home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Thisted FC - FINALEN
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC - FINALEN  (Læst 39357 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Thisted FC - Nu i første division.
« Svar #135: 29 Dec 2007, 13:12 »

Om 10 minutter :b
Hvor er den?? Opstemt Opstemt crazy crazy Rullende Øjne Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #136: 29 Dec 2007, 13:17 »

Den er ved at blive lavet nu. Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #137: 29 Dec 2007, 13:25 »

Den er ved at blive lavet nu. Opstemt
Så skal man jo ikke skrive at den kommer om 10 minutter Rullende Øjne Rullende Øjne Wink

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #138: 29 Dec 2007, 13:26 »

Troede kun det kom til at tage 10 min, men bøvler lige med et billed :b

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #139: 29 Dec 2007, 14:42 »

THISTED FC  - AC HORSENS

Så var det i dag, i dag vi skulle i halvvejs i finalen. Vi skulle gøre god figur her på hjemmebane. Jeg havde fået en del fanbreve inden kampen. Vores fans var troværdige, jeg var glad for vores fans. De sagde 130km er ingenting når bare vi får lov til at se ordentligt fodbold. Så selvfølgelig kom de også når vi skulle på udebane.

Og ordentligt fodbold var lige præcis det vi skulle spille, men AC Horsens er ikke bare et hold man lige slår med lethed. Det er et godt hold med nogle gode profiler. Men et hold som FC Nordsjælland er bedre, og dem slog vi. Så det er overhovedet ikke umuligt, slet ikke.

Kampen

Gilberto blev matchvinder i Thisted
Kampen i Thisted blev en kedelig kamp, meget endda. Horsens var et meget svært hold at spille imod, de gravede sig ned fra kampen begyndte til kampen startede. De spillede defensivt, kompakt. Hvad i nu ville kalde det. Kedeligt var det i hvert fald at se på. Efter en god halvtime havde vi en kontra, 3 mod 2. Nikola lobber den frækt over deres forsvar, som Peter er alene med målemanden. Men skyder forbi. Kæmpe chance. I det 73 minut får de hjørne. Et hjørne som de slet ikke skulle have haft. Men det fik de.  Mads Rieper får headet den ind på stolpen, så Gilberto nemt kan skyde den ind. 1-0. Så graver de sig rigtig ned. Og der er stort set ikke flere chancer i denne kamp. En kedelig 0-1 sejr til Horsens.

Da vi tog til Horsens var vi klar til kamp, vi havde trænet, trænet og trænet kun til den her ene kamp. Vi skulle bare score to mål, så var vi videre. Elvis var skadet op til kampen. En træls skade. Han var nok den bedste mand i Thisted, men vi skulle kæmpe uden ham, i sas-ligaen lå Horsens på 9ende pladsen, sidst vi mødte dem lå de nummer 8. Det var med til at tænde os, at de havde tabte tre kampe i træk.

Ligastilling i sas-ligaen
2. Kampen
På hjemmebane er vi bedst. Det vidste alle, det vidste vi, det vidste vores fans, og det vidste Horsens. Bare ikke for 3 uger siden, nu var det udebane, der kunne vi også spille god fodbold. Kampen lagde ud i høj fart, så høj fart at Horsens nærmest blev blæst ud af deres egen stadion. Vi ramte overliggeren tre gange de første ti minutter. Hvor uheldig kan man være?
Så fik Horsens ligeså stille tempoet ned, noget som irriteret mig meget. De fik et hjørne som de er fantastisk gode til at udnytte. Igen var det Mads Rieper der kom højest og headet den ind til 1-0. PIS OG FUCKING LORT skreg jeg. 

Men der skulle ikke gå mere end 6 minutter før vi kom op på og slog kontra. 3 mod 2 ligesom sidste gang. Nikola havde bolden, han driblede en. ”SPIL” skreg jeg. Han driblede den næste, og så hamre han på mål. Helt oppe i ”krogen.”  Hvis Søren Jochumsen havde taget den bold havde han brækket hånden. Det var et kanon mål 1-1.

Jens blev match vinder i Horsens

Inden pausen var vi igen i angreb, den her gang var det Onandi Lowe der fik bolden ude på fløjen, han dribler lidt indtil han for slået et kanon indlæg. Nikola går op for at heade til den, men bliver lagt ned. Klart straffe, men vi får fordel. Jens D. Kristiansen får bolden uden for feltet, ligger den over til højre benet, og banker den ind i modsatte side. Utroligt. 1-2.

Så var vi videre, på regel om udebane mål. I pausen tog jeg en forsvar spiller ind, for at spille lidt mere defensivt. Mine negle blev bidt om, jeg pissede i bukserne, alt det man nu kunne. Hold kæft det var lange 45 minutter. Men til sidst, i det 90 minut. Sker det så, de for en kontra. Nikolaj Hansen satser alt. Han er bagerste mand. Han kiggede ud på mig lige inden, og så klippede han ham. Gilberto blev savet midt over.
Rødt kort. De scorer ikke på deres frispark og vi er videre. Nikolaj Hansen ofre sin finaleplads for at vi andre kan komme i den. Han er fantastisk

« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 14:45 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #140: 29 Dec 2007, 14:43 »

Tak til Tonny og Laurits for billederne. Smiley

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #141: 29 Dec 2007, 14:45 »

God update Jakob, flot sejr Wink KUTGW

GF <3

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #142: 29 Dec 2007, 14:47 »

STILLINGEN FRA 1 DIVISION

« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 14:51 af JakobHove » Logged

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #143: 29 Dec 2007, 14:48 »

Fin update!
Enkelte fejl;)

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #144: 29 Dec 2007, 15:01 »

Fin update!
 Enkelte fejl;)

Tak, ved godt der er enkelte fejl, men "that's life" :b
Det er også en forholvis lang tekst.  Grin

JimmyGP
Manager

« Svar #145: 29 Dec 2007, 15:11 »

Flot flot update og tillykke.. Det ser svært ud med VFF & EfB i toppen.. Håber VFF går i stå og at du & EfB rykker op.. KIU

- Veni, vidi, vici -

tturbo1
Manager

« Svar #146: 29 Dec 2007, 15:11 »

Ser rigtig godt ud...
Keep up....

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #147: 29 Dec 2007, 15:59 »

Tak, ved godt der er enkelte fejl, men "that's life" :b
Det er også en forholvis lang tekst.  Grin

Nej den er da ikke lang?! Den er så heller ikke kort...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #148: 29 Dec 2007, 16:00 »

Så er den også "Forholdsvis" lang. ;b

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #149: 29 Dec 2007, 16:02 »

Flot flot update og tillykke.. Det ser svært ud med VFF & EfB i toppen.. Håber VFF går i stå og at du & EfB rykker op.. KIU

tak, og tak (:
Ja det ser meget svært ud og hente VFF, men hvis jeg vinder næste kamp er jeg kun et point efter EfB da de har spillet en kamp mere end mig.
Ser rigtig godt ud...
Keep up....
Tusind tak.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010