home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Uden for kategori
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Uden for kategori  (Læst 10825 gange)
Red love
Gæst

Uden for kategori
« : 12 Dec 2007, 17:56 »

Yes en tråd til spørgsmål uden for kategori, omkring FM... Det sker der bliver postet spørgsmål, og undren over ting der ikke lige umiddelbart passer ind i noget topic... DET passer ind her...

Men ja, grunden til jeg opretter sådan en tråd, er jeg selv har et spørgsmål jeg ikke rigtig vidste hvor jeg skulle poste..

Jeg kom nemlig til at fundere over, de officielle fan sites der bliver linket til i spillet, hvordan bliver de udvalgt? og kunne FM freaks på nogen måde have en chance for at blive en af dem..?

Niko
Gæst

Sv: Uden for kategori
« Svar #1: 12 Dec 2007, 17:58 »

Tror måske, at man skal henvende sig til Sigames. Men jeg ved det ikke.

FMDanmark, er vel også mere populær end FMFreaks. Men FMF er meget bedre! Opstemt Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #2: 12 Dec 2007, 17:59 »

Til dit spørgsmål, tror jeg at de har et samarbejde med den pågældene side, af en eller anden art. Men er dog ikke sikker.

- God idé med denne tråd btw.

Differ
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 12 Dec 2007, 22:06 »

Synes altså ikke FMDanmark er noget særligt.. FMFREAKS!!! Opstemt

Red love
Gæst

« Svar #4: 17 Dec 2007, 20:53 »

Jeg sidder og spiller 07, og har downloadet nogle af de fine ting der ligger på siden, men ja, nu står spillernes egenskaber i sådan nogle streger. Okay ret dårligt formuleret, men i stedet for at der står f.eks. 17 i dribling, er der sådan en streg, ret træls... Nogen der lige ved hvad det er for en download der har gjort det?, for så må jeg lige slette den igen..

Eller bare lige kan sige hvad jeg skal gøre for at det kommer til at stå med tal igen..
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 20:55 af Red love » Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 17 Dec 2007, 21:09 »

Jeg sidder og spiller 07, og har downloadet nogle af de fine ting der ligger på siden, men ja, nu står spillernes egenskaber i sådan nogle streger. Okay ret dårligt formuleret, men i stedet for at der står f.eks. 17 i dribling, er der sådan en streg, ret træls... Nogen der lige ved hvad det er for en download der har gjort det?, for så må jeg lige slette den igen..

Eller bare lige kan sige hvad jeg skal gøre for at det kommer til at stå med tal igen..

Under indstillinger har du sat den til at vise grafiske skills i stedet for de normale, tror det er dét der er galt. Smiley

Btw. super tråd, overvejede selv at oprette en i går, men så fandt jeg denne her nu.. Fantastisk!  Wink

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Red love
Gæst

« Svar #6: 17 Dec 2007, 21:13 »

Under indstillinger har du sat den til at vise grafiske skills i stedet for de normale, tror det er dét der er galt. Smiley

Btw. super tråd, overvejede selv at oprette en i går, men så fandt jeg denne her nu.. Fantastisk!  Wink

Yes det virkede, super tak! Smiley Temmelig simpelt, men jeg er sgu en idiot til sådan noget,hehe...)

Ja, altså i stedet for at oprette fyrre forskellige spørgsmål, hver gang jeg, eller andre skal have hjælp til et eller andet mærkeligt, så kunne det være hensigtsmæssigt om man kunne samle det lidt.. Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #7: 17 Dec 2007, 21:22 »

Til det første spørgsmål (det skulle have været i mødelokalet).
Man skal kontakte SIGames, men de er virkelig ikke særlig samarbejdsvillige.

Faktisk er mange af de sites i fm lukkede. Alligevel er de ikke fjernede.

Men jeg tror vi har bestemt os for at ikke at vile på denne liste, da vi ikke har noget mål om at blive den største side, da mange nye brugere gør emnerne lidt mere overfladiske.
Vi vil gerne have en lidt mere, ja freaket, tilgang til fm, der desværre forsvinder hvis der kommer for mange nye...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #8: 17 Dec 2007, 21:30 »

Var ikke lige klar over, at RL mente octagonet eller den "grafiske oversigt", da han skrev "streg". Overvejede seriøst om han var ædru... Smiley

Personligt foretrækker jeg den grafiske oversigt, når jeg skal sammenligne spillere.

Red love
Gæst

« Svar #9: 17 Dec 2007, 21:33 »

Men jeg tror vi har bestemt os for at ikke at vile på denne liste, da vi ikke har noget mål om at blive den største side, da mange nye brugere gør emnerne lidt mere overfladiske.
Vi vil gerne have en lidt mere, ja freaket, tilgang til fm, der desværre forsvinder hvis der kommer for mange nye...
Okay fair nok, var også bare af ren nysgerrighed...

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #10: 17 Dec 2007, 21:39 »

Ja, det er nærmest komisk med de fansider. Nogle eksisterer ikke mere, og andre er sidst blevet opdateret i 2005.

Har det egentlig nogen praktisk betydning, at være SIG "Affiliate" ligesom FMD er det?

-KNM-
Manager

« Svar #11: 17 Dec 2007, 21:40 »

Ja. Man får flere brugere, da nye brugere ofte kigger på community delen, når de skal finde en side.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 17 Dec 2007, 21:41 »

Red love  - Det var så lidt.. Jeg havde selv været ude for samme problem, da jeg havde downloadet sikkert det samme som dig. Og jeg vil langt heller kunne se tal på deres evner.. Smiley

Ja, dejligt med en samlet tråd da jeg også har en del spørgsmål engang imellem.

Nyt spørgsmål: Når er inde under taktik og jeg laver et eller andet om, så laver den en ''ny''. Bare hvor den hedder ''Lambert taktik (feb, 2008'' fx.. Så står man altså og har ret mange på et tidspunkt derinde, hvis man forbedre den ofte.. Hjælp Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 21 Dec 2007, 23:16 »

Har I nogensinde oplevet en spiller uden ansigt?

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/6ZN75808.jpg

R.I.P.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 25 Dec 2007, 21:37 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/DEO15303.jpg

Nogen der kan forklare dette her, et lidt i tvivl.. Altså, det første viser hvor stort mit stadion er, ikke?
Det næste er hvor mange der skal være og det næste hvor mange der maks kan være? Dvs. jeg faktisk sagtens kan udvidet mit stadion igen?
Det sidste er jeg i tvivl om. Det er vel ikke forskellen på det mit stadion er nu og hvor meget det mangler for at nå op på det, dét maks kan vel? For det giver et helt andet resultat hvis man ligger de to tal sammen.

Ved ens træningsfacillitete r står der fx (20+) med det der program, er det så helt i top?

R.I.P.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010