home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:03:07 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 967 Gæster Online.

Indlæg: 1132899 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204376 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #375: 04 Feb 2008, 17:37 »

Det er spændende..  glæder virkelig til at se hvor du ender..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #376: 04 Feb 2008, 17:38 »

Fantastiske updates (igen igen)

KUTGW Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #377: 04 Feb 2008, 18:13 »

Jeg synes klart det ville være sjovest, at høre om Rangers, men det kunne måske gå hen og blive en Ajax 2, hvor du er alt dominerende i ligaen, men lige mangler det sidste europæisk.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #378: 04 Feb 2008, 20:12 »

Jeg må give Andreas og Zone43 ret. Rangers bliver det samme med at dominere ligaen men ikke at kunne slå til i Europa.
Derfor mener jeg ligesom Zone43 at du skal tage til Zaragoza og føre dem til tops
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #379: 04 Feb 2008, 20:21 »

Denne blog imponerer mig sgu stadig ret meget, du holder et højt niveau og krydrer det med nogle veludvalgte billeder, også er resultaterne heller ikke til at tage fejl af Peace. Jeg synes også det er på tide du forlader Ajax, det er jo ikke fedt at være altdominerende i ligaen, men mangle det sidste europæisk som de andre nævner, og sådan er det også med Rangers, pga. ligaerne nok er en anelse for små. Derfor synes jeg du skal tage til Zaragoza, der er et fedt hold med massere af potentiale Wink. Keep it up Metsu! Peace.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #380: 05 Feb 2008, 18:57 »

Tak for de mange flotte kommentarer  Thumbs Up

Jeg har ikke besluttet mig for, hvor jeg skal fortsætte henne, men det gør jeg forhåbentlig i løbet af i morgen og så kommer der nok en update i morgen aften om den nye klub.

Grunden til, at Zaragoza får så lidt i procenter, er for det første at de spillere de har, ikke rigtig passer ind i mit system. Derfor skal I ikke regne med at det bliver i det spanske, jeg fortsætter - men jeg håber narturligvis, at I vil følge med alligevel  Wink

Rangers og HSV har begge et par interessante mandskaber, som begge passer nogenlunde til min spillestil, så mon ikke det bliver et af de to hold, jeg fortsætter i.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu?) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #381: 06 Feb 2008, 00:45 »


HSV - Forever and ever
- Pressemøde med klubbens nye manager!


Klokken nærmer sig 12.00 med hastige skridt og jeg er så småt ved at gøre mig klar til at guide jer gennem det pressemøde som HSV vil afholde i dag kl.12.00.
Pressemødet vil komme til at dreje sig om klubbens nye manager, som skulle være den tidligere Ajax Amsterdam manager Jesper Nissen, der netop har haft kontraktudløb med den hollandske storklub.

Juup's afløser er fundet!

Sportsdirektør Dietmar Beiersdorff sidder parat sammen med bestyrelsesformand Bernd Hoffmann. Pressemødet starter nu og det er åbenbart Hr. Beiersdorff, der skal stå for præsentationen af den nye manager.

”Som alle i dette rum ved, har vi siden Juup’s afgang fra HSV ledt efter en ny manager til klubben. Vi har ledt efter en manager, der kan fortsætter, hvor Jupp slap og som kan sikrer vores position som et af de førende hold i tyske fodbold.”
”Det er mig derfor en fornøjelse, at kunne præsentere vores nye manager for jer. Han er en manager, der passer perfekt til den profil, vi ønsker skal lede klubben fra trænerbænken, tag godt i mod Jesper Nissen”.


Blitzlysene tager til, da døren til presserummet går op. Ind kommer HSV’s nye manager, den dobbelte hollandske mestertræner fra Ajax, som nu har sat sig på den tredje stol og er klar til at svare på de mange spørgsmål, der garanteret er. Jeg vil se, om jeg ikke kan presse mig ind foran de mange andre, der også har spørgsmål til den nye mand.
Mesterskabet har første prioritet

- ”Velkommen til Hamborg, Hr. Nissen. Jeg har hørt rygter om, at der var en del klubber, der gerne ville have dig som manager, hvorfor valgte du HSV frem for de andre?”
- ”HSV er en stor og betydningsfuld klub for mig. Det er en klub, jeg har fulgt tæt fra barns ben, jeg har såmænd været med min far på det gamle Volksparkstadion for over 20 år siden, så da jeg blev spurgt om, jeg havde lyst til at tage jobbet, var det samtidig en mulighed for mig, at få en drengedrøm opfyldt.”


- ”Hvad er dine mål for HSV såvel som i tysk fodbold som på den europæiske scene?”
- ”Mit helt store mål er, at kunne bringe ”Die Meisterschale” til Hamborg, men jeg ved samtidig også, at det er en svær opgave, da der er rigtig mange gode og jævnbyrdige hold i Bundesligaen og man kan jo ikke komme udenom det dominerende mandskab fra FC Bayern.”
”Jeg har altid haft en forkærlighed for de europæisk klubturneringer og i særdeleshed Champions League, så det er da også en turnering, jeg vil satse på og forhåbentlig vil vi i HSV kunne komme til at blande os med de helt store hold i Europa i løbet af nogle sæsoner.”


Taktikken er langt fra på plads

- ”Velkommen til HSV, Hr. Nissen. Jeg vil meget gerne vide, om der er andre end dig på vej fra Ajax såvel spillere som trænere, da der har været rygter fremme om, at Ebbe Sand og Rene Skovdahl også har forladt Ajax for at følge med dig?”
- ”Det er svært at sige for mig på nuværende tidspunkt, om der kommer spillere fra min tidligere klub. Jeg skal jo lige have tid til at se, de nuværende spillere lidt an og se hvordan harmonien er i truppen. Derefter vil jeg tage stilling til, om der overhovedet er et behov for at købe nye spillere.” ”Med hensyn til Ebbe og Rene er det fuldstændig rigtigt, at de har forladt Ajax og de er ligesom mig blevet ansat af HSV og skal være her i minimum de næste to år sammen med mig!”


”Vi kan lige nå et sidste spørgsmål” kommer der fra sportschef Beiersdorff - nu håber jeg bare det bliver mig, han vælger.
”Hr. Müller fra Hamburger Zeitung, De får æren af det sidste spørgsmål til Hr. Nissen.” 


- ”Mange tak, Hr. Beiersdorff, så vil jeg benytte lejligheden til at spørge Hr. Nissen om, hans taktiske overvejelser – vil De prøve, at indføre det samme taktiske grundlag som i Ajax, hvor I var spilstyrende med hurtigt pasningsspil?”
- ”Min filosofi er, at vi gerne skulle komme til at spille offensiv fodbold, men samtidig vil jeg også bede folk om tålmodighed, da man ikke bare lige indføre dette over en fjorten dages periode. Jeg vil så vidt muligt prøve, at indføre mit 4-2-3-1 system, som jeg benyttede mig af i Ajax, men samtidig vil jeg ikke for enhver pris spiller offensivt, vi skal spille med omtanke og derfor skal vi kun spille offensivt, når det tillades og defensivt, når der er brug for det – Tak for i dag!”




Et interessant pressemøde er færdig og mit første indtryk af den nye manager er meget positivt.
Det lader til, at han er meget opsat på, at få HSV det sidste stykke op af rangstien.
Nu bliver det meget interessant at se, om det kan lykkes for ham, at få indført de samme systemer og den samme stil, som han havde så stor succes med hos Ajax. Det kan kun tiden give et svar på.



Christian Müller



Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #382: 06 Feb 2008, 08:17 »

Fede updates, havde ikke fået læst i et stykke tid....

Ærgeligt du valgte at skippe Ajax, men kan godt forstå dig.

Glæder mig til en gennemgang af truppen i HSV, og good luck.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #383: 06 Feb 2008, 08:17 »

Velkommen til Hambirg Metsu!!! Superupdate KIU!! Jeg håber du kan viderefører din succes til tysk fodbold.. Kunne man få et SS af HSV-truppen??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #384: 06 Feb 2008, 08:45 »

Du valgte den klub jeg allerhelst ville se dig i Opstemt Kanongodt! Held og lykke i det tyske.. Hvordan ser truppen ud?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #385: 06 Feb 2008, 08:46 »

Endnu en fremragende update, og et godt valg af hold Smiley

Jeg læser fortsat med Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #386: 06 Feb 2008, 10:16 »

Fede updates, havde ikke fået læst i et stykke tid....

Ærgeligt du valgte at skippe Ajax, men kan godt forstå dig.

Glæder mig til en gennemgang af truppen i HSV, og good luck.

Hvis jeg skulle blive i Ajax var det kun for den europæiske udfordring, men den får jeg jo også i HSV, så jeg følte, at tiden var inde til lidt luftforandring. (det er jo vigtigt, at man sørger for at holde motivationen, når man skriver blogs).

Velkommen til Hambirg Metsu!!! Superupdate KIU!! Jeg håber du kan viderefører din succes til tysk fodbold.. Kunne man få et SS af HSV-truppen??
Du valgte den klub jeg allerhelst ville se dig i Opstemt Kanongodt! Held og lykke i det tyske.. Hvordan ser truppen ud?

Mange tak skal I ha', jeg håber også på succes i Hansestaden, men det bliver en noget større udfordring end i Ajax.

Truppen vil snarest blive gennemgået, forhåbentlig allerede i aften, selvom tiden er lidt knap i øjeblikket.

Endnu en fremragende update, og et godt valg af hold Smiley

Jeg læser fortsat med Thumbs Up

Tak Brodtgaard, glæder mig at du stadig følger min blog, selvom det ikke længere er med Rovers.  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #387: 06 Feb 2008, 10:45 »


Tak Brodtgaard, glæder mig at du stadig følger min blog, selvom det ikke længere er med Rovers.  Wink

Jamen selvfølgelig følger jeg med - Der er jo en grund til at denne blog blev valgt til Månedens Blog   Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #388: 06 Feb 2008, 10:48 »

Ærgeligt at du stopper i Ajax, altså for dem... jeg syntes HSV er et super valg, måske Van der Vaart følger sin træner?

Ps. Det blev vel Månedens Blog December 2007, ikke 2008  Peace Og tillykke med det! Fuldt fortjent!

EDIT: INDLÆG NUMMER 101!  Thumbs Up
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #389: 06 Feb 2008, 10:51 »

Trist valg imo, ja, værre end Ajax. Græder

Men spænende bliver det da Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010