home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 920 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63532 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Giallorossi
« Svar #15: 17 Dec 2007, 17:38 »

Ham kender jeg ikke, hvad er han for en fidus, kan forstå at han bla er kantspiller? er det på begge kanter han kan spille eller??

You gotta now him, boy!
Prøv at researche ham i FM, og du vil finde en fantastisk talentfuld fløj.

- Godt indkøb.

-LFC-
Manager

« Svar #16: 17 Dec 2007, 17:39 »

Igen er det flot, men han er jo ikke italiener allerede eller hvad Wink?

Niko
Gæst

« Svar #17: 17 Dec 2007, 17:41 »

Ham kender jeg ikke, hvad er han for en fidus, kan forstå at han bla er kantspiller? er det på begge kanter han kan spille eller??

Højre kanten, men jeg omskoler ham til offensivmidtbane. Smiley

SS:

You gotta now him, boy!

- Godt indkøb.

Tak Rosso.

Igen er det flot, men han er jo ikke italiener allerede eller hvad Wink?

Jo, han er halv italiener. Smiley
Ligesom fx Leon Osman er halv engelsk.

FCKchamp
Gæst

« Svar #18: 17 Dec 2007, 17:46 »

You gotta now him, boy!

- Godt indkøb.

Ud over at know er med k(Wink Wink Wink Wink), så er jeg faktisk helt enig. 23 år i starten, og helt fantastisk talentfuld. Han kommer sig dog hurtigt over dette talentstadige, synes jeg. Efter et par sæsoner, har han absolut været en af de bedste fløje i alle mine spil.

- Fabelagtigt køb.

JKJ
Gæst

« Svar #19: 17 Dec 2007, 17:46 »

You gotta now him, boy!

- Godt indkøb.

Vil da gerne vide lidt om ham inden jeg evt køber... Har tit søgt i Boca og River i Argentina men har aldrig hørt om ham før...
Måske man skulle finde nogle andre scouts   Rullende Øjne

EDIT: >Efter at have set det SS kan det da vist godt være man skal kigge lidt på ham kan jeg se...  Wink
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 17:56 af JKJ » Logged

Niko
Gæst

« Svar #20: 17 Dec 2007, 18:29 »

Supercuppen, Inter - Roma
19:08:07, Milano

Roma – Inter, er en farlig cocktail. Der er mange følelser, intensitet og held med i sådanne opgør. Det er et sandt derby. Supercup finalen blev spillet i Milano, som gav Inter-spillerne en klar fordel. De var også favorit, før kampen.
Startopstillingerne ser således ud:

Inter: César - Maicon, Burdisso, Samuel, Maxwell - Stankovic, Vieira, Cambiasso, Zanetti - Crespo, Ibrahimovic.

Roma: Doni - Cicinho, Mexes, Juan, Pasqual - Taddei, Espotito, De Rossi, Aquilani, Mancini - Totti.

I første halvleg af opgøret, var der ikke rigtigt noget at juble over. Slet ikke fra Romas side. De spillede en forfærdelig omgang fodbold. Når de havde bolden, smed de den væk med det samme. Inter kunne også godt have lavet et mål, men Zlatan Ibrahimovic, brændte for en gang skyld. Presset var måske for stort? Inter havde klart overtaget ved pausen. Derfor lavede Roma en fiks udskiftning. Den trætte Mancini kom ud, og nyindkøbte Fernando Belluschi kom ind.

Anden halvleg blev godt og vel 2 minutter gammel, før at Belluschi viste sin klasse. Han løb op langs fløjen og hamrede et indlæg ind. Bolden blev headet væk af Walter Samuel, men Alberto Aqualani stod klar. Han hamrede til bolden i første omgang og sparkede Roma på sejrkurs. De ellers rimelig ’sløve’ Roma-fans, begyndte endelig at skrige højt. Man kunne kun hører ét hold på tribunen. Inter satsede derefter hele butikken. Det resulterede i en masse løse chancer til Roma. Da Inter forsvaret ikke var helt på mærkerne. I det 61 minut, viste Fernando Belluschi klassen igen. Han tog bolden fra hans landsmand Esteban Cambiasso, også spillede han bolden til Taddei, som hurtigt snittede den videre til Francesco Totti… Resten kan i selv gætte jer til. Totti lobbede bolden over Julio César og han løb ud til Roma fansene for at fejre målet. Kampens resultat blev 0-2 til AS Roma.

Efter kampen var der lagt op til en masse kommentarer, fra spillere, trænerne og fans. Det var en meget stor dag for Roma, som vandt deres 2. Super Cup. Inter blev snydt, via. Deres hurtige omstillingsspil.

- ”Jeg er sgu stolt af mig selv. Dette er en meget flot kamp. Vi spiller egentlig ikke en flot omgang fodbold. Men vi vinder kampen, som jo er det vigtigste. Man kan dog godt mærke at Totti er helten. Efter hans mål var der fuldstændig larm. Jeg hylder Totti, rigtig mange gange, for havde han ikke scoret. Var Inter kommet op på lige. En vidunderlig sejr. Jeg glæder mig til at feste!” fortalte Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Inter træner Roberto Mancini, havde også en kommentar.

- ”Det var et meget lige opgør. Det er ærgerligt at vi ikke scorer på de chancer vi har. Skudstatistikken lyder på 29-7 til os. Det er for ringe at vi ikke scorer. Men et stort bifald til Nikolaj og Roma, det var en god sejr. De scorer på deres chancer og rammer inden for mål. Det var vel omkring 2 gange de ramte ved siden af”, fortalte Roberto.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 19:35 af Cesc » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #21: 17 Dec 2007, 18:34 »

Roma: Doni - Cicinho, Mexes, Juan, Pasqual - Taddei, Espotito, De Rossi, Aquilani, Mancini - Totti.

Det er som jeg lige kan læse det en 4-5-1 opstilling, hvordan ser den lidt mere præcis ud?

Og tillykke med sejren,   Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #22: 17 Dec 2007, 18:36 »

Stort tillykke med den første titel.. Håber i kan bruge det til noget i serie A, CL og Copa Italia (<- Hedder den det?) Flot update Cesc Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #23: 17 Dec 2007, 18:37 »

Det er som jeg lige kan læse det en 4-5-1 opstilling, hvordan ser den lidt mere præcis ud?

Og tillykke med sejren,   Thumbs Up

Mange gange tak, skal du have. Smiley

Stort tillykke med den første titel.. Håber i kan bruge det til noget i serie A, CL og Copa Italia (<- Hedder den det?) Flot update Cesc Thumbs Up Thumbs Up

Tak Jimmy. Smiley
Håber på Serie A, men det bliver sgu' en hård kamp. Wink

MLL
Manager

« Svar #24: 17 Dec 2007, 18:41 »

Dejlig sejr og lækkert med Totti på tavlen.

AS Roma fans er da ikke ´sløve´ Wink

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #25: 17 Dec 2007, 18:43 »

Så du satser hele butikken på Serie A og nedprioterer CL & CI??

- Veni, vidi, vici -

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26: 17 Dec 2007, 18:44 »

Heh, den sejr må vist betragtes som sindssyg heldig... men en sejr er jo en sejr - tillykke!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Niko
Gæst

« Svar #27: 17 Dec 2007, 18:57 »

Så du satser hele butikken på Serie A og nedprioterer CL & CI??
Ved jeg ikke helt endnu. Det ser jeg, når grupperne bliver trukket. Smiley

Heh, den sejr må vist betragtes som sindssyg heldig... men en sejr er jo en sejr - tillykke!

KF, i en af mine blogs. Det er vidst første gang. Smiley
Tak.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #28: 17 Dec 2007, 18:59 »

KF, i en af mine blogs. Det er vidst første gang. Smiley
Tak.

Er du beæret?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Niko
Gæst

« Svar #29: 17 Dec 2007, 18:59 »

Er du beæret?

Næsten. Wink

Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010