home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  1. halvsæson - Les Canaris
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: 1. halvsæson - Les Canaris  (Læst 12323 gange)
Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
1. halvsæson - Les Canaris
« : 10 Dec 2007, 16:28 »


Fuldenavn: Football Club de Nantes Atlantique
Kælenavn: Les Canaris
Stiftet: 1943
Stadion: La Beaujoire-Louis (38,285)
Chairman:  Waldemar Kita
Manager:  Didier Deschamps
Liga: Ligue 2



Didier Deschamps ansat i Nantes
- Vender hjem til barndomskluben


De 8. dobbelte franske mester fra Nantes, måtte sande at deres storhedstid var ovre da man i sidste sæson rykkede ned i den franske 2. division. Den 9. maj 2007 vil da også stå printet i alle Nantes fans hjerter da det var dagen, der endelig sendte dem ned i et stort hul.

Mange ser ansættelsen af deres tidligere stjernespiller Didier Deschamps som det endelig vendepunkt for, at komme tilbage til den endelig top i Frankrig. Efter fyringen i italienske Juventus, var den franske stjerne en ombejlet herre, men Nantes løb til sidst men den franske manager underskift. Deshamps har allerede startede den store udrensning i Nantes, hvor han på den første måned lykkedes at skrive kontrakt med intet mindre end 13 lovende talenter, og blot skilte sig af med en. 

- " Jeg elsker denne klub, og synes jeg skylder den meget så jeg så det ligesom en pligt at få dem på ret spor igen. Mit mål ved denne klub er selvfølge først at fører dem tilbage til den bedste franke række, og derefter stabalisere sig blandt topholdene. Personligt er mit mål at skabe et rent fransk hold, men her i starten vil det blive lidt blandet for at skabe et bredt hold.


Deschamps indkøb:

« Seneste Redigering: 14 Dec 2007, 16:32 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #1: 10 Dec 2007, 17:24 »

Update omkring den forventede startopstiling til den kommende sæson, inden længe.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Les Canaris
« Svar #2: 10 Dec 2007, 17:25 »

Flot indledning.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #3: 10 Dec 2007, 17:29 »

Ja fin indledning med lidt småfejl
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #4: 10 Dec 2007, 17:31 »

Rigtig fin start.

Jeg håber at du kan holde gejsten denne gang  Thumbs Up
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #5: 10 Dec 2007, 17:35 »




Den forventede startopstilling:
- Et multietniskhold


Målmand:

Geoffrey Jourdren, er blevet hentet i Montpeiller og er et af de største franske målmænds talenter, og har overraskende nok taget pladsen fra den mere rutineret Tony Heurtebis. 

Forsvar:

Forsvaret regnes nok som Ligue 2 bedste. I midten har man to bundsolide franske stoppere, i form af Oliver Thomas og Loîc Guillon, som har flere Ligue 1 kampe på bagen. Nantes har dog også talenter som Steven Thicot og Karim El-Mourabet som banker kraftig på til førsteholdet. På backerne kommer det første eksotiske indslag, da man på venstre back har købt Matias Cahais i Boca, mens højre siden ser udtil at blive Costa Ricansk med den udfordrende Marvin Angulo.

Midtbane:

Ligesom i midterforsvaret, så har Deschamps valgt endnu en fransk kerne inde moterrummet på den centrale midtbane. Bocundji Ca har fået til opgave at tage sig af de defensive pligter, og er samtidig et ungt produkt af Nantes ungdomskole, som også er spåret en lovende fremtid.  Mens Ca tag sig af det defensive, tag Benoit Leroy sig af det offensive som offensive kreatør på den anden centrale midtbane. Hvis en disse skulle gå ud med skadet, har holdet gode erstatninger iform af, Harlington Shereni og David De Freitas. På fløjene skal den rutineret tjekkeiske landsholdspiller Marek Heinz gør livet surt for Ligue 2's backer. Men den anden side bliver taget af den unge Rumænske komet, Gabriel Torje er navnet. Desværre er det nok de pladser hvor Nantes er svagest da man ikke rigtig har nogen alternative backups hvis Torje eller Heinz går i stykker. 

Angreb:

I angrebet bliver det en ren Rumænsk duo, da Bogdan Stancu og Claudio Keseru har vidst sig som et stært markerpar i træningskampene. Både Stancu og Keseru er kun 20 år og er at finde ligesom Nantes højre midt Torje, på de Rumænske U-Landshold. De er begge udråbt til det nye angriberpar på det Rumænske A-Landshold inden 3 år, og har også i Nantes gjort det godt i en ellers god Nantes trup. Alternativer er derfor rigtig kompetente,hvor man har Charles-Andre Doudin og Mamadou Bagayoko.  
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #6: 10 Dec 2007, 17:36 »

Min første rigtige update af en startopstilling, håber den falder i god jord.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #7: 10 Dec 2007, 17:49 »

2 flotte updates Ade.. KUTGW!!! Spændende hold du har valgt og jeg håber du kan holde gejsten denne gang..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Les Canaris
« Svar #8: 10 Dec 2007, 19:06 »

Fed blog, jeg vil da følge med så godt jeg kan Opstemt
og forresten en god start Wink
Logged

FM-Island
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #9: 10 Dec 2007, 19:50 »

Virkelig god start !!
Bliver spændende at følge, så keep up le good work
Logged

C2 ULTRAS KØBENHAVN - UNGDOMMEN LEVER

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #10: 10 Dec 2007, 20:19 »




Nantes videre til næste runde
- Uddelte lussing til mesterskabs aspirant


Nantes fortsætter deres gode takter og seneste gik det ud over storholdet Girondins de Bordeaux, der måtte se sig slået med hele 4-1. Hjemmeholdets Bogdan Stancu var endnu engang i spillehumør og blevet kåret til banens bedste.

Mange havde troet, at 3 runde af den franske Liga Cup skulle være ende station for Deshamps tropper, idet modstanderen hed mægtige Bordeaux. Nantes havde dog op til opgøret gået fra succes til succes hvilket har betydet at de forsat er ubesejret i denne sæson, hvor holdets 3 rumænere har været i hopla. De selv samme rumænere skulle da også vise sig at være afgørende for opgøret idag. Med 2 mål og 2 assist var de nemlig med i alle målene, sejren holdte dog hårdt da Bordeaux allerede i det 3 min bragte sig foran. Men hjemmeholdet lod sig ikke slå ud, og oven på en fantastik anden halvleg gik de fra 1-1 til en fornem sejr på 4-1 og er nu videre til 5 runde, hvor holdet ude skal møde FC Sochaux.

- " Det kan sige med ganske få ord, det her er fantastik, indre mindre end fantastik. Hvis holdet spiller sådan her hver gang, tror jeg vi kan nå rigtig langt i Cupen i år, vi kan faktisk skabe et stor hold meget før, end de fleste havde regnet med. Sagde en meget tilfreds Deschamps efter den flotte 4-1 sejr.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2007, 20:24 af Adebayor 25 » Logged

GOONER TILL I DIE !!


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #11: 10 Dec 2007, 20:27 »

Meget spænedende hold, og god inledning Smiley
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Les Canaris
« Svar #12: 11 Dec 2007, 14:33 »



Nantes ligner en oprykker
- Rumænere i fokus

Topscore: Bogdan Stancu, 17
Assist: Benoit Leroy, 7
MoM: Bogdan Stancu, 7
Gennemsnit: Bogdan Stancu, 7.52

Efter en halv sæson, har Nantes nye træner Didier Deschamps allerede fået sat godt skik på holdet, og på imponerendevis gået udesejret igennem den første halvdel af sæsonen. Holdet har yderligere spillet sig i Kvartfinalen i Liga Cupen, og øjner nu en mulighed for europæisk fodbold i næste sæson. Holdet skal dog møde mægtige Marseille på udebane først.

Nantes har indtil videre indfriet forventninger til den første plads, de fleste eksperter mente Nantes var stærke nok til at tage i år. Med 19 kampe spillet og 19 "to go" er der forsat mange point at spille om, og intet er da heller ikke afgjort endnu. Men med 3 som rykker op og et forspring på 15 point ned til nummer 4 i rækken, ligner Deschamps tropper et hold man for at se i landets bedste række til næste sæson. Pengene for rumæner duoen viser sig endnu engang at være givet godt ud, og mens Torje tryller på Nantes højre fløj, bomber Stancu kasser ind oppe foran. De er begge i top 5 over spillere med det bedste gennemsnit i ligaen, og Stancu er samtidig en delt topscore i rækken med 13 mål for 19 kampe.

I Liga Cupen, er man som sagt kommet frem til kvartfinalen, efter man først sendte Bordeaux ud med en 4-1 sejr hjemme på Stade Louis Fonteneau.  I 5 runde gik det ud over endnu et hold fra den bedste række, da man noget heldig hentede en 1-0 ude over Sochaux, på mål af topscoren Stancu. Marseille next to go ?



Logged

GOONER TILL I DIE !!


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #13: 11 Dec 2007, 16:45 »

Det kører bare for dig, kan godt lide din måde og skrive på.
Du rykker og tager pokalen, det er jeg sikker Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update - Les Canaris
« Svar #14: 11 Dec 2007, 17:29 »

Det kører bare for dig, kan godt lide din måde og skrive på.
Du rykker og tager pokalen, det er jeg sikker Wink

Mange tak, ja det håber jeg også jeg gør ville være en god økonomisk indsprøjtning at komme i Europa. Da man mister mange penge i Ligue 2.

Kommer måske en update senere, med hensyn til pokalen og evt. oprykning.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010