home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilken type gamer er du?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken type gamer er du?  (Læst 8105 gange)
Rossonero
Gæst

Hvilken type gamer er du?
« : 13 Dec 2007, 02:04 »

Der er massevis af måder at spille dit Football Manager på. Du kan vælge at tage de rige og de mægtige klubber, og vinde i det uendelige, eller tage et ubekendt hold og tilføje dem succes.

Er du den type manager, der vælger hold som Manchester United, Milan eller Barcelona. Er du den type, der elsker at bruge milliarder på spillerindkøb og andre materielle goder. Kunne du klarer dig, hvis du ingen penge havde, og var seedet til nedrykning. Mange folk finder det underholdene at spille med de kæmpemæssige hold. Du er typen der nyder at læne dig tilbage, og derfor ikke er forberedt på en rigtig udfordring, i den svære del af FM.
Du er typen, der kan lide de lette udveje, og nemme indstillinger.

Er du typen, der udvælger hold på størrelse med eksempelvis Udinese, eller måske endda en klub på størrelse med Murcia, der netop er rykket op til Primera Division. Klubber der har penge til at forstærke sin trup, men på den anden side ikke er nær de store hold. Kan du lide, at tage de type klubber, og gøre dem til europæiske ulve. Leder du efter en vigtig spiller du kan sælge, så du kan få de fornødne midler til at gøre din trup bredere.
Du er typen, der har lidt eventyr inde i dit sind.

Eller er du typen, der søger efter de helt ekstreme udfordringer, ved at tage et hold som Bath City, og fører dem frem mod bedre tider. Du er typen der er forberedt på de nedture der kan komme, såsom økonomiske problemer, nederlagde på stribe og lignende. Kan du lide at tweake enhver lille detalje, for at få det optimale ud af din trup. Finde de rette træningsmetoder, samle den stærkeste staff, og finde den vindene taktik.
Du er typen, som burde blive hædret, for at spille spillet på “den rigtige måde”.

Så hvem er du egentlig?

Laziofan
Reserveholdsspiller

Sv: Hvilken type gamer er du?
« Svar #1: 13 Dec 2007, 02:17 »

Jeg er typen der spiller alt.

Jeg spiller altid med Lazio i FM, og sidste år havde jeg også et meget langt spil med Milan (selvom jeg ikke bryder mig om dem), hvor jeg spillede indtil 2033! Altså med andre ord spiller jeg med nogle af de absolutte tophold i Europa!

Lige pt spiller jeg dog med Sutton United fra Blue Square South. At starte helt fra bunden tiltaler mig meget, ikke fordi det er en speciel udfordring, for det er jo kun et spørgsmål om tid før man kommer op blandt de store, men fordi jeg simpelthen har sådan en helt speciel stolthedsfølelse når jeg kan se Sutton Uniteds spillere, som jeg har anskaffet/trænet op, smadrer et af de store hold. Denne følelse, som jeg bl.a. også har når man ser en kurven for den opadgående balance er for mig helt speciel, selvom det kun er et spil (eller er det...).

Jeg har også tidligere spillet med hold som West Ham og Mainz, så sådan set vil jeg sige at jeg spiller med hold fra alle lag... Det der betyder noget for mig er dog ikke så meget hvilket hold jeg spiller med, men at se hvordan mine træningsmodeller, og mit staff system får spillerne til at præstere.

Gungner
Gæst

« Svar #2: 13 Dec 2007, 02:18 »

Kommer meget an på mit humør!
Mest af alt holder jeg af at tage midterholdende og forsøge mig med dem.
Dog spiller jeg da også med Chelsea og lign. en gang imellem.
Men spiller også med hold som Harrogate i Conference North.

Så, det kommer an på mit humør.

Rooland
Manager

« Svar #3: 13 Dec 2007, 02:27 »

Jeg ville aldrig tage en klub i en 1. Division udover i Danmark. Det syntes jeg simpelthen er for kedeligt. Gider ikke vente 4-5 år på succes. Jeg vil helst have det inden for de første 2 år.
Jeg vælger næsten altid de Mellemstore/største klubber.
Hvor mange penge klubben har, er jeg ligeglad med, bare klubben har en god spillertrup med mindst 1-2 store salgsobjekter, man kan sælge for over 100 mio.
Jeg har faktisk ikke været en klub i FM08, der blev mester i sidste sæson IRL.

Smiley

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 13 Dec 2007, 03:24 »

Jeg tager gerne en lidt anderledes udfordring, og spiller faktisk aldrig med de større hold. Jeg plejer at kede mig, når jeg har spillet i den samme liga i flere år, så derfor er det gerne et hold i den næstbedste eller tredjebedste række, afhængig af landet.

Lige nu er jeg begyndt med Chiles talentfabrik nummer 1, Colo Colo, og jeg har gang i et spil med Reggina, som jeg også blogger om.

Ellers er hold som f.eks. Silkeborg og Leeds lige min type. Et godt hold med talenter, der kan udvikles i takt med at klubben avancerer i i rækkerne.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

-KNM-
Manager

« Svar #5: 13 Dec 2007, 03:44 »

Jeg synes det er hårdt at sige at man bare skal læne sig tilbage hvis man ælger et stort hold. Det synes jeg ikke. Hvis jeg vælger denne type hold (har fx et spil i gang med liverpool for tiden), så er det for at blive det bedste hold nogenisde og et hold, der altid er med i alle finaler.

Dette kræver næsten ligeså meget arbejde som at tage et lave hold.  Og dette har jeg skam også prøvet. Holder meget af, at starte uden job. Havde i 2006 et spil uden job, hvor jeg endte i Inter. I 2007 blev det "kun" til Palermo (som nogle måske kan huske fra bloggen). Har dog ikke haft et sådan spil i 08. Tog også SøndertyskE til CL ottendedelsfinalen i 3. sæson i 07. Nåede ikke længere, da 08 udkom.

Jeg har sjældent haft meget lange spil med helt små hold, selvom jeg i længere tid har ville prøve det. Har også startet på et par stykker, men synes ofte blot det drejer sig om meget lidt før man styrter op gennem rækkerne.

darkalf
Manager

« Svar #6: 13 Dec 2007, 05:03 »

Personlig starter jeg altid med de små og mellemstore klubber i England.. har pt et spil med Cambridge City og et med Brighton, hvor jeg prøver mine evner som manager af Opstemt med blandede resultater  Grin

-LFC-
Manager

« Svar #7: 13 Dec 2007, 07:05 »

Jeg kan personligt godt lide, at spille med hold som Rangers, FCK, Ajax, PSV osv. Jeg fandt det utrolig sjovt at spille med tophold i lidt mindre ligaer, Rangers førte jeg til ottendedels finalen i CL og den skoteske Treble, så sagde jeg op og endte endnu engang i Villarreal, som jeg ikke kan få en taktik til at fungere hos, så persionerede jeg den ene manager og tilføjede en anden, som fransk landstræner, hvo jeg lige har vundet VM. Landshold er fedt.

FCK88
Manager

« Svar #8: 13 Dec 2007, 07:16 »

Jeg er typen der spiller FM på "den rigtige måde" Wink... Elsker simpelthen at have en god udfordring for der findes ganske enkelt ikk noget bedre Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 13 Dec 2007, 08:28 »

Jeg har tidligere under FM-regi spillet med de mindre klubber, men nu til dags, så finder jeg det langt fra udfordrende nok, og der mangler nok noget for mig med de store klubber....

Derimod vil nogle nok kunne huske mine blogs på hedengangne FmGround, hvor jeg både prøvede mig af med FC Thun i '06 og '07 udgaven. Her blev det til regulær succes på normale betingelser med enkelte CL-eventyr...og derefter valgte jeg så i 2007 den lille italienske Serie C2a klub Pro Vercelli, som jeg faldt for, da de for næsten 100 år siden var en stormagt i Italien, og et af de få forhenværende mesterhold som idag er placeret udenfor liga 1 i Italien. Man kan sige, at jeg er typen som vælger klubber med historie - kan godt lide den virkelighed som man næsten kan opnå ved at relatere til virkelighedens fodbold...det fanger mig.

Har også haft en meget succesfuld blog med West Ham på FmGround, hvor jeg satte mig meget store begrænsninger. Der skulle være en stamme af britiske spillere, og målet var et storhold under de mange betingelser jeg havde lagt i vejen for mig selv. Jeg skulle ikke bare købe løs af udenlandske spillere, men sørge for at de der evt. kom til klubben var nogle som jeg kunne smide direkte ind i opstillingen.

Jeg endte med at vinde en treble treble- og hvad er det så - jamen meget nemt egentlig - det er en treble 3 sæsoner i træk. Dette skete med en trup, hvor jeg havde 45 landsholdsspillere på de regulære eller de fine ungdomslandshold, og på et tidspunkt var jeg endda, efter omkring 5 sæsoner så fint med, at jeg præsterede at spille en CL-kamp mod Milan med en trup til kampen, som bestod af 18 spillere fra de britiske øer!

I år har jeg kastet mig over Pro Vercelli, som igen er blevet en succes med 3 oprykninger på stribe og en debut-sæson i Serie A som sluttede på en 9.plads.

Ergo kan man sige, at jeg er typen som kontinuerligt udfordrer mig selv, men dog ikke mere end at jeg helst spiller i de allerstørste ligaer, og helst med hold som jeg kender fra tidligere...det gør det jo lidt nemmere for mig :S

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #10: 13 Dec 2007, 08:41 »

Jeg er typen der spiller lidt af hvert..
Jeg starter aldrig med de aller største hold, men alligevel med hold der har muligheder for succes.. eks. AAB, Valencia, Zaragoza, Sporting, Brøndby, Atletico, WBA.. Jeg har også flere gange startet i de laveste ligaer - mister dog hurtigt tålmodigheden med de ustabile low league hold.. Motivationen fejler ingenting, men mister hurtigt tålmodigheden i modgang.. Peace

Starter også gerne Challenges med nogle venner - starter med et hold og så gælder det om at opnå mest success med det hold..

Min bedste erfaring med et "dårligt" hold, er mit spil med Østers I.F. i Sverige (skal man starte med hvis man bliver kaldt Øster Opstemt) som jeg førte til CL og flere mesterskaber..

Så jeg er den type gamer der er afhængig af succes - eller succes i nærmeste fremtid.. Ellers mister jeg sq motivationen.

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 13 Dec 2007, 09:01 »

man kan sige at Chelsea er mit favorithold og de er fede at spille med på  grund af truppen og pengene Smiley
men ellers er det Dortmund og Hearts der bliver spillet med i øjeblikket som man kan sige er i skyggen af de andre store hold i deres respektive ligaere Smiley
spiller også med i dafuges challenge som må siges at være at starte helt fra bunden Smiley
så er med i det hele faktisk

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #12: 13 Dec 2007, 09:31 »

Same procedure as last year... Starter med Liverpool og spiller med dem. Blev dog fyret efter jeg smed mesterskabet væk i de sidste runder og smed en 5-2 føring mod Lyon i Chl semi. Men så spiller jeg bare videre og får nyt job... Wink
På et tidspunkt er meningen så at jeg vil tage et skodhold og føre dem frem.

Men nu er jeg blevet ansat i HSV.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

pallestar
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 13 Dec 2007, 11:18 »

Starter som altid det første spil med favoritholdet over dem alle: MANCHESTER UNITED. Derefter bliver det ofte et spil med BIF for at se hvor langt jeg kan komme med holdet i Europa. Når de 2 hold er overstået starter jeg gerne op med et hold i 2. bedste række, som dog har penge til forstærkninger. I 08 blev det til West Brom som jeg forhåbentlig for i PL til næste sæson. Kunne egentlig godt tænke mig at starte op med et Lower League hold, men tålmodigen passer desværre ikke helt til det. Jeg vil gerne se fremgang fra starten!

Generelt set vil jeg placere mig selv i pulje 2.

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

zulusilver
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 13 Dec 2007, 11:25 »

Jeg er den typen som nesten aldri velger ett storlag. De siste to versjonene har jeg som regel endt opp langt ned i det engelske ligasystemet. Vauxhall motors har vært laget på 2007 og 2008. på 07 har jeg tatt de opp i Premier league og ut i champions league.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010