home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Uden for kategori
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Uden for kategori  (Læst 10864 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Uden for kategori
« Svar #15: 25 Dec 2007, 21:47 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/DEO15303.jpg

Nogen der kan forklare dette her, et lidt i tvivl.. Altså, det første viser hvor stort mit stadion er, ikke?
Det næste er hvor mange der skal være og det næste hvor mange der maks kan være? Dvs. jeg faktisk sagtens kan udvidet mit stadion igen?
Det sidste er jeg i tvivl om. Det er vel ikke forskellen på det mit stadion er nu og hvor meget det mangler for at nå op på det, dét maks kan vel? For det giver et helt andet resultat hvis man ligger de to tal sammen.

Ved ens træningsfacillitete r står der fx (20+) med det der program, er det så helt i top?

Den første, viser dit stadions kapacitet, mens den anden viser hvor mange siddepladser der er, og den sidste viser dit gennemsnitlige besøgstal.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 25 Dec 2007, 21:52 »

Tak for det hurtige svar Rosso. Smiley

Men den der min og maks forstår jeg stadigvæk ikke helt? 50000 var siddepladser eller hvad? Hvad er det andet så?

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 26 Dec 2007, 02:04 »

Hmm, jeg har ledt og ledt efter min 'graphics mappe' men kan ikk finde den lyder lidt underligt..
nogler der ved hvorfor jeg ikke kan finde den??

Rsaul
Gæst

« Svar #18: 26 Dec 2007, 02:08 »

den skal du selv oprette  Smiley

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 26 Dec 2007, 02:11 »

Naårh okay, havde ikk lige tænkt på den mulighed Opstemt fordi i 07 var den lavet.. Smiley
men forresten tak for det hurtige svar (:

Rsaul
Gæst

« Svar #20: 26 Dec 2007, 02:12 »

bare iorden  Thumbs Up

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 27 Dec 2007, 03:00 »

Er der ikke nogen som vil besvarer mit spørgsmål, som er på samme side i denne tråd. Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Rossonero
Gæst

« Svar #22: 27 Dec 2007, 03:29 »

Tak for det hurtige svar Rosso. Smiley

Men den der min og maks forstår jeg stadigvæk ikke helt? 50000 var siddepladser eller hvad? Hvad er det andet så?

Så lidt.

Jeg er næsten sikker på, at 50000 er det minimale tilskuertal, mens 268090 er det modsatte.

N17
Manager

« Svar #23: 27 Dec 2007, 03:45 »

det er også korrekt Rosso, men problemet er bare, at han stadion kun kan rumme 140000 i følge den ovenover. Derfor bør de 268000 være det som stadionet kan udbygges til, hvis du spørger mig Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst

« Svar #24: 16 Jan 2008, 20:09 »

Så har jeg et spørgsmål, jeg naturligvis gerne vil have et svar på.

Hvor var den nu, at man kunne se landsholds ranking i spillet?

FCK88
Manager

« Svar #25: 16 Jan 2008, 20:50 »

Klik på flaget og så inde under rangliste mener jeg Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Red love
Gæst

« Svar #26: 28 Jan 2008, 20:58 »

Yes en uden for kategori.

Jeg har fået Elfensbenkysten på dagen hvor africa nations cup starter, skidefint klassehold, og det skulle være ganske muligt at stryge helt til tops.

De har oven i købet en fin målmand efter afrikanske forhold i Copa, MEN MEN MEN, de har ingen reserver overhovedet? Der findes simpelthen ingen målmænd fra elfensbenkysten, jeg kan ihvertfald ikke finde dem..

Det kan selvfølelig gå så længe man har copa, men det uheldige er så sket han er blevet skadet i 2 uger, cirka hvad turneringen varer.. Og jeg kan ikke kalde en reservekeepr ind, for jeg kan simpelthen ikke finde nogen...

Hvad fanden gør jeg? Er der nogen der kunne komme med et navn på en mand fra elfensbenkysten, der kan stå på mål? Han behøver ikke at være god, bare en mand der ejer et par handsker ville kunne gøre det..

Thore
Manager

« Svar #27: 28 Jan 2008, 21:06 »

I mit spil har de umildbart to målmænd:
Gérard Gnanhouan
og
Stephan Loboué

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #28: 28 Jan 2008, 21:10 »

Yes en uden for kategori.

Jeg har fået Elfensbenkysten på dagen hvor africa nations cup starter, skidefint klassehold, og det skulle være ganske muligt at stryge helt til tops.

De har oven i købet en fin målmand efter afrikanske forhold i Copa, MEN MEN MEN, de har ingen reserver overhovedet? Der findes simpelthen ingen målmænd fra elfensbenkysten, jeg kan ihvertfald ikke finde dem..

Det kan selvfølelig gå så længe man har copa, men det uheldige er så sket han er blevet skadet i 2 uger, cirka hvad turneringen varer.. Og jeg kan ikke kalde en reservekeepr ind, for jeg kan simpelthen ikke finde nogen...

Hvad fanden gør jeg? Er der nogen der kunne komme med et navn på en mand fra elfensbenkysten, der kan stå på mål? Han behøver ikke at være god, bare en mand der ejer et par handsker ville kunne gøre det..

Det må vel næsten være en "søger spiller"? ^^ Opstemt - Men sjov situation at side i, alligevel.. Har du fuld viden omkring Elfenbenskysten, hvilket du burde have, da du formentlig har en indfødt træner, fysioter. eller lignende, for i så fald, så kan du gå ind under spillersøgning og søge kun på målmænd fra landet, det burde give dig alle potientelle muligheder.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Red love
Gæst

« Svar #29: 28 Jan 2008, 21:15 »

Det må vel næsten være en "søger spiller"? ^^ Opstemt - Men sjov situation at side i, alligevel.. Har du fuld viden omkring Elfenbenskysten, hvilket du burde have, da du formentlig har en indfødt træner, fysioter. eller lignende, for i så fald, så kan du gå ind under spillersøgning og søge kun på målmænd fra landet, det burde give dig alle potientelle muligheder.. Smiley

Kerm

Den har jeg nemlig prøvet, og der er intet at komme efter..

I mit spil har de umildbart to målmænd:
Gérard Gnanhouan
og
Stephan Loboué
Hmmm, de er der fandme ikke i mit Græder Har ellers stor database, men har selvfølelig ikke sydafrika som afrikansk liga, måske det er det...)

Men slog Mozambique 4-2 med en markspiller på kasse, så det kan selvfølelig lade sig gøre, men sgu ikke optimalt..
« Seneste Redigering: 28 Jan 2008, 21:18 af Red love » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010