home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Allez Les Bleus 15#
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil gøre bloggen bedre?
Et skifte til en klub
- 6 (40%)
Mere Grafik
- 4 (26,7%)
Mere tekst
- 2 (13,3%)
Flere billeder
- 3 (20%)
Intet bloggen er perfekt
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Allez Les Bleus 15#  (Læst 21645 gange)
Metsu1
Manager

Sv: (RYGTER!!!) Allez Les Bleus, Update #11
« Svar #45: 29 Dec 2007, 23:45 »

Spændende med nogle rygter, det er måske på tide med lidt mere "fast" arbejde som klubtræner  Thumbs Up

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #46: 29 Dec 2007, 23:52 »

Hvad?

synd for Frankrig, men rigtig fin blog .
Men skrev w00t . fordi frankrig mister deres landstræner Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #47: 29 Dec 2007, 23:59 »

synd for Frankrig, men rigtig fin blog .
Men skrev w00t . fordi frankrig mister deres landstræner Smiley
Okay, jeg blev bare lidt forvirret crazy, men tak til dig Jakob og også til dig Metsu.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #48: 30 Dec 2007, 00:04 »

Hejsa LFC Freak!

Rigtig god blog du har skabt her. Bliver spændende og se om Zidane forlader det franske landshold, og hvor han end ender henne!

Fortsæt det gode arbejde!

-LFC-
Manager

« Svar #49: 30 Dec 2007, 00:38 »

23:03:13: Zinedine Zidane for fff.fr

Frankrig vs. Polen

I dag tager vi fat på kampen mod gruppens sværeste modstander Polen, Polen er et stærkt samarbejdende kollektiv med enkelte profiler som rutinerede Ebi Smoralek fra Palermo, og anføreren Maciej Iwanski fra Catania, men Polen har også hele 3 klassekeepere i Artur Boruc fra Sampdoria, Tomas Kuszcak fra Leverkursen og Lukasz Fabianski fra Celta Vigo. Jeg har på det seneste arbejde med en offensiv taktik til landsholdet, fordi der var nogen der brokkede sig over os og synes vi var kedelige. Ved træningen op til kampen fungerede den i hvertfald fint. Før kampen holder jeg en lille peptalk og fortæller spillerne at de kan vinde i dag, hvis de spiller en god kamp.
Fomationerne:

(Skal lige tilføje at Gabriel Obertan som sweeper, var en kæmpe bommert af mig, opdagede det først efter 20. min af kampen, hvor Schwechlen røg ned som sweeper og Sakho kom ind ved siden af Mexes, dog gjorde Obertan det faktisk udemærket indtil han blev skiftet ud)
Kampen:
Klokken blev så 19.00 og kampen skulle fløjtes i gang. Vi ligger godt ud. Vi erobrer mange bolde og Polen har mere end svært ved at følge med vores hurtige korte afleveringer. Vi kommer frem til massere af chancer men enten var vi for ineffektive eller så tog Fabianski sig af den. Efter 27. minutter sker der noget, Nasri erobrer bolden og Benzema får fat i den og spiller Briand fri med en flot aflevering, hvorefter Briand tager et træk udenom Fabianski og putter den i kassen. 1-0 efter 27. minutter og Polen virker målløse. Vi fortsætter dominansen halvlegen ud, dog uden de store chancer. I pausen fortæller jeg spillerne at de har spillet en god 1. halvleg, men advarer dem mod at tage for let på det da 1-0 er en farlig føring. I 2. halvleg fortsætter vi med at dominere, men Polen er kommet bedre med, og har nu enkelte chancer, men hverken vi eller Polen er særligt farlige. I det 57. minut spiller Nasri, Ben Arfa fri, men han formår ikke at score på Fabianski som halvklarer den, men hvem er så på riposten?, selvfølgelig Jimmy Briand som scorer sit og Frankrigs andet mål. Efter scoringen satser Polen mere offensivt, men de kan ikke komme forbi det solide franske 3 mandsforsvar og verdensklassemålman den Sebastien Frey. Frankrig vinder en fortjent 2-0 sejr over Polen. Efter kampen roser jeg gutterne for det flotte spil og fortæller dem at det nu ser godt ud mht. VM da vi har 6 point ned til Finland og Polen.

Facts:
Frankrig-Polen
2-0
Mål:
1-0 - Briand (27)
2-0 - Briand (57)
Man of The Match - Jmmy Briand (8). Briand var generelt farlig på alt, scorede 2 mål og leverede en virkelig god præsentation.

Stillingen i gruppen:

Polen ligger overraskende sidst med kun 1 point i 4 kampe, hvilket gør VM-kvalifikationen ufattelig nem.
Næste kamp er en venskabskamp mod Sverige, det er på udebane og den spilles 27.3.2013.

-LFC-
Manager

Sv: (Sverige) Allez Les Bleus, Update #13
« Svar #50: 30 Dec 2007, 12:28 »

Jeg siger mange tak til dig også Kimu, det var dejligt med de mange kommentarer i går Smiley
Smal fransk sejr
28:03:13 af Pierre Dicaud
Les Bleus, var i går aftes på besøg i Sverige, for at spille en venskabskamp. En ligegyldig træningskamp sagde Zidane, men han ville alligevel godt vinde den da en sejer altid giver god moral, men Zidane advarede samtidigt mod Sveriges stærke offensiv med Ibrahimovic, der har været kåret til verdens bedste 2 gange, Goitom som altid er god for et par kasser og den offensive midtbane Alexander Farnerud.

Formationer:

Frankrig havde kun få ændringer i forhold til kampen mod Polen, da kun anfører Philippe Mexes og Blaise Matuidi ikke var med i startopstillingen.

Kampen:

Frankrigs nye offensive taktik fungerer, Sverige virker som om de er på hælene hele tiden, mens Frankrig kommer frem til mange gode chancher. Efter 16 minutter begår Sveriges Jon Jönsson straffe da han fælder Benzema. Jimmy Briand tager straffesparket og scorer sikkert på en chanceløs Wiland. Efter 21 minutter smider Franck Ribery et indlæg fra højrefløjen hen mod Jimmy Briand, men Sveriges Lustig rammer den og sender den ind bag Wiland. Frankrig fortsætter med at dominere halvlegen ud, og er uheldige med ikke at komme foran med 2 da Benzema på det skammeligste misbruger en friløber. I 2. halvleg kommer Sverige bedre med. De får langsomt styr på Frankrigs hurtige afleveringer, men Sverige kommer aldrig til de helt store chancer. Efter 78. minutter bliver den lige indskiftede Issiar Dia skadet da Karl Svensson skadede ham og kun fik gult. Desværre for Frankrig havde træner Zidane lige brugt sin sidste udskiftning og derfor måtte Frankrig spille de sidste 10. minutter med 10 mand. Dette gav Sverige overtaget, men de får først reduceret til 2-1 i det 87. minut og Frankrig tager hjem fra Sverige med en fortjent 2-1 sejr.

Kampfakta:
Sverige-Frankrig
1-2
0-1 - Briand (straffe 16.)
0-2 - Lustig (selvmål 21.)
1-2 - Elmander (87.)

Man of the Match:
Sebastien Frey (8) - Frankrig. Viste endnu engang sin kæmpestore klasse da Frankrig blev presset i de sidste 10 minutter. Var uheldig med at lukke mål ind i dag.

Niko
Gæst

« Svar #51: 30 Dec 2007, 12:32 »

Er der en grund til Vieira, Henry, Trezeguet, Malouda, Gallas, Clichy, Diarra, Sagnol og Abidal ikke får spilletid? Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #52: 30 Dec 2007, 12:35 »

Er der en grund til Vieira, Henry, Trezeguet, Malouda, Gallas, Clichy, Diarra, Sagnol og Abidal ikke får spilletid? Smiley
Ja, jeg er i 2013, og flere af dem har stoppet karierren Wink. Clichy og Alou Diarra er tæt på, men skal have mere fast spilletid før jeg udtager dem  Wink.

Niko
Gæst

« Svar #53: 30 Dec 2007, 12:36 »

Okay tak. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #54: 30 Dec 2007, 12:43 »

Jeg takker desuden for alle de mange stemmer i min afstemning, en ny er oppe om lidt og jeg håber i vil stemme i den også Smiley.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #55: 30 Dec 2007, 13:38 »

Det går jo godt for dig Smiley Keep up the good work Thumbs Up Forsår bare ikke helt hvorfor Malouda ikker starter inde? Wink

-LFC-
Manager

« Svar #56: 30 Dec 2007, 13:41 »

Det går jo godt for dig Smiley Keep up the good work Thumbs Up Forsår bare ikke helt hvorfor Malouda ikker starter inde? Wink
Han er ved og være halvgammel og spiller ikke længere fast for sin klub Wink. Men jeg siger tak for rosen 0O
« Seneste Redigering: 30 Dec 2007, 13:43 af LFC Freak » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #57: 30 Dec 2007, 13:50 »

Han er ved og være halvgammel og spiller ikke længere fast for sin klub Wink. Men jeg siger tak for rosen 0O
Tak for svaret Smiley Og rosen er velfortjent  Wink

-LFC-
Manager

« Svar #58: 30 Dec 2007, 20:38 »

De næste updates bliver, sådan her, Estland og Armenien i en, Gruppespillet i Confederations Cup, Knock-out, Septembers kvalkampe, Oktobers kvalkampe, og en overraskelse, kampene i 2014 bliver der brugt en update på, det sker for at komme hurtigere frem mod VM Smiley.

Metsu1
Manager

« Svar #59: 30 Dec 2007, 21:11 »

Flot sejr over Sverige  Thumbs Up

Briand er da virkelig en goalgetter, hvor mange landskampe har han spillet og hvor mange mål har han scoret??

Et enkelt spørgsmål, hvorfor laver du ikke formationsbilledet lidt mindre, så man ikke skal bruge de der rulletingster for at se begge opstillinger??

Som dette billede f.eks.  Peace

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010