home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:16:27 GentleBreeze Blogs U4GM - How to Maximize...
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg starte med?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg starte med?  (Læst 1840 gange)
MuNkEhOlM
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg starte med?
« Svar #15: 22 Mar 2006, 14:55 »

hvis man er hold fra USA eller "down under" hvad er der så istedet for champions league ??

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."

Dusty78DK
Manager

« Svar #16: 22 Mar 2006, 15:12 »

hvis man er hold fra USA eller "down under" hvad er der så istedet for champions league ??

Læs eventuelt min blog om Sydney og Cruzeiro!  Wink

Anyways, der er et Asiatisk Champions League til de to bedste hold fra Australien, og derudover mener jeg der også er en mellemamerikansk Champions League som holdene fra USA deltager i.

Gosser
Manager

Hvem skal jeg starte med?
« Svar #17: 12 Maj 2006, 11:01 »

Her kommer et spørgsmål, som man hører ganske tit:

Hvem skal jeg starte et spil med?
Jeg har pt et spil med FCN kørende. Jeg har det vildeste hold til SAS ligaen, og der er ikke rigtig nogen modstand fra de andre hold i SAS ligaen, så jeg begynder at miste interessen for spillet, der ellers har været det bedste spil jeg nogensinde har haft!

Derfor søger jeg et nyt hold, som jeg kan starte med helt fra starten af, og jeg har nogle kriterier til mit kommende hold:

-Holdet skal have en fin økonomi, ikke at de skal være stenrige, men de skal heller ikke have (alt for meget) minus på bundlinien.

-Holdet skal (allerhelst) være i europa, da jeg har prøvet et spil udenfor europa, som jeg slet ikke syntes var sjovt!

Syntes jeg havde nogle flere, men dem kan jeg ikke lige komme i tanker om crazy De kommer måske senere Opstemt

Men nogen der har nogle bud? Smiley

På forhånd tak, Gosser

Nårh jo, glemte lige et mere spørgsmål; Hvilken database updatering vil i anbefale jeg henter, jeg kører ligenu med Koffers, men er der en anden der er bedre? Smiley
« Seneste Redigering: 12 Maj 2006, 11:05 af Gosser » Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 12 Maj 2006, 11:04 »

Jeg vil gerne starte et spil med Standard Liege. Det forventes at man vinder titlen i første forsøg, men jeg synes ikke just at holdet er til det. Både Brugge og Anderlecht er langt langt bedre...

Bliver hurtigt fyret, hvis man f.eks. ender på 3-5 pladsen?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 12 Maj 2006, 11:07 »

Nogle af de "mindre" danske hold som Viborg, OB, FCM er da en mulighed... Men mht. update vil jeg selvfølgelig anbefale FreakUp, ikke fordi jeg selv bruger den, men jeg har hørt fra mange at den er bedre end Koffers Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gosser
Manager

« Svar #20: 12 Maj 2006, 11:11 »

Nogle af de "mindre" danske hold som Viborg, OB, FCM er da en mulighed... Men mht. update vil jeg selvfølgelig anbefale FreakUp, ikke fordi jeg selv bruger den, men jeg har hørt fra mange at den er bedre end Koffers Smiley

Tak for forslagene Smiley
Jeg tænkte også lidt på mindre danske hold, men jeg har næsten ikke spillet andre steder, i hvert fald lange spil, end i Danmark Grin Finder jeg ikke noget andet godt, bliver det nok i DK jeg starter op igen Grin

Mht updatering har også hørt fra mange at den skulle være bedre, så den vil jeg prøve, takker Wink

Gosser
Manager

« Svar #21: 12 Maj 2006, 11:25 »

Her kommer et spørgsmål, som man hører ganske tit:

Hvem skal jeg starte et spil med?
Jeg har pt et spil med FCN kørende. Jeg har det vildeste hold til SAS ligaen, og der er ikke rigtig nogen modstand fra de andre hold i SAS ligaen, så jeg begynder at miste interessen for spillet, der ellers har været det bedste spil jeg nogensinde har haft!

Derfor søger jeg et nyt hold, som jeg kan starte med helt fra starten af, og jeg har nogle kriterier til mit kommende hold:

-Holdet skal have en fin økonomi, ikke at de skal være stenrige, men de skal heller ikke have (alt for meget) minus på bundlinien.

-Holdet skal (allerhelst) være i europa, da jeg har prøvet et spil udenfor europa, som jeg slet ikke syntes var sjovt!

Syntes jeg havde nogle flere, men dem kan jeg ikke lige komme i tanker om crazy De kommer måske senere Opstemt

Men nogen der har nogle bud? Smiley

På forhånd tak, Gosser

Andre bud på et hold? Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #22: 12 Maj 2006, 11:30 »

Atletico Madrid, Sevilla og Tottenham :-)

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 12 Maj 2006, 11:31 »

Jeg vil gerne starte et spil med Standard Liege. Det forventes at man vinder titlen i første forsøg, men jeg synes ikke just at holdet er til det. Både Brugge og Anderlecht er langt langt bedre...

Bliver hurtigt fyret, hvis man f.eks. ender på 3-5 pladsen?

Er der måske andre belgiske hold som folk kan anbefale? Og hvorfor?

Gosser
Manager

« Svar #24: 12 Maj 2006, 11:34 »

Atletico Madrid, Sevilla og Tottenham :-)

Tror det bliver for let efter et par sæsoner, ligesom med FCN, men det er ikke til at vide Wink

Tak for forslagne i hvert fald!

Keep 'em coming Wink

Gosser
Manager

« Svar #25: 12 Maj 2006, 11:50 »

På opfordring af United-styrer, falder valget på:

Dam da-da-da-da-daaa, Portsmouth!

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010