Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
30 Okt 2024, 07:58
Kenitho
Challenges
The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
Antal Registrerede Brugere:
23444
0 Brugere, 568 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
keiraupton91
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Karriere spil!
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: Karriere spil! (Læst 14071 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Karriere spil!
«
:
06 Okt 2005, 17:50 »
Karriere spil!
Jeg har lyst til at fortælle lidt om mit karriere spil som jeg har gang i, jeg er lige nu i 2009, men det hele startede i Rusland for nogen år siden.....
Det betyder at jeg lige nu skal se tilbage på den tid jeg havde i de andre klubber og det vil jeg fortælle nu:
Ligaer: Danmark(kun SAS), England(3 divi og derunder), Tyskland(2 bundesliga og derunder), Italien(Serie B og derunder), Rusland(1divi og derunder), Spanien(2divi og derunder) og Sverige(kun allsvenskan)
CSKA Moskva:
21-2-2004, jeg valgte CSKA moskva som startklub for jeg håbede det var en hurtig vej til en anden stor klub i en af de andre store ligaer, men jeg tog voldsomt fejl, jeg havde håbet på at et mesterskab og lidt succes i CL var nok til et skifte, men det var det så ikke.
Jeg startede med at finde den Russiske super cup over Terek, de blev slået med 4-0. CSKA har som bekendt nogen gode spillere, Vagner Love, Carvalho, Gusev osv osv.
Den russiske liga gik igang, jeg valgte at investere i 4 spillere den sæson, Plasil fra Monaco, Liguera fra Fenix, Moreno fra Once Caldes og Eduardo. De 3 sidste nævnte kan jeg varmt anbefale til lidt mindre klubber!
Den ene kamp blev vundet efter den anden, har ikke nogen deltajer, jeg da ikke kan se så langt tilbage, kun hvad resultaterne er blevet. Da alt kom til alt så vandt jeg den første sæson i CSKA med 8 point ned til Sparta Moskva.
I Champions League gik det knap så godt, kom i en svær gruppe med Inter, Valencia og Arsenal. Havde håbet på en 3 plads, men endte selvfølgelig sidst, men kun 1 point. Så et meget skuffende CL år.
Inden jeg kom i gruppespillet skulle jeg måde:
2 Kval runde:
CSKA - Linfield 4-0
Linfield - CSKA 0-5
3 kval runde:
CSKA-PAOK 2-0 (Carvalho2)
PAOK-CSKA 0-3
Og der er man faktisk ikke seedet i 3 Cl kval runde.
Holdopstilling og hold, 1 sæson:
4-3-2-1
Målmand: Akinfeev
Højre back: Odiah
Central forsvar: Semberas, Ignashevich
Venstre back: Ferreyra
Central midtbane: Krasic/Liguera - Carvalho - Laizans
Højre kant: Gusev / Semak
Venstre kant: Eduardo/Olic
Angriber: Love/Moreno
Jeg vandt også Russiske Premier League Cup med Samlet 4-1 over Fc Moscow.
Målscorere: Antipenko, Aldonin, Vasilijev og Zhirkov.
Spillede stort set med anden hold i den turnering.
Men lidt om den Russiske liga:
Den starter allerede i Februar, altså 4-5 måneder før resten af landene starter Faktisk er første kamp i April måned og den sidste kamp spilles i starten af November.
Foruden selve ligaen er 2 pokaler:
Pokalturneringen: Den begynder sjovt nok først nå ligaen er færdig og slutter i Maj måned.
Pokal for ligaen: Der er 1 runde, Kvartfinale, semi finale og finalen. Kører fra Marts måned til oktober måned.
Somsagt håbede jeg bare at det var et springbræt til en større liga, men nope, så jeg håbede på noget mere succes i CL.
CSKA Moskva 2.sæson:
Jeg tabte desværre Super Cupen til Terek med 1-0. Omkring spiller handler der koncenterede jeg mig om forsvaret, ind blev købt en ny venstre back (Kolodin) En rutineret DC (Bödog) og et ungt talent som også er DC (Lopatin)
På det offensive fik jeg fat i en AMC, Zicu som blev hentet gratis i Inter.
I de 2 første sæsoner kom jeg da også af med nogen, de vigtigste:
Olic --> Aht.Madrid 70mill
Semak --> Paris SG 23mill
Semberas --> Alavas 11mill
Jeg blev forresten også kåret til Årets manager i 2004.
I anden sæson blev jeg hurtig slået ud af de 2 pokal turneringer, så kunne jeg koncentere mig omkring ligaen og Europærisk fodbold.
Jeg fik også en lidt dårlig start på anden sæson, 1 sejr og 3 uafgjort blev det til i starten og slet ikke optimalt for en storklub, efter det kom der dog en sejrsrække på 4 kampe så det skabte noget ro.
Generalt blev anden sæson meget spændende i den russiske liga, 3 hold kom til at kæmpe om mesterskabet i sidste ende.
Nu skulle jeg til de sjove kampe i Champions League Kval:
CL kval runde 2:
Sk Tirana - CSKA 1-4
CSKA - Sk Tirana 2-1
CL kval runde 3:
CSKA - PSV 2-0
PSV - CSKA 6-2
Det betød at jeg røg ud i CL og kom ind i Uefa Cupen. Måske en god mulighed for at vise mig internationalt.
Ingen jeg skulle i gruppespillet var der lige en Fransk modstander, Sochaux.
1 kamp: CSKA - Sochaux 1-1 (Zicu)
2 kamp: Sochaux - CSKA 0-4 (Zicu, Zhirkov, Liguera og Laizans)
I gruppespillet kom jeg i gruppe med, Barcelona, Anderlecht, Dinamo og Slavia Prague.
1kamp: CSKA - Slavia 2-1 (Gusev og Moreno)
2kamp: Anderlecht - CSKA 2-2 (Eduardo og Moreno)
3kamp: CSKA - Barcelona 3-4 (Carvalho, Plasil og Moreno)
4kamp: Dinamo - CSKA 2-4 (Gusev 2, Love, Carvalho)
Saviola kunne i Barcelona kampen scorer til 3-4 i det 89 minut, men det betød dog ingenting da jeg gik videre som nr 2. Barca fik 12 point, CSKA 7 og Anderlecht 5.
1 knockout runde:
1kamp: Paris - CSKA 3-1 (Love)
2kamp: CSKA - Paris 4-1 (Carvalho 2, Laizans og Love)
Samlet 5-4
I 2 knockout runde der skulle jeg desværre møde PSV, dem som slog mig ud i CL 3 kval runde.
1kamp: PSV - CSKA 3-2 (Laizans og Carvalho)
2kamp: CSKA - PSC 1-1 (Love)
Samlet 3-4
Et ganske fornuftigt Uefa Cup for mig. Fik lavet noget gode resultatet.
Tilbage til ligaen.... det blev en meget spændende liga, jeg havde travlt med at spille vigtige Uefa Cup kampe og det går selvfølgelig ud over den hjemlige liga. Undertegnet, Sparta Moskva og Lokomotiv Moskva kæmpede om mesterskabet, det endte:
1) CSKA Moskva
61 point
2) Sparta Moskva 60 point
3) Lokomotiv Moskva 58 point
Så det blev noget af en gyserlig afslutning på ligaen
3 Sæson i CSKA Moskva...
«
Seneste Redigering: 06 Okt 2005, 18:44 af BlaZZo
»
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: Karriere spil!
«
Svar #1:
06 Okt 2005, 19:24 »
For at skabe et lidt bedre overblik så vælger jeg at fortælle om min tid med Elfenbenskysten, jeg blev ansat der i 3 sæson.
Elfenbenskysten 30-7-06 til 6-7-08
I den 3 sæson blev jeg landstræner for Elfenbenskysten og jeg vil her lige fortælle hvordan det gik i hele perioden: 30-7-06 til 6-7-08
Det blev til en masse træningskampe og det vil jeg ikke rigtig ind på de ligegyldige kampe, men den første vigtige kamp kom mod Congo i African Nations, 4-1 blev det til.
Jeg spiller samme holdsoptilling ved Elfenbenskysten (4-3-2-1) Drogba og Kone kæmper hårdt om den forreste plads.
6-0 blev det mod Mauretanien, man spiller 6 kampe i African Nations.
Gambia blev slået med 3-1, Congo med 3-0, Mauretanien med 4-0 og til sidst 5-0 over Gambia.
Stilling i Afican Nations, gruppe E:
1)Elfenbenskysten 6-0-0 25-2 | 18 point
---------------------------------------------------------
2) Congo 2-2-2 8-11 | 8 point
3) Gambia 2-1-3 8-12 | 7 point
4) Mauretanien 0-1-5 2-18 | 1 point
Det vil sige at jeg gik videre til det rigtige gruppespil i Januar 2008.
I året 2007 spillede VM kval afrika mod Angola:
1kamp: Elfenbenskysten - Angola 4-0
2kamp: Angola - Elfenbenskysten 3-6
Det betød at jeg i år 2008 skal i gruppespil om at komme til VM i 2010,
gruppen:
Tanzania, Congo, Ghana, Gambia og Cameroun.
For at gøre Elfenskysten færdig så fortæller jeg nu om African nations i Januar 2008:
Gruppen:
Sydafrika, Sierra Leone og Mauritius
1kamp: Sydafrika - Elfenbenskysten 3-0
2kamp: Elfenbenskysten - Sierra Leone 5-0
3kamp: Mauritius - Elfenbenskysten 3-1
Det blev så en 2 plads i gruppespillet, jeg gik videre med mine 6 point, i kvartfinalen skulle jeg op mod Nigeria:
Kvartfinale: Elfenbenskysten - Nigeria 3-1 ( Kóne 2 og Kalou)
Det var en glædelig sejr på 3-1, var meget nervøs over at møde Nigeria allerede nu, men heldigvis var jeg det stærkeste hold.
Semifinalen: Elfenbenskysten - Marokko 4-1 (Kóne 3 og Drogba)
En stensikker sejr, og nu venter African nations finalen hvor Guinea venter.
Finale: Guinea - Elfenbenskysten 1-5 ( Kóne 2, Drogba 2 og Aruna)
SÅDAN!! En dejlig sejr på hele 5-1 og African nations er hjemme.
I Juni måned 2008 skulle jeg begynde på VM kval gruppespillet:
1kamp: Gambia - Elfenbenskysten 1-5 (Drogba 4 kasser)
2kamp: Elfenbenskysten - Chana 3-0
3kamp: Tanzania - Elfenbenskysten 2-4 (Bakayoko 3 kasser)
Her stoppede min Karriere som landstræner for Elfenbenskysten så, hvorfor jeg ikke forsatte får i at videre senere i historien!
Jeg kan så fortælle at Elfenbenskysten lige nu er på en 2 plads, men 2 kampe tilbage. Håber sku de kommer videre!
«
Seneste Redigering: 06 Okt 2005, 19:28 af BlaZZo
»
Velkommen til Hazard.
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
06 Okt 2005, 22:04 »
Fed historie. Fortsæt endelig
.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #3:
06 Okt 2005, 22:19 »
Tilbage til min 3 sæson med CSKA Moskva, sæson 06/07:
Det startede godt med en sejr i Super Cupen på 2-0 over Shinik. Zicu og Moreno stod for målene.
Den helt store stjerne, Vagner Love, blev solgt til Udinese i August måned, så han fik lige 3-4 måneder i sæson 3 for CSKA. 95 millioner blev det til.
Naldo blev hentet til klubben som ny center forsvar og udover ham så kom Popov og Khokhlov til.
Popov blev faktisk hentet lidt som en backup for Love som blev solgt. Moreno skulle tage over og Popov skulle bare backup, han gjor det også fornuftigt nok og lavede de mål han skulle.
Khokhlov var lidt mere en skuffelse, havde håbet på lidt mere rutine og erfaring men en skuffelse var det.
Ligaen startede også godt med 4 sejr i de første kampe, imellem der blev det lige til en 1-1 ellers kom der 4 storsejre i træk. Så efter 9 kampe sagde den 8 sejr og en uafgjort.
Inden pokalfinalen så havde jeg kun spillet 2 uafgjorte og resten vundet så selvtidliden mod Sparta Moskva var stor, det blev dog kun til en 1-0 sejr, men samtidig min første pokal title i Rusland. Liguera scorede kampens eneste mål i det 83minut, oplægger var Gusev.
Efter Pokalfinalen kom jeg ind i en lille krise i ligaen, den efterfølgene kamp blev tabt på 3-2 og derefter spillede jeg 1-1 i 3 kampe i træk.
Det var også der Champions League kval kampene begyndte.
2 Cl kval runde:
1kamp: Kaunus - CSKA 0-1
2kamp: CSKA - Kaunus 3-0
3 Cl kval runde:
1kamp: Monaco - CSKA 1-1 (Carvalho)
2kamp: CSKA - Monaco 2-0 (Naldo, Carvalho)
JUUBI!! Champions League. Håber jeg kan gøre det lidt bedre end i det første år. Synes min hold er bedre rystet nu.
Naldo har været en vigtig brik og Eduardo har virkelig vist klasse på venstre kanten. Jeg vil dog sige at Carvalho og Liguera på midtbane har været i international klasse.
I gruppespillet skal jeg møde:
Werder Bremen, Sporting Lissabon og Celtic. En ganske fornuftig gruppe.
1kamp: CSKA - Bremen 1-1 (Carvalho)
2kamp: Lissabon - CSKA 2-1 (Liguera)
3kamp: Celtic - CSKA 3-4 (Gusev, Liguera og Carvalho 2)
4kamp: CSKA - Celtic 3-0 (Moreno 2 og Krasic)
5kamp: Bremen - CSKA 2-0
6kamp: CSKA - Lissabon 0-0
Det blev til 8 point i gruppen, desværre ikke nok til videre deltagelse i Champions League, men til gengæld fik jeg en 3 plads og er videre i Uefa Cupen.
Da en liga i Rusland afvikles inden for et år så når man at blive færdig med sæsonen inden man skal videre i Uefa Cupen.
Det blev ikke til så meget spænding i Ligaen i forhold til sidste sæson
Se SS af 06/07 eller 2007 som vi siger i Rusland
Så er vi i 2007, stadigvæk 06/07 sæsonen da jeg forsat er med i Uefa Cupen.
1 Knockout Runde:
1kamp: CSKA - Haifa 1-1 (Carvalho)
2kamp: Haifa - CSKA 1-2 (Carvalho og Krasic)
2 utrolig tætte kampe, anden kamp røg ud i Ekstra tid og heldigvis var min midtbane spiller Krasic på plettet og sikrede mig videre deltagelse i Uefa Cupen.
I 2. Knockout fase skulle jeg til Spanien for at møde Espanyol, mit mål var bare at nå længere end 2 runde og det bliver spændende om jeg kunne det.
2. Knockout runde:
1kamp: CSKA - Espanyol 2-0 (Moreno og Carvalho)
2kamp: Espanyol - CSKA 0-1 (Carvalho)
Sådan! Lækkert med en samlet sejr på 3-0, nu var jeg sku i Uefa Cup Kvartfinalen.
I kvartfinalen ventede Olympiakos så, en ønske modstander.
Kvartfinalen:
1kamp: CSKA - Olympiakos 3-0
Et rigtig godt resultat på hjemmebane.
2kamp: Olympiakos - CSKA 0-2
Semifinalen i Uefa Cupen:
1kamp:
Som billedet viser så spillede Man Utd en meget kedelig kamp, det var svært at skabe chancer mod dem, så skal man kalde dem Boring Boring Man United ?
2kamp: Man Utd - CSKA 4-0
Må kan rolig sige at jeg fik slag i returkampen. Kan så sige at ManUtd havde 6 skud indenfor rammen hvor 4 af dem gik i kassen.
Desværre er jeg ud af Uefa Cupen og denne sæson 06/07....
Vender tilbage med mere imorgen. Glæder mig også til jeg kommer frem til at jeg kan begynde at skrive mere live, nu ser jeg tilbage på kampene, så er det ikke helt det samme
Velkommen til Hazard.
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
06 Okt 2005, 22:43 »
Det er jo et nice spil, du har gang i der, BlaZZo
.
Jeg synes det er fedt, at du putter nogle screenshots ind. Det kvikker jo alt teksen op
- ærgeligt, at du røg ud til Man Utd
.
Btw., pas på med at blande nutid og datid i samme sætning :k:
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: Karriere spil! (MIT SPIL)
«
Svar #5:
07 Okt 2005, 14:42 »
CSKA Moskva, 07/08 - sæson 4:
Mit mål i denne sæson var faktisk at vinde det Russiske mesterskab for 4 gang i træk, udover det var planen at skifte job efter sæsonen, hvis den rigtige klub kom ville jeg tage springet, men først skulle en sæson med CSKA moskva lige overståes.
Den russiske liga blev igen skudt igang med Super Cupen, denne gang i lidt bedre modstander, nemlig Sparta Moskva.
Det blev en meget hård kamp med en masse afslutninger til hver, Spartas målmand blev kåret til mom og kampen endte 0-0, så det betød straffesparkskonkur
rence.
Sparta Moskva fik kun scoret på 1 og da Khokhlov og Gusev scorede på deres så betød det sejr i Super Cuppen endnu engang, det var 3 Super Cup sejr og et nederlag i mine 4 år i klubben.
Der skete ikke meget på transfermarked op til sæsonen, Nene, en brasiliansk angriber blev den eneste forstærkning. 15mill kostede han og blev hentet i Paulista, det blev til et flop. Han fik godt nok scoret 9 kasser, men slog aldrig rigtig igennem.
4 sæson i CSKA blev den mest succesrige i det hjemlige. I den store pokalfinale var modstanderen Sparta Moskva, det blev til en 1-0 sejr da Naldo med 2 minutter igen kunne sætte hoved på et hjørne fra Carvalho.
Se SS af mål:
I den anden pokalturnering, Russiske Premier League Cup, der blev det også Lindahl&Co der kunne løfte pokalen.
Her blev det til sejr over Krylja Sovetov i 1 runde på samlet 4-0, i kvartfinalen blev Rostov slået ud med 3-1. I semifinalen blev Peterburg slået i 2 hårde kampe med samlet 3-2.
I Finalen stod jeg overfor Dynamo Moskva, det blev sejr på 3-1 i det første kamp og nederlag på 2-1 i den anden, så samlet vandt jeg med 4-3.
Så indtil videre er det blev til sejr i League Cupen, Pokalen og i Supercupen.
I ligaen dominerede jeg stort, der blev kun scoret 11 mål mod mig i de 30 kampe, jeg vandt tit med 2-0 og det var næsten for let.Der blev kun scoret 1 mål mod mig på hjemmebane så bestyrelsen var meget tilfreds med mig.
Et SS af slutligaen i sæson 4:
I 4 sæson blev der jo også spillet Champions League, og det kom til at gå sådan her:
For første gang skulle jeg ikke spille 2 CL kval runde, det må havde været for den succes jeg har haft så jeg har åbenbart fået nok point internationalt så jeg var seedet til 3 CL kval runde, her skulle jeg møde Sparta Prag, jeg vandt stensikkert med 5-2 hjemme og på udebane fik Popov lavet det eneste mål, så jeg gik samlet videre med 6-2.
I gruppespillet kom jeg i en grim gruppe, Juventus, Valencia og Lyon var modstanderne der. Det blev kun til 4 point, og det var heller ikke nok til en Uefa Cup plads.
Se stillingen af Gruppe H, 07/08:
I næste afsnit kan jeg så fortælle at jeg har fundet en ny klub, hvem det er blevet må i have lidt tålmodighed med...!
Pokaler med CSKA Moskva:
Ligaen: 4 ud af 4
Super Cupen: 3 ud af 4
Pokalen: 2 ud af 4
League Cup: 2 ud af 3 (Ser lige at der ikke var nogen i 2006)
Uefa: Til Semifinalen
CL: Gruppespillet
Dage i CSKA: 1400
Mere følger...
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #6:
07 Okt 2005, 21:56 »
Det skal lige siges at jeg er dansker i spillet og spille med Dkr.
Brian Lindahl til Engelsk klub!
Af: Dr.dk/sporten
Dato: 22/12-2007
Brian Lindahl har netop sagt hans kontrakt op med den Russiske storklub, CSKA Moskva. Det erfarer Dr sporten...
Et tilbud fra en nu stadigvæk ukendt hold i England kunne åbenbart friste Brian Lindahl så meget at han havde sagt ja.
Nogen timer efter...
Det er nu blevet bekræftet at den danske Manager Brian Lindahl skal en tur til den Engelske 1 divison, Dr sportens Per Lundin har netop fået en kommentar fra Brian:
Lundin: Brian, efter 4 sæsoner i CSKA sagde du stop, hvorfor ?
Lindahl: Jeg har heletiden sagt at være træner for CSKA kun var et springbræt til noget større.
Lundin: Men hvorfor Lige til Sunderland ?
Lindahl: Sunderland har haft en svær tid, men jeg vil prøve at rette lidt op på det. De ligger i den nederste halvdel af 1 divison nu, så jeg håber på at komme i top 8. Selvom halvdelen af ligaen allerede er spillet.
Lundin: Men hvad er planen med Sunderland, vil du føre dem til Premier League ? De er jo i stor økomomisk krise..
Lindahl: Jeg ved ikke hvad fremtiden den bringer og hvor længe jeg er her. Jeg koncentere mig omkring denne sæson og der er målet somsagt en top 8.
Jeg ville fortsætte med min holdopstilling 4-3-2-1 og da der ikke var mange penge til rådighed til indkøb så blev jeg nød til at se på holdet. Serge Branco, en AMLC blev hentet til klubben, det var der lige fundet penge til og Dulee Johnson blev hentet på en free fra den Svenske klub Håcken, angriber højre/central.
4 spillere blev solgt og jeg var klar til første kamp på udebane mod Oldham den 26 december, jeg ville give de mange Sunderland fans en ordenlig forsinket julegave.
Det blev til en skidt debut, et nederlag på 2-1 hvor mit svar på Carvalho i CSKA nu var blevet Eustace var den enlige målscorer.
I forsvaret havde jeg den store stærke Neil Winstanley, ved ikke hvor god han er i starten af spillet men han spiller fra Sundowns fra start. Sammen med ham i midterforsvaret er Collins, en ung spillere som også kan gøre sig som back. Green er højre back og er sølle 20 år, James på venstre back er en utrolig offensiv back som nok skal ligge op til nogen mål.
Efter den dårlige start skulle jeg havde min debut på Stadium of Light, 28611 tilskuere gav mig en varm velkomst, og sang mit navn. Og jeg gav den en storsejr over Bolton på hele 5-0. Jeg overtog Sunderland som nr 18 og en sejr på 5-0 rykkede mig nogen pladser frem for bedre målscorer. Chris Brown som er holdets store stjerne i angrebet stod for 2 mål, Collings John 2 og Eustace en enkel.
Holdet kom ned på jorden igen med et uafgjort på 0-0 mod Reading.
I Fa Cupen 3 runde blev jeg slået med 1-0 til Chesterfield, en meget skuffende kamp som fans af Sunderland heller ikke var helt tilfreds med. Så en meget blandet start hvor storsejren over Bolton dog hjælper på det.
En sejr over Sheff Utd på 2-0 blev det til hvor Partridge som er venstre fløj scorede efter 88 minutter og Collins John fik sat punktum i det 90minut.
Efter 2-0 kom følgene resultater:
Watford - Sunderland 1-1
Sunderland - Plymouth 1-0
Brighton - Sunderland 1-0
Blackpool - Sunderland 0-0
Sunderland - WBA 1-4
Som i kan se, så var det ikke det mest stabile kampe, jeg skulle også lære spillere lidt bedre at kende. Jeg synes at angriberne brændte lidt for meget i den periode og det betød jo også kun 3 mål i de 5 kampe, ikke meget.
Jeg kom ind i en lille stime med sejre over: Port Vale (2-0), West Ham (2-1) og QPR (4-0). Flere kasser blev det til og Collins John stod for 3 af dem.
Jeg var nu kommet hen i April måned og var sådan set godt tilfreds med resultaterne, var oppe og blande mig omkring den 7-8 pladser som jeg havde håbet på.
Jeg mistede et dumt point da jeg tabte 3-2 til Crewe, jeg fik dog hurtig selvtidliden tilbage da Nottingham Forrest blev slået 1-0 på et selvmål.
Fik en røvfuld af Coventry på 3-0, som min ustabilitet nok viser så vandt jeg næste kamp med 1-0.
Der gik rygter om at Brian Lindahl var på vej væk fra Stadium og Light, en fan har denne kommentar:
Jeg synes det er utrolig ærgelig hvis Brian Lindahl allerede forlader os nu. Vi er kommet fra en 17 plads til 8 plads på få måneder og er nu i den sjove ende. Vi har spillet noget offensivt forbold under Hr.Lindahl, ikke så stabile, han skal jo også lige have en chance. Han har jo vist han kunne noget i CSKA Moskva, så jeg er stolt over at have ham som manager her i Sunderland.
Sunderland - Fulham 2-3
Blackburn - Sunderland 4-0
NEWS NEWS !!!!!
Brian Lindahl har i dag...
Mere følger...
I er altså meget velkommende til at skrive en kommentar til historien.....
Velkommen til Hazard.
Bademesteren
Manager
«
Svar #7:
07 Okt 2005, 22:19 »
Den bliver bedre og bedre...
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
08 Okt 2005, 10:05 »
Næste afsnit, tak!
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #9:
08 Okt 2005, 11:13 »
Mange tak Bademesteren , forslag til ændringer ?
rolig KF, skal ud at spille kamp meget snart, og er ikke begyndt på den næste del. Nu begynder der at gå længere mellem delene da jeg skal til at skrive "Live" nu. Nu er jeg snart på den dato som jeg er iøjeblikket, og i får at vide mit næste og nuværende hold jeg spillere med i
næste del
Velkommen til Hazard.
PaRo-
Juniorspiller
«
Svar #10:
08 Okt 2005, 17:57 »
Kanon læsning! Gerne lidt flere Screenshots, men ellers
arsenalistic
Manager
«
Svar #11:
08 Okt 2005, 18:43 »
Kan ikke andet end at bifalde en så underholdende tråd som denne.
Har droppet mine serier og sidder nu kun og følger med i denne tråd
Go you Gunners!
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #12:
08 Okt 2005, 21:50 »
Sunderland indkalder til pressemøde, 5-4-2008:
Bob Murray, bestyrelse formand i Sunderland:
Det er hermed bekræftet at Sunderland skal have ny træner, Brian Lindahl fik et rigtig godt tilbud af en tysk klub og vi vil ikke afsløre hvilken da klubben selv til komme med en pressemeddelse.
Jeg var virkelig glad da jeg skrev under med Brian Lindahl i December måned, han har gjort det ganske fornuftigt her i klubben. Han skiftede taktiken ud med en mere offensiv stil og gjor os til et mere underholdene hold. Jeg vil ønske Brian Lindahl i hans nye klub og takker for den korte tid, men dejlige her i klubben. 105 dage blev det til.
Senere samme dag...
Det fine selvskab var mødt op da VFB Stuttgart i dag kunne præsentere sin nye danske træner, Brian Lindahl. Bestyrelse Formand, Erwin Staudt, Adm, Direktør Ulrich Ruf, Fodbold direktør, Jochen Schneider og Asst manager og tidligere storspiller for Stuttgart, Krasimir Balakov.
Brian Lindahl kommer ind af døren og bliver mødt med en masse pressefolk, Erwin Staudt rejser sig op og giver Lindahl hånden og siger velkommen til Stuttgart.
Brian Lindahl udtaler:
Det er et stor skifte i min karriere, oplevelsen i CSKA Moskva var stor, men det her bliver endnu større. Det her hold har massere af spillerpotenciale og i næste sæson tror jeg på noget stort. Vi ligger PT 14 med ikke så mange kampe tilbage, så jeg har ikke noget mål ang ligaplacering iår. Jeg vil lære mine spillere at kende og de skal begynde at lære mit spillesystem. De seneste sæsoner er klubben havnet på nogen flotte placeringer og det er en stor ære at blive træner her.
Der var ialt 7 kampe tilbage i sæsonen og jeg vandt 3, 3 tabte og en enkel uafgjort. Men jeg skulle jo lige se mit hold an. Det der vare mere spændende var at "jeg" var kommet helt til Semi Finalen i pokalen og her ventede Kaiserslutern. Pienaar, Kuranyi og Tiffert stod for målene i 3-1 sejren, det betød finalen, her ventede Fc Køln.
I får meget mere at vide om spillerne osv senere.
Finalen:
Desværre tabte jeg som i kan se med sølle 1-0, det ville ellers havde været lækkert at komme i Uefa Cupen næste sæson. Men sådan blev det jo ikke.
Mere følger...
Velkommen til Hazard.
MeeLo
Gæst
«
Svar #13:
08 Okt 2005, 21:56 »
Se nu begynder det at ligne noget
Jeg har selv spillet mange spil med Stuttgart, som er et fantastisk hold at spille med i FM så jeg glæder mig virkeligt til at se dine resultater.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14:
08 Okt 2005, 23:03 »
Efter opfordring, valgte jeg endelig at læse denne artikel, og har undervejs fundet mange ting jeg ville kommentere, så jeg blev nødt til at lave en hel liste over det i notepad
Nu skal du høre BlaZZo
1. Jeg mangler lidt nogle flere SS af selve holdet. Du har taget utallige SS af kampene, men en af din taktik (bare et overblik, ikke detaljeret hvis du ikke vil afsløre det essentielle
), og evt. et af holdet. Både hos CSKA, Sunderland og Stuttgart mangler jeg. Det er svært at danne sig et overblik over hvilke spillere du bruger, og hvordan det går med dem.
2. Jeg skrev lige ned undervejs at det var flot at du slog både Monaco og Espanyol i knockoutkampe som CSKA
3. Flot at du kan holde Man Utd fra at komme til chancer som CSKA, det viser tydeligt den russiske styrke på hjemmebanen, som alle frygter. Men det undrer mig ikke at Man Utd bare sørgede for at holde nullet, og så vinde hjemme på OT. Ærgerligt at du ikke fik slået dem.
4. Hvordan er det at bruge dansk sprog? Jeg har næsten altid selv brugt engelsk, og har undret mig over om det danske er flydende (har ikke brugt det siden CM 97/98 hvor det var ret ringe), og om det lyder åndssvagt
5. Det var også bare en kommentar jeg lige fik i hovedet... Det virker som om at ligaen i Rusland var meget let, var det også lidt årsagen til skiftet til engelsk fodbold? Mangel på udfordringer? Det virkede nemlig som om (på dit sprog), at du egentlig kun interesserede dig for store resultater i europæisk sammenhæng, for at styrke dit eget navn i europæisk sammenhæng, og dermed komme videre.
6. Jeg er ked af at du springer utrolig meget i detaljerne. Du skriver forholdsvist detaljeret i nogle af kampene (hvor spændende det var, og hvem scorede) og så pludselig lirer du en masse kampe's resultater af.. Er det hvor du er ved at begynde at kede dig i at skrive artiklen?
7. Det er super super lækkert og godt skrevet, den måde du er begyndt at se det hele ude fra, med kommentarerne og beskrivelsen af hvordan du blev modtaget i Stuttgart, det gav mig et godt (og meget realistiskt) billede i hovedet. FLOT!
Alt i alt er det en lækker artikel, men synd at du begyndte at skrive den så sent i forløbet.. Altså i 2009. Hvis du var startet tidligere, havde du nok også kunnet gå mere i detaljer, og dermed give et endnu bedre indblik! Men nu hvor du har indhentet dit eget spil, glæder jeg mig til at følge dig i Stuttgart!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »