home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea - Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea - Barcelona  (Læst 7689 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea - Barcelona
« Svar #30: 22 Feb 2006, 20:47 »

Jeg satsede forkert i går, så jeg tør ikke sige noget. Men det modsatte af hvad jeg siger, det sker, så jeg siger bare at chelsea vinder(mener selvfølgelig at Barca vinder Grin)

- og det med dommeren behøves I slet ikke bekymre jeg om, jeg købte ham for 4,25 kr. og en dåse skrå. Smiley
.. Eller også er det et 0-0-resultat der har købt ham  Cool

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Zone 43
Manager

« Svar #31: 22 Feb 2006, 21:10 »

- og det med dommeren behøves I slet ikke bekymre jeg om, jeg købte ham for 4,25 kr. og en dåse skrå. Smiley
.. Eller også er det et 0-0-resultat der har købt ham  Cool

Koster Terje ikke mere  Shockeret

Fornuftig start af Chelsea Football Club (holdet som alle elsker)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #32: 22 Feb 2006, 21:25 »

Synes det røde kort til Del Horno var fair nok.. Synes ikke han på nogen måde går efter andet end bolden!  ticked off

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 22 Feb 2006, 21:34 »

Synes det røde kort til Del Horno var fair nok.. Synes ikke han på nogen måde går efter andet end bolden!  ticked off

Ved nu ikk? måske lige på kanten til rødt, men gult burde dække på det der..
Holder med barca, så ikk fordi jeg jeg utilfreds med det Wink heh

Zola-25
Gæst

« Svar #34: 22 Feb 2006, 21:38 »

Hold da kæft. Der må være nogle Barca fans der sidder med røde ører? Så kan det ikke være tydligere at dommeren med vilje prøver at sende dem videre.. Skandale.

Frank R gjorde det modsat sidste før kampen denne gang.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #35: 22 Feb 2006, 21:40 »

Hold da kæft. Der må være nogle Barca fans der sidder med røde ører? Så kan det ikke være tydligere at dommeren med vilje prøver at sende dem videre.. Skandale.

Arrhh stram lige op!

Selvfølgelig er dommeren ikke købt, det er da noget vås at sige!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #36: 22 Feb 2006, 21:47 »

En ting er sikkert dommeren er købt Opstemt funny funny crazy crazy Rullende Øjne Peace Cool Grin Wink Wink ticked off Græder Thumbs Up Hævet Øjenbryn Djævel Forseglede Læber Ubeslutsom

Men af hvem?Huh Ubeslutsom Ubeslutsom

Jo jeg er nu af anden mening.. bare for at citer mig selv funny funny

Vi bliver jo alle glade så længe Chelsea ikke  går vidre så jeg har personligt selv smidt en 20kr i puljen sammen med 100.000 andre ikke chelsea fans for at  købe dommeren så vi er sikker på at de ryger ud af CL Thumbs Up  Djævel Djævel funny funny funny funny funny funny funny funny Djævel Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne Wink Wink Smiley Grin Grin funny funny crazy crazy crazy

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 22 Feb 2006, 22:37 »

det var det jeg sagde Opstemt

- at det modsatte, af hvad jeg siger, sker Opstemt

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #38: 22 Feb 2006, 22:43 »

det var det jeg sagde Opstemt

- at det modsatte, af hvad jeg siger, sker Opstemt

Kan du så ikke lige skynde dig at sige at Chelsea vinder det engelske mesterskab i år funny funny funny funny funny funny

Men sku godt Barca vandt i aften sådan Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39: 22 Feb 2006, 22:45 »

LOL, hvor er det et klasse indlæg fra en Chel$ki fan dér... Dommeren snød Barca for 2 straffe, så du ikke situationen hvor Terry hopper op på ryggen af Messi tror jeg det var, for derefter at hamre bolden i jorden med begge hænder? Ikke straffe? Det tror jeg nok.. Chelsea skal være glade for at de slap med en 1-2 nederlag, vel havde de deres chancer, men Barca havde en del flere, heriblandt 1 skud på overliggeren, 2 bolde reddet på stregen, samt 1 måske 2 (er ikke sikker på den i første halvleg) straffe. Og jo, Del Horno skulle have været udvist, hvis Messi ikke havde stoppet, havde han sparket ham ned. Det er intensionen der bliver udvist på, ligesom med C. Ronaldo mod .. who knows

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager

« Svar #40: 22 Feb 2006, 23:05 »

Jeg er enig i at Chelsea ikke kan være helt utilfreds med dommeren. De kunne let have fået to straffe mod sig. Så okay, måske var udvisningen kun 75% fortjent, men Chelsea havde både held og chancer. Dem benyttede de sig ikke af.

Men intens kamp i øvrigt, fedt at se noget rigtig fight.  Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #41: 22 Feb 2006, 23:36 »

Før kampen regnede jeg med at det blev Chelsea som ville gå videre. Nu er jeg overbevidst om m at det er Barca der går videre. 2 udebanemål er meget værd for Barca, og de snupper samtadig en 1-0 sejr i Spanien.

Jeg tror jeg satser hele min FM Balance på at det bliver Barca, der går videre!..  Wink

Pingo85
Lilleputspiller
*

« Svar #42: 23 Feb 2006, 11:36 »

Der er da ikke så meget at diskutere - Barca vinder 1-2 i aften, og 2-0 hjemme..  Thumbs Up

Woop! det var det jeg sagde.. 1-2 i går og så mangler vi bare de 2-0 hjemme så er Barca videre!! Smiley  Thumbs Up  Grin

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 23 Feb 2006, 15:16 »

super kamp Smiley

jeg er lidt i tvivl om det skulle give det røde kort, men gult skulle det i hvertfald give, synes også at det alligevel er fair, da Del Horno stempler messi på knæet lidt før hændelsen, der fører til det røde kort. Det skulle også have givet det gule kort, og så er det alligevel rødt Wink Men til gengæld skulle Puyol også været vist ud, da det stod 1-1. Og det havde ikke været godt for returopgøret.

med hensyn til at dommeren kun dømte til Barca, så vil jeg lige sige at Terry formår at lave 2 straffespark, på en gang, mod Messi. Derudover er jeg ikke i tvivl om den lige før halvleg. Geremi leger jo nærmest målmand. Dommeren dømmer intet i nogen af disse situationer.

Pingo85
Lilleputspiller
*

« Svar #44: 23 Feb 2006, 15:29 »

super kamp Smiley

jeg er lidt i tvivl om det skulle give det røde kort, men gult skulle det i hvertfald give, synes også at det alligevel er fair, da Del Horno stempler messi på knæet lidt før hændelsen, der fører til det røde kort. Det skulle også have givet det gule kort, og så er det alligevel rødt Wink Men til gengæld skulle Puyol også været vist ud, da det stod 1-1. Og det havde ikke været godt for returopgøret.

med hensyn til at dommeren kun dømte til Barca, så vil jeg lige sige at Terry formår at lave 2 straffespark, på en gang, mod Messi. Derudover er jeg ikke i tvivl om den lige før halvleg. Geremi leger jo nærmest målmand. Dommeren dømmer intet i nogen af disse situationer.

Rødt blev det i hvert fald som der skulle..  Wink

ja så er vi jo faktisk oppe på 3 straffespark der skulle have været dømt til barca når vi tæller de to med som Terry laver på Messi... den talte jeg kun som 1.. Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010