Introduktion:"Dejavú" er ordet mange af jer FmFreaks brugere vil tænke. Møller du starter din blog nummer 4x. Jeg har hørt den så mange gange, i må undskyld. Men nu kommer hele undskyldningen, det hele startede med at jeg havde mit Werder Bremen spil oppe, men da jeg aldrig fandt den rigtige rytme eller taktik valgte jeg da Sommer og Cesc kontaktede mig at sige ja til deres idé med at være; 3 mennesker i 1 klub. Men helt uden jeg vidste noget af det var bloggen lukket igen, jeg undskylder men vil stadig; Put the blame on Sommer.
Holdet:Glasgow Rangers, et skotsk tophold, et hold der i mange mange år har kæmpet med Celtic om det skotske mesterskab. Et hold der i Europa aldrig har slået rigtigt igennem siden 60'erne og 70'erne hvor man for første gang vandt en eurpæisk turnering; Pokalvindernes Turnering i 1972. Andre titler internationalt har holdet aldrig vundet. Men medaljer i den skotske liga kan holdet blære sig med at have vundet hele 95 gange på 116 år.
Træneren: Den forhenværende træner hed Walter Smith, men d. 1 juli 2007 blev han af uvisse grunde erstattet af legenden, Eric Daniel Pierre Cantona med fortid i Manchester United hvor han blev et af holdets helt store stjerner. Nu er manden 41 år gammel og klar til at tage sit første træner job, nemlig i Glasgow Rangers. Med sig tager Eric Cantona 2 markante forstærkninger i form af, Rafael Van der Vaart og Jimmy Briand fra hhv. HSV og Rennes. Fans og bestyrelse i Rangers er spændte på at se hvad manden kan gøre ved holdet.
Handler:Her vil vi løbene opdatere Rangers's handler. STOPPET» Transfer Ind07/08 - Jimmy Briand, Rennes, Cantona betalt.
07/08 - Rafael Van der Vaart, HSV, Cantona betalt.
07/08 - Diego Biseswar, Feyenoord, 45 mil.
07/08 - Matthew Upson, West Ham, 40 mil.
08/09 - Trainquillo Barnetta, Leverkusen, Fri
08/09 - Sotiris Kyrgiakos, Frankfurt, Fri
-------
Manchester United -------
08/09 - Dean Furman, Rangers, 27 mil.
08/09 - Alan Hutton, Rangers, 117 mil.
08/09 - Jimmy Briand, Rangers, 200 mil.
08/09 - Aaron Lennon, Tottenham, 200 mil.
08/09 - Paul Robinson, Tottenham, 100 mil.
« Transfer Ud07/08 - Calum Reidford, Queen's Park, Leje
07/08 - Nacho Novo, Villarreal, 55 mil.
07/08 - Thomas Buffel, Palermo, 31 mil.
07/08 - Calum Reidford, Ross County, Leje
08/09 - Carlos Cuéllar, Everton, 80 mil.
08/09 - Alan Gow, Dundee Utd, Leje
08/09 - Charlie Adan, Plymouth, Leje
08/09 - Ugo Ehiogu, Fri transfer, Fri
-------
Manchester United -------
08/09 - Carlos Tévez, Arsenal, 380 mil.