home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204227 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #495: 27 Feb 2008, 23:13 »

Flotte resultater Metsu.. Hvor er jeg da skuffet over Werder.. Kunna man få et SS af Podolski??

Jeg har netop færdigspillet marts måned, men updaten kommer til at vente lidt på sig. Jeg kan sige så meget, at Werder får lidt bedre fat, men om de redder sig må tiden vise. I mellemtiden er der også et andet storhold i krise.

Her er SS'et af Poldi og som en lille appetitvækker til min update, så får i et SS med hans seneste ratings og som I kan se, har marts måned også været en god måned for ham:


Et par målrige kampe må man sige.. Smiley

FCK kampen på hjemmebane er noget af det mest vanvittige, jeg har været med til  Wink

nej werder ! Skuffet
du bliver altså nød til at smide håndklædet i HSV og træde til i Bremen

Hehe, det kommer ikke til at ske, men som sagt er der lidt lysere tider på vej i Werder  Peace

Tak for kommentarerne alle sammen!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #496: 27 Feb 2008, 23:18 »

Nice Metsu.. mange tak.. ser frem til det..

Kommer der først update i HSV eller den gamle dame??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #497: 27 Feb 2008, 23:25 »

Nice Metsu.. mange tak.. ser frem til det..

Kommer der først update i HSV eller den gamle dame??

Jeg tror, det bliver HSV, da jeg vil lave en samlet update over den sidste halvdel af sæsonen med Lyon i Den Gamle Dame, derfor bliver updaten heller ikke helt som den plejer.

Det tager simpelthen for lang tid, hvis jeg skal opdatere to blogs på denne måde, så 07'eren bliver lidt mere skrabet end den plejer  Wink

Jeg håber, det bliver i weekenden, men der er et stykke vej endnu og jeg har ikke for meget tid  Ubeslutsom
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #498: 28 Feb 2008, 00:23 »

Det skal nok blive godt.. det plejer det jo at blive...  Thumbs Up Men jeg ser da frem til begge updates.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #499: 28 Feb 2008, 10:45 »

Absolut ynglings blog!

Og de gode resultater fortsætter jo for dig, tillykke!

Har fulgt med siden starten og det her er absolut min favorit blog!  Thumbs Up
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

SoAP
Gæst
 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #500: 29 Feb 2008, 20:46 »



Hehe, det kommer ikke til at ske, men som sagt er der lidt lysere tider på vej i Werder  Peace

Tak for kommentarerne alle sammen!

hvordan det ?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #501: 29 Feb 2008, 21:09 »

hvordan det ?

Jeg vil gætte på nogen bedre resultater end tidligere Wink

Tid til update, Metsu? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #502: 29 Feb 2008, 21:20 »

Absolut ynglings blog!

Og de gode resultater fortsætter jo for dig, tillykke!

Har fulgt med siden starten og det her er absolut min favorit blog!  Thumbs Up

Tusind tak, det er jeg meget beæret over, npr man tænker på de mange gode blogs, der kører lige i øjeblikket  Thumbs Up

hvordan det ?

Zone har fat i noget  Rullende Øjne - men det er stadig langt fra Werder standard.

Jeg vil gætte på nogen bedre resultater end tidligere Wink

Tid til update, Metsu? Smiley

Jo, det er det, men tiden er virkelig knap for tiden.

Jeg håber på i morgen, men jeg har jo også lovet en update i 07-bloggen, så det kommer til at knibe  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2010) Ajax --> HSV
« Svar #503: 02 Mar 2008, 11:54 »

MARTS 2010



1. kamp i 2. knockoutrunde af UEFA Cuppen fra St. James Park, Newcastle

Newcastle – HSV    4-2   (3-2)
0-1 Vagner Love (15)
1-1 Niko Krancjar (19)
1-2 David Gigliotti (21)
2-2 Nicolas Anelka (37)
3-2 Florent Sinama-Pongolle (45+2)
4-2 Nicolas Anelka (68)

MOM: Nicolas Anelka, Newcastle (9)

Udgangspunktet til returopgøret bliver ikke så godt, som jeg havde håbet på.
Vi får ellers en perfekt start med en hurtig scoring af Love, men Krancjar får hurtigt udlignet for Newcastle, men allerede i vores første angreb efter udligningen lykkes det for David Gigliotti at bringe os foran igen. Vi formår desværre ikke at holde fast i det gode resultat og helt skidt blive det, da Pongolle bringer Newcastle foran 3-2 i dommerens tillægstid af første halvleg.
Anden halvleg bliver desværre en kamp for at begrænse nederlaget, idet Newcastle slet ikke lukker os ind i kampen. De presser os hårdt og det lykkes dem endda at udbygge føringen ved Nicolas Anelka, hvilket betyder, at vi skal vinde med enten 2-0 eller 3-1 hjemme på Arena’en for at gå videre i UEFA Cuppen.



Enke gjorde, hvad han kunne

23. kamp i Bundesligaen fra easyCredit-Stadion, Nürnberg
Nürnberg (8) – HSV    0-1   (0-0)
0-1 Lukas Podolski (66)

MOM: Robert Enke, Nürnberg (8)

Vi rejser os igen efter midtugens nederlag til Newcastle i UEFA Cuppen ved at vinde den svære udekamp mod Nürnberg.

Kampen er ellers fuldstændig lige, når man ser på spil og chancer, men heldigvis har vi Lukas Podolski, der endnu en gang er på pletten og bliver matchvinder for os. Robert Enke bliver valgt til banens bedste, men det kunne lige så godt være blevet vores egen målmand Frank Rost, da han også leverer en rigtig flot indsats i dag med flere gode redninger.






2. kamp i 2. knockoutrunde af UEFA Cuppen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg

HSV - Newcastle    1-0   (1-0)
1-0 Pablo Barrientos (2)

MOM: Pablo Barrientos, HSV (8)


Vi er så tæt på at gå videre til næste runde, men vi kan ikke få scoret mål nummer to, som ville have sendt os videre på reglen om udebanemål.

Scoringen til 1-0 falder ellers i vores allerførste angreb, men vi formår ikke at udnytte situationen og det er faktisk Newcastle, der overtager styringen af kampen efter scoringen og især Anelka er flere gange ved at udligne for det engelske mandskab.
Til sidst i kampen er det dog os, der igen begynder at komme til chancer, men som sagt kan vi ikke få bolden det sidste stykke ind over stregen. Det positive ved nederlaget er, at vi nu kan koncentrere os om Bundesligaen og pokalturneringen.



Pablo er en vigtig spiller for os

24. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Kaiserslautern (10)    2-2   (1-2)
0-1 Erik Jendrisek (4)
0-2 Bryan Bergougnoux (7)
1-2 Lukas Podolski (24)
2-2 Pablo Barrientos (63)

MOM: Bryan Bergougnoux. K’Lautern (8)


Vi kommer i den grad under pres, da vi allerede efter bare 7 minutter er bagud med 2-0 mod Kaiserslautern. Spillerne tager sig heldigvis sammen og det ender med, at vi trods alt kan sætte det ene point ind på kontoen.

Efter den chokstart er jeg rimelig tilfreds med, at vi formår at hente det ene point, men set over hele kampen, så havde vi det klare overtag og chancerne til at vinde kampen.
 


Podolski sendte os i finalen

Semifinale i den tyske pokalturnering fra HSH-Nordbank-Arena
HSV – Nürnberg (BL)    2-0    (1-0)
1-0 Lukas Podolski (46)
2-0 Lukas Podolski (90+3)

MOM: Lukas Podolski, HSV (9)

Berlin, Berlin, Wir fahren nach Berlin!, sang supporterne, da vi i dag kvalificerede os til pokalfinalen efter en sejr over Nürnberg.
Endnu en gang er det Podolski, der driver gæk med Nürnberg forsvaret, som det også var tilfældet i vores ligakamp mod dem for et par uger siden. Podolski var overalt i angrebet i dag og sammen med Vidal og Gigliotti, ligner han uden tvivl sæsonens bedste indkøb for os.
Selvom supporterne sang om Berlin, så skal finalen ikke spilles der men i Hannover, hvor vores modstandere bliver sæsonens overraskelse i Bundesligaen VfL Bochum, der i øjeblikket ligger placeret som nummer 4.



Frank Rost med endnu en god præstation

25. kamp i Bundesligaen fra Wildparkstadion, Karlsruhe
Karlsruhe (7) – HSV    0-2   (0-2)
0-1 Nicolae Mitea (35)
0-2 Lukas Podolski (40)

MOM: Frank Rost, HSV (8)

Med denne sejr begynder det for alvor, at se rigtig fornuftigt ud for os i ligaen.
Der er ikke mange hold, der kan true os for tiden, hvilket Karlsruhe også må sande efter dagens nederlag. Kampen er ellers meget lige, når man kigge på det antal chancer, hvert enkelt hold får kæmpet sig til, men vores to nye spillere Nicolae Mitea og Lukas Podolski er heldigvis de eneste, der er skarpe foran mål.
Udover de to målscorere skal det også nævnes, at Frank Rost endnu en gang, står en rigtig god kamp for os og for en gang skyld, bliver det vores målmand, der fuldt fortjent bliver valgt til banens bedste spiller.



Podolski satte ny rekord med 4 scoringer

26. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Aachen (5)    5-2    (3-1)
1-0 Lukas Podolski (straffe, 5)
2-0 Nuri Sahin (9)
3-0 Lukas Podolski (23)
3-1 Haris Medunjanin (45+2)
3-2 Dawid Nowak (52)
4-2 Lukas Podolski (58)
5-2 Lukas Podolski (60)

MOM: Lukas Podolski, HSV (10)

Spillerne leverer en rigtig god præstation i dag mod Aachen og tilskuerne får i den grad noget for pengene.
Vi er foran med 3-0 efter 23 minutter og det lader allerede til, at kampen på det tidspunkt er afgjort, men Aachen spillerne viser en god gejst og fighter sig stille og roligt tilbage i kampen. 7 minutter inde i anden halvleg, har de fået reduceret til 3-2 og pludselig er det meget spændende igen. Heldigvis for os har vi en angriber i Lukas Podolski, der i den grad har fundet formen i øjeblikket og han sætter en stopper for Aachens comeback med hans scoringer til 4-2 og 5-2. Hans 4 scoringer i dag er samtidig en ny rekord i HSV for antal scoringer af samme spiller i samme kamp.




Bundesligaen efter 26 kampe

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2010) Ajax --> HSV
« Svar #504: 02 Mar 2008, 13:50 »

Pyyyha....kun 4 point ned til Bayern. De bliver svære at holde væk. Men jeg tror på dig.KIU
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Marts 2010) Ajax --> HSV
« Svar #505: 02 Mar 2008, 13:55 »

Super flot update Thumbs Up
Ærgeligt med nederlaget i Uefa Cuppen.
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2010) Ajax --> HSV
« Svar #506: 02 Mar 2008, 14:05 »

god update Smiley
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2010) Ajax --> HSV
« Svar #507: 03 Mar 2008, 10:38 »

Fremragende updates Metsu1 - dog lidt rystende at HSV var ved at blive slået ud af de der Københavnere ...  Shockeret

Dejligt at se at du ligger nr. 1 i ligaen - men ærgeligt med nederlaget til Newcastle Skuffet

Jeg elsker denne blog   Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2010) Ajax --> HSV
« Svar #508: 03 Mar 2008, 11:02 »

Du har da fået en bomber i Podolski må man sige..
Han scorer kasser..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2010) Ajax --> HSV
« Svar #509: 05 Mar 2008, 10:39 »

Pyyyha....kun 4 point ned til Bayern. De bliver svære at holde væk. Men jeg tror på dig.KIU

Tak for opbakningen og kommentaren  Wink

Ja, 4 points til Bayern er ikke meget og næste ligakamp er på Allianz-Arena. En kamp, der meget vel kan afgøre mesterskabet.

god update Smiley
Super flot update Thumbs Up
Ærgeligt med nederlaget i Uefa Cuppen.

Tak skal I ha', er glad for at I følger med og kan li' min opdateringer.

Fremragende updates Metsu1 - dog lidt rystende at HSV var ved at blive slået ud af de der Københavnere ... Shockeret

Dejligt at se at du ligger nr. 1 i ligaen - men ærgeligt med nederlaget til Newcastle Skuffet

Jeg elsker denne blog Smiley

Det er rart at se, du stadig følger med, Brodtgaard. Jeg er stadig lidt irriteret over, at jeg måtte lukke min Rovers blog, selvom det er ved at være længe siden  Thumbs Up

Jeg ved ikke helt, hvad der skete UEFA Cuppen, men jeg tror, det har noget at gøre med, den store udskiftning der skete på holdet i vinterpausen. Nu gælder det mesterskabet og DFB-Pokal  Opstemt

Du har da fået en bomber i Podolski må man sige..
Han scorer kasser..

Podolski er for vild og at jeg kunne købe ham for 29 mill. er det glade vanvid, men jeg klager ikke  Wink

Tak for kommentarerne alle sammen, jeg håber på en update omkring Bayern kampen i løbet af i aften
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010