home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Uden for kategori
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Uden for kategori  (Læst 10842 gange)
Daniel-123
Landsholdsspiller

Sv: Uden for kategori
« Svar #45: 06 Feb 2008, 18:47 »

X er uafgjort med mål.
U er 0-0.

I hvert fald på engelsk er X uafgjort, og D er 0-0.

Det er rigtigt..

Red love
Gæst

« Svar #46: 18 Feb 2008, 22:36 »

Så kommer der lige endnu en. Har lige startet et spil med Inter op. Og har tænkt mig at spille røv kedelig Catenaccio stil, 5-3-2 med sweeper. Til klassisk Catenaccio hører sig jo man Marking, istedet for zone Marking som jeg normalt altid bare har den på, og egentlig ikke tænker synderligt over.

Så ville bare høre erfaringer fra folk der har kører man Marking, og hvilke taktiske overvejelser de eventuelt har gjort sig herom...

Rossonero
Gæst

« Svar #47: 18 Feb 2008, 22:39 »

Jeg spiller selv med et meget defensivt system (godt nok ikke Catenaccio), men heller ikke meget anderldes, rent taktisk. Man-marking bruger jeg i ny og næ, men kun hvis mine spillere er fysisk stærkere end modstandernes angribere. Dvs. at jeg rent faktisk kun bruger det i centralforsvaret (spiller 4-4-2), og det har alle gange fungeret fint.

Red love
Gæst

« Svar #48: 18 Feb 2008, 22:43 »

Jeg spiller selv med et meget defensivt system (godt nok ikke Catenaccio), men heller ikke meget anderldes, rent taktisk. Man-marking bruger jeg i ny og næ, men kun hvis mine spillere er fysisk stærkere end modstandernes angribere. Dvs. at jeg rent faktisk kun bruger det i centralforsvaret (spiller 4-4-2), og det har alle gange fungeret fint.
Ja okay, har i de par kampe jeg har spillet brugt man marking over hele linjen. Og har da vundet, men synes nu godt nok modstanderne har fået lige lovlig mange chancer, min defensive opstilling, og mit temmelig gode forsvar taget i betragting..

Yoggidk
Gæst

« Svar #49: 19 Feb 2008, 14:18 »

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #50: 19 Feb 2008, 14:59 »

Hej alle..

Har gang i et spil med AJAX..

I pokalturneringen er både Ajax 1 og 2 med, og jeg har derfor hvergang AJAX 2 har spillet, sat alle mine spillere til rådighed for 2. holdet..
Både mit 1. og 2. hold nåede derfor semifinalen, hvor vi begge røg ud til hhv Heracles og PSV..

NU kommer spørgsmålene:
1. Ville vi kunne ha mødt hinanden?
2. Hvis jeg (1. holdet) var røget ud, men 2. holdet havde vundet turneringen, ville jeg så ha fået kredit fordi "klubben" vandt turneringen?
3. Hvis vi havde mødtes i finalen, havde bestyrelsen så været skuffede hvis 1. holdet tabte til 2. holdet:D

God dag til jer alle

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #51: 19 Feb 2008, 15:06 »

Hej alle..

Har gang i et spil med AJAX..

I pokalturneringen er både Ajax 1 og 2 med, og jeg har derfor hvergang AJAX 2 har spillet, sat alle mine spillere til rådighed for 2. holdet..
Både mit 1. og 2. hold nåede derfor semifinalen, hvor vi begge røg ud til hhv Heracles og PSV..

NU kommer spørgsmålene:
1. Ville vi kunne ha mødt hinanden?
2. Hvis jeg (1. holdet) var røget ud, men 2. holdet havde vundet turneringen, ville jeg så ha fået kredit fordi "klubben" vandt turneringen?
3. Hvis vi havde mødtes i finalen, havde bestyrelsen så været skuffede hvis 1. holdet tabte til 2. holdet:D

God dag til jer alle

Det æyder mærkeligt at dit 2. hold overhovedt er med :O

fiskeduserne
Juniorspiller
**

« Svar #52: 19 Feb 2008, 15:11 »

Kan vi være hel enige om, men se f.eks. den tyske pokalturnering hvor alle de store holds 2. hold også er med (IRL)..
Underligt at det er 2 hold fra samme klub repræsenteret, og at spillerne kan spille for begge hold praktisk talt!

Red love
Gæst

« Svar #53: 19 Feb 2008, 17:01 »

Kan vi være hel enige om, men se f.eks. den tyske pokalturnering hvor alle de store holds 2. hold også er med (IRL)..
Underligt at det er 2 hold fra samme klub repræsenteret, og at spillerne kan spille for begge hold praktisk talt!

Umiddelbart kan i vel godt møde hinanden, den kan vel ikke være anderledes når begge hold får tilladelse til at være med i turneringen..

Også lige endnu et taktisk oplæg, i instruktioner, hvor man kan sætte lukke af på egen halvdel, eller over hele banen.. Normalt kører jeg med den på standard, men prøver mig lidt frem med at lukke hele banen ned, så ja hvis nogen har noget spændende at sige om hvilke tanker de har gjort sig i den forbindelse, så bare kom med det Smiley
« Seneste Redigering: 19 Feb 2008, 17:04 af Red love » Logged

Laulund
Juniorspiller
**

« Svar #54: 23 Feb 2008, 12:10 »

hey hey gutter

Laulund
Juniorspiller
**

« Svar #55: 23 Feb 2008, 12:12 »

er der nogen der kan huske hvad man skal skriv for og få fm i windows mode. jeg kan nemlig kun huske at man skal i egenskaber på ikonet på skrivbordet, men bare ik hvad man skal skrive Huh

GudenEricsson
Gæst

« Svar #56: 23 Feb 2008, 14:07 »

Der er en guide her på siden om det.

Rossonero
Gæst

« Svar #57: 23 Feb 2008, 14:09 »

er der nogen der kan huske hvad man skal skriv for og få fm i windows mode. jeg kan nemlig kun huske at man skal i egenskaber på ikonet på skrivbordet, men bare ik hvad man skal skrive Huh

Der er en guide her på siden om det.

Du kan finde den her, Laulund: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=7;start=0;guide_id=15

Laulund
Juniorspiller
**

« Svar #58: 24 Feb 2008, 06:01 »

Nice... Takker for det gutter Wink

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010