home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Kuldegysninger?!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Kuldegysninger?!  (Læst 6343 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: Kuldegysninger?!
« Svar #15: 21 Feb 2006, 20:36 »

Det lyder fedt Peace hehe .. Jeg håber godt nok, at vi kan få sådan nogle kampe snart igen Smiley .. hehe

- og til dem, der var på stadion; det må have været kanon hvis man var BIF'er! Tænk på at være FCK'er? Jeg tror sgu det eneste positive i den kamp var, hvis øllen var ordentligt kold, for dem crazy

Jeg var på stadion, og det var fantastisk!

Jeg sad lige på den anden side af "buret" som fc'erne sidder i, og er du gal jeg fik et par øl i hovedet, men det var det hele værd!

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 21 Feb 2006, 20:39 »

Jeg var på stadion, og det var fantastisk!

Jeg sad lige på den anden side af "buret" som fc'erne sidder i, og er du gal jeg fik et par øl i hovedet, men det var det hele værd!

På den anden side, hvad mener du? Smiley bare lige et par rækker til højre eller venstre, eller hvad ? Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #17: 21 Feb 2006, 20:41 »

Der er et gitter/hegn som skilder fansene fra hinanden, og jeg sad på Brøndbys side, men helt op ad hegnet.  Smiley

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 21 Feb 2006, 20:44 »

Der er et gitter/hegn som skilder fansene fra hinanden, og jeg sad på Brøndbys side, men helt op ad hegnet.  Smiley

Det lyder sgu ikke så skønt Peace Men så var der jo håne-ret i mange år .. Jeg vil da indrømme jeg også selv, som FCM-fan, har brugt den ret adskillige gange siden  crazy

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

chelidze90
Gæst

« Svar #19: 21 Feb 2006, 20:46 »

Får tit kuldegysninger, når Barca spiller mod Real. Får noget i retning af et adrealin kick, når Barca sender bolden i nettet Opstemt

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 21 Feb 2006, 20:48 »

Jeg får det kun når det går dårligt for united, så jeg har vel egentligt gået rundt med myrepatter i 3 år i træk nu? Grin
Og jeg havde det immervæk rigtig dårligt i weekenden efter nederlaget til Liverpool - værste weekend i laaaaaang tid Græder

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #21: 21 Feb 2006, 20:52 »

Det lyder sgu ikke så skønt Peace Men så var der jo håne-ret i mange år .. Jeg vil da indrømme jeg også selv, som FCM-fan, har brugt den ret adskillige gange siden  crazy

Har FCM-Fans nogen grund til at håne lige pt... Syntes nok man skal tie stille lige nu hvis man holder med dem.. Du skuffer mig ronaldo.. her går man og tror man kender folk funny også siger du at du holder med fcm ticked off.. der fik jeg kuldegysninger Opstemt

FORZA VIBORG Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 21 Feb 2006, 21:02 »

Hehe, FCM er bare en af de klubber der ligger tættest på hvor jeg bor, måske er OB eller Horsens tættere, men dem fandt jeg ikke lige så spændende, og jeg synes eftersom FCM var er forholdsvis "ny" klub, så faldt valget på dem i år 2001 Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #23: 21 Feb 2006, 21:04 »

Ja ja det må du jo selv ligge og rode med.. men ihvterfald sovt at være Viborg mand i Herning nu hvor Viborg har slået fcm idenne sæson og ligger langt foran fcm idenne sæson Thumbs Up

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 21 Feb 2006, 21:28 »

Jeg har kun ét at sige: Der er stadig massere af tid tilbage af sæsonen Opstemt
- Og vi savner Zidan B)

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #25: 21 Feb 2006, 21:30 »

- Og vi savner Zidan B)

Du skal da næsten lige have en tudekiks funny funny funny funny funny funny funny

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 21 Feb 2006, 21:33 »

Du skal da næsten lige have en tudekiks funny funny funny funny funny funny funny

en TUC-kiks? Ja tak! Det er bare den bedste saltkiks der findes Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 21 Feb 2006, 23:02 »

Jeg må indrømme at selvom jeg ikke er hverken Liverpool (duh) eller Celtic fan, så får jeg kuldegysninger når jeg især ser en Celtic kamp, og der er totalt stilhed fra udebaneholdes tilskuere hvor alle synger You'll Never Walk Alone!

Og så lige når jeg ser Henry's lob over Barthez i sejren over Man Utd for et par år siden..! Det var "sheer class, sheer brilliance" som kommentatoren så flot udtrykker det Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Andrew.dk
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 21 Feb 2006, 23:58 »

CL-finalen sidste år. Intet større, intet bedre end den kamp! En kamp der var hele følelsesregistret igennem. Og med den rigtige vinder til sidst - det hjælper jo også på det  Grin

Uden at være Man U fan må jeg da også indrømme, at CL-finalen '99 var stor. Og selvf. 5-0 over FCK på Vilfort Park. Men dem der var inde og se pokalfinalen mod FCM fik sig også en sindssyg oplevelse. 3-2 sejr til BIF i overtid, med Daugaards mål som det ultimative. Dét mål gav mig fanme gåsehud derinde!....

Sempre Baggio!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #29: 22 Feb 2006, 21:51 »

Ja, så fik jeg så lige kuldegysninger af den dårlige slags.

Jeg spiller på mit Bayern München spil, og mangler en kamp i sæsonen. Jeg ligger nummer 2 med to point op til Schalke på 1. pladsen, så det kan ikke blive mere spændende. Jeg skal møde HSV hjemme, og Schalke skal møde Kaiserslautern hjemme. Efter 5 minutters spil kommer Schalke bagud, og jeg er jublende lykkelig. Jeg får også scoret lige inden pausen, så det kan ikke gå meget bedre!

I 2. halvleg øger jeg til både 2, og 3-0, og den står stadig 0-1 til Kaiserslautern i den anden kamp. Jeg er selvfølgelig super lykkelig, da der nemlig kun mangler et kvarter af Schalkes kamp. I det 74 minut scorer Schalke så til 1-1, og det løber mig koldt ned af ryggen. Katastrofen ligger i luften, og jeg holder vejret resten af tiden. Minutterne løber ligeså langsomt afsted, og da vi når det 90. minut står den stadig 1-1 mellem Schalke og Kaiser. Jeg venter på at "2. halvleg" skiltet, ændres til "slut", og da det gør det, hopper jeg op ad stolen og råber "I am the champion!!". Jeg kigger ned på skærmen igen, og så løber det mig koldt ned af ryggen. Der står nemlig ikke 1-1, men derimod 2-1 til Schalke. Da jeg så efterfølgende undersøger hvornår Schalke scorer, finder jeg frem til at deres slut mål bliver scoret 20 sekunder før tid ca.

Der var jeg meget sur!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010