home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1033 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204479 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #270: 09 Jan 2008, 20:28 »

Det kører jo for dig Metsu.. KUTGW!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #271: 09 Jan 2008, 21:15 »

Super update igen Metsu1... Virkelig imponerende sæson du har gang i indtil videre. Når du skriver, at "double drømmen" stadig lever, så mener du vel "triple drømmen" ikk?? Thumbs Up

-Gabe
Mange tak, Gabe

Jojo, man har da lov at håbe, men det bliver meget svært, så jeg holder mig til det realistiske  Wink

Kunne man få en liste over alle indkøbene pt? Smiley

Rafael Van Der Vaart fra HSV
Fernando Belluschi fra River
Nigel de Jong fra HSV
Goran Slavkovski fra Inter
Daniel Carvalho fra CSKA Moskva
Collins John fra Fulham
Thiago Motta fra Atletico
Kiran Bechan fra Vit. Setubal
Felipe fra Udinese
Morten Jensen fra AaB


Det kører jo for dig Metsu.. KUTGW!!

Tak, Jimmy GP  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #272: 10 Jan 2008, 07:14 »

Endnu en flot flot update..

Nr. 1 i chl-gruppen   Shockeret

Flotte resultater i en fantastisk blog Thumbs Up

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #273: 10 Jan 2008, 11:06 »

Flot flot flot.... fed update.....

Trist at Breda ligger så langt nede i denne sæson... Lån dem nogle af dine reserver Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #274: 10 Jan 2008, 11:46 »

Fantastisk Metsu1

Det kører bare for dig. Ligaen ser allerede overkommelig ud, Chl er en succes. Jeg tror på "the triple" denne sæson Smiley
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #275: 10 Jan 2008, 12:24 »

Fantastisk arbejde der og CHL trofæet skal nok komme i hus.. Har du ikke et SS over din trup ?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #276: 10 Jan 2008, 12:48 »

Tak for de mange dejlige kommentarer og den stor tillid i har til mig og spillerne  Thumbs Up

Fantastisk arbejde der og CHL trofæet skal nok komme i hus.. Har du ikke et SS over din trup ?

Jeg har ikke et ss før jeg kommer hjem fra arbejde i aften, men hvis du går om på side 18, så har jeg lagt et link til den side, hvor jeg gennemgår førsteholdstruppen.

Håber det kan bruges i første omgang  Wink

Endnu en gang tak for de mange tilbagemeldinger, de er med til at gøre det rigtig sjovt at skrive blogs  Wink
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #277: 10 Jan 2008, 22:29 »

haha, Vi bruger præcis samme taktik, og spillere, bortset li fra belluschi :>
nej har ikke kigget efter :p
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #278: 10 Jan 2008, 23:14 »

Fuck det hold ruller bare, genial blog Thumbs Up
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #279: 10 Jan 2008, 23:26 »

slutter mig til koret der hylder denne blog, glimrende måde at oplyse om de forskellige ting og ikke for lang eller for kort, bare mums Thumbs Up
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #280: 11 Jan 2008, 13:03 »

haha, Vi bruger præcis samme taktik, og spillere, bortset li fra belluschi :>
nej har ikke kigget efter :p

Haha, det var pudsigt, har du også succes med din taktik??

Hvem har du på højrekanten??

Fuck det hold ruller bare, genial blog Thumbs Up
slutter mig til koret der hylder denne blog, glimrende måde at oplyse om de forskellige ting og ikke for lang eller for kort, bare mums Thumbs Up

Tusind tak skal I ha', jeg regner stærkt med en update i løbet af de sene aftentimer  Wink
Logged

KennWolter
Gæst
 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #281: 11 Jan 2008, 13:31 »

Må også stille mig i køen og rose dig Metsu, det er en eminemt sæson du er igang med!  Thumbs Up

Det irriterer mig lidt at jeg ikke fik købt Belluschi til mit Ajax hold, men Zidan gør det også fremrangende for mig  Wink


Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #282: 11 Jan 2008, 20:17 »

NOVEMBER 2008

Felipe er faldet godt til i Ajax


13. kamp i Æresdivisionen fra RBC Roosendaal Stadion
RBC Roosendaal (12) – Ajax Amsterdam   0-1   (0-1)
0-1 Felipe (45+1)

MOM: Felipe, Ajax (8)

Roosendaal bider godt fra sig i dagens kamp, men vi ender alligevel med, at være en for stor mundfuld for dem.

Kampen er lidt mærkværdig og det er da heller ikke en af de sædvanlige spillere, der bliver matchvinder i dag. Det ender med at Felipe bliver matchvinder med sin første scoring siden sit skifte fra italienske Udinese i sommerpausen.
Felipe er faldet rigtig godt til i truppen og er stille og rolig ved at udvikle sig til en klassespiller. Målet i dag er en sand perle, vi har hjørnespark og bolden bliver delvis clearet, men kun ud til kanten af feltet, hvor Felipe står klar til at banke bolden i kassen via den ene opstander.





4. kamp i Champions League Gruppe H fra Amsterdam ArenA

Ajax Amsterdam – HSV   2-1   (0-1)
0-1 Mohammed Zidan (4)
Rødt kort til Nelson, HSV (10)
1-1 Jan Vertonghen (87)
2-1 Klaas-Jan Huntelaar (90+5)

MOM: Klaas-Jan Huntelaar, Ajax (8)

Spillerne leverer et fremragende comeback, men vi er samtidig også utrolig heldige.
Vi kommer meget hurtig bagud, da Zidan allerede efter 4 minutter scorer for et opsat HSV-hold, der var ude efter hævn. De styrer også begivenhederne, men så dummer den brasilianske højre back Nelson sig og får det røde kort efter bare 10 minutter. Efter det overtager vi styringen, men er ikke farlige nok foran HSV målet.
I pausen giver jeg spillerne en opsang, hvilket også hjælper, men vi kan stadig ikke få scoret det  forløsende mål. Vi får dog lagt et kæmpe pres på HSV i de sidste 30 minutter og endelig giver det pote. Med 3 minutter igen dukker Vertonghen op ved den bagerste stolpe og scorer på en returbold fra træværket og udligner til 1-1. På trods af udligningen så bliver vi ved med at presse på og i de døende sekunder lykkes det for Klaas-Jan Huntelaar at score og dermed sikrer os sejren efter et flot comeback.
Jeg ville have været tilfreds med det ene point set udfra kampens forløb, men at vi 5 minutter inde i overtiden skulle være så heldige med at hente alle tre points er fantastisk.
Det betyder, at vi allerede nu er videre til knockoutfasen i Champions League og endda som vinder af gruppen uanset om vi vinder eller taber i London i den sidste kamp.
 


Van Der Vaart bevarede roen

14. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Vitesse (17)   1-0   (0-0)
Rødt kort til Xaves, Vitesse (70)
1-0 Rafael Van Der Vaart (straffe, 71)

MOM: Sergio Romero, Vitesse (8)

Dagens kamp er lige ved at udvikle sig til et mareridt, da bolden bare ikke vil ind over stregen.
Helt som ventet kontrollerer vi kampen fuldstændig. Vitesse kommer ikke rigtig til chancer og har mere end rigeligt med at forsvare sig i kampens første 45 minutter. Efter pausen fortsætter vi med at være spilstyrende, men vi kan stadig ikke scorer og samtidig bliver Vitesse pludselig mere nærgående og spiller sig frem til et par fornuftige chancer. Med 20 minutter tilbage sker der endelig noget. Det er Vitesse’s centerforsvarer Xaves, der dummer sig ved at nedlægge Huntelaar i feltet. Straffespark til os og Van Der Vaart scorer sikkert.
Kampen ender 1-0 men den burde reelt set have endt 5, 6-1 til os og vi skulle allerede have afgjort den i første halvleg.





5. kamp i Champions League Gruppe H fra Amsterdam ArenA

Ajax Amsterdam – Roma   0-2   (0-1)
0-1 Mirko Vucinic (26)
0-2 Mirko Vucinic (90+3)

MOM: Mirko Vucinic, Roma (9)

Vi løber desværre ind i sæsonens første nederlag mod Roma i dagens Champions League kamp.
Det er måske ikke så overraskende, da vi ikke stiller op i stærkeste opstilling i dag, idet vi allerede er kvalificeret til næste runde.
Jeg giver spillere som Slingard (venstre back), Goosens (venstre wing), Bechan (højre wing) og Collins John (angreb) chancen fra start i dag, mens Roma kommer i stærkeste opstilling, da de stadig har chancen for videre deltagelse.
Vi bliver langtfra udspillet, selvom vi stiller med nogle af marginalspillerne, forskellen på de to hold er, at vi mangler skarhed oppe foran, en skarphed som gæsternes Vucinic i den grad har i dag.



Klaas-Jan sørgede for en god start

15. kamp i Æresdivisionen fra Euroborg, Groningen
Groningen (4) – Ajax Amsterdam   1-2   (0-2)
0-1 Klaas-Jan Huntelaar (7)
0-2 Rafael Van Der Vaart (straffe, 10)
Stalin Motta brænder straffe for Groningen (14)
1-2 Stalin Motta (78)

MOM: Rafael Van Der Vaart (8)

Jeg er aldrig helt tryg, når vi møder Groningen efter deres flotte præstationer mod os tidligere, hel-digvis henter vi alle tre points på Euroborg og holder samtidig fast i vores ubesejrede stime i ligaen.
Vi chokstarter med to hurtige scoringer i dag, hvilket betyder at spillerne fra Gronningen slet ikke kan få noget til at fungere. Selvtilliden bliver ikke bedre efter Motta brænder et straffe for dem.
Efter pausen er det et helt andet Groningen hold og vi bliver presset hårdt og især i de sidste 20 mi-nutter af kampen er vi udsat for en regulær belejring, men vi holder stand og trækker endnu mere fra i toppen af tabellen.




Stillingen i Æresdivionen efter 15 kampe
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: (Nov. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #283: 11 Jan 2008, 20:20 »

Er du sindssyg et stort forspring allerede tidligt i sæsonen Opstemt
Super blog, det kører jo bare, det hele :b
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #284: 11 Jan 2008, 20:23 »

Minus nederlaget til Roma var det sgu en go' måned.. Dejligt at du er videre i CL og flot at Æresdivision føres med 13 point ned til nr. 2.. KIU Metsu
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010