home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204537 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #195: 27 Dec 2007, 18:13 »

Det lyder til at have været en yderst spændende kamp.. Stort tillykke med Super Cuppen.. KUTGW Metsu

EDIT: Var der straffe??

Mange tak Jimmy GP!

Det var faktisk en irriterende kamp, da vi især til sidst havde alt spillet, men vi kunne bare ikke score.
 
Jeg sagde efter kampen at dommeren havde taget den rigtige beslutning, men mest fordi jeg synes, det havde været mega ufortjent, hvis Heerenveen havde vundet kampen efter en straffesparkskonkur rence  Wink
Logged

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #196: 27 Dec 2007, 18:14 »

Tillykke med sejren ! tegner til at blive en god sæson Smiley

glæder mig til at høre mere fra Johan Waterreus ^^
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #197: 27 Dec 2007, 18:20 »

Mange tak Jimmy GP!

Det var faktisk en irriterende kamp, da vi især til sidst havde alt spillet, men vi kunne bare ikke score.
 
Jeg sagde efter kampen at dommeren havde taget den rigtige beslutning, men mest fordi jeg synes, det havde været mega ufortjent, hvis Heerenveen havde vundet kampen efter en straffesparkskonkur rence  Wink

Kunne jeg godt forstille mig.. he he.. godt så Wink

Men stort tillykke med det.. er der trukket lod til CL??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #198: 27 Dec 2007, 18:25 »

Sublim update, intet mindre.
Godt skrevet fra start til slut, og tillykke med pokalen.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #199: 27 Dec 2007, 18:32 »

Super update! Og flot sejr Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #200: 27 Dec 2007, 19:04 »

Sublim update, intet mindre.
Godt skrevet fra start til slut, og tillykke med pokalen.
Hvor er det dog smukt Metsu.. Du er uden tvivl en af de bedste blogskrivere på sitet.. Du leverer gang på gang og man fornemmer at der bliver lagt et stort stykke arbejde i alle dine updates.. Det er bare så flot.. KUTGW..


Trykker på "Enig-knappen"  Thumbs Up

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #201: 27 Dec 2007, 21:20 »

God update vi fik der.. Nu ved jeg ikke om det er efter min kommentar om ikke at afsløre resultatet for så vigtig en kamp i starten af artiklen? Men det er ihvertfald anderledes end fra guldkampen i ligaen Smiley Og jeg kan lide det, det er godt at du lige "strækker" den lidt ud. Tillykke med pokalen Wink
Logged


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #202: 27 Dec 2007, 21:24 »

God update vi fik der.. Nu ved jeg ikke om det er efter min kommentar om ikke at afsløre resultatet for så vigtig en kamp i starten af artiklen? Men det er ihvertfald anderledes end fra guldkampen i ligaen Smiley Og jeg kan lide det, det er godt at du lige "strækker" den lidt ud. Tillykke med pokalen Wink


Lige mine ord Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #203: 27 Dec 2007, 23:13 »

Sublim update, intet mindre.
Godt skrevet fra start til slut, og tillykke med pokalen.
Super update! Og flot sejr Wink

Trykker på "Enig-knappen" Thumbs Up


Tusind tak skal I ha', jeg er glad for, at I følge med  Wink

Kunne jeg godt forstille mig.. he he.. godt så Wink

Men stort tillykke med det.. er der trukket lod til CL??


Endnu en gang mange tak, JimmyGP og nej, der er endnu ikke trukket lod til CL.

Jeg regner med, at det bliver "same procedure as last year", så det bliver en form for live-lodtrækning, I er med til  Thumbs Up

God update vi fik der.. Nu ved jeg ikke om det er efter min kommentar om ikke at afsløre resultatet for så vigtig en kamp i starten af artiklen? Men det er ihvertfald anderledes end fra guldkampen i ligaen Smiley Og jeg kan lide det, det er godt at du lige "strækker" den lidt ud. Tillykke med pokalen Wink

Lige mine ord Smiley

Tak for kommentarerne og du har helt ret DimmaJr, jeg valgte at lave lidt om på måden, så resultatet ikke var givet på forhånd.
Hvis/når jeg kommer til en afgørende kamp i denne sæson, så lave jeg et kampreferat, mens kampen spilles - ligesom i min 07-blog. Det vil være lidt ligesom, at høre kampen i radioen  Opstemt
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #204: 27 Dec 2007, 23:35 »



Tak for kommentarerne og du har helt ret DimmaJr, jeg valgte at lave lidt om på måden, så resultatet ikke var givet på forhånd.
Hvis/når jeg kommer til en afgørende kamp i denne sæson, så lave jeg et kampreferat, mens kampen spilles - ligesom i min 07-blog. Det vil være lidt ligesom, at høre kampen i radioen  Opstemt

Fedt Smiley Godt du tager kritikken til dig, så føler man da at det man skriver fører nogen steder hen. Thumbs Up Det bliver spændende at se, har jeg aldrig set før. Som sagt, er det her jo den første blog jeg følger med i  crazy
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #205: 27 Dec 2007, 23:44 »

Fedt Smiley Godt du tager kritikken til dig, så føler man da at det man skriver fører nogen steder hen. Thumbs Up Det bliver spændende at se, har jeg aldrig set før. Som sagt, er det her jo den første blog jeg følger med i  crazy

Så længe kritikken er konstruktiv, hvilket den jo i den grad er i dette tilfælde, så vil jeg forsøge at gøre så mange som muligt tilfredse med bloggens indhold  Wink

Hvis du kigger på det setup jeg har brugt på denne side ved Champions League finalen, så bliver det nogenlunde sådan, at jeg vil køre de vigtigste kampe igennem  Thumbs Up
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #206: 27 Dec 2007, 23:56 »

Så længe kritikken er konstruktiv, hvilket den jo i den grad er i dette tilfælde, så vil jeg forsøge at gøre så mange som muligt tilfredse med bloggens indhold  Wink

Hvis du kigger på det setup jeg har brugt på denne side ved Champions League finalen, så bliver det nogenlunde sådan, at jeg vil køre de vigtigste kampe igennem  Thumbs Up

Godt indsilling  Thumbs Up
Jeg har læst din kamp mod Barcelona, det ser udmærket den måde som det er sat op på osv. Dog er jeg ikke helt vild med den stil, altså at skrive løbende i kampen. Fordi at der bliver for meget (talesprog)? Kan ikke helt huske ordet for det, men håber du forstår hvad jeg mener.. Men det er ikke dårligt på nogen måde, det er rigtig godt. Men bryder mig dog ikke om det, og håber egentlig ikke det kommer ind i denne blog, for at være helt ærlig.
Men skal da prøves, og gives "en chance til"  Opstemt
Logged


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #207: 28 Dec 2007, 00:01 »

Metsu, gider du ikke lige tilføje mig på msn? Skal lige spørge dig om noget... Smiley matiaspoulsen@hotmail.com
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Super Cup 2008) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #208: 28 Dec 2007, 00:44 »


Brasiliansk forsvarsspiller til Ajax
- Truppen er nu på plads, ifølge Ajax manager


Der har længe været optræk til, at Ajax skulle offentliggøre en ny central forsvarsspiller.
Dette skete i dag på Amsterdam ArenA, men hvem den nye spiller ville være, var der mange delte meninger om og det viste sig, at det slet ikke var en af de spillere, der har været sat i forbindelse med Amsterdam klubben de seneste uger.


Nej, det blev hverken Vincent Kompany eller Joris Mathijsen og heller ikke Vedran Corluka eller Fabrizio Coloccini, der ellers også har været kædet sammen med Ajax i de seneste uger.

Det blev derimod den 24-årige brasilianske centerforsvarer Felipe da Silva dal Belo Dias eller bare Felipe, som han kaldes i det daglige. Han skifter til Ajax fra den italienske Serie A klub, Udinese.

Han blev præsenteret på Amsterdam ArenA i dag, hvor han underskrev en kontrakt gældende for de næste 4 sæsoner. Han skulle have kostet Ajax omkring 85.000.000 kr., hvilket mange mener, er for meget for en spiller af hans type.

Ajax manager Jesper Nissen havde dog et svar parat til de journalister, der stillede sig tvivlende ved det nye indkøb.
- ”Det er på ingen måde for meget for en ung og så talentfuld en spiller som Felipe”. ”Hvis I ser på de seneste transfers rundt om i Europa, hvor der har været unge, talentfulde forsvarsspillere involveret, så er I ikke længere  tvivl om, at dette er en fremragende handel for fodboldklubben Ajax Amsterdam”. ”Ser man på de handler, finder man spillere som Vincent Kompany, der er blevet solgt til Arsenal for 160.000.000 kr., man finder også en spiller som Vedran Corluka, der er skiftet til AC Milan for 185.000.000 kr. og sidst men ikke mindst Fabrizio Coloccini, der netop er blevet solgt til Newcastle for 172.500.000 kr. og dette er kun nogle enkelte af de seneste ugers manger transfers med forsvarsspillere, hvor prisen er langt over 100.000.000 kr.”.
- ”Det bedste ved dette indkøb er, at truppen til denne sæson allerede nu er på plads og vi er først lige gået ind i august måned, hvilket betyder, at vi får arbejdsro til at køre de nye spillere ind på holdet inden sæsonstarten om 3 uger hjemme mod NAC Breda” sluttede den danske succesmanager.

Jeg er meget spændt på, at se den unge brasilianer i Ajax trøjen og udfra de ting, der bliver fortalt om Felipe, så ligner han en interessant spiller, der godt kan gå ind og afløse Jaap Stam i centerforsvaret i løbet af denne sæson. Udover Felipe, bliver det også meget spændende at følge indkøbet af den tidligere Ajax spiller Kiran Bechan, selvom han kun er udset til en rolle som back-up for den fremragende Fernando Belluschi på højrekanten.


Johan Waterreus, Amsterdam Post
« Seneste Redigering: 28 Dec 2007, 00:50 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller til Ajax) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #209: 28 Dec 2007, 00:49 »

Spænende handel.. Og det ser fortsat godt ud Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010