271: 29 Dec 2007, 01:12 »

Jeg synes det er fedt med dit skifte.. Men mest fordi det holder liv i din superflotte blog.. KIU Cesc.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #272: 29 Dec 2007, 11:11 »


Tilbage blik på Champions League, 2009!
31:12:09 - FCBARCA.DK

FC Barcelona var kommet i en meget svær gruppe. De forsvarende vindere, skulle spille imod Lazio, Werder Bremen og Brügge. 3 ret svære modstandere. FC Barcelona fik dog ikke noget modstand, alle kampene blev vundet.

VS Lazio 2-1– Kolo Touré1; Samuel Eto’o1.
VS Brügge 2-0 – Samuel Eto’o2.
VS Bremen 2-1 – Bojan2.
VS Bremen 3-0 – Lionel Messi1; Samuel Eto’o1; Own goal1.
VS Lazio 3-1 – Nicklas Bendtner2; Bojan1.
VS Brügge 3-1 – Samuel Eto’o1; Lucho Gonzalez1; Giovani Dos Santos1.

- Det var da ren særklasse! 6 sejre, i 6 internationale kampe. Det er sgu’ sjældent at det sker. Vi spiller flot fodbold. Derfor vinder vi alle vores kampe. Holdet er perfekt, det er skønt at se spillere som Bojan, Giovani og Nicklas vise klasse imod spillere, der er 10 år ældre end dem. Det er flot gået! Bojan har især imponeret mig. Men Nicklas har skam også. Han er kommet ind i alle kampene, og har alligevel lavet 2 mål, plus lagt op til 2. Det er fremragende.

Jeg er glad for holdets udvikling, og nu glæder jeg mig til at slå Liverpool. Jeg håber vi kan komme ligeså langt i år, men der skal arbejdes, for vi spiller ikke ligeså sikkert som sidste år. – Nikolaj Emil Birk Poulsen.

1. FC Barcelona
2. Lazio
3. Werder Bremen
4. Club Brügge
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (CHL)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #273: 29 Dec 2007, 11:20 »

God update og gode resultater.
Fantastisk med 6 sejre i sådan en gruppe Smiley
Logged

GF <3

Niko
Gæst
 
Sv: (CHL)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #274: 29 Dec 2007, 11:28 »


Klar til finalen, med manér!
09:12:09 - FCBARCA.DK

Hold fra Europa kommer ind i Klub-VM i semifinalen, noget som nok irritere modstanderne. Nikolaj Emil Birk Poulsen mødte det samme hold sidste år, som FC Barcelona trak i år. Los Angeles Galaxy. Nikolajs mandskab, var endnu en gang stor favorit. De levede skam også 100 % op til forventningerne.

Det gik meget hurtigt. Der blev kun spillet 2 minutter, så var det danske fyrtårn Nicklas Bendtner på pletten. Han fik et flot indlæg fra Giovani. Der var dog ikke det eneste mål, som Nicklas lavede. 5 minutter efter hans scoring, var han klar igen. Denne gang var det et vidunderligt langskuds mål. Det kyssede stolpen og røg flot ind i målet. Nicklas var dog ikke færdig med sine mål endnu. Han bragte efter 10 minutter, Barcelona foran 3-0. Da han lavede en smuk afslutning, det var ikke noget hårdt skud, bare et velplaceret skud. 3-0 og 3 mål af danske Nicklas Bendtner! Der skete ikke rigtig mere i den ellers underholdne første halvleg.

I anden halvleg, hævede FC Barcelona spillet igen. John Obi Mikel var sat på banen. Han gjorde det meget godt, og han skulle kun have 9 minutter på banen for at udligne til 4-0. Et flot langskudsmål igen. Den sad stensikkert nede ved venstre stolpe. FC Barcelona pressede stadig, og det resulterede også i at Eidur Gudjohnson bragte Barcá foran med 5-0. Det var dog ikke det eneste man så til Barcá, Kolo Tourés bror, Yaya Touré blev matchvinder, da han lavede kampens sidste og 6. Mål. En vidunderlig sejr over et ellers stærkt hold.

Nicklas Bendtner kommenterede kampen.

- Det var da fedt! 3 mål af mig, i de første 10 minutter. Det var så fedt! Til sidst, vidste jeg ikke hvordan jeg skulle juble. Jeg synes vi styrede spillet fuldstændigt og Galaxy fik ikke noget ben til jorden. Det var fedt at spille imod David Beckham, selvom vi sjældent havde dueller, så giver det i vis respekt at møde en verdens stjerne. Det var fedt! Vejret i Japan er også vidunderligt!

Los Angeles Galaxy 0-6 FC Barcelona
2' Nicklas Bendtner
7' Nicklas Bendtner
10' Nicklas Bendtner
54' John Obi Mikel
73' Eidur Gudjohnsen
86' Yaya Touré
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (VM-SEMI)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #275: 29 Dec 2007, 11:36 »

Ej det er jo næsten alt for nemt, næste gang du skifter så skift til et storhold der er gået lidt ned siden spillet startede, må jeg evt. få at vide hvordan det går Liverpool i dit spil Thumbs Up. Flot blog må jeg sige!  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (VM-SEMI)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #276: 29 Dec 2007, 11:45 »

Flot sejr Cesc.. Er det snart finale-tid??

EDIT: Havde ikke set at updaten kun er 25 minutter gammel.. sorry Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst
 
Sv: (VM-SEMI)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #277: 29 Dec 2007, 11:48 »


Samuel's one man show!
13:12:09 - FCBARCA.DK

Gremio som vandt Copa Libadores, skal møde vinderne af Champions League, FC Barcelona. Dette opgør, bliver meget spændende. Da begge mandskaber, gerne vil op og lave mange mål. Det var også et fantastisk opgør! 

Det startede med usikkert spil fra begge mandskaber. Nicklas Bendtner og Eidur var ikke ligeså gode i denne kamp, som de var i den mod Los Angeles. Spillede flød ikke så godt, og Nicklas fik ikke scoret i de første 10 minutter. Der var dog ingen tvivl om at Gremio ikke ville komme forbi, den enorme stærke defensive kæde, FC Barcelona render rundt med. I slutningen af første halvleg, begyndte Barcelonas spil at flyde lidt bedre. Der kom ingen mål i første halvleg, men det blev et sandt skydetelt i anden.

Anden halvleg startede med at Eidur Gudjohnsen måtte udgå, da Nikolaj ville have Samuel Eto’o ind på banen. Det viste sig at være det helt rigtige. Samuel skulle være på banen i 20 minutter, så åbnede han skydeteltet. En flot dribletur, gjorde at han lige pludselig kunne få frit skud. Der gik kun 4 minutter, så var Samuel på pletten igen. Han bragte FC Barcelona foran 2-0. Hans målfest, var dog ikke færdig. Han lavede endnu et mål, da der var gået 80 minutter, var han der igen. Samuel havde nærmest på egen hånd bragt trofæet til Spanien. Målfesten var dog ikke færdig og i overtiden, lavede Ronaldinho et langskud, som nok er kandidat til årets langskud. Et brag af et skud!

”Ronnie” kommenterede efter kampen.

- Det var dejligt! Trofæet er kommet tilbage til dens plads. Nu er det allerede vores 3 trofæ i år. Det kører for os! Jeg håber vi kan holde vores nuværende niveau gennem resten af sæsonen. Jeg ved vi kan, og jeg vil gøre mit for at opfylde det.

Og mit mål, er noget af det bedste, jeg har lavet i lang tid. Jeg er glad for det. Det vigtigste er dog holdet. Vi vandt kampen sammen, men Samuel var dog en stor faktor i sejren. Flot!

Gremio 0-4 FC Barcelona
64' Samuel Eto'o
68' Samuel Eto'o
79' Samuel Eto'o
90+' Ronaldinho
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 11:50 af Cesc » Logged

RCD
Gæst
 
Sv: (VM-FINAL)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #278: 29 Dec 2007, 11:50 »

Gratz
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (VM-SEMI)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #279: 29 Dec 2007, 11:51 »

Ej det er jo næsten alt for nemt, næste gang du skifter så skift til et storhold der er gået lidt ned siden spillet startede, må jeg evt. få at vide hvordan det går Liverpool i dit spil Thumbs Up. Flot blog må jeg sige!  Wink

Liverpool ligger nummer 6. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (VM-FINAL)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #280: 29 Dec 2007, 11:51 »

Gratz

Nu har jeg fået Espanyol fans med. Jeg må sige, det går godt! Wink
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: (VM-FINAL)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #281: 29 Dec 2007, 11:54 »

Nu har jeg fået Espanyol fans med. Jeg må sige, det går godt! Wink
Espanyol Whuhu  Djævel

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (VM-FINAL)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #282: 29 Dec 2007, 12:25 »


Tilbage blik på Champions League, 2009!
31:12:09 - FCBARCA.DK



FC Barcelona har været stærke I denne sæson, men det kunne godt have gået bedre. Der er mange kampe, som de burde have vundet, men de er endt med et uafgjortresultat eller et nederlag. Det skal der arbejdes meget med efter nytår, hvis Nikolaj stadig er i klubben til den tid. Lad os kigge på resultaterne:

VS Murcia 4-0
VS Real Madrid 0-1
VS Racing 4-1
VS Celta 3-1
VS Valencia 2-0
VS Villarreal 1-1
VS Castelón 1-0
VS Mallorca 2-2
VS Almeria 2-0
VS Betis 2-0
VS At. Madrid 0-1
VS Getafe 4-0
VS Zaragoza 3-0
VS Bilbao 1-0
VS Numancia 0-0
VS Malaga 1-1
VS Osasuna 2-1
Vundet: 11, Uafgjort: 4, Tabt: 2

- Det går jo faktisk ret godt. Vi spiller det bedste fodbold i verdenen. Jeg er glad for vores anden plads, selvom vi er 6 point bagud. Real Madrid har været meget stærke, men vi skal forsøge at vælte dem af. Jeg er dog slet ikke sikker på at jeg er her. Jeg har fået et tilbud fra England, som virkelig trækker i mig.

Jeg er stadig væk glad for Samuel Eto’o, da hans målfarlighed er vidunderlig. Jeg er glad for at have ham på mit hold, da han altid er garanteret at vi får et mål. Giovani er også et vidunder. Til træning imponerer han meget.

Jeg er dog også skuffet over nederlaget til Real Madrid. Den kamp skulle Bojan havde lukket. Men sådan er fodbold nu engang. Nederlaget til det andet Madrid hold, Atletico, var også ærgerligt. Men Victor kunne ikke gøre meget ved Sergio Agüeros langskud. Det har været et fint halvt år.

Jeg kan fortælle at den klub, som har givet mig et tilbud, er fra London. Jeg vil dog overveje det meget, om jeg skal skifte. – Nikolaj Emil Birk Poulsen.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: (Flashback)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #283: 29 Dec 2007, 12:29 »

De MÅ være Arsenal Grin
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Flashback)Blaugranes [tidl. Roma]
« Svar #284: 29 Dec 2007, 12:32 »

Der jo inten tvivl om det er Arsenal Peace.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010