home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Allez Les Bleus 15#
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil gøre bloggen bedre?
Et skifte til en klub
- 6 (40%)
Mere Grafik
- 4 (26,7%)
Mere tekst
- 2 (13,3%)
Flere billeder
- 3 (20%)
Intet bloggen er perfekt
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Allez Les Bleus 15#  (Læst 20187 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #30: 29 Dec 2007, 01:17 »

Jeg har tænkt mig at fortsætte bloggen, men på en anden måde, derfor har jeg lavet dette topbanner, men det er baseret ud fra et wallpaper på www.football-wallpapers.com. Derfor vil jeg lige høre jer om det er etisk korrekt at bruge dette, hvis nej så bruger jeg det selvfølgelig ikke, men her er det.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #31: 29 Dec 2007, 01:19 »

der er da ikke noget på den side?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #32: 29 Dec 2007, 01:20 »

der er da ikke noget på den side?
Det er ændret, der manglede et s i linket.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #33: 29 Dec 2007, 01:22 »

hvad hedder det du har taget fra?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #34: 29 Dec 2007, 01:25 »

http://www.football-wallpapers.com/france-national-team-wallpaper-4/ Det er wallpaperet, men hvis det er forkert at bruge dette topbanner så bruger jeg det self. ikke Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #35: 29 Dec 2007, 01:27 »

synes ikke der er noget forkert i at bruge det
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #36: 29 Dec 2007, 01:33 »

synes ikke der er noget forkert i at bruge det
Okay Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Les Bleus (Jubilæum)
« Svar #37: 29 Dec 2007, 01:53 »

I er desuden meget velkomne til at stemme i afstemningen Smiley.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Allez Les Bleus, Update #9
« Svar #38: 29 Dec 2007, 12:29 »


Fra 2010 til 2013

28. Februar 2013
Dette er bare en update fra mig om hvordan det er gået for det  franske landshold, siden slutningen af 2010 hvor jeg lavede den sidste update. I dag er jeg i vinteren 2013, og er i gang med kvalifikationen til VM2014 i Brasilien, der er foreløbigt spillet 3 kampe og Frankrig har vundet dem alle, de er i gruppe med Finland, Estland, Armenien Polen og Slovenien. Desuden så er Frankrig nummer 1 på verdensranglisten foran Argentina. Brasilien er helt nede som nummer 21 efter at havet været nede og runde en 28. plads.

Franske landsholdspillere:
De vigtigste franske landsholdspillere er i dag, anføreren Philippe Mexes som styrer forsvaret og generelt præsterer på højt niveau,  mens Samir Nasri er vores kreative omdrejningspunkt med massere af assist og mål, også har vi 2 målfarlige herrer oppe i front i Karim Benzema og Jimmy Briand som henholdsvis har scoret 21 mål i 35 landskampe (Benzema), og 16 mål i 30 landskampe (Briand). Den franske viceanfører er den suveræne målmand Sebastien Frey.

Europamesterskabet 2012:
Siden sidst har det franske landshold spillet et mesterskab: Nemlig EM 2012 som blev spillet i Ukraine og Polen. Frankrig var kommet i gruppe med Portugal, Rumænien og Skotland, en forholdsvis svær gruppe, men alligevel vandt man alle 3 kampe med hhv. 1-0 over Skotland, 3-1 over Portugal og 2-0 over Rumænien. Hermed var man nu klar til kvartfinalen hvor man skulle møde Spanien. Det var en svær kamp som længe så ud til at skulle gå ud i overtid, men Jimmy Briand sikrede en heldig sejr 5 minutter før tid. Så var man pludselig i semifinalen mod Holland som hidtil havde set meget stærke ud ved EM, den orginale kamp sluttede 1-1 på mål af Samir Nasri og Robin Van Persie for Holland, så valgte man at skifte Issiar Dia ind og han kvitterede med 2 mål i den forlængede spilletid og bragte Frankrig til en finale mod overraskelsen Norge, som havde spillet god offensiv fodbold og havde slået Tyskland, Italien og Portugal på vejen mod finalen. Frankrig undervurderede lidt Norge som bringer sig foran på et kontraangreb ved Tarik Elyounoussi, som hidtil havde vist fremragende spil for Norge, Frankrig ændrede taktikken til lidt mere offensivt, men med et dybt forsvar også viser Karim Benzema sit værd da han scorer to mål i hhv. det 24 minut og det 70. minut også var Frankrig igen Europamestre. Det næste EM spilles i 2016 i Grækenland.

VM kvalifikationen:
Frankrig er kommet i en relativ nem gruppe, med Polen som sværeste modstander, en sikker 1. plads er kravet fra forbundet, og Frankrig er også startet godt ud med 3 sejre i 3 kampe med 2-0 ude mod både Armenien og Slovenien og 3-0 hjemme over Finland.

De næste kampe:
De næste kampe for Frankrig er en VM kval. kamp hjemme mod Polen, en venskabskamo ude mod Sverige, de kampe spilles i slutningen af Marts, herefter spilles der 2 VM kval. kampe hjemme mod Armenien og Estland i starten af juni inden Confederations Cup går i gang i Brasilien i midten af juni, Frankrig er i gruppe med Argentina, Elfenbenskysten og New Zealand og kravet fra fodboldforbundet er en finale.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Opsamling) Allez Les Bleus, Update #9
« Svar #39: 29 Dec 2007, 15:39 »


18.03.13: Zinedine Zidane: for fff.fr:
Truppen udtaget

Vores stjerne.
I dag har jeg udtaget min trup til vores kommende landskampe. Det er en rutineret trup, som dog alligevel har 4 mulige debutanter. Vores hold er bygget op omkring Samir Nasri som jeg forventer vil fodre vores to superangribere Briand og Benzema med massere af bolde. Jeg har fortalt spillerne at en sejr mod Polen, er nødvendig da det vil give os et forspring i kampen om 1. pladsen i gruppen. Kampen mod Sverige er for mig ligegyldig da jeg kun vil bruge kampen til at eksperimentere med diverse taktikker.
















Selve truppen:
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 23:27 af LFC Freak » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (RYGTER!!!) Allez Les Bleus, Update #11
« Svar #40: 29 Dec 2007, 23:26 »

Stopper Zidane?
20:3:13 af Pierre Dicaud

Stopper Zizou?
De fleste franske fodboldfans fik sig et chok da de i går eftermiddag kunne læse et rygte på den store franske avis Le  Figaros hjemmeside, om at deres legendariske landstræner og folkehelt Zinedine Zidane muligvis vil stoppe som landstræner efter Confederations Cup i midten af juni. Det siges at Zidane gerne vil være klubtræner efter at havet været fransk landstræner 3½ år. Det franske fodboldforbund var dog hurtigt ude og afvise rygterne med at oplyse at de har en mundtlig aftale med Zidane om tidligst at stoppe samarbejdet efter næste års VM. Zidane selv afviste også rygterne, da han udtalte at han er glad for at samarbejde med det talentfulde franske landshold, og at han går efter at forsvare VM titlen, men fortæller dog at han lige vil sikre kvalifikationen først.

Zidane rygtes blandt andre til Real Madrid, Juventus og Marseille som han selv spillede for i sin aktive karierre, men også Arsenal, Villarreal, Valencia, Zaragoza, Roma, Fiorentina, Palermo og Lyon. nævnes som mulige kommende arbejdsgivere

Selvom både det franske fodboldforbund og Zidane selv har dementeret rygterne spekuleres der dog allerede i mulige afløsere for Zidane. Favoritterne skulle være PSG manager Paul Le Guen, jobløse Christophe Galtier, Bordeaux manager Laurent Blanc, Arsenal manager Arsené Wenger, Lyon manager Alain Perrin, og landstræneren for U21 landsholdet Rene Girard, men det er dog stadig ikke sikkert at Zidane stopper.

« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 23:31 af LFC Freak » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (RYGTER!!!) Allez Les Bleus, Update #11
« Svar #41: 29 Dec 2007, 23:29 »

w0000000t :O
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (RYGTER!!!) Allez Les Bleus, Update #11
« Svar #42: 29 Dec 2007, 23:30 »

Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (RYGTER!!!) Allez Les Bleus, Update #11
« Svar #43: 29 Dec 2007, 23:40 »

udemærket blog, spændende at se hvad der sker med den gode Zidane og det franske landshold Smiley
Logged

GF <3

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (RYGTER!!!) Allez Les Bleus, Update #11
« Svar #44: 29 Dec 2007, 23:40 »

udemærket blog, spændende at se hvad der sker med den gode Zidane og det franske landshold Smiley
Takker Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010