home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1117 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203958 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #720: 09 Maj 2008, 12:22 »

Ærgelige resultater, men altid lækkert at læse en update fra din side Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #721: 09 Maj 2008, 12:51 »

Respekt herfra fordi du har holdt bloggen i live siden starten af december  Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #722: 09 Maj 2008, 12:54 »

Endnu en flot update, men sløje resultater. Det skal nok vende Smiley

Jeg har stemt på "Oktober-udgaven"
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #723: 09 Maj 2008, 14:05 »

Jeg har også stemt på Oktober-udgaven. Jeg kan nemlig godt li´ at hver kamp har sit eget afsnit. Det gør updaten overskuelig og giver en lyst til at læse.
November-udgaven er mere rodet og man har ikke det samme overblik.

Citat
I modsætning til ovenstående spillere, synes jeg, at Prudnikov og Marveaux har vist god karakter og de har virkelig forsøgt at vende vores nedtur.

Jeg sagde jo at Prudnikov(trods han navn crazy) ville blive en succes. Kan du ikke smide en SS af ham?.

Citat
Hvis I altså stadig læser med, selvom der har været langt imellem de seneste opdateringer     
   

Jeg er faktisk jævnligt inde og checke om der ikke skulle være kommet en update i min yndlingsblog. Så bare hæng i min ven  Smiley Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #724: 09 Maj 2008, 16:47 »

Ærgelige resultater, men altid lækkert at læse en update fra din side Wink
Endnu en flot update, men sløje resultater. Det skal nok vende Smiley

Jeg har stemt på "Oktober-udgaven"

Mange tak og med hensyn til resultaterne kan de jo kun blive bedre  Wink

Vi mangler det held, som vi havde i de første kampe, men jeg tror stadig på en fornuftig placering i denne sæson.

Respekt herfra fordi du har holdt bloggen i live siden starten af december Thumbs Up

Tusind tak, Dusty også stor respekt fra mig vedr. dine flotte resultater med Leeds.

Jeg har også stemt på Oktober-udgaven. Jeg kan nemlig godt li´ at hver kamp har sit eget afsnit. Det gør updaten overskuelig og giver en lyst til at læse.
November-udgaven er mere rodet og man har ikke det samme overblik.

Jeg sagde jo at Prudnikov(trods han navn crazy) ville blive en succes. Kan du ikke smide en SS af ham?.

Jeg er faktisk jævnligt inde og checke om der ikke skulle være kommet en update i min yndlingsblog. Så bare hæng i min ven  Smiley Thumbs Up
Mange tak for kommentaren, Dalle og jeg er glad for,a t folk stadig læser med, selvom det går lidt sløjt for tiden  Thumbs Up

Mht. til update-formen. så er det også selv oktober udgaven, jeg er mest til. Det er dog rart med en lille afstemning, så jeg er sikker på, at bruge den form, som de fleste vil læse med på

Ja, Prut  Opstemt nikov gør det godt, men scorer stadig for få mål, men nu befinder vi os jo desværre også i en sløj stime.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #725: 09 Maj 2008, 18:16 »

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har læst så meget som en halv update i denne blog, en helt forkert beslutning kan jeg da se, med alle de kommentarer du får.
Jeg kiggede lige på de to updates, og normalt ville jeg sige november-udgaven (også det jeg kom til at stemme på), men det er på en måde mere "din stil" at skrive ligesom i oktober-udgaven.
Keep it up.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #726: 10 Maj 2008, 12:36 »

Det er ligesom at vælge mellem en god tuborg classic eller double chocolate stout på en varm sommerdag. Umuligt. Så kan du ikke bare skrive en af hver update for hver måned? Smiley

Nå ikke? Når så må jeg hellere sige oktober. Klassikeren er din stil, og synes du skal holde den.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #727: 11 Maj 2008, 15:27 »

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke har læst så meget som en halv update i denne blog, en helt forkert beslutning kan jeg da se, med alle de kommentarer du får.
Jeg kiggede lige på de to updates, og normalt ville jeg sige november-udgaven (også det jeg kom til at stemme på), men det er på en måde mere "din stil" at skrive ligesom i oktober-udgaven.
Keep it up.

Tak for kommentaren og jeg har det selv, som du skriver det. Oktober udgaven er min stil og det vil blive den, der kommer til at præge bloggen fremover  Wink

Det er ligesom at vælge mellem en god tuborg classic eller double chocolate stout på en varm sommerdag. Umuligt. Så kan du ikke bare skrive en af hver update for hver måned? Smiley

Nå ikke? Når så må jeg hellere sige oktober. Klassikeren er din stil, og synes du skal holde den.


Hehe, tak for de rosende ord og jeg holder som sagt fat i  "min stil"

Jeg forventer, at der kommer en lille update om en halv times tid  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #728: 11 Maj 2008, 15:49 »

DECEMBER 2011

Mads Laudrup afgjorde kampen

14. kamp i Primera Division fra Coliseum Alfonso Perez, Getafe
Getafe (6) - Villarreal       4-1  (1-0)
1-0 Achille Emana (2)
2-0 Ikechukwu Uche (60)
2-1 Vincenzo Iaquinta (74)
Rødt kort til Henrique, Villarreal (84)
3-1 Mads Laudrup (86)
4-1 Mads Laudrup (90+1)

MOM: Mads Laudrup, Getafe (9)
Tilskuere: 16.153

Vi får en lussing af et formstærkt Getafe mandskab, men resultatet er ikke helt rimelig i forhold til spillet på banen.
Getafe chokstarter med en hurtig scoring af Emana, men på trods af den hurtige scoring, sker der ikke så meget mere i første halvleg. Det er først i de sidste 45 minutter, der for alvor kommer gang i løjerne. Uche bringer Getafe yderligere foran, hvilket udløser et raserianfald af de helt store hos mig og måske en mindre hjerneblødning, da jeg sender tre mand frem i angrebet og samtidig spiller med to offensive midtbanespillere. Det virker måske lidt vanvittig, men den taktiske ændring vender kampen på hovedet og pludselig er det os, der styrer begivenhederne fuldstændig. Det lykkes for Iaquinta at få reduceret og vi er faktisk på vej mod udligningen indtil Henrique endnu en gang får marchordre efter to gule kort.
Jeg er tvunget til at fastholde den offensive satsning i resten af kampen på trods af udvisningen, hvilket gør, at Mads Laudrup kan score yderligere to mål for farmands klub på to kontraangreb, hvilket sender os hjem med en øretæve.



Endnu en flot præstation af Foggia

15. kamp i Primera Division fra El Sardinero, Santander
Racing Santander (8) - Villarreal       0-3  (0-2)
0-1 Ever Banega (8)
0-2 Alexandr Prudnikov (45+1)
0-3 Pasquale Foggia (59)

MOM: Pasquale Foggia (8)
Tilskuere: 21.930

Jeg ved ikke, om spillerne kunne huske mit raserianfald fra kampen mod Getafe, men vi er et helt andet hold i dag mod Racing.
Jeg har efter de seneste sløje resultater taget konsekvensen og ændret taktikken tilbage til min foretrukne 4-2-3-1 taktik fra tiden som Ajax og HSV manager.
Vi får en rigtig god start efter et flot langskudsdrøn fra Banega, som stille og rolig er ved at træde i karakter på midtbanen sammen med Bruno. Prudnikov sørger med hans scoring til 2-0 for, at pauseteen smager endnu bedre.
Racing kommer bedre med i anden halvleg og har flere nærgående forsøg, men det ender med at være os, der scorer endnu en gang. Det er Foggia, der scorer til 3-0 efter et flot gennemspillet angreb, der efterlader Racing spillerne som statister. Resten af kampen kontrollerer vi og jeg håber virkelig, at vi med denne sejr endnu en gang er på vej mod de øverste placeringer i tabellen.



Diego Lopez var fantastisk mod Real

16. kamp i Primera Division fra Santiago Bernabeu, Madrid
Real Madrid (1) - Villarreal       0-0  (0-0)


MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 63.598

Højst overraskende lykkes det os, at tage det ene point med hjem fra førerholdet i La Liga.
Spillemæssigt var vi naturligvis presset og jeg havde forventet, at Real med offensive kræfter som Robinho. Saviola og Adriano, ville få scoret mod os i løbet af 90 minutter, men det lykkes ikke for dem.

Det lader til, at vi igen har fundet tilbage til vores spil efter den flotte sejr over Racing og nu det overraskende resultat på Bernabeu og det er bestemt ikke ufortjent, at vi henter et point i dag. Vi er faktisk rigtig godt med i store dele af kampen, selvom det naturligvis er Real Madrid, der både har de største tilbud og det meste af spillet, men gang på gang står Diego Lopez i vejen for Madrid spillernes forsøg og er om nogen, grunden til at vi kan tage et point med hjem.
 


Milito var ustoppelig for os

17. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Zaragoza (2)    2-3  (1-0)
Alexandr Prudnikov, Villarreal skadet (11)
1-0 Jonathan Pereira (21)
1-1 Diego Milito (46)
1-2 Diego Milito (66)
2-2 Henrique (70)
2-3 Diego Milito (84)


MOM: Diego Milito, Zaragoza (9)
Tilskuere: 22.978

Efter flotte præstationer i de seneste kampe, kommer vi desværre ned på jorden igen mod Zaragoza.
Vi mister hurtigt Prudnikov med en skade, der vil holde ham ude i 4 uger, men reserven Pereira viser sig hurtigt fra sin bedste side, da han bringer os foran midtvejs i første halvleg. Vi holder føringen til pausen og alt ser tilsyneladende godt ud, men spillerne er ikke klar fra starten af anden halvleg, hvor den aldrende argentinske angriber Diego Milito går i gang med hans one-man show. Han scorer to gange og bringer dermed Zaragoza foran 2-1, men vi svarer heldigvis hurtigt igen ved Henrique. Efter udligningen er jeg overbevist om, at vi kan tage alle tre points, men endnu en gang slipper Milito fri af forsvaret og scorer sit tredje mål, der sikrer Zaragoza sejren og de tre points efter en flot fodboldkamp.




La Liga efter 17 kampe

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (December 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #729: 11 Maj 2008, 15:52 »

Det går jo faktisk rigtig godt for dig i det spanske, keep it up!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (December 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #730: 12 Maj 2008, 09:30 »

Det går jo faktisk rigtig godt for dig i det spanske, keep it up!

Mange tak, Gerrarden

Jeg havde håbet på lidt mere stabilitet, men sådan er det nok at være oprykkerhold.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (December 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #731: 16 Maj 2008, 20:47 »

Resultaterne er godt nok en blandet landhandel, men som du siger er det nok et oprykkerholds skæbne.
Ærgeligt at få Prudnikov skadet, men lad os håbe at kan fortsætte.

Jeg blev ret forbavset over at du kunne holde Real helt fra at score. Super præstation Thumbs Up

Glæder mig til at læse din næste update. Holder du dig til din 4-2-3-1 taktik de næste par kampe??
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (December 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #732: 17 Maj 2008, 17:14 »

Det ser underligt ud at du holder Real Madrid fra at score på udebane, imens Zaragoza banker tre kasser ind på din hjemmebane! Men det ser da godt nok ud i det spanske for et oprykker hold, og det kunne være fedt med evt ufeacup eller bare totocup! Thumbs Up Smukt Metsu!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (December 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #733: 17 Maj 2008, 18:57 »

Resultaterne er godt nok en blandet landhandel, men som du siger er det nok et oprykkerholds skæbne.
Ærgeligt at få Prudnikov skadet, men lad os håbe at kan fortsætte.

Jeg blev ret forbavset over at du kunne holde Real helt fra at score. Super præstation Thumbs Up

Glæder mig til at læse din næste update. Holder du dig til din 4-2-3-1 taktik de næste par kampe??

Det ser underligt ud at du holder Real Madrid fra at score på udebane, imens Zaragoza banker tre kasser ind på din hjemmebane! Men det ser da godt nok ud i det spanske for et oprykker hold, og det kunne være fedt med evt ufeacup eller bare totocup! Thumbs Up Smukt Metsu!

Tak for kommentarerne begge to og jeg var også selv meget overrasket over, at vi kunne holde Madrid fra mål på Bernabue. Det gør det bare endnu mere skuffende, at en 32-årig afdanket angriber (Milito) kan score tre mål mod os bare en uge efter - Nej, hvor jeg mangler noget stabilitet fra spillerne.

Dalle75@ Jeg har holdt mig til 4-2-3-1 opstillingen, men jeg ved ikke om, jeg endnu engang vil ændrer i taktikken, da det ikke helt går efter planen. Det kommer en update i løbet af i aften, så du kan se, hvad jeg mener  Wink

Cencur@ Jeg håber virkelig, at vi kan komme med i Europa næste år, det er altså lidt sjovere  Opstemt

Updaten om en times tid vil jeg tro og glæd jer, der kommer til at ske ting og sager i Villarreal  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (December 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #734: 17 Maj 2008, 21:54 »

JANUAR 2012

To nye spillere til Villarreal!
Sydamerikansk forstærkning
til Villarreal

Vi har rundet nytår og det er endnu en gang blevet muligt at købe spillere.
Jeg er altid på udkig efter forstærkninger til truppen og unge spillere, der med tiden kan udvikle sig til gode spillere og inden den første uge var gået af det nye år, havde jeg sikret mig både en klar forstærkning, samt en lovende ung spiller.

Jeg har været på rov hos Vitoria i Brasilien, hvor jeg har hentet den alsidige Carlos Magno, der kan spille alle pladser i højreside. Han er hentet på en fri transfer og er en spiller, der går ind og bliver en del af førsteholdet med det samme.

Den anden spiller, der er hentet til klubben, er Joaquin Calderon. Han er en ung offensiv midtbanespiller, der kan spille på alle positioner på midtbanen. Jeg har købt ham i Betis for 9.000.000, hvilket var hans frikøbsklausul. Han er en ung spiller og vil ikke blive en fast del af førsteholdet lige med det samme, men han vil være en del af selve truppen og muligvis vil han få nogle enkelte kampe hen af vejen i sidste halvdel af denne sæson.





Gimnastic videre til næste runde

2. kamp i 4. runde af Copa Del Rey fra Nou Estadi del Nástic, Tarragona
Gimnastic (2) - Villarreal (0)      1-1  (0-0)
1-0 Jonatas (46)
1-1 Carlos Magno (straffe, 85)

MOM: Carlos Magno, Villarreal (8)
Tilskuere: 9.844

Det lignede på forhånd en umulig opgave for os, hvis vi ville videre i pokalturneringen efter vores hjemmebanenederlag på 2-0 mod Gimnastic.
4. runde viste sig også at blive endestationen for os og selvom vi spillede en god kamp, så var føringen fra den første kamp for stor til, at vi kunne hente den og dermed sikrer os videre avancement i Copa Del Rey.

Hvis vi skal spille europæisk fodbold til næste sæson, skal det være via ligaen og det vil kræve et mere end godt forår, hvis vi skal slutte på de pladser, der kan sende os ud på et europæisk eventyr.



Silva snød os for points

18. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Valencia (3)    1-2  (0-0)
1-0 Pasquale Foggia (68)
1-1 David Silva (72)
1-2 David Silva (80)

MOM: David Silva, Valencia (9)
Tilskuere: 22.972

Endnu en gang må vi gå fra El Madrigal med et knebent nederlag i bagagen.
Dagens nederlag er ekstra ærgerligt, idet vi kommer foran og egentlig på det tidspunkt har god kontrol over Valencia.
Forskellen på os og de hold, der ligger i toppen af La Primera er, at de har nogle individualister, der gang på gang kan afgøre fodboldkampe. Ser man på Zaragoza kampen, så var det Milito, der alene sørgede for sejren, mens det i dag er Silva efter to rigtig flotte solopræstationer og selvom jeg er godt tilfreds med mit mandskab, så må vi bare erkende, at vi i øjeblikket mangler denne eller disse individualister, som kan afgøre de tætte kampe til vores fordel.




Flere spillere checker ind på El Madrigal!

Boruc skal konkurrere med Diego Lopez

Vi kunne i dag præsentere yderligere tre nye spillere i Villarreal trøjen. De to af transferne er permanente., mens den sidste handel er på lejebasis for resten af sæsonen.
Den første spiller, der er blevet købt, er den polske landsholdsmålmand Artur Boruc. Han er blevet hentet i Juventus og har kostet os 18.000.000 kr. Han er blevet 31 år, hvilket betyder, at han nærmer sig den helt rigtige alder for en målmand og der er ingen tvivl om, at han besidder egenskaberne til at kunne konkurrere med Diego Lopez om pladsen som førstemålmand. Det er muligvis lidt vovet, men jeg regner med, at hans debutkamp allerede bliver i vores næste kamp mod Barcelona på Camp Nou.

Den sidste spiller, der er blevet købt til klubben i denne omgang, er den ghanesiske angriber Kwabena Agouda, som er blevet hentet i Bochum for 27.000.000 kr. Siden min tid som HSV-manager har jeg været imponeret af hans evner som angriber, så jeg er meget glad for dette indkøb og forventer mig store ting af Agouda. Han vil også blive kastet i ilden mod Barcelona, men derefter skal han til African Nations Cup med Ghana, så der går lidt mere tid med at få ham spillet ind på holdet.

Den tredje og sidste spiller, der er hentet til Villarreal, er som nævnt en spiller, der er hentet på et lån, der gælder resten af sæsonen. Det er en spiller, jeg kender rigtig godt, da jeg som manager for HSV solgte ham til FC Bayern for knap 200 millioner kroner. Det er den argentinske midtbanespiller Pablo Barrientos, der er blevet lejet i FC Bayern. Han skal indgå i rotationen på den offensive midtbane og venstrekanten sammen med Marveaux og Mata. Alt efter hans præstationer i de næste måneder, så er det muligt, at jeg vil prøve at hente ham på en permanent aftale til sommer, da jeg tror, han passer perfekt til den spanske liga.



Elanos hattrick
var heldigvis ikke nok til Barca sejr

19. kamp i Primera Division fra Camp Nou, Barcelona
FC Barcelona (4) - Villarreal      5-5  (4-2)
1-0 Elano (4)
2-0 Elano (18)
2-1 Juan Manuel Mata (25)
2-2 Pablo Barrientos (33)
3-2 Mario Gomez (38)
4-2 Elano (41)
4-3 Pasquale Foggia (57)
4-4 Kwabena Agouda (61)
4-5 Bruno (65)
5-5 Mario Gomez (73)

MOM: Elano, Barcelona (9)
Tilskuere: 67.222

En vanvittig fodboldaften ender med, at vi fuldt fortjent henter et point hos de evige mesterskabskandidat er fra Barcelona.
Kampen udvikler sig til en helt vanvittig duel, hvor målene pisker ind i begge ender. Jeg giver Boruc debut i målet og selvom han gør det hæderligt, har hans moral uden tvivl taget skade af de 5 scoringer imod ham.
Vi er bagud 4-2 ved pausen, men jeg føler ikke, at vi er blevet spillet ud af banen, vi har bare ikke formået at score på vores chancer. Dette ændrer sig væsentligt i anden halvleg, hvor vi efter bare 20 minutter har scoret tre gange og dermed bragt os på sejrskurs, men desværre spolerer Mario Gomez vores comeback med hans udlignende scoring til 5-5.
Efter udligningen har vi faktisk de største chancer til at vinde kampen, men i sidste ende må vi tage os til takke med et point efter en forrygende indsats på Camp Nou.



Romero havde en dårlig dag

20. kamp i Primera Division fra Balaido, Vigo
Celta Vigo (10) - Villarreal      3-4  (2-2)
1-0 Mauricio Romero (selvmål, 7)
1-1 Pasquale Foggia (20)
2-1 Henrique (34)
2-2 Mauricio Romero (selvmål, 36)
2-3 Vincenzo Iaquinta (58)
2-4 Pablo Barrientos (61)
3-4 Marcelinho (71)

MOM: Pablo Barrientos, Villarreal (8)
Tilskuere: 29.009

Vi forsætter den målscorende stil som mod Barcelona, men denne gang mod Celta Vigo får vi mere ud af anstrengelserne og vinder efter endnu et målorgie. 
Vi får ellers en rædselsfuld start, da Romero scorer selvmål efter bare 7 minutter, men igen viser spillerne flot moral og vender kampen på bare 35 minutter, men så dummer Romero sig endnu en gang og scorer sit andet selvmål, så stillingen ved pausen er 2-2.
Ligesom i vores foregående kamp mod Barcelona kommer vi rigtig godt ud til anden halvleg og har efter et kvarters tid bragt os på vinderkurs med to scoringer, det ene af vores argentinske lejesvend Barrientos, der indtil videre har gjort det rigtig godt for os.
Celta får desværre hurtigt reduceret og de sidste tyve minutter af kampen er ikke sjove at følge fra sidelinien, men vi holder stand og henter dermed tre vigtige points til kontoen mod en af vores nærmeste konkurrenter.



Spillersalg i Villarreal og ny verdensrekord!

Ronaldo - Verdens dyreste


Efter indkøbet af Kwabena Agouda og lånet af Pablo Barrientos er der især en spiller, der er kommet i overskud hos os. Det er den mexicanske venstrewing/angriber Nery Castillo, der indtil videre har været en af denne sæsons helt store skuffelser. Han er derfor blevet solgt til Reading i Premier League. Der er flere grunde til salget, men vi har som nævnt en del spillere i forvejen, der kan spiller hans foretrukne positioner og samtidig skal dette salg være med til at hjælpe lidt på økonomien, der er hårdt ramt efter de mange indkøb, jeg har foretaget i løbet af denne sæson. Vi har fået 57.500.000 kr. for Castillo, hvilket er en udmærket handel for os.

Jeg er ikke den eneste manager, der har brugt mange penge i denne sæson og i dette transfervindue blev verdensrekorden for en overgangssum endda slået, da Real Madrid manager Bernd Schuster har valgt at smide 610.000.000 kr. på bordet for at sikre sig Manchester Uniteds portugisiske superstjerne Cristiano Ronaldo.




Bruno dummede sig og blev udvist

21. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Sevilla (8)    0-2  (0-1)
0-1 Sergio Agüero (11)
Rødt kort til Bruno, Villarreal (57)
0-2 Jesus Navas (straffe, 87)

MOM: Jesus Navas, Sevilla (8)
Tilskuere: 22.890

Alle nederlag er ærgerlige, men dette nederlag er ekstra ærgerligt, da vi endelig var på vej til at finde lidt stabilitet, men efter to rigtig flotte præstationer, er vi igen helt ved siden af os selv mod Sevilla.
Sevilla lever slet ikke op til potentialet i denne sæson, men de var alligevel for stor en mundfuld for os og især deres offensiv med Aguero i spidsen voldte os store problemer kampen igennem. Kampen blev ikke nemmere for os, da Bruno fik rødt kort, hvilket betyder, at vi har den tvivlsomme ære, at toppe listen over de hold med flest udvisninger hidtil i denne sæson.
Med nederlaget er vi stadig uden for top 10 og mit mål om europæisk fodbold til næste sæson ser ud til at blive meget svært at nå.




La Liga efter 21 kampe

Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010