home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1266 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63551 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Giallorossi
« Svar #30: 17 Dec 2007, 19:04 »

Nå, er der ellers ingen grund til. Det er hverken første eller sidste gang, jeg er forbi en af dine blogs.

Der er jo efterhånden så mange, at det har været umuligt andet.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

MLL
Manager

« Svar #31: 17 Dec 2007, 19:10 »

Nå, er der ellers ingen grund til. Det er hverken første eller sidste gang, jeg er forbi en af dine blogs.

Den sad  Grin

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #32: 17 Dec 2007, 19:17 »

SMÅKAGE Shockeret Grin Grin

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #33: 17 Dec 2007, 19:31 »

Supecup finalen

Endnu et P, og det kan sammenlignes med nudler etc.

Spøg til side. Tillykke med sejren. Især fordi, det er over Inter.

Niko
Gæst

« Svar #34: 17 Dec 2007, 19:36 »

Endnu et P, og det kan sammenlignes med nudler etc.

Spøg til side. Tillykke med sejren. Især fordi, det er over Inter.

Du mener vidst endnu et R. Smiley

Tak, skal du have.

Rossonero
Gæst

« Svar #35: 17 Dec 2007, 19:37 »

Du mener vidst endnu et R. Smiley

Tak, skal du have.

Den forstod du vidst ikke helt.
Hvis der bliver tilsat et P, så står der Suppecup. Tunge

Niko
Gæst

« Svar #36: 17 Dec 2007, 19:42 »

Den forstod du vidst ikke helt.
Hvis der bliver tilsat et P, så står der Suppecup. Tunge

Når.  Wink

Niko
Gæst

« Svar #37: 17 Dec 2007, 21:01 »

Der kommer nok 2 updates imorgen. Smiley

MLL
Manager

« Svar #38: 17 Dec 2007, 21:10 »

Der kommer nok 2 updates imorgen. Smiley

Ok glæder mig Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #39: 18 Dec 2007, 11:52 »

Argentinsk-italiener til Roma
17:06:07, Rom

Fernando Daniel Belluschi er ikke et navn, som kendes hos mange. Dog ikke hvis man tager ned i Argentina. Der er han en af de største. Især blandt River Plates fans. Han var nemlig nummer 8 nede i deres klub, indtil for et par timer siden. Der tog hans agent til Paris, for at forhandle en kontrakt, med selveste Roma.

- ”Fernando var meget eftertragtet. Han spillede godt nede i Argentina, så derfor trak han interesse fra England og Italien. Der var også et par hold i Frankrig, som var ude efter Fernando. Fernando er bestemt også en god fodboldspiller, så jeg kan godt forstå det,” fortalte Miguel Santi, Fernandos agent.

Fernando har ikke alle sine dage spillet i River Plate. Han kom faktisk dertil i sommeren år 2006. Han skød sig dog hurtigt ind i hjerterne på El Monumental. Da fansene ikke kunne modstå hans flotte sparke teknik. Belluschi blev faktisk også anfører i River. Men Fernando underskrev en 5 årig aftale med AS Roma i går. Han lyder utrolig glad.

- ”Jeg er meget glad for at komme til Italien, jeg var tit på ferie her jo, dengang jeg var lille. Det er en stor drøm der er gået i opfyldelse. Det er måske det vigtigste øjeblik i mit liv. Jeg glæder mig til at komme i gang. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at jeg skal forbedre mig. Da jeg jo står i skyggen af spillere som Mancini, men jeg tror på mig selv. Jeg vil yde mit bedste,” sagde Fernando Belluschi.

Belluschi kan allerede få debut imod Inter. Hvor han forventes at sidde bænket.

Hvad gav du iøvrigt for ham... har nu fået tjekket ham ud i et spil med Roma, Liverpool og Betis og de mener alle steder at han vil være en god forstærkning, han er dog solgt til Portsmouth i alle 3 spil til 75-74 og 73 mill kr, så er lidt nysgerrig efter din pris...

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #40: 18 Dec 2007, 12:15 »

Glimrende køb af Belluschi  Thumbs Up
Dejlig spiller..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Niko
Gæst

« Svar #41: 18 Dec 2007, 14:49 »

Hvad gav du iøvrigt for ham... har nu fået tjekket ham ud i et spil med Roma, Liverpool og Betis og de mener alle steder at han vil være en god forstærkning, han er dog solgt til Portsmouth i alle 3 spil til 75-74 og 73 mill kr, så er lidt nysgerrig efter din pris...

Vil du lige redigere dit indlæg, så du ikke har citeret mig. Smiley

Jeg gav 47 millioner for ham. Mine talentspejdere sagde, at jeg skulle give 42, men jeg fik presset presset den ned til 47. Da de gerne ville have haft 55. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #42: 18 Dec 2007, 14:57 »

Nå Cesc, ser vi en update snart, eller venter du til senere Wink?

Niko
Gæst

« Svar #43: 18 Dec 2007, 15:02 »

Nå Cesc, ser vi en update snart, eller venter du til senere Wink?

Skal lige spille 3 kampe. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #44: 18 Dec 2007, 16:05 »

Skidt fra start
25:09:07, Rom

AS Roma har fået en rigtig dårlig start på sæsonen. Ikke i Champions League, hvor de havnede i en svær gruppe med Arsenal, Rangers og Levski Sofia. Men i Serie A, er det kun blevet til 4 point i 4 kampe. Noget som slet ikke tilfredsstiller fansene eller ledelsen. Nikolaj Emil Birk Poulsen sidder allerede lidt løst på sædet.

Modstanderne har dog heller ikke været de letteste. Det hele startede imod Juventus, på Olimpico, i Torino. Roma var meget godt med, men man kunne mærke at de var trætte fra opgøret imod Inter. Trezeguet scorede allerede efter 5 minutter. Så Nikolajs taktiske oplæg blev ændret fuldstændig. Det hjalp heller ikke meget at Juan fik et rødt kort, som ville holde ham ude i de næste 3 kampe. Derfor sikrede Alessandro Del Piero også Juventus sejren i det 37 minut. Efterfulgt af Juventus kampen, skulle Genoa til Rom. Der fik de som forventet en stor afklapsning, og de måtte forlade banen med et nederlag, på hele 3-0. Esposito, Mexes og Vucinic blev målscorerne.

Som nævnt før, var programmet hårdt. 12 dage efter Genoa sejren, skulle Roma et smut til San Siro, hvor Milan var modstanderen. Roma var rigtig godt med, men de udnyttede slet ikke deres chancer. Det gjorde den aldrende midtstopper Paulo Maldini dog. Han forlod banen med 2 mål. Begge efter et hjørnespark.

Roma skulle så ud at spille Champions League, kampen var hjemme imod Levski Sofia fra Bulgarien. Roma spillede en omgang død-kedelig fodbold, for at sige det lige ud. Totti var bænket, da han ikke havde været ret god. Mirco Vucinic startede inde på hans plads. Totti og Giuly kom dog ind i det 70 minut. Og først efter deres ankomst, kunne man mærke at Roma var en klasse over Levski. Roma fik i løbet af de sidste 10 minutter, lavet 3 mål. Ét Mancini, ét Vucinic og ét Totti-straffesparks mål blev det til. Derfor er Roma placeret som nummer 2 i Gruppe B.

Roma skulle efter onsdags-kampen spille imod Siena hjemme. Opgøret var utrolig godt. Roma havde en masse flotte kombinationer at byde ind med. Da de havde skiftet til et 4-1-3-2 system. Det udløste dog ikke i nogen mål. De Rossi var dog rigtig tæt på at sikre Roma sejren, men et ’nederlag’ mere blev det til. Meget skuffende!

Seneste 5 kampe:
Juventus (u) 0-2
Genoa (h) 3-0
AC Milan (u) 0-2
Levski (h) 3-0
Siena (h) 0-0
Kommende 5 kampe:
Catania (u)
Udinese (h)
Arsenal (u)
Cagliari (u)
Empoli (h)

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010