home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:16:27 GentleBreeze Blogs U4GM - How to Maximize...
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg starte med?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg starte med?  (Læst 1839 gange)
Mikkellas
Gæst

Hvem skal jeg starte med?
« : 21 Feb 2006, 23:13 »

Jeg vil gerne starte et nyt spil, men ved ikke hvem jeg skal være  Rullende Øjne Holdet skal have lidt penge og det skal helst være et middel eller et bundhold. Tror i at i kan hjælpe mig med dette problem  Thumbs Up

På forhånd tak,
Mikkellas .

Vase
Gæst

Sv: Hvem skal jeg starte med?
« Svar #1: 21 Feb 2006, 23:21 »

Du kan jo tage et kig på Lecce Challengen:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?board=20.0

Ellers er West Ham altid et sikkert valg   Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #2: 21 Feb 2006, 23:25 »

Er ikke interesseret i Challenges. Det må meget gerne være et hold der ikke er i den bedste række i deres land.  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #3: 21 Feb 2006, 23:28 »

Prøv Tenerife, kender ikke deres  økonomi osv. Men de skal da tilbage i den bedste spanske række

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 21 Feb 2006, 23:38 »

Selvom de ligger i deres lands bedste række, så vil jeg alligevel anbefale dig Dortmund. En ungt hold med godt potentiale og et kæmpe stadion, der vil ligge bund for en god økonomi. Alligevel er det ikke helt let at føre holdet tilbage til tidligere tiders storhed, som bl.a. indebærer en Champions League-titel fra sæsonen 97/98.

mvh,
mathias

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 21 Feb 2006, 23:44 »

Selvom de ligger i deres lands bedste række, så vil jeg alligevel anbefale dig Dortmund. En ungt hold med godt potentiale og et kæmpe stadion, der vil ligge bund for en god økonomi. Alligevel er det ikke helt let at føre holdet tilbage til tidligere tiders storhed, som bl.a. indebærer en Champions League-titel fra sæsonen 97/98.

mvh,
mathias

De har en monstergæld, der skal betales af frem til 2025...

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 22 Feb 2006, 01:03 »

De har en monstergæld, der skal betales af frem til 2025...

Det er rigtigt, men det er ikke noget du mærker til overhovedet. Westfalen Stadion har en kapacitet på 80.000, og der er næsten fyldt hver gang. Det giver et kæmpe boost til økonomien - både i form af entreindtægter, men så sandelig også fra sæsonkortholdere. Alt dette giver klart overskud i forhold til gælden, ja, i forhold til det hele. Og hvis man oven i købet laver nogle fornuftige med spillere med kontraktudløb, ender man i sidste ende med et stort overskud.

mvh,
mathias

Thore
Manager

« Svar #7: 22 Feb 2006, 16:55 »

Har selv gang i et spil med Dortmund. Det er et rigtig spændende hold, og man er med i Toto cuppen fra start. De har dog brug for en ny angriber, syntes godt nok jeg er lidt afhængi af Koller.
Kan i øvrigt anbefale en 4-2-3-1 taktik meget lig den det danske landshold bruger.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-KNM-
Manager

« Svar #8: 22 Feb 2006, 17:11 »

Jeg har selv med stor succes startet i Vejle. Det er muligt at få dem i SAS ligaen. Det er faktisk muligt at blive et tophold på 3-4 år. Chris Hermansen er en rigtig god striker, der kan være alene i angrebet. Der mangler dog en enkelt fløj eller to. Til gengæld har de mange talenter.

Det svære ved at være Vejle er, at deres økonomi er okay, men heller ikke bedre. Der er tidspunkter, hvor man vil få underskud, men med de rigtige resultater er det muligt at rette op på.  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #9: 22 Feb 2006, 19:29 »

Tror jeg starter et spil med Vejle, de lyder som noget jeg kan finde ud af  Thumbs Up
Tak for alle de gode forslag.

Mikkellas.

slideman
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 17 Mar 2006, 13:23 »

et godt bud er St.Pauli, de spiller i den laveste tyske liga...
jeg er på total vinder kurs med dem, og man finder hurtigt de gode spillere i klubben....

BIF 3-0 FCK
WooOoooooOOoOHH!!!!!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 17 Mar 2006, 13:27 »

Jeg vil gerne starte et nyt spil, men ved ikke hvem jeg skal være  Rullende Øjne Holdet skal have lidt penge og det skal helst være et middel eller et bundhold. Tror i at i kan hjælpe mig med dette problem  Thumbs Up

På forhånd tak,
Mikkellas .

Download den nye update, og så start med Hearts. Andre forslag kunne være Tottenham, West Ham, Wigan...

ManUtd7
Gæst

« Svar #12: 22 Mar 2006, 14:42 »

VFL Bochum skal da tilbage i Bundesliga 1 kender ikke økonomien men prøv dem, og opret gerne en blog  Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #13: 22 Mar 2006, 14:50 »

Stockport County, andet er der ikke at sige!

Go you Gunners!

Zone 43
Manager

« Svar #14: 22 Mar 2006, 14:54 »

Prøv et hold uden for EU  Shockeret f.eks. Newell's eller et hold fra den amerikanske MLS, spænedne liga med spænende spillere  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010