home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1044 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  il Diavolo
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: il Diavolo  (Læst 50025 gange)
Møller
Gæst

il Diavolo
« : 15 Dec 2007, 20:19 »

Introduktion:
"Dejavú" er ordet mange af jer FmFreaks brugere vil tænke. Møller du starter din blog nummer 4x. Jeg har hørt den så mange gange, i må undskyld. Men nu kommer hele undskyldningen, det hele startede med at jeg havde mit Werder Bremen spil oppe, men da jeg aldrig fandt den rigtige rytme eller taktik valgte jeg da Sommer og Cesc kontaktede mig at sige ja til deres idé med at være; 3 mennesker i 1 klub. Men helt uden jeg vidste noget af det var bloggen lukket igen, jeg undskylder men vil stadig; Put the blame on Sommer.

Holdet:
Glasgow Rangers, et skotsk tophold, et hold der i mange mange år har kæmpet med Celtic om det skotske mesterskab. Et hold der i Europa aldrig har slået rigtigt igennem siden 60'erne og 70'erne hvor man for første gang vandt en eurpæisk turnering; Pokalvindernes Turnering i 1972. Andre titler internationalt har holdet aldrig vundet. Men medaljer i den skotske liga kan holdet blære sig med at have vundet hele 95 gange på 116 år.

Træneren:
Den forhenværende træner hed Walter Smith, men d. 1 juli 2007 blev han af uvisse grunde erstattet af legenden, Eric Daniel Pierre Cantona med fortid i Manchester United hvor han blev et af holdets helt store stjerner. Nu er manden 41 år gammel og klar til at tage sit første træner job, nemlig i Glasgow Rangers. Med sig tager Eric Cantona 2 markante forstærkninger i form af, Rafael Van der Vaart og Jimmy Briand fra hhv. HSV og Rennes. Fans og bestyrelse i Rangers er spændte på at se hvad manden kan gøre ved holdet.

Handler:
Her vil vi løbene opdatere Rangers's handler. STOPPET

» Transfer Ind
07/08 - Jimmy Briand, Rennes, Cantona betalt.
07/08 - Rafael Van der Vaart, HSV, Cantona betalt.
07/08 - Diego Biseswar, Feyenoord, 45 mil.
07/08 - Matthew Upson, West Ham, 40 mil.
08/09 - Trainquillo Barnetta, Leverkusen, Fri
08/09 - Sotiris Kyrgiakos, Frankfurt, Fri
------- Manchester United -------
08/09 - Dean Furman, Rangers, 27 mil.
08/09 - Alan Hutton, Rangers, 117 mil.
08/09 - Jimmy Briand, Rangers, 200 mil.
08/09 - Aaron Lennon, Tottenham, 200 mil.
08/09 - Paul Robinson, Tottenham, 100 mil.

« Transfer Ud
07/08 - Calum Reidford, Queen's Park, Leje
07/08 - Nacho Novo, Villarreal, 55 mil.
07/08 - Thomas Buffel, Palermo, 31 mil.
07/08 - Calum Reidford, Ross County, Leje
08/09 - Carlos Cuéllar, Everton, 80 mil.
08/09 - Alan Gow, Dundee Utd, Leje
08/09 - Charlie Adan, Plymouth, Leje
08/09 - Ugo Ehiogu, Fri transfer, Fri
------- Manchester United -------
08/09 - Carlos Tévez, Arsenal, 380 mil.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2008, 13:22 af Møller » Logged

Niko
Gæst

Sv: Rangers
« Svar #1: 15 Dec 2007, 20:23 »

Lyder spændende homie. Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #2: 15 Dec 2007, 20:26 »

Lyder rigtig rigtig spændende, og jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der sker. Og jeg er enig; Put the blame on Sommer...

JimmyGP
Manager

« Svar #3: 15 Dec 2007, 20:28 »

Ja det ser jo ganske spændende ud..

Hva mener du med "Cantona betalt"??

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #4: 15 Dec 2007, 20:29 »

At Cantona selv har skrabet pengene sammen til spillerne..

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 15 Dec 2007, 20:31 »

At Cantona selv har skrabet pengene sammen til spillerne..

Oki.. lidt a la Tevez's & Mascherano's skifter til West Ham??

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #6: 15 Dec 2007, 20:33 »

Ja Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #7: 15 Dec 2007, 20:34 »

Ja Smiley

Godt så er jeg med.. Så er det vist tid til en update.. Wink Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 15 Dec 2007, 20:35 »

Jeg bryder mig stadig ikke om sådan noget "snyd", med bare at placere nogle spillere i klubben.

MLL
Manager

« Svar #9: 15 Dec 2007, 20:36 »

Glæder mig.
- Har selv spillet mange timer med Rangers. Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #10: 15 Dec 2007, 20:52 »

Middel start for Cantona.
- 5 plads i Clydesdale Bank Premier League

Efter omkring 3 måneder i sædet hos Glasgow Rangers, synes vi det er på tide i får en opsummering på hvorledes det så er gået for Cantona & co. i både det hjemlige såvel som det internationale. Efter indkøbene af Van der Vaart og Briand så det ud til Rangers ville få noget af et pust i den rigtige retning. Mange skader ramte desværre holdet kort efter sæsonstarten, flere bærende kræfter som Beasley fik langvarige skader og er først kort før denne nyhed blevet skadesfri. Men folk der har været der har været Darcheville og nyindkøbte Jimmy Briand 16 ud af Rangers's 24 mål i alle kampe, flot statistik for de 2 angribere som har haft et godt samarbejde.

Men desværre for Rangers har holdet i Clydesdale Bank Premier League været meget svingende, det har kostet holdet et lille trin op til konkurrenterne fra Celtic. Selvsamme Celtic fik meget ufortjent i sidste kampe d. 20/10-07 3 point med fra Ibrox Stadium, en kamp hvor Rangers ellers havde alle chancer og alt spil. Men til sidst fejlede holdet og Vennegoor of Hesselink headede Celtic i front af ligaen, mens Rangers ligger længere nede i tabelen på en 5 plads med 6 point op til Celtic.

Tværtimod har Glasgow i Champions League på en måde fundet formen frem. Efter 2 kvalifikationsrunde r hvor holdet besejrede Tampere Utd med 3-0 samlet og belgiske Genk 3-1 samlet var Cantona og hans drenge klar til Gruppespillet. Grupperne blev trukket og i Gruppe H stod Glasgow Rangers overfor 2 svære modstandere i Chelsea og Lyon, men sidste modstander Sparta Prag skulle være overkommelige at slå. Det blev de dog ikke på udebane, halvheldigt fik Rangers 1-0 med hjem fra Tjekkiet. Målet stod Jimmy Briand for i slutningen af kampen. Derefter stod holdet hjemmepå Ibrox overfor franske Lyon. Et hold med talent, erfaring og klasse i et. Men Rangers holdte stand og tog det ene point i form af en 0-0.

Skrevet d. 23/10-07 af Marcus Pedersen for BT.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 15 Dec 2007, 20:54 »

Møller det er skuffende du ikke ligger højere med de to spillere du har "købt".. selv med skader har du et langt bedre hold end Falkirk og Inverness... Håber du får vendt skuden

-LFC-
Manager

« Svar #12: 15 Dec 2007, 20:57 »

Fantastisk holdvalg Opstemt, Darcheville kommer til at bombe for dig Opstemt. Køb Ricardo Vaz Te, han gjorde det genialt for mit Rangers hold Opstemt.
Fed fed blog Smiley.

JimmyGP
Manager

« Svar #13: 15 Dec 2007, 21:12 »

5. pladsen er ikke imponerende, men 4 point efter 2 kampe i en svær CL-gruppe er godkendt.. Er målet i CL at komme i UEFA-cuppen eller tror du på videre deltagelse?

- Veni, vidi, vici -

DelPiero1
Gæst

« Svar #14: 16 Dec 2007, 03:52 »

Nr. 42

Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010