home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: (Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]  (Læst 63598 gange)
Niko
Gæst

(Død)The Hammers [tidl. Roma, FCB]
« : 17 Dec 2007, 16:06 »

INTRO
Efter min blog sammen med –Sommer- & Møller, blev ødelagt. Har jeg valgt at gå ud i et nyt eventyr. Denne gang hedder den mission Roma.

Roma er en fodboldklub fra Italien, de ligger som man kan høre på navnet, i Rom. Det er en af de største klubber i Italien, men bestemt ikke i Europa. Hvor de kun har vundet ét enkelt trofæ. Det var UEFA Cuppen tilbage i år 1961. Det italienske mesterskab har de vundet 3 gange, som ikke er noget at prale med. Dog er det blevet til sølv hele 9 gange. Coppa Italia har de vundet 8 gange. De har aldrig nogensinde tabt finalen i denne turnering. Den italienske supercup, har de vundet 1 gang. (2 gange i virkeligheden)

Roma er et meget spændende hold. De har gode spillere, især Francesco Totti giver genlyd ved mange. Der er også spillere som Cicinho, De Rossi og Mancini i truppen. Truppen er stærk og klart en af de bedste i Italien, nu er spørgsmålet bare om målet kan blive opfyldt og at trofæet endnu en gang skal havne i hovedstaden.

HOLDET

Målmænd
01. Gianluca Curci
25. Carlo Zotti 
32. Donieber Alexander Marangon (Doni)

Forsvar
02. Christian Panucci
03. Cicero Joao De Cezare (Cicinho)
04. Juan Silveira Dos Santos
05. Philippe Mexes
06. Pablo Ibañez
13. Marco Andreolli 
17. Manuel Pasqual
77. Marco Cassetti
00. Aleandro Rosi

Midtbane
07. David Marcelo Cortes Pizarro
08. Alberto Aquilani
11. Rodrigo Ferrante Taddei
12. Cristiano Ronaldo
14. Ludovic Guily
15. Thiago Motta
16. Daniele De Rossi
19. Fernando Daniel Belluschi
20. Simone Perrotta
21. Javier Mascherano
29. Ahmed Apimah Barusso
33. Matteo Brighi

Angreb
09. Okaka
10. Francesco Totti
18. Mauro Esposito
24. Carlos Alberto Tevéz
30. Mancini Alessandro Faiolhe Amantino
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 23:10 af Cesc » Logged

Niko
Gæst

Sv: Giallorossi
« Svar #1: 17 Dec 2007, 16:08 »

- Jeg skiftede til FC Barcelona, den 7. januar 2009. Da jeg trængte til nye udfordringer. Jeg har ikke fået de store udfordringer, men jeg har fået en vidunderlig trup. Det er skønt at være i Barcelona og jeg glæder mig til at vinde en masse trofæer med FC Barcelona. Jeg vil dog ikke udelukke at også komme til England på et tidspunkt. Da jeg virkelig elsker engelsk fodbold.

I FC Barcelona er der ved at være mange ældre spillere. Thierry Henry, Deco, Gudjohnsen og Puyol. De skal snart udskiftes, derfor vil jeg kigge meget efter en central midtbane, en angriber og en meget god centerforsvar. Jeg håber at kunne hente de spillere. - Nikolaj Emil Birk Poulsen

HOLDET

Målmænd
01. Victor Valdes
12. Andreas Isakson
19. Rubén

Forsvar
02. Daniel Agger
03. Gabriel Milito
04. Oleguer
05. Carles Poyul
21. Kolo Touré
22. Eric Abidal
23. Sergio Ramos

Midtbane
06. Xaví
08. Andres Iniesta
10. Ronaldinho
13. John Obi Mikel
15. Lucho Gonzalez
16. Giovani Dos Santos
17. Lionel Messi
18. Andreu Fontás
20. Deco
24. Yaya Touré

Angreb
07. Eidur Gudjohnsen
09. Samuel Eto'o
11. Bojan Krkic
14. Thierry Henry
25. Nicklas Bendtner

TROFÆER HENTET
2008/2009, 1. Primera División
2008/2009, Copa del Rey
2008/2009, Champions League
2009/2010, Supercopa
2009/2010, Super Cup
2009/2010, Klub-VM
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 11:59 af Cesc » Logged

Niko
Gæst

« Svar #2: 17 Dec 2007, 16:10 »

- Jeg drog til West Ham, da tiden i FC Barcelona var alt for nem. Det var nu også godt at være i FC Barcelona, ingen tvivl om det. Jeg hentede mange trofæer og fik et vidunderligt hold. Men det var alt for nemt. Jeg behøvede ikke engang at sige noget til mine spillere. De var bare bedre end de andre.

Nu er jeg så havnet i England, stedet hvor jeg altid har drømt om at være. Jeg er glad for at være her i West Ham, også selvom jeg er Arsenal fan. Det er en spændende klub. Talentmassen er stor, holdet er stærkt og der er et stort sammenhold. Det er meget dejligt!

I West Ham, vil jeg i første omgang satse på at holde midterplaceringen. Næste sæson, skal vi satse højere. Men det afhænger af vores transfer budget. For vi trænger til et par spillere. Ingen tvivl om det. Jeg ved dog også at resurserne til at købe for, er der. – Nikolaj Emil Birk Poulsen. 

HOLDET

Målmænd
01. Robert Green
31. Marek Stech

Forsvar
02. Lucas Niell
03. George McCarthy
05. Anton Ferdinand
06. Matthew Upson
13. Pierré Wome
15. Glen Johnson
19. James Collins
27. Calum Davenport

Midtbane
07. Fredrik Ljungberg
08. Scott Parker
09. Kyel Reid
11. Stephen Pearson
16. Mark Noble
17. Hayden Mullins
23. Karadeniz Gökdeniz
32. Kieron Dyer
35. David Bentley

Angreb
10. Graig Bellamy
12. Darius Vassell
14. Giorgos Samaras
25. Bobby Zamora
99. Valeri Bojinov

TROFÆER HENTET
-
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 22:52 af Cesc » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #3: 17 Dec 2007, 16:13 »

Denne blog bliver jeg da vist nød til at følge med i...

Spiller selv med dem og der er rigtig mange gode og spændene spillere, det eneste minus imo er angrebet hvor de mangler en rigtig bomber...

Niko
Gæst

« Svar #4: 17 Dec 2007, 16:18 »

Denne blog bliver jeg da vist nød til at følge med i...

Spiller selv med dem og der er rigtig mange gode og spændene spillere, det eneste minus imo er angrebet hvor de mangler en rigtig bomber...

Jeg kan godt allerede nu, afløsere, at det bliver ikke en angriber jeg forstærker mig med. Smiley

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 17 Dec 2007, 16:19 »

hvornår kommer de en update

Niko
Gæst

« Svar #6: 17 Dec 2007, 17:09 »

Forstærkning på plads
08:06:07, Rom

Roma var sidste sæson virkelig gode ovre i venstre siden, hvor at Max Tonetto var en stjerne på holdet. Han er dog ved at blive en ældre herre. Han har rundet de 32 år. Så derfor skal der snart nye kræfter til. Den nye manager Nikolaj Emil Birk Poulsen, hentede sent i går aftes den italienske fodboldspiller, Manuel Pasqual.

Manuel blev købt for 100 mil. Kr., lige ud. Han blev hentet i Firenze, nærmere ACF Fiorentina, hvor han har slået sine folder ud, de sidste 2 år. Før han kom til Firenze, spillede han i Arezzo, hvor han var måske den største stjerne på deres hold. Manuel var også et lille smut i Trevizo, før opholdet i Arezzo. Han startede dog sin karriere i Derthona.

Manuel Pasqual blev født den 13 marts 1982 i byen San Dona di Piave. Han flyttede dog hurtig videre til en storby, for at kunne udvikle sig som fodboldspiller. Pasqual er nu en af de mest kendte personer i Italien, især efter gårsdagens skifte. Han forventes at slå Max Tonetto af med det samme, da han er hurtigere og bedre til at slå afleveringer. Manuel Pasqual har fået nummer 17.

JKJ
Gæst

« Svar #7: 17 Dec 2007, 17:14 »

Ok, det var nok en plads på banen jeg ikke havde forventet en forstærning, mener sagtens Tonetto kunne have klaret en sæson mere, evt med hjælp af talentet Antunes Wink

Men nu skal jeg jo passe på jeg ikke kommer til og spille dit spil, og kun mit eget Roma spil  Djævel

SirToby
Manager

« Svar #8: 17 Dec 2007, 17:15 »

En ny blog, min egen? Smiley

Nå, ser lækkert ud, og topbanneret i første indlæg er lige til at slikke på.

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #9: 17 Dec 2007, 17:16 »

Fed blog, jeg elsker dine blogs Opstemt
Det bliver fedt at følge med.....
hvornår er der update igen?

-LFC-
Manager

« Svar #10: 17 Dec 2007, 17:23 »

Uhhh, Pasquale bliver god, dog synes jeg godt at Tonetto kan holde en halv sæson mere, minimum, Flot start man kan se at du gør meget ud af grafikken og opsætningen, men se nu om du kan få den til at holde lidt længere end dine seneste blogs Wink.

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 17 Dec 2007, 17:26 »

Uhhh, Pasquale bliver god, dog synes jeg godt at Tonetto kan holde en halv sæson mere, minimum, Flot start man kan se at du gør meget ud af grafikken og opsætningen, men se nu om du kan få den til at holde lidt længere end dine seneste blogs Wink.
"Enig-knap" Thumbs Up

Det bliver spændende at følge dig Cesc.. KIU..

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #12: 17 Dec 2007, 17:26 »

Tak alle sammen, der er update om 20 sekunder. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #13: 17 Dec 2007, 17:27 »

Argentinsk-italiener til Roma
17:06:07, Rom

Fernando Daniel Belluschi er ikke et navn, som kendes hos mange. Dog ikke hvis man tager ned i Argentina. Der er han en af de største. Især blandt River Plates fans. Han var nemlig nummer 8 nede i deres klub, indtil for et par timer siden. Der tog hans agent til Paris, for at forhandle en kontrakt, med selveste Roma.

- ”Fernando var meget eftertragtet. Han spillede godt nede i Argentina, så derfor trak han interesse fra England og Italien. Der var også et par hold i Frankrig, som var ude efter Fernando. Fernando er bestemt også en god fodboldspiller, så jeg kan godt forstå det,” fortalte Miguel Santi, Fernandos agent.

Fernando har ikke alle sine dage spillet i River Plate. Han kom faktisk dertil i sommeren år 2006. Han skød sig dog hurtigt ind i hjerterne på El Monumental. Da fansene ikke kunne modstå hans flotte sparke teknik. Belluschi blev faktisk også anfører i River. Men Fernando underskrev en 5 årig aftale med AS Roma i går. Han lyder utrolig glad.

- ”Jeg er meget glad for at komme til Italien, jeg var tit på ferie her jo, dengang jeg var lille. Det er en stor drøm der er gået i opfyldelse. Det er måske det vigtigste øjeblik i mit liv. Jeg glæder mig til at komme i gang. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at jeg skal forbedre mig. Da jeg jo står i skyggen af spillere som Mancini, men jeg tror på mig selv. Jeg vil yde mit bedste,” sagde Fernando Belluschi.

Belluschi kan allerede få debut imod Inter. Hvor han forventes at sidde bænket.

JKJ
Gæst

« Svar #14: 17 Dec 2007, 17:36 »

Ham kender jeg ikke, hvad er han for en fidus, kan forstå at han bla er kantspiller? er det på begge kanter han kan spille eller??

Sider: [1] 2 3 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010