home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204723 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #45: 10 Dec 2007, 23:37 »

Tlk. med CL.. glæder mig til at se gruppen..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #46: 10 Dec 2007, 23:39 »

Lækkert.. Så kom der lidt penge i kassen Wink - Som JGP siger, så vil jeg også gerne se at du skifter mellem måderne. Smiley

Men hundrede procent, en kanon blog... igen! Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #47: 10 Dec 2007, 23:51 »

Lækkert.. Så kom der lidt penge i kassen Wink - Som JGP siger, så vil jeg også gerne se at du skifter mellem måderne. Smiley

Men hundrede procent, en kanon blog... igen! Opstemt

Ja, det giver nogle gyssere at komme i CL, men jeg har jo også brugt en del.....

Har lidt svært ved at kunne se, hvordan jeg skal skifte mellem måderne, idet jeg jo tager en helt måned af gangen på den traditionelle måde. Jeg tror, det går hen og bliver noget rod, hvis jeg blander dem sammen.

Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #48: 10 Dec 2007, 23:52 »

Hmm ja okay.. Jeg synes at du skal holde dig til den måde du synes bedst om - Tror ikke at der er mange læsere der smutter pga. det Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #49: 10 Dec 2007, 23:57 »

Hmm ja okay.. Jeg synes at du skal holde dig til den måde du synes bedst om - Tror ikke at der er mange læsere der smutter pga. det Smiley

Ja nu ser vi, kan være, at jeg kan lave den traditionelle update på et bestemt antal kampe i stedet for på månedsbasis og derved få plads til en artikel i ny og næ fra den saglige journalist, hvis der skulle ske noget dramatisk i Ajax  Opstemt
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #50: 11 Dec 2007, 01:08 »

Jeg synes du skal mixe de to måder at skrive på.. Og så i øvrigt en stjerne-blog, du er i eliten i blog-skrivning Hævet Øjenbryn
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #51: 11 Dec 2007, 08:51 »

Tillykke med CHL gruppespillet Smiley
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #52: 11 Dec 2007, 10:32 »

God update, og tillykke med CHL gruppespillet. Smiley
Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #53: 11 Dec 2007, 10:46 »

Du har en god måde at fange læseren på!

En blog jeg vil følge med i, glæder mig til flere updates!
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #54: 11 Dec 2007, 20:57 »

Tak for de flotte kommentarer.

Der kommer en lang update om et øjeblik om lodtrækningen til Champions League.

Jeg vil forsøge at smide en update op om de første kampe senere i aften ellers kommer den i løbet af i morgen eftermiddag/aften.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-kval.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #55: 11 Dec 2007, 20:58 »


Champions League lodtrækning til gruppespillet


Jeg sidder og venter spændt, mens jeg kigger rundt i det store auditorium, hvor vi sidder blandt en række af kendte spillere og managers.

Vi er ved at være klar til lodtrækningen til gruppespillet i Champions League og at være en del af dette, overstiger selv mine vildeste drømme. Her sidder jeg og venter sammen med nogle af de bedste managers i verden; Sir Alex Ferguson fra Man U, Arsene Wenger, Arsenal og sidste års vinder fra AC Milan, Carlo Ancelotti.
Jeg har valgt at tage min assistenttræner Hennie Spijkermann med til lodtrækningen og for ham er det også Champions League debut, så vi sidder og er meget fascineret af hele scenariet, mens sommerfuglene tager til i maven.

Endelig kommer UEFA Præsident Michel Platini til syne, han skal som altid holde en lille åbningstale, før vi skal i gang med det, det egentlig drejer sig om. Det føles som en evighed, men endelig er han færdig med talen. De kommer ind med ”Pot 1” som indeholder de hold, der er blevet placeret i seedningslag 1:


Brasilianske Kaka er udvalgt til at udtrække disse hold og han trækker dem i denne rækkefølge:


Gruppe A: Barcelona

Gruppe B: Valencia

Gruppe C: Man Utd

Gruppe D: Inter

Gruppe E: AC Milan

Gruppe F: Arsenal

Gruppe G: Chelsea

Gruppe H: Real Madrid

De 8 hold er selvfølgelig alle hold, man allerhelst vil undgå at møde, men Hennie og jeg sidder og taler lidt om, hvem der kunne være interessant at møde, imens Paolo Maldini gør sig klar til at trække holdene fra ”Pot 2” – hvor vi er placeret i:

Vi bliver hurtigt enige om, at Man Utd og Barcelona er de værste modstandere fra første seedningslag, mens hold som AC Milan eller Real Madrid er bedre for os.
Paolo går i gang med at trække og ud af den lille bold kommer ”Ajax Amsterdam”.
Så er det alvor, tænker jeg, mens pulsen lige stiger et par slag igen.  Der bliver trukket en ny lille bold, hvor tallet på gruppen gemmer sig.

”and Ajax Amsterdam goes to........ Group A” hører jeg Platini sige.

FC Barcelona, det var ikke lige den gruppe, jeg havde ønsket, at vi skulle havne i. Det bliver meget svært, men også meget spændende, at spille overfor et af verdens bedste fodboldhold med en gammel Ajax helt i spidsen.
Resten af holdene bliver trukket og det giver følgende grupper efter ”Pot 2” er tømt:

Gruppe A: Barcelona, AFC Ajax Amstedam

Gruppe B: Valencia, Werder Bremen

Gruppe C: Man Utd, AS Roma

Gruppe D: Internazionale, FC Porto

Gruppe E: AC Milan, PSV Eindhoven

Gruppe F: Arsenal, Sevilla

Gruppe G: Chelsea, Olympique Lyon

Gruppe H: Real Madrid, Schalke

Nu venter de to lavere seedningslag og man starter med ”Pot 3”, hvor følgende hold er blevet placeret:

En masse gode hold, som alle er på højde med os, men skal jeg pege på en favoritmodstander, vil jeg pege på rumænske Steaua eller tyske Stuttgart, mens skrækmodstandere må være Lazio eller Marseille.
Det er den tidligere Ajax spiller, Clarence Seedorf der skal trække holdene fra dette seedningslag.

Gruppe A: Barcelona, AFC Ajax Amstedam, CSKA Moskva

Gruppe B: Valencia, Werder Bremen, Olympique Marseille

Gruppe C: Man Utd, AS Roma, Besiktas

Gruppe D: Internazionale, FC Porto, Rangers

Gruppe E: AC Milan, PSV Eindhoven, Stuttgart

Gruppe F: Arsenal, Sevilla, Lazio

Gruppe G: Chelsea, Olympique Lyon, Sporting CP

Gruppe H: Real Madrid, Schalke, Steaua

Vi får fornøjelsen af det russiske mesterhold fra CSKA Moskva, som er et meget stærkt hold. Deres helt store profil er naturligvis den brasilianske angriber Vagner Love. Samtidig er det dog et hold, jeg mener, vi sagtens kan matche, hvilket giver os gode muligheder for at avancere til knockoutfasen.
Vi mangler dog lige de sidste hold i fjerde seedningslag, som kommer ind til Platini nu i ”Pot 4”:

Her er der ingen tvivl om ønskemodstanderen, FC København. Et hold der slog Ajax ud i sidste sæsons 3. kvalifikationsrunde, så det ville være oplagt, at få hævn over det danske hold i denne sæson med en dansker i managersædet. To hold, jeg helst vil undgå, er tyrkiske Fenerbahce og det græske mesterhold fra Olympiakos.

Denne gang er det den lille italienske terrier, Gennaro Gattuso der skal trække holdene. Han har desværre ikke den heldigste hånd for os, da han trækker Olympiakos til vores gruppe. Alle holdene er nu trukket og det giver følgende grupper:

Gruppe A: Barcelona, AFC Ajax Amstedam, CSKA Moskva, Olympiakos

Gruppe B: Valencia, Werder Bremen, Olympique Marseille, APOEL

Gruppe C: Man Utd, AS Roma, Besiktas, Anderlecht

Gruppe D: Internazionale, FC Porto, Rangers, FC København

Gruppe E: AC Milan, PSV Eindhoven, Stuttgart, Grasshopper

Gruppe F: Arsenal, Sevilla, Lazio, Dynamo Kiev

Gruppe G: Chelsea, Olympique Lyon, Sporting CP, Fenerbahce

Gruppe H: Real Madrid, Schalke, Steaua, Toulouse FC

Jeg er lettet efter lodtrækningen, nu er spændingen endelig udløst og vi er havnet i en god, men også svær gruppe. Jeg når kun lige at tænde telefonen igen, så ringer den. Det er som altid fristes man til at sige, den hollandske sportsjournalist, Johan Waterreus fra Amsterdam Post, der vil høre om lodtrækningen.
Jeg fortæller ham, at det er en god, men svær lodtrækning og at jeg mener, vi har en fornuftig chance for, at gå videre til knockoutfasen på en andenplads efter det spanske storhold fra FC Barcelona.
Waterreus har fulgt mig i tykt og tyndt siden min ansættelse hos Ajax og har har bragt mange artikler om os, blandt andet i forbindelse med de indkøb, jeg har foretaget mig og om vores Super Cup triumf mod PSV.

« Seneste Redigering: 11 Dec 2007, 21:21 af Metsu1 » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #56: 11 Dec 2007, 21:01 »

Ja, det blev jo desværre ikke til drømmegruppen, men der er lagt op til en masse tætte og nervepirrende opgør.. Tror gruppen ender i den rækkefølge den står i.. SMUKY METSU!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #57: 12 Dec 2007, 01:10 »

Lang, men lækker update Metsu1.
Så svær burde gruppen heller ikke være, især ikke med de forstærkninger du har foretaget dig...
...og som Jimmy siger, tror jeg også gruppen ender i den rækkefølge holdene står i.

Mht. updatsene, synes jeg du skal vælge en fast stil, da det du som selv siger, bliver lidt roddet i længden hvis du hele tiden skifter. Jeg foretrækker journalistvinklen, men either way, vil jeg følge med. God skrivelyst fremover.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #58: 12 Dec 2007, 08:10 »

Fin update, bliver spændende at følge dig i CHL Smiley
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-grupperne) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #59: 12 Dec 2007, 08:40 »

Endnu en flot update - det tegner til en del spændende kampe i gruppen.

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010