home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204665 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #60: 12 Dec 2007, 09:56 »

Ja, det blev jo desværre ikke til drømmegruppen, men der er lagt op til en masse tætte og nervepirrende opgør.. Tror gruppen ender i den rækkefølge den står i.. SMUKY METSU!!!
Fin update, bliver spændende at følge dig i CHL Smiley
Endnu en flot update - det tegner til en del spændende kampe i gruppen.

Thumbs Up

Tusind tak for kommentarerne. Der er ingen tvivl om, at det bliver en tæt gruppe, selvom jeg regner med at Barca kører os over, så tror jeg på, at vi kan nappe de to andre og løse billet til knockoutfasen.

Lang, men lækker update Metsu1.
Så svær burde gruppen heller ikke være, især ikke med de forstærkninger du har foretaget dig...
...og som Jimmy siger, tror jeg også gruppen ender i den rækkefølge holdene står i.

Mht. updatsene, synes jeg du skal vælge en fast stil, da det du som selv siger, bliver lidt roddet i længden hvis du hele tiden skifter. Jeg foretrækker journalistvinklen, men either way, vil jeg følge med. God skrivelyst fremover.

Jeg tror, jeg prøver at kombinere lidt, selvom det kan gå lidt ud over rækkefølgen i kampene. Jeg har f. eks. spillet to ligakampe, før jeg spillede andet opgør i Champions League mod Lubin.

Skulle det blive for indviklet /rodet må I endelig sige til, så skal jeg nok holde mig til den ene af de to måder fremover.  Thumbs Up
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #61: 12 Dec 2007, 20:10 »

Hey Metsu1... Lækkert at se, at du er kommet i gang igen. Endnu en gang har du formået at vælge et spændende hold, som garanteret vil fange interesse hos mange! Lækre updates indtil videre og glæder mig til at følge slagets gang.

KIU

-Gabe
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #62: 12 Dec 2007, 20:26 »

Super flot blog igen...


Jeg har lige et OT. spørgsmål, hvorfor kan du følge lodtrækningen "live" Jeg synes det er en fed "ide" at man kan det, men hvergang der er lodtrækning til et gruppespil, som jeg kan deltage i hopper spillet bare over og jeg får en nyhed hvor i der står min gruppe... Er det noget i editoren jeg skal ændre?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #63: 12 Dec 2007, 20:32 »

Super flot blog igen...


Jeg har lige et OT. spørgsmål, hvorfor kan du følge lodtrækningen "live" Jeg synes det er en fed "ide" at man kan det, men hvergang der er lodtrækning til et gruppespil, som jeg kan deltage i hopper spillet bare over og jeg får en nyhed hvor i der står min gruppe... Er det noget i editoren jeg skal ændre?
Han lever sig jo bare ind i sin blog.. du kan følge automatisk lodtrækning.. det er det tætteste du kommer.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #64: 12 Dec 2007, 20:36 »

Mange tak, jeg er glad for, at I alle følger med igen  Wink

Super flot blog igen...


Jeg har lige et OT. spørgsmål, hvorfor kan du følge lodtrækningen "live" Jeg synes det er en fed "ide" at man kan det, men hvergang der er lodtrækning til et gruppespil, som jeg kan deltage i hopper spillet bare over og jeg får en nyhed hvor i der står min gruppe... Er det noget i editoren jeg skal ændre?

Man kan vælge at se lodtrækning og derved se, hvordan de enkelte lag fordeler sig.

Hvis du fortsætter i spillet forbi nyheden, får du kun grupperne at se uden muligheden for at følge den.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #65: 12 Dec 2007, 21:06 »

AUGUST-SEPTEMBER 2007


Klass-Jan var flyvende mod AZ

1. kamp i Ærsdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – AZ Alkmaar    3-0    (1-0)
1-0 Klaas-Jan Huntelaar (2)
2-0 Fernando Belluschi (64)
3-0 Klaas-Jan Huntelaar (79)

MOM: Klaas-Jan Huntelaar, Ajax (9)

Vi får en drømmestart i Æresdivisionen med en klar sejr over en af de største rivaler, AZ Alkmaar.
AZ slipper faktisk nådigt fra mødet med os på ArenA’en, da vi spiller en rigtig flot omgang offensiv fodbold med trekløveret Van Der Vaart, Belluschi og Huntelaar i spidsen.
En af de væsentligste årsager til, at vi vinder så sikkert som vi gør, er Huntelaar’s scoring efter bare 2 minutter. Det tvinger Alkmaar frem på banen i anden halvleg, hvilket giver plads til vores hurtige fløje og det hurtige pasningsspil.
En dejlig start med sejre over både PSV og AZ, det giver selvtillid.



De Jong ødelagde vores comeback

2. kamp i Ærsdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – VVV Venlo    1-1    (0-0)
0-1 Paul Jans (59)
1-1 Klaas-Jan Huntelaar (69)
Rødt kort til Nigel de Jong, Ajax (75)

MOM: Kevin Begois, målmand, VVV Venlo (8)

Ligeså begejstret som jeg var efter vores kamp mod AZ, ligeså skuffet er jeg efter dagens opgør mod VVV Venlo.
Vi spiller ellers en flot omgang fodbold igen, men vi får ikke scoret på vores chancer. Vi går til pausen med stillingen 0-0 og selvom vi fortsætter presset på Begois’ mål, så er det Venlo’s lange angriber Paul Jans, der header udeholdet foran på deres første reelle chance efter en times spil.
Vi går over til en 4-3-3 taktik for at sætte ekstra pres på og det give pote, da Huntelaar udligner til 1-1. Jeg fastholder den offensive taktik, men er nødt til at lave om kort efter udligningen, da nyerhvervelsen Nigel de Jong bliver vist ud efter 2 gule kort.
Vi formår alligevel at holde et godt pres på Venlo, men rytmen er slået i stykker og samtidig står Begois desværre en rigtig god kamp, så vi må nøjes med et points.



Belluschi har været fremragende for os

3. kamp i Æresdivisionen fra Woudestein, Feyenoord
Excelsior – Ajax Amsterdam   0-2   (0-2)
0-1 Rafael Van Der Vaart (5)
0-2 Fernando Belluschi (31)

MOM: Rafael Van Der Vaart, Ajax (8)

Efter det skuffende resultat mod Venlo, genfinder vi heldigvis skarpheden med det samme, mens vi også holder fast i det gode spil, hvilket går udover Excelsior.
Kampen er allerede afgjort efter en halv times spil, efter scoringer fra vores to nye spillere Van Der Vaart og Fernando Belluschi.

Anden halvleg er ikke den mest ophidsende, jeg har været vidne til, da vi skruer meget ned for tempoet. Selvom vi skruer tempoet en del ned, så bevarer vi kontrollen og skaber flere gode scoringsmuligheder, dog uden at udnytte dem.
Vi har efter dagens sejr har hentet 7 ud af 9 points i de tre første turneringskampe, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med.



VDV sørgede for et point

4. kamp i Æresdivisionen fra Gelredome, Arnhem
Vitesse – Ajax Amsterdam   1-1   (1-0)
1-0 Theo Janssen (21)
1-1 Rafael Van Der Vaart (70)

MOM: Onur Kaya, Vitesse (8)


Vi får desværre kun et uafgjort resultat med hjem fra Vitesse i dag, men ser man på udviklingen af kampen, skal vi nok være tilfredse med det ene point.
Vitesse starter som lyn og torden med flere farlige forsøg i de første minutter, men efter Janssens langskudsmål trækker de sig tilbage, hvilket resulterer i et tungt pres fra vores side, hvor vi nærmest slår lejr omkring deres straffesparksfelt.
Det giver først bonus med 20 minutter igen, hvor Van Der Vaart endnu en gang scorer et mål og selvom vi fastholder presset, formår vi desværre ikke at score sejrsmålet.





1. kamp i Champions League Gruppe A fra Amsterdam ArenA

Ajax Amsterdam – CSKA Moskva    2-0   (2-0)
1-0 Rafael Van Der Vaart (10)
2-0 Fernando Belluschi (22)

MOM: Fernando Belluschi (8)

Ligesom vi har fået en perfekt start på den hjemlige Æresdivision, så får vi også en perfekt start  på gruppespillet i Champions League med en meget vigtig sejr over CSKA Moskva.
Igen lykkes det os at komme foran tidligt i kampen, hvilket gør tingene lidt lettere rent taktisk, da modstanderholdet så er nødt til at satse lidt frem af banen, hvilket giver os god plads at boltre os på.
En spiller, der virkelig boltrer sig idag, er Fernando Belluschi, der indtil nu har været fremragende for os. Han scorer til 2-0 midt i første halvleg, hvilket også ender med at blive kampens resultat.
Barcelona lammetæver som forventet Olympiakos i den anden kamp i gruppen med 4-0 på Camp Nou.



Nicolae Mitea var i hopla

5. kamp i Æresdivisionen fra Willem II-Stadion, Tilburg
Willem II (13) – Ajax Amsterdam   0-2   (0-0)
0-1 Urby Emanuelson (straffe, 72)
0-2 Nicolae Mitea (77)

MOM: Nicolae Mitea, Ajax (8)

Vi henter endnu en gang en sejr på udebane, denne gang i Tilburg, hvor vi vinder over Willem II.

Det er først i kampens sidste 20 minutter, vi får scoret sejrsmålene og der skal et lettere tvivlsomt straffespark til, før vi kommer i gang. Willem II spillerne er naturligvis rasende, men Emanuelson omsætter sikkert muligheden til mål.
Vi styrer kampen og det er fuldt fortjent at vi får scoret endnu engang bare 5 minutter efter føringsmålet. Det er kampens helt store spiller Nicolae Mitea, der sørger for scoringen til 2-0.



Kennedy greb chancen i dag

2. runde i den hollandske pokalturnering fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Vitesse    3-1 e.f.s.   (1-1)
1-0 Kennedy Bakircioglu (16)
1-1 Mads Junker (39)
2-1 Nicolae Mitea (91)
3-1 Kennedy Bakircioglu (119)

MOM: Kennedy Bakircioglu (9)

Den hollandske pokalturnering er den turnering, der har absolut laveste prioritet for os i denne sæson.
Jeg vælger derfor at lade Rafael Van Der Vaart og Fernando Belluschi starte ude, hvilket giver plads til Kennedy Bakircioglu og Dennis Rommedahl.
Svenske Kennedy Bakircioglu spiller en fremragende kamp og bliver med 2 scoringer matchvinder for os, mens Rommedahl leverer en skuffende præstation på højre fløj. Rommedahl formår slet ikke at skabe noget og han er meget langt fra, at blive en fast del af førsteholdet.



Mitea leverede endnu en flot præstation

6. kamp i Ærsdivisionen fra Amsterdam ArenA, Amsterdam
Ajax Amsterdam – De Graafschap (9)    3-1    (2-0)
1-0 Klaas-Jan Huntelaar (6)
2-0 Nicolae Mitea (20)
2-1 Stephan Keller (55)
3-1 Thomas Vermaelen (67)

MOM: Nicolae Mitea, Ajax (8)

Seks kampe i træk i Æresdivisionen uden nederlag blev i dag en kendsgerning, da vi slog et svagt De Graafschap hold på ArenA’en.
Vi starter endnu en gang som lyn og torden med en scoring efter 6 minutter ved Huntelaar. Nicolae Mitea scorer for tredje kamp i træk og gør det til 2-0, hvilket holder til pausen.
Efter pausen er vi så dumme, at vi lader De Graafschap kommer tilbage i kampen med et reduceringsmål til 2-1, hvilket skaber lidt uro, men heldigvis kommer Vermaelen højest ved et hjørnespark og sørger for at forspringet igen er på to mål, et forspring der holder resten af kampen.




Æresdivisionen efter 5-6 kampe


« Seneste Redigering: 13 Dec 2007, 11:11 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #66: 12 Dec 2007, 21:10 »

Gode resultater (især mod Venlo og Vitesse!) Peace

Også var lodtrækningen til CL, ikke den heldigste Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #67: 12 Dec 2007, 21:12 »

Gode resultater (især mod Venlo og Vitesse!) Peace

Også var lodtrækningen til CL, ikke den heldigste Smiley

Hehe, Zone - du skal lige træde i de knap så heldige resultater  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #68: 12 Dec 2007, 21:13 »

Hehe, Zone - du skal lige træde i de knap så heldige resultater  Wink

Når det er Ajax er det i orden Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #69: 12 Dec 2007, 21:14 »

Så kører det for Metsu.. Dejligt og en flot update.. KUTGW!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #70: 13 Dec 2007, 10:25 »

Jeg er sgu imponeret over dine updates Metsu1.  Klasse !!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #71: 13 Dec 2007, 10:59 »

Kampen mod Venlo:

"Vi går over til en 4-4-3 taktik for at sætte ekstra pres på og det give pote," <-- Ikke så underligt, det giver pote, hvis I kan spille med 12 mand på banen Peace.

Ellers super.

Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #72: 13 Dec 2007, 11:02 »

Haha - godt spottet   Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #73: 13 Dec 2007, 11:14 »

Så kører det for Metsu.. Dejligt og en flot update.. KUTGW!!!
Jeg er sgu imponeret over dine updates Metsu1. Klasse !!

Mange tak, det er rart at I følge med  Wink

Kampen mod Venlo:

"Vi går over til en 4-4-3 taktik for at sætte ekstra pres på og det give pote," <-- Ikke så underligt, det giver pote, hvis I kan spille med 12 mand på banen Peace.

Ellers super.


Hehe, det er ligesom i ishockey, for at komme i overtal tog jeg målmanden ud   Opstemt

Nej, godt set, det er rart at du/I er opmærksomme, når man lægger så meget tid i bloggen  Thumbs Up
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Aug-sept 07) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #74: 13 Dec 2007, 11:29 »

Super fed blog, har først fået den læst nu......

Synes helt klart dine updates skal være som de sidste, det er den bedste måde, synes jeg.....

God start....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010