home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 910 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204266 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #450: 17 Feb 2008, 22:49 »

Hvornår kan vi vente en update i denne fantastiske blog??

Jeg har netop fået en PS3 i fødselsdagsgave, selvom jeg først har fødselsdag fredag og den har jeg prøvet at komme på nettet med hele dagen, så der er ikke rigtig blevet spillet FM  Shockeret

Jeg håber dog, at jeg i løbet af de næste par dage, kan få lavet en lille artikel om det netop overståede transfervindue. Et transfervindue, der ikke er gået stille af  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #451: 17 Feb 2008, 22:55 »

Det er forståeligt nok..  Thumbs Up Det ser jeg frem til Thumbs Up Og tillykke med dagen på fredag Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #452: 17 Feb 2008, 22:59 »

Det er forståeligt nok..  Thumbs Up Det ser jeg frem til Thumbs Up Og tillykke med dagen på fredag Thumbs Up
Også tillykke herfra Wink Spændende hvem du mon signer Smiley
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #453: 17 Feb 2008, 23:33 »

Det er forståeligt nok..  Thumbs Up Det ser jeg frem til Thumbs Up Og tillykke med dagen på fredag Thumbs Up
Også tillykke herfra Wink Spændende hvem du mon signer Smiley

Mange tak skal I ha' og jeg kan røbe så meget, at der bliver købt og solgt en hel del  Wink
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #454: 18 Feb 2008, 21:16 »

Det er vel bare normal Metsu1 standard, med mangler handler i et transfervindue Opstemt - God blog, keep it up.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #455: 20 Feb 2008, 10:29 »

Det er vel bare normal Metsu1 standard, med mangler handler i et transfervindue Opstemt - God blog, keep it up.

Ja, jeg må da indrømme, at tranfers er noget af det sjoveste i FM  Opstemt

Jeg håber, at jeg har updaten klar i aftenen på et tidspunkt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #456: 20 Feb 2008, 10:33 »

Ja, jeg må da indrømme, at tranfers er noget af det sjoveste i FM  Opstemt

Jeg håber, at jeg har updaten klar i aftenen på et tidspunkt

Helt enig Metsu.. Jeg lover mig selv gang på gang at det skal være et stille vindue, men jeg ender som regel med at gå amok.. Hævet Øjenbryn

Jeg ser frem til updaten.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #457: 20 Feb 2008, 21:42 »

Hvaa Metsu 1... nu har det snart været aften længe Opstemt Opstemt hvor er updaten?? Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #458: 20 Feb 2008, 21:50 »

Hvaa Metsu 1... nu har det snart været aften længe Opstemt Opstemt hvor er updaten?? Smiley
Forhåbentlig inden ret længe..... et kvarters tid, cirka  Wink
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #459: 20 Feb 2008, 21:53 »

Fantastisk... ser frem til det.. Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #460: 20 Feb 2008, 22:17 »


Heftig aktivitet i transfervinduet
- HSV manager skifter markant ud på førerholdet


Vi er halvvejs i dette års Bundesliga og er dermed nået frem til vinterpausen.
Førerholdet er ikke FC Bayern som de fleste ellers havde som det bedste bud, men derimod holdet fra Hansestaden Hamborg - Hamburger SV.


Med en førsteplads skulle man tro, at vinterpausen og transfervinduet derfor blot var en periode, der skulle overstås for HSV manager Jesper Nissen, men det var det bestemt ikke. Han har i løbet af januar måned sagt farvel til 4 markante spillere, men samtidig har han budt 7 nye spillere velkommen til klubben. Det betyder samtidig, at HSV er det hold, der har hentet flest spillere i transfervinduet.



Angriber købt hos ærkerivalerne giver luksusproblem
"Poldi" tørster efter spilletid


Det største chok i transfervinduet var uden tvivl, at man i HSV valgte at hente den tidligere tyske landsholdsangriber Lukas Podolski.
”Poldi” som han populært kaldes var raget uklar med Bayern ledelsen og var derfor på udkig efter en ny klub for at få mere spillertid. HSV-manager Jesper Nissen var hurtigst og sikrede sig den 24-årige boksspiller for sølle 29.000.000 kr., hvilket i manges øjne betegnes som et kup.

Problemet med indkøbet af de to nye angribere Lukas Podolski og Sam Allagui, samt det manglende salg af nogle af de andre angribere i truppen, betyder at der er lidt af et luksusproblem på denne position og at det i længden kan give uro på de interne linier. Manager Jesper Nissen var dog ikke af samme opfattelse, da jeg spurgte ham om de mulige problemer:

- ”Det er professionelle spillere, som alle er interesseret i at få succes med HSV og de ved at bredden er meget vigtig. Vi spiller lige så mange gange med 2 på toppen, så der bliver masser af spilletid til alle angriberne”



Fransk invasion i de bagerste rækker!
Viva La France

Forsvaret har længe været tyndt besat i HSV, men man har været forskånet for skader og karantæner, hvilket har betydet at den manglende bredde i forsvaret aldrig er blevet et problem. Problemet blev ikke mindre, da man tidligt i januar måned valgte at sælge to af holdets spillere fra den bagerste kæde. Det var Alexey Berezutskiy og Nelson, der forlod klubben. Berezutskiy valgte at skifte til ligarivalerne fra FC Bayern, mens Nelson skiftede til Spanien nærmere betegnet den catalanske storklub FC Barcelona. De blev begge solgt i nogle handler, man ikke kunne sige nej til i HSV.

Der blev dog vist handlekraft af den danske manager, da han både hentede direkte erstatninger for de to solgte spillere i form af Ochs/Leyrielton på højre back positionen og den fremragende Mathieu til venstrekanten.
Derudover blev Gerald Cid hentet i Bolton for et mindre beløb til at hjælpe på bredden i forsvaret.



Tidligere spiller genforenes med manager efter besynderlig byttehandel.
Nicolae Mitea genforenes
med Jesper Nissen


De sidste transfers, der blev foretaget i tranfervinduet blev en anelse mere dramatiske.
Dramatisk var salget af Piotr Trochowski til Stuttgart. En handel, der bestemt ikke faldt i god jord hos manager Jesper Nissen, da han meget gerne ville have beholdt den tyske wing, men bestyrelsen valgte at gå mod manageren, da de mente buddet var for godt til at afslå.

Erstatningen for Trochowski blev noget overraskende en af Jesper Nissens tidligere spillere fra Ajax Amsterdam Det viste sig nemlig, at Ajax meget gerne ville have fingre i den spanske offensiv spiller Miguel og de valgte derfor både at smide en stor pose penge på bordet og den 24-årige rumænske venstrewing Nicolae Mitea. Et tilbud, der iflg. Jesper Nissen var for godt at sige nej til:

- ”Det er rigtigt, at jeg aldrig var i tvivl om, at buddet for Miguel skulle accepteres. Han er uden tvivl en rigtig god spiller, men efter det ærgerlige salg af Trochowski var det lige netop en spiller som Mitea, vi stod og manglede, at vi så samtidig også får tilbudt en stor pose penge, så jeg var som sagt aldrig i tvivl”



Gode chancer for at vinde mesterskabet
Ikke umuligt for HSV

Min vurdering af HSV’s chancer for at vinde mesterskabet efter disse forskellige handler er faktisk, at de har rigtige gode chancer for at løbe med titlen.
Alt kommer selvfølgelig an på, om de forskellige spillere kan falde til på holdet, hvis de kan det, ser jeg et stort potentiale i dette HSV mandskab.

Ser man på holdet, så har man en bundrutineret målmand mellem stængerne og en kommende stjerne i nyindkøbte Degre siddende på bænken. Foran målmanden er der et bomstærkt forsvar med Mathieu, Mathijsen, Vidal og Ochs,, hvor højrebacken nok er det svageste led i den kæde. På midtbanen har man spillere som de Guzman, Sahin, Barrientos, Castelen og Mitea bare for at nævne nogle og i angrebet har man en reel superduo i Podolski og Gigliotti. Det store spørgsmål er bare om, de vil blive brugt på samme tid.





Transfers ind <<<<<<<
Leyrielton fra Goias for 30 mill. kr.
Sami Allagui fra Jena for 22 mill. kr.
Vincent Degre fra Levski for 25 mill. kr.
Lukas Podolski fra FC Bayern for 29 mill. kr.
Jeremy Mathieu fra Blackburn for 90 mill. kr.
Nicolae Mitea fra Ajax i byttehandel
Gerald Cid fra Bolton for 4 mill. kr.
Patrick Ochs fra Frankfurt for 20 mill. kr.





Christian Müller

« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 22:24 af Metsu1 » Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #461: 20 Feb 2008, 22:51 »

Altid sjovt med transfers Opstemt Man må især sige, at du har gjort dig et scoop med købet af Podolski, men også Mathieu ligner en spændende signing. Ser rigtig lovende ud..!!

KIU
-Gabe
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #462: 20 Feb 2008, 22:56 »

Super update Thumbs Up
Spændende indkøb, ligesom Gabe siger. Podolski og ham Mathieu Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #463: 21 Feb 2008, 09:34 »

Altid sjovt med transfers Opstemt Man må især sige, at du har gjort dig et scoop med købet af Podolski, men også Mathieu ligner en spændende signing. Ser rigtig lovende ud..!!

KIU
-Gabe
Super update Thumbs Up
Spændende indkøb, ligesom Gabe siger. Podolski og ham Mathieu Smiley

Mange tak for kommentarerne og som sagt, så er transfers, det fedeste ved FM...

Podolski var for billig til at lade være med at købe ham, selvom jeg nu har lige rigeligt med angribere, da jeg jo foretrækker at spille med en på toppen. Heldigvis er der ikke rigtig nogle af dem, der får nykker, så det kan være, jeg kan holde på dem alle sammen.

At jeg kunne få Mathieu for 90 mill. og sælge Berezutskiy for 100 mill, er nok den bedste "byttehandel", jeg har foretaget mig i dette spil (ligesom købet af Bechan i Ajax som erstatning for Belluschi).

Endnu en gang tak for kommentaren  Thumbs Up

Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #464: 21 Feb 2008, 09:40 »

Fremragende update og rigtig gode handler.

Især Podolski og Mitea, men regner også med at Leyrielton vil blive guld værd for dig. Han er i hvert fald rigtig god for mig, i mit Corinthians-spil.

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010