home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Thisted FC - FINALEN
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC - FINALEN  (Læst 39240 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller

Sv: Thisted FC - Nu i første division.
« Svar #120: 25 Dec 2007, 23:40 »

Som jeg har skrevet før om FCN, så blev de en for hård nød at knække Skuffet. Men du kan da i det mindste have stor ære af kampen, og så er det jo bare ærgeligt når nerverne løber af med ens spillere..

Ps. Selvom der kan komme stavefejl, når man skriver en så forholdsvis lang tekst, så sætter folk pris på at det er på plads så man ikke skal sidde og gætte sig til tingene.. Man må lige læse det igennem inden man poster det, især med blogs. Der problemet ligger er at du må lære at stave til FANTASTISK og ikke fantastiks som du skriver alle gangene. Smiley

Men bliv endelig ved med det gode stykke arbejde du gør for Thisted og med at lave denne blog.

Møller
Gæst

« Svar #121: 25 Dec 2007, 23:44 »

Virkelig flot gået Jakob Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #122: 26 Dec 2007, 09:53 »

Som jeg har skrevet før om FCN, så blev de en for hård nød at knække Skuffet. Men du kan da i det mindste have stor ære af kampen, og så er det jo bare ærgeligt når nerverne løber af med ens spillere..

Ps. Selvom der kan komme stavefejl, når man skriver en så forholdsvis lang tekst, så sætter folk pris på at det er på plads så man ikke skal sidde og gætte sig til tingene.. Man må lige læse det igennem inden man poster det, især med blogs. Der problemet ligger er at du må lære at stave til FANTASTISK og ikke fantastiks som du skriver alle gangene. Smiley

Men bliv endelig ved med det gode stykke arbejde du gør for Thisted og med at lave denne blog.

Tak, er der nogle steder hvor man simplehen er nød til at gætte? Fordi så er den hel gal (:
Men er fantastisk glad for du kommentere min updates, det gør det hele lidt sjovere :b

Virkelig flot gået Jakob Smiley
Tusind tak (:

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #123: 28 Dec 2007, 23:57 »

THISTED FC

Efter den fantastiske kamp mod FC Nordsjælland, var spændingen stor, hvem skulle vi så møde i semifinalen. FCK røg ud ,
Mulige Modstander
Randers
Brøndby
Horsens
mod Randers FC, Herfølge røg ud mod Horsens, Brøndby vandt over Viborg.
Så de mulige modstander var altså - Randers,Brøndby og Horsens.
Selvfølgelig havde jeg håbet på en af de modstandere, men da de er meget ens for tiden, var det svært at håbe på nogle af dem. Alle var selvfølgelige superliga hold, hvis jeg skulle tage efter superliga stillingen, skulle jeg håbe på, Brøndby da de ligger dårligst i stillingen, men lige over dem ligger Horsens. Randers ligger på en 5, Horsens 7, og Brøndby ligger nummer 8. Så det er meget lige.  Men jeg håbede på Horsens da jeg så dem som de ”svageste”.
Men man kan ikke sige svage, da de alle tre er bedre end os. Det ved jeg godt, men vi kan sagtens slå dem alle tre, det ved jeg. 

Det kom lidt som en glæde da jeg læste min mail den 28 marts. Thisted FC – AC Horsens. En overkommelig modstander, men et tæt opgør, et svært opgør. Vi skulle kæmpe, og det skal vi altid, og det gør vi altid.

Thisted FC 0 - 2 Viborg FF

Næsten da. … …
Efter vi var kommet hjem fra FCN, måske lidt for overlegne, måske for højrøvet. Jeg ved det ikke, vi troede hvert fald noget om os selv, som ikke passede. I Viborg fik en gang øretæve, vi fik direkte prygl, tæsk, slag. Hvad folk nu vil kalde det. Pinligt var det i hvert fald.  Efter 30sek kan Kevin Mensah, hvert fald juble over sin scoring, det samme kan han 7min efter. Fordi så har han sgu scoret igen. Han kan juble indtil det 70min, hvor Andreas Overgaard, som han i øvrigt havde leget med hele dagen, fuldstændig ”save” ham midtover. Han bliver skadet, direkte på skadestuen. Senere fik vi af vide han har fået et armbrud. Kun fordi Andreas tror han er så fandes dygtig fodboldspiller fordi vi vandt over FCN. Jeg fik godt nok banket det ind i spillerne, vi er ikke et fucking tophold, bare fordi vi vandt over FC Nordsjælland. Gud, hvor ville jeg havde ønsket vi havde tabt den kamp. Til kampen mod Viborg sad tre spejder fra forskellige klubber fra udlandet og kiggede på Elvis. Spændende.

Kolding 1 - 2 Thisted FC 
Herfølge 0 - 2 Thisted FC

Mod Kolding og Herfølge lignede vi os selv igen, vi fik styr på spillet og sad på kampen fra start til slut. Vi ramte hinanden stort set hele tiden. Vi fik skabt chancer, det skal lige siges, at noget jeg er meget urolig omkring er udnyttelsen af vores chancer. Men vi fik scoret 4 mål på to kampen. En anden måde jeg også kan sige det på er, vi scorede flere mål, end vores modstander.  Kun på den måde vinder man kampe.
Nikola Saric scorede alle målene i de to kampe. En mand som er ved at finde formen hos os.

Møller
Gæst

« Svar #124: 29 Dec 2007, 00:00 »

Endelig nyt fra dig Jakob Smiley
Konstruktiv Kritik: Prøv at putte lidt billeder/grafik ind i opdateringerne gør læsningen lettere for folk Wink
Ellers god update og stadig udemærkede resultater du henter hjem Wink

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #125: 29 Dec 2007, 00:08 »

Konstruktiv Kritik: Prøv at putte lidt billeder/grafik ind i opdateringerne gør læsningen lettere for folk Wink
Ved det godt Forlegen
er også selv utrolig skuffet over jeg ikke kunne finde et billed, der passede.
Forefter tiden er der billed i hver update :b

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #126: 29 Dec 2007, 00:10 »

Enig! Det gør det også bedre at se på med billeder, real-life eller non-real!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #127: 29 Dec 2007, 00:16 »

Enig! Det gør det også bedre at se på med billeder, real-life eller non-real!

Ja, ved det godt.
Håber du vil læse med alligevel.

Crazy Maniac
Juniorspiller
**

« Svar #128: 29 Dec 2007, 00:18 »

Ja, ved det godt.
Håber du vil læse med alligevel.

Det vil jeg da godt, den er ret fed denne story;)

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #129: 29 Dec 2007, 00:27 »

Det vil jeg da godt, den er ret fed denne story;)

Tusind tak, er jeg glad for at høre.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #130: 29 Dec 2007, 00:28 »

NÆSTE UPDATE ER OM BEGGE AC HORSENS KAMPE. GLÆD JER

JimmyGP
Manager

« Svar #131: 29 Dec 2007, 01:05 »

NÆSTE UPDATE ER OM BEGGE AC HORSENS KAMPE. GLÆD JER

Glæder mig meget.. smider du en ligatabel ind også, tak? måske også fra SAS.. Wink

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #132: 29 Dec 2007, 12:18 »

Jo. Det kommer med i næste update (:

JimmyGP
Manager

« Svar #133: 29 Dec 2007, 12:21 »

Jo. Det kommer med i næste update (:
Super.. Hvornår kommer den så? Wink

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #134: 29 Dec 2007, 13:09 »

Om 10 minutter :b

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010