home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  1. halvsæson - Les Canaris
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 1. halvsæson - Les Canaris  (Læst 12342 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #15: 11 Dec 2007, 23:40 »




Nantes spillede sig i semifinalen
- Overraskende udfald i Marseille


"Favorit dræberne" formåede endnu engang at få et liv på samvittigheden, da holdet mod alle odds slog Marseille på hjemmebanen Stade Velodrome, Marseille. Hjemmeholdets Julien Rodriguez blev skurken i overtiden. 

Med 55.000 højtråbende fans i ryggen, lignede det en umulig opgave for det unge Nantes hold. Der skulle da også kun gå 12 min før fansene kunne få noget af varme sig på, da angriberen Djibril Cisse omsatte hans straffespark til et mål. Stillingen holdt til 1 min før pausefløjtet, da udeholdet Bogdan Stancu fik udlignet til 1-1 på et fornem enkeltmands præstation. Hele anden halvleg blev en noget alsidig affære og holdet måtte derfor ud i forlænget spilletid. Her fik hjemmeholdets Julien Rodriguez en uheldig hovedrolle, da han med et selvmål i det 112 min sendte Nantes videre til semifinalerne, hvor holdet møder Toulouse ude. Toulouse next to go ?
« Seneste Redigering: 14 Dec 2007, 00:09 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #16: 11 Dec 2007, 23:42 »

Overdrevet godt, at du næsten har succes i alle dine spil. Wink
Du vinder vel også over Toulouse - Good luck.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #17: 11 Dec 2007, 23:43 »

Det ligner en finale plads! Du burde slå Toulouse, hvis du både har nappet Bordeaux & Marseille på udebane Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ydersog
Gæst
 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #18: 11 Dec 2007, 23:43 »

Jeg kan godt li den måde du sætter det op på Smiley

Det giver et indtryk af en officielt nyhed, om man så må sige Wink

Og Nantes er et spændende hold, så KIU Thumbs Up
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #19: 11 Dec 2007, 23:47 »

Ja flot layout! Kan også godt lide, at du skriver som en journalist Thumbs Up
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #20: 11 Dec 2007, 23:55 »

Mange tak for kommentarerne, prøvede et lidt andet men faktisk simpelt layout. Som jeg regner med at bruge fremover til nyheder eller enkelte kampe. Da jeg er rimelig tilfreds med det.

Regner med en update imorgen omkring resten af sæsonen.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #21: 12 Dec 2007, 00:31 »

Fremragende resultater som altid fristes man til at sige. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad du kunne udrette, hvis du var i spidsen for et storhold.

Nice layout, kan godt li' journaliststilen, som jeg også selv bruger i min Ajax-blog  Thumbs Up

Håber at du og Nantes holder gejsten resten af sæsonen  Wink
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #22: 12 Dec 2007, 06:54 »

Fedt, jeg ved at du tager pokalen med de resultater! Opstemt
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #23: 12 Dec 2007, 14:48 »




Nantes trodsede alle odds
- Og vandt i Toulouse

1-0 Fabinho (2)
1-1 Gabriel Torje (62)
1-2 Gustavo Cabral (67)
2-2 Johan Elmander (78)

I en hæsblæsende kamp i Toulouse, lykkedes det endnu engang Nantes at overvinde overmagten og er nu at finde i den franske Liga Cup finale. I finalen venter de mange dobbelte mestre fra Lyon, men kan trods alt glæde sig over europæisk detagelse til næste sæson.

Endnu engang ventede der Nantes en storopgave for at komme videre i franske liga cup, og derved spille sig i finalen. Holdet havde forinden slået gode hold som, Bordeaux, Sochaux og senest Marseille ud af turneringen og nu manglede der blot et hold før de kunne stå i en finale. Nantes træner havde ligesom i opgøret mod Marseille valgt en mere direktespillestil end han fortrak i ligaen, men denne taktik slog fejl efter blot 2 min, da hjemmeholdet bragte sig foran på mål af brasilienske Fabinho. Toulouse valgte at gå indtil anden halvleg i en lidt mere defensivstil, som dog hurtig blev straffet af et opsat Nantes hold, der bare ville i den finale. Kampen vendte da også fuldstændig karakter og på 5 min havde Nantes vendt et nederlag til en sejr. Uheldigt for udeholdet fik Bocundji Ca hans andet gule kort i det 76 min og måtte derefter forlade kampen. Der gik blot 2 min før Toulouse svenske angriber, Johan Elmander takkede for den mere plads og køligt satte udligningen til 2-2 ind. Efter målet var der totalt udsolgt fra begge mandskaber side, og kampen endte derfor 2-2. Heller ikke i den forlængede spilletid formåede Toulouse at score trods en mand i overtal, og kampen skulle derfor afgøres på straffespark.


Staffespark:


Albin Ebondo, Score 1-0
Benoit Leroy, Score 1-1
Paulo Cesar, Score 2-1
David De Freitas, Score 2-2
Fabinho, Brænder 2-2
Yegor Filipenko, Brænder 2-2
Jeremy Mathieu. Score 3-2
Gustavo Cabral, Score 3-3
Nicloas Dieuze, Brænder 3-3
Marvin Angulo, Brænder 3-3
Mauro Cetto, Brænder 3-3
Matias Cahais, Score 3-4
« Seneste Redigering: 14 Dec 2007, 00:10 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Semifinalen) - Les Canaris
« Svar #24: 12 Dec 2007, 14:52 »

Intet mindre end FANTATISKE resultater! Finalen bliver dog lidt af en gyser..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Semifinalen) - Les Canaris
« Svar #25: 12 Dec 2007, 15:18 »

Intet mindre end FANTATISKE resultater! Finalen bliver dog lidt af en gyser..

Mange tak, arh tror ikke jeg kan overraske mod Lyon, men er trods alt sikker på Europa næste. Så det ser jeg frem til.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Semifinalen) - Les Canaris
« Svar #26: 12 Dec 2007, 15:19 »

Nice, jeg sagde jo at du ville vinde pokalen! :b
eller du er ihvertfald tæt på.
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Semifinalen) - Les Canaris
« Svar #27: 12 Dec 2007, 15:25 »

Nice, jeg sagde jo at du ville vinde pokalen! :b
eller du er ihvertfald tæt på.

Har lige fundet ud af Lyon skal møde Chelsea ude 3 dage efter finalen i CL 1/4. Kan da håbe på de spare nogen spillere til den kamp.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Semifinalen) - Les Canaris
« Svar #28: 12 Dec 2007, 19:45 »




Nantes gik overraskende hele vejen
- Stor dag på Stade de France

Vejen til Stade de France, havde indtil videre gået ud over klubberne, Bordeaux, Sochaux, Marseille og senest Toulouse. Alle eksperter havde siden 2 runde regnet med, at Nantes skulle til at koncentere sig om livet i Ligue 2 og bruge deres kræfter på at rykke op i den bedste række. Men Didier Deschamps ville det anderledes og havde sat spillerne optil de kunne nå langt i årets franske Liga Cup. Og ganske rigtigt hans taktiske teorier fungerede endnu engang til UG og slange, da holdets anfører kunne strække armene i vejret og lade sig hylde af fuldt pakket Stade de France. 



Holdopstillinger

Nantes: Geoffrey Jourdren 1. , Victor Diaz 2. , Matias Cahais 3. , Oliver Thomas 4. , Loic Guillon (C) 5. , William Vainqueur 6. , Marvin Angulo 7. , Martin Douillard 8. , Gabriel Torje 9. , Benoit Leroy 10. , Bogdan Stancu 11.

Lyon: Gregory Coupet 1. , Rafinha 2. , Fabio Grosso 3. , Cris (C) 4. , Bordon 5. , Kader Keita 6. (Ud 90) , Stewart Downing 7. , Jeremy Toutalan 8. (Ud 86) , Kim Källström 9. , Fred 10. (Ud 86) , Karim Benzema 11. , Hatem Ben Arfe 14. (Ind 90) , Mathieu Bodmer 15. (Ind 86) , Sidney Govou 17. (Ind 86)


1-0 Gabriel Torje (6)
1-1 Karim Benzema (10)
2-1 Bogdan Stancu (12)
3-1 Bogdan Stancu (18)
4-1 Bogdan Stancu (37)
4-2 Victor Diaz (Selvmål 53)
Stedet var det mægtige Stade de France, det sted hvor landet havde hentet deres verdensmesterskab hjem i 1998, nærmest en national klenodie. Her skulle nr 1 fra landets næst bedste række tage kampen op mod de bedste. Selv om Lyon havde en vigtig udebanekamp om 3 dage, var der sparet nogen stjerner, de ville vinde det her trofæ, deres første i år. Deschamps havde endnu engang samlet hans tropper i en defensiv formation, som skulle omstille sig hurtigt i kontra angreb. Netop et kontra angreb skulle bogstaveligt talt få kanariefuglene til at lette, da Nantes spillere Gabriel Torje rundede Lyons keeper og satte den ind efter blot 6 min.  Glæden var kort, idet den unge superstjerne Karim Benzema udlignede Nantes føring efter blot 10 min, nu ventede alle at Lyon ville tromle "the underdogs" ned. Men lige det modsatte skete, med omstillingspil, der ville gøre de fleste hold misundelige gik Nantes til pausen med en utrolig 4-1 føring. Hovedpersonen var selvfølgelig Nantes nye superstjerne Bogdan Stancu, der med 3 mål reelt afgjorde kampen til Nantes fordel.

Der manglede dog stadig 45 min. og hvis der var et hold man aldrig skulle gå ned i mod så var det netop Lyon. Nantes skulle dog noget uheldigt selv sætte Lyon igang, da den spanske back Victor Diaz valgte at sparke bolden i eget net efter blot 8 min inde i anden halvleg. På trods af et massivtpres hele anden halvleg, formåede Nantes utrolig nok at holde skansen, selv om det stik imod spil og chancer vandt de den franske liga cup for 4 gang i klubbens historie. Med sejren medfølger der selvfølgelig er stor check, samt en sikker plads i den europæiske turnering til næste år. 
« Seneste Redigering: 13 Dec 2007, 23:59 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Rossonero
Gæst
 
Sv: Pokalmester ! - Les Canaris
« Svar #29: 12 Dec 2007, 19:46 »

Vildt, må jeg sige. Nærmest urealistisk.
Men bestemt en flot sejr, og tillykke med titlen.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010