home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204293 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 09) Ajax --> HSV
« Svar #435: 13 Feb 2008, 12:24 »

Et par rigtige flotte updates og dejligt du hænger ved i toppen til trods for de svingene resultater.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 09) Ajax --> HSV
« Svar #436: 15 Feb 2008, 11:28 »

NOVEMBER 2009




4. kamp i Champions League Gruppe G fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg

HSV – Internazionale     1-2   (0-1)
0-1 Adriano (8)
1-1 David Gigliotti (73)
1-2 David Suazo (79)
1-3 Gonzalo Castro (90+2)

MOM: Vicente, Inter (8)

Vi kæmper hårdt for videre deltagelse i Champions League, men Inter er simpelthen for stærke i dagens opgør.
De er stadig uden Zlatan, men det betyder ikke noget i dag, hvor alle Inter-spillerne leverer en rigtig god indsats. Det gør mine spillere også og da Gigliotti udligner, tror jeg da også på, at vi kan stjæle det ene point, men Suazo vil det anderledes, han bringer igen Inter på sejrskurs bare 6 minutter efter vores udligning. 3-1 scoringen ved Castro i overtiden er ren kosmetisk.
Nu skal vi vinde med 2 mål over Lyon, hvis vi vil holde liv i håbet om videre deltagelse i Champions League. Det bliver en meget svær opgave og jeg må indrømme, at jeg ikke er alt for optimistisk efter vores første møde i Frankrig.




Hitzlsperger ærgrer sig efter nederlaget

13. kamp i Bundesligaen fra Gottlieb-Daimler-Stadion, Stuttgart
Stuttgart (5) – HSV    2-3   (0-3)
0-1 David Gigliotti (14)
0-2 Miguel (31)
0-3 Edson (selvmål, 45+1)
1-3 Thomas Hitzlsperger (50)
2-3 Alexander Farnerud (77)

MOM: Thomas Hitzlsperger, Stuttgart (8)

Vi vinder topkampen mod Stuttgart, men det kunne lige så godt være gået den anden vej.
I de første 45 minutter er der kun et hold på banen og da Edson i første halvlegs overtid scorer i eget net, ser kampen ud til at være afgjort, men efter pausen er det et total forvandlet Stuttgart hold, der kommer på banen. Det værst tænkelig sker for os, da det lykkes for banens bedste, Thomas Hitzlsperger at reducere efter bare fem minutter af anden halvleg.
Det lykkes for Alexander Farnerud at reducere yderligere for Stuttgart på en noget heldig scoring. Reduceringen udløser et voldsomt pres i det sidste kvarter, men vi holder heldigvis stand og sikrer os tre utrolig vigtige points.
 


Gigliotti kunne næsten ikke,
få armene ned efter dagens kamp


14. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Hertha BSC (6)    5-0  (4-0)
1-0 David Gigliotti (11)
2-0 David Gigliotti (18)
3-0 Nuri Sahin (straffe, 21)
4-0 David Gigliotti (31)
5-0 David Gigliotti (67)

MOM: David Gigliotti, HSV (10)

Det, der skulle have været et tæt opgør, udvikler sig til en opvisningskamp fra vores side, med David Gigliotti som den helt store spiller.
David har haft lidt vanskeligheder siden sit skifte til os fra St. Etienne, hvor han især har haft svært ved at omsætte sine chancer til scoringer, men det håber jeg på, han har fået løsnet op for nu efter hans flotte præstation i dag.
Næste kamp er den altafgørende Champions League gruppekamp mod Lyon og jeg håber, at spillerne kan fortsætte de samme takter, som de leverede i dagens kamp mod Hertha BSC.






5. kamp i Champions League Gruppe G fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg

HSV – Olympique Lyonnais     1-2    (0-1)
0-1 Fred (8)
0-2 Fred (53)
1-2 Vagner Love (75)

MOM: Fred, Lyon (8)

Vi må desværre erkende, at vi med aftenens nederlag er ude af dette års Champions League.
Endnu en gang var det den brasilianske angriber Fred, der gjorde forskellen, da han scorer to gange mod os ligesom på Stade de Gerland i vores første møde.
Vi gør, hvad vi kan men Lyon er rigtig godt spillende og burde have vundet en større sejr. Nu gælder det for os, at sikre os tredjepladsen, så vi kan fortsætte i UEFA Cuppen. For at ende som 3’er i puljen, så skal vi have point med hjem fra Elfsborg i den sidste puljekamp.




15. kamp i Bundesligaen fra Volkswagen-Arena, Wolfsburg
Wolfsburg (12) – HSV    0-0   (0-0)


MOM: Michael Stegmayer (8)

Jeg ved ikke, om det er skuffelsen fra Lyon kampen, der sidder i baghovedet på spillerne i dagens opgør Wolfsburg eller om der bare er tale om en decideret off-day.
Vi spiller under alle omstændigheder en rigtig dårlig kamp, hvor vi ikke komme til ret mange afslutninger og hvor spillet slet ikke hænger sammen.
Heldigivs for os, virker Wolfsburg spillerne heller ikke særlig oplagte, så set udfra spil og chancer er uafgjort, det helt rigtige resultat af en meget kedelig kamp.




Bundesligaen efter 15. spillerunde
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 23:33 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #437: 15 Feb 2008, 14:12 »

Noget bedre resultater i ligaen, og ærgeligt med CL.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #438: 15 Feb 2008, 14:24 »

Ærgeligt med Champions League, men jeg er sikker på at HSV slår svensken og kommer i UEFA Cuppen.. Thumbs Up

Det går da godt i ligaen og fedt at du fører.. Håber du kan hold Bayern bag dig.. KIU Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #439: 16 Feb 2008, 09:52 »

Noget bedre resultater i ligaen, og ærgeligt med CL.. Smiley
Ærgeligt med Champions League, men jeg er sikker på at HSV slår svensken og kommer i UEFA Cuppen.. Thumbs Up

Det går da godt i ligaen og fedt at du fører.. Håber du kan hold Bayern bag dig.. KIU Thumbs Up Thumbs Up

Tak skal I ha'  Wink

Det er mega ærgerligt med CL, men Lyon og Inter har bare været for gode og som man siger, så er det aldrig en skam, at tabe til et hold, der er bedre end en og det er det, vi har gjort i CL.

Elfsborg skal tæves og så håber jeg på, at vi kan gå rigtig langt i UEFA Cuppen, men der er nu også et par ret seriøse deltagere i denne turnering.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #440: 16 Feb 2008, 09:57 »

Fine resultater, ærgeligt med CL. Så må du satse på CL-deltagelse næste år gennem mesterskabet Wink
Logged


NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #441: 16 Feb 2008, 10:16 »

træls med [CL], men det var os nogle gode modstandere? Smiley
- selve din 'update' er godt sat op, med billeder og tekst, fortsæt med det Thumbs Up
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #442: 16 Feb 2008, 10:21 »

Fine resultater, ærgeligt med CL. Så må du satse på CL-deltagelse næste år gennem mesterskabet Wink

Ja, mesterskabet er jo inde for rækkevidde, men det kræver en halvsæson uden "dumme" pointtab, da Bayern desværre er rimelig stabile  Ubeslutsom

træls med [CL], men det var os nogle gode modstandere? Smiley
- selve din 'update' er godt sat op, med billeder og tekst, fortsæt med det Thumbs Up

Mange tak, jeg har været lidt i tvivl om opdateringerne har været for detaljeret, men indtil videre ser det ud som om, det er det Freaks'ene gerne vil have  Opstemt

En kort update er på vej omkring de sidste kampe inden vinterpausen.
Den efterfølgende update bliver fra Hamburger Zeitung omkring spillerhandler, UEFA osv., men der kommer til at gå lidt tid inden denne er klar.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 09) Ajax --> HSV
« Svar #443: 16 Feb 2008, 10:28 »

DECEMBER 2009
Fansene har haft god grund til at juble

16. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena
HSV – Duisburg (15)    3-0  (2-0)
1-0 David Gigliotti (21)
2-0 Joris Mathijsen (straffe, 34)
Rødt kort til Edson, Duisburg (45+2)
3-0 David Gigliotti (79)

MOM: David Gigliotti (9)

Efter den svage indsats mod Wolfsburg, kommer vi heldigvis hurtigt tilbage på mesterskabskurs med en sikker sejr over et tandløst Duisburg-hold.
Som I vores seneste hjemmesejr over Hertha, er det igen vores franske angrebses David Gigliotti, der stjæler opmærksomheden med sine to scoringer.
David lader til at have det rigtig godt med rollen som den eneste angriber i vores opstilling. En rolle som vores brasilianske stjerne Vagner Love desværre ikke har det for godt med. Derfor overvejer jeg, at sælge den brasillianske angriber når transfervinduet åbner til januar. Skal et salg kommer på tale, skal vi naturligvis have et fornuftigt bud, da han stadig er en klasseangriber, men det lader som sagt til, at han ikke passer ind i mit taktiske koncept.





6. kamp i Champions League Gruppe G fra Borås Arena, Borås

Elfsborg – HSV    2-2   (1-2)
1-0 Fredrik Berglund (6)
1-1 Jonathan De Guzman (21)
1-2 David Gigliotti (28)
2-2 Fredrik Berglund (89)

MOM: Fredrik Berglund (8)

Resultatet af aftenens sidste Champions League kamp mod Elfsborg er direkte grotesk.
De chokstarter med en hurtig scoring af Fredrik Berglund, men i de efterfølgende 83 minutter har de ikke en chance mod os og bliver nærmest spillet ud af deres eget stadion. Vi fører da også fuldt fortjent med 2-1 ved pausen.
I de sidste 45 minutter fortsætter vi belejringen af Elfsborg, men vi kan ikke score det vigtige mål til 3-1. I sidste minut ender det i stedet med, at Berglund udligner og vi må nøjes med det ene point i et højst besynderligt opgør på et råkoldt stadion i Sverige. Det ene point betyder heldigvis at vi tager tredjepladsen, hvilket sikrer os flere europæiske kampe i UEFA Cuppen.

Slutstillingen i Gruppe G



Federico fandt hurtigt vej til vores mål

17. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Dortmund (10)    3-2  (3-1)
0-1 Giovanni Federico (1)
1-1 David Gigliotti (3)
2-1 Nuri Sahin (20)
3-1 David Gigliotti (35)
3-2 Wagner (straffe, 55)

MOM: David Gigliotti (8)

Vi får hevet en sejr hjem i den sidste ligakamp inden vinterpausen, men det var tæt på, at vi sluttede første halvsæson af med en mindre skuffelse.
Det starter helt forfærdeligt, da Federico scorer på kampens første angreb, men vi svarer heldigvis hurtigt igen ved Gigliotti og inden pausen har vi bragt os på sejrskurs med yderligere 2 scoringer.
De sidste 45 minutter udvikler sig ikke helt, som jeg håbede på i pausen. Dortmund får efter bare 10 minutter af anden halvleg reduceret og de sidste 35 minutter bliver en meget rodet affære, men vi vinder og holde dermed fast i førstepladsen. Dette betyder, at vi kan kalde os for "Herbstmeister 2009".




Midtvejs i Bundesligaen

Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #444: 16 Feb 2008, 10:58 »

Endnu en super update.... Det ser jo godt ud i ligaen  Thumbs Up

Desværre ser det ikke helt så godt ud i Europæisk fodbold... men du kom da med i UEFA cup, så må den jo bare vindes  Wink

Jeg kan se Werder ligger til nedrykning Shockeret har de solgt alle deres stjerner? ellers var det måske et sted du kunne gå på rov i vinterpausen  crazy

Men en rigtig god blog!!! KUTGW Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #445: 16 Feb 2008, 11:21 »

Endnu en super update.... Det ser jo godt ud i ligaen  Thumbs Up

Desværre ser det ikke helt så godt ud i Europæisk fodbold... men du kom da med i UEFA cup, så må den jo bare vindes  Wink

Jeg kan se Werder ligger til nedrykning Shockeret har de solgt alle deres stjerner? ellers var det måske et sted du kunne gå på rov i vinterpausen  crazy

Men en rigtig god blog!!! KUTGW Thumbs Up

Tusind tak for de rosende ord Thumbs Up

Ja, Werder er i problemer, men de har stadig en ganske udmærket trup, men det fungerer bare ikke.

Problemet mht. indkøb fra Werder er, at det er en af vores allerstørste rivaler, så fansene har ikke været alt for begejstret, de par gange hvor jeghar vist interesse for en Bremen spilller  Wink

Dog er jeg rimelig interesseret i Aaron Hunt og Tim Borowski  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #446: 16 Feb 2008, 11:56 »

Hent dem alligevel.. crazy Fansene plejer at blive tilfredse alligevel, hvis han spiller godt.. Flot update metsu.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #447: 16 Feb 2008, 18:09 »

Tusind tak for de rosende ord Thumbs Up

Ja, Werder er i problemer, men de har stadig en ganske udmærket trup, men det fungerer bare ikke.

Problemet mht. indkøb fra Werder er, at det er en af vores allerstørste rivaler, så fansene har ikke været alt for begejstret, de par gange hvor jeghar vist interesse for en Bremen spilller  Wink

Dog er jeg rimelig interesseret i Aaron Hunt og Tim Borowski Wink

En Diego kan man vel også altid bruge  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #448: 16 Feb 2008, 21:56 »

SCHAFF RAUS! ticked off

Endnu en fin update.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 09) Ajax --> HSV
« Svar #449: 17 Feb 2008, 22:10 »

Hvornår kan vi vente en update i denne fantastiske blog??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010