home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1198 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204672 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #90: 14 Dec 2007, 23:15 »

Mange tak for de dejlige kommentarer, alle sammen

Det er jo dem, der i høj grad er med til at drive værket  Opstemt

Dannimh@
Barca var kanon gode, nu håber jeg bare, at jeg kan drille dem på ArenA'en  Wink

DimmaJR@
Jeg regner også med at dette her bliver stilen omkring kampene, det kan være, der kommer en enkelt artikel, når der en gang igen er tid til transfers  Wink
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #91: 14 Dec 2007, 23:28 »

Super super blog!
En af de bedste blogs, jeg har læst herinde indtil videre!

Hvornår kan vi forvente en ny update? Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #92: 15 Dec 2007, 00:16 »

Super super blog!
En af de bedste blogs, jeg har læst herinde indtil videre!
 
Hvornår kan vi forvente en ny update? Opstemt
Mange tak for de rosende ord.

Jeg tror måske, jeg kan nå at opdatere november i morgen, er ved at spille måneden færdig lige nu  Wink
« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 00:20 af Metsu1 » Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #93: 15 Dec 2007, 00:17 »

Cool Opstemt
Logged

Lill-Zlatan
Gæst
 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #94: 15 Dec 2007, 01:17 »

OMG ! Opstemt Fantastisk Blog .. venter spændt på en ny update .
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #95: 15 Dec 2007, 09:11 »

jeg syntes den her blog er ALT for nice at læse  Shockeret
forsæt det gode arbejde !
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #96: 15 Dec 2007, 11:20 »

Super god update igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen..... Smiley Ærgeligt mod Barca, men dog alligevel super præstation at tage til spanien og score 3 mål.. Det er der ikke mange som formår! Thumbs Up
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #97: 15 Dec 2007, 11:45 »

Virkelig en suværen blog. Jeg glæder mig til næste update.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #98: 15 Dec 2007, 12:34 »

Tusind tak for de flotte kommentarer, det er helt overvældende med den opbakning.

Jeg er næsten sikker på, at der kommer en update i løbet af eftermiddagen  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #99: 15 Dec 2007, 16:09 »

NOVEMBER 2007

Belluschi har været fremragende indtil videre

3. runde af den hollandske pokalturnering fra Rat Verlegh Stadion, Breda
NAC Breda – Ajax Amsterdam  1-3   (0-0)
1-0 Matthew Amoah (67)
1-1 Ronnie Stam (selvmål, 76)
1-2 Fernando Belluschi (84)
1-3 Luis Suarez (90)

MOM: Fernando Belluschi, Ajax (8)

NAC Breda er et stærkt hold og har overrasket alle positivt i denne sæson ved at lægge foran hold som PSV og AZ i tabellen.
I dagens kamp, har vi som sædvanlig, problemer med at score på vores chancer, hvilket giver en pausestilling på 0-0, selvom vi burde have været i front med en enkelt eller to.
Anden halvleg bliver lige så tæt som første halvleg og det bliver for alvor op ad bakke for os, da Amoah vrister sig fri i feltet og scorer til 1-0 med små 25 minutter igen. Jeg skifter lidt ud og giver sæsondebut til den aldrende Ismael Urzaiz, der fra sæsonstart er blevet placeret hos reserverne. Samtidig med indskiftningen af Urzaiz, beder jeg midtbanen og forsvaret om, at hælde lange bolde op mod ham. Jeg ved ikke, om det er det, der virker, men vi ryster åbenbart Breda, som lukker 3 mål ind i det sidste kvarter, hvilket betyder, at vi er videre til 4. runde af den hollandske pokalturnering.





4. kamp i Champions League Gruppe A fra Amsterdam ArenA

Ajax Amsterdam – Barcelona    0-0   (0-0)
 

MOM: Maarten Stekelenburg, Ajax (9)

Selvom vi ikke formår at vinde over det spanske storhold, så er jeg alligevel rigtig godt tilfreds med indsatsen fra spillerne.
Barcelona kom til Amsterdam i dag med 6 vundne kampe i træk i bagagen, hvilket betyder de er toer i den spanske Primera Division, så et uafgjort resultat er skam mere end godkendt.
Vi får kun point på grund af endnu en fantastisk præstation i målet af Maarten Stekelenburg. Han er ved at udvikle sig til en decideret klassekeeper og er en af de allervigtigste spillere på holdet. Kan han fastholde denne form, ser det rigtig godt ud for os i resten af sæsonen.



Stekelenburg blev igen redningsmanden

10. kamp i Æresdivisionen fra De Kuip, Rotterdam
Feyenoord (2) – Ajax Amsterdam   1-1   (0-0)
0-1 Kennedy Bakircioglü (81)
1-1 Serginho Greene (89)

MOM: Maarten Stekelenburg, Ajax (8)

Vi er så tæt på at hente alle 3 points i dagens topkamp på De Kuip, men en frisparksscoring af Greene til allersidst betyder, at vi må nøjes med et point.
Ser man på kampens forløb fastholder Stekelenburg sin fantastiske form og han er ligesom mod Barcelona også grunden til, at vi kan tage noget med hjem fra Rotterdam. Alt i alt er resultatet ganske fair, det er bare måden, det sker på, der gør det ekstra bittert, nu hvor vi havde holdt Makaay og Co. fra scoringer i 89 minutter.



Spillerne var dybt frustrerede efter dagens kamp

11. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Roda JC   0-0   (0-0)
 

MOM: Bram Castro, Roda (8)

I dagens kamp mod Roda er det vores tur til at blive frustreret af fremragende målmandsspil. Det er Bram Castro i Breda målet, der frustrerer os og selvom vi bliver ved og ved med at sende afslutninger af sted, så kan vi ikke passere ham og vi må endnu en gang nøjes med et point.

Det er ved at blive lidt kritisk med disse uafgjorte kampe og det kan i sidste ende betyder, at mesterskabet kommer udenfor rækkevidde, da et hold som Breda virkelig har fundet formen på det seneste.



Kan vi stadig nå det??

12. kamp i Æresdivisionen fra de Goffert, Nijmegen
NEC (16) – Ajax Amsterdam   1-1   (0-0)
1-0 Alexander Prent (55)
1-1 Fernando Belluschi (62)

MOM: Fernando Belluschi, Ajax (8)

Jeg er naturligvis glad for, at vi overhovedet får noget med hjem fra Nijmegen efter vi kommer bagud i anden halvleg, men det er forfærdeligt, at vi overhovedet kommer bagud.
Vi har alt spillet i første halvleg og har så mange afslutninger, at jeg stoppede med at holde tal på dem, men vi kan ikke få bolden ind over stregen. Det er især en spiller som Huntelaar, der i den grad er havnet i en scoringskrise og med Manucharyan langtidsskadet, har vi ikke rigtig nogen alternativer på angrebspladsen. Heldigvis har vi Belluschi på højrekanten, som har formået at holde et højt niveau hele sæsonen, både spillemæssigt og scoringsmæssigt.





5. kamp i Champions League Gruppe A fra Dinamo, Moskva

CSKA Moskva - Ajax Amsterdam    1-3   (0-1)
0-1 George Ogãraru (4)
Rødt kort til Nikita Burmistrov, CSKA Moskva (20)
0-2 Jaap Stam (56)
1-2 Erkin Caner (straffe, 56)
1-3 Nigel de Jong (81)

MOM: George Ogãraru, Ajax  (8)

Vi er videre til knockoutfasen efter en rigtig god præstation mod CSKA Moskva på et isnende koldt Dinamo stadion.
De problemer, vi har i ligaen, med den manglende evne til at afgøre kampene til vores fordel er slet ikke noget, vi kæmper med i Champions League. Vi får en drømmestart med scoring efter bare 4 minutter fra vores rumænske back, Ogãraru, der spiller en flot kamp i dag. Burmistrov dummer sig efter 20 minutter ved at knalde en albue i synet på Huntelaar, hvilket naturligvis udløser et rødt kort. På det tidspunkt er jeg sikker på, at vi vinder og dermed kvalificere os til den næste runde før den sidste puljekamp. Det er herligt at se, vi kan scorer tre mål i en kamp og at De Jong scorer til 3-1 med hans første scoring for os siden skiftet tilbage fra HSV.




Æresdivisionen efter 12-14 kampe

Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #100: 15 Dec 2007, 17:57 »

God update, jeg følger sgu stadig med  Grin

Lidt en skam med de uafgjorte ja, det holder dig en del tilbage i tabellen. Men du kan dog trøste dig med at du er ubesejret indtil videre  Thumbs Up

Fed blog
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #101: 15 Dec 2007, 18:57 »

KUTGW Metsu.. En superflot blog du har kørende og mon du kravler 3 pladser længere op når der er spillet 34 kampe..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #102: 15 Dec 2007, 19:30 »

Fed blog metsu.
Logged

Frankie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #103: 16 Dec 2007, 01:39 »

Hej Metsu...., Endnu en omgang god læsning fra din side, dejligt at se du gør så meget ud af dine updates.

Gode indkøb du har lavet, specielt Belluschi er en fremragende spiller.

Et par hurtige kommentarer og forslag.... som du selv nævner har du spillet utrolig mange kampe uafgjort, og efter et hurtigt kig på stillingen kan man jo tydeligt se du scorer for få kasser! Mens din defensiv klarer det flot.
Der er lidt skuffende at en offensiv bestående af Van Der Vaart, Belluschi, Mitea og Huntelaar slet ikke får det til at fungere. Jeg har selv haft stor succes med 4-2-3-1 taktikken i 08 udgaven, men jeg ville prøve at fjerne pilene fra dine kanter og give dem stor kraetiv frihed, så de kan udfordre forsvaret i løb i stedet for at modtage bolden i feltet. Dette ville forhåbentligt også gavne Huntelaar da han ville komme frem til flere afslutninger.
Giver det mening?


Kunne godt tænke mig at høre lidt mere omkring den taktiske del af dit spil.

Fortsæt bloggen som du vil, det er din blog! du har jo efterhånden en trofast læserskare, så det du laver må vi jo kunne lide Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2007) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #104: 16 Dec 2007, 11:37 »

God update, jeg følger sgu stadig med  Grin

Lidt en skam med de uafgjorte ja, det holder dig en del tilbage i tabellen. Men du kan dog trøste dig med at du er ubesejret indtil videre  Thumbs Up

Fed blog
Jeg er glad for, at du stadig følger bloggen  Wink og det er lækkert at være ubesejret, bare dødirriterende med de uafgjorte kampe, da vi styrer 95% af alle kampe og burde vinde dem, hvis man ser på spil og chancer  Skuffet

KUTGW Metsu.. En superflot blog du har kørende og mon du kravler 3 pladser længere op når der er spillet 34 kampe..
Fed blog metsu.

Mange tak og eg håber selvfølgelig, at jeg kan nappe mit første FM08 mesterskab med Ajax.

Hej Metsu...., Endnu en omgang god læsning fra din side, dejligt at se du gør så meget ud af dine updates.

Gode indkøb du har lavet, specielt Belluschi er en fremragende spiller.

Et par hurtige kommentarer og forslag.... som du selv nævner har du spillet utrolig mange kampe uafgjort, og efter et hurtigt kig på stillingen kan man jo tydeligt se du scorer for få kasser! Mens din defensiv klarer det flot.
Der er lidt skuffende at en offensiv bestående af Van Der Vaart, Belluschi, Mitea og Huntelaar slet ikke får det til at fungere. Jeg har selv haft stor succes med 4-2-3-1 taktikken i 08 udgaven, men jeg ville prøve at fjerne pilene fra dine kanter og give dem stor kraetiv frihed, så de kan udfordre forsvaret i løb i stedet for at modtage bolden i feltet. Dette ville forhåbentligt også gavne Huntelaar da han ville komme frem til flere afslutninger.
Giver det mening?

Kunne godt tænke mig at høre lidt mere omkring den taktiske del af dit spil.

Fortsæt bloggen som du vil, det er din blog! du har jo efterhånden en trofast læserskare, så det du laver må vi jo kunne lide Smiley

Tak for den konstruktive kritik, jeg vil helt bestemt prøve at give de to wings frie tøjler og se om det kan "løsne" lidt op for de manglende mål.

Jeg har valgt ikke at lægge så meget vægt på det taktiske, da jeg justerer en del på indstillingerne til hver kamp. En mulighed er, at jeg i kampreferaterne fortæller lidt om det taktiske op til kampen, men jeg er bare bange for, at folk synes det bliver kedeligt i længden.

Endnu en gang tak for kommentarerne alle sammen og har I nogler ønsker til forbedringer, som skriv dem endelig ligesom Frankie  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010