home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 192333 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1275: 10 Jun 2009, 09:59 »

Hold da helt ****!

Jeg er fandme imponeret, for at sige det meget mildt, jeg har gennem lang tid fulgt med herinde dog uden at ligge kommentarer hvilket jeg fortryder! Jeg vil lige smide en lille kommentar, som med tiden nok godt kan blive en smule lang, sorry!

Det skriftlige:
Ja, det skriftlige her i bloggen kører bare på skinner (Ikke DSBs), og sproget er enkelt og du skriver på en måde så alle kan være med, hvilket jeg tror har lokket mange til for at læse, da denne side i det hele taget har mange knægte på min alder eller yngre, som i det hele taget elsker at læse blogs, om hvordan det går andre, og bare det at føle at en anden har lyst til dette, gør mig helt varm indeni! Flot skrevet, intet mindre!

Det grafiske:
Ja, her kan du blive bedre, da især dine billeder er noget slørede, er dog vild med at du som "banner" har logoet, så man UDEN tvivl kan se hvilken klub du er, hvis man skulle være ny, og ikke været med fra diverse klubskifter. Det er dejligt at dine rammer er samme farve som din tekst, som giver en flot sammenhæng, og også flot med teksten under billederne, men kvaliteten på billederne er en misser i denne omgang desværre. Det er også dejligt at dine billeder er samme størrelse, hvilket også gør det overskueligt og flot opsat!

Opsætningen: Din opsætning er enkel og nem at gå til, og dejligt at du inddeler dine kampe med den der linje, som gør det overskueligt selv for spædbørn. Også dejligt at man lige får ligaen nederst i et billede (ikke link).

Længden: Dette er både updatesnes længder men sågar også bloggens! Jeg er virkelig imponeret over at du er nået så langt og ikke mistet lysten til dette, og jeg håber du kan blive ved endnu længere, selvom det kan blive svært, men prøv! Længden på dine updates er imo lige tilpas selvom de ser lige lovlig lange ud. Meget af det er mellemrum, og der står f.eks. på en linje tilskuerantallet, hvilket jeg er stor tilhænger af, trods det fylder ret meget, for bare at skrive det, men pyt med det, og lad det for guds skyld være! Læsemæssigt er dine updates i besiddelse af en god længde!

Det spilmæssige: Dit hold er jo efterhånden meget habbilt, og nummer 2 i ligaen efter 4 kampe er vel "okay", men mon ikke du ender som nummer 1, og står med den velkendte Premier League-trofæ til sidst, det tror jeg i hvert fald! Selvom jeg synes dit hold er meget godt, synes jeg stadig du har holdt det realistisk, hvilket er kanon, og hvilket jeg er stor fan af, så bliv også gerne ved med det for min skyld!

Alt i alt: Alt i alt er dette en af de bedste blogs på siden, uden tvivl, og den måde du bare bliver ved og ved på er fænomenal, og det kan vi alle lære en del af! Jeg vil umildbart give denne blog 4,5 ud af 5 stjerner, da billederne ude i siderne ikke besidder nogen fantastisk kvalitet, og er en lille smule irriterende, da jeg ved du kan finde bedre. Det er et af de eneste minusser jeg kan finde, og jeg er helt igennem målløs over denne blog intet mindre, og jeg ved også at der er mange andre der også er det, og deler min holdning!

Så altså bare bliv ved, så giver jeg en bajer hvis vi ses en dag!  Hævet Øjenbryn (tror jeg har lovet det til en anden også)



Sikke en fantastisk kommentar, Yoggidk - Mange, mange tak for de flotte ord, de varmer virkelig  Thumbs Up

Det er altid rart med noget konstruktiv kritik og det er rart at se, du er tilfreds med det meste af bloggen  Thumbs Up

Jeg har bare et lille problem med billederne, da de ikke er sløret eller grimme, når jeg laver dem og lægger dem ind på bloggen, så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre ved dette problem  Ubeslutsom

Endnu en gang tak for de flotte ord og tilliden til, at jeg kan hente endnu et Premier League trofæ med City. Hvis det lykkedes for mig, så vil jeg helt sikkert søge til Italien eller hjem mod DK til sommer, hvor der forhåbentlig også er et VM, der skal vindes  Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (August '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1276: 10 Jun 2009, 14:38 »

Hvilken format gemmer du billederne i Smiley?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1277: 10 Jun 2009, 15:01 »

Hvilken format gemmer du billederne i Smiley?

Jeg gemmer dem i PNG-format, når jeg har skåret dem til  Peace

Jeg har ikke verdens bedste grafikkort i min PC, hvilket måske gør, at jeg ikke kan se, at billederne er sløret osv.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1278: 12 Jun 2009, 14:09 »


Champions League Gruppespil
- Manchester City i 2. seedningslag!

Det er blot anden gang i klubbens historie, at Manchester City har nået det forjættede land, Champions League, så spændingen var naturligvis enorm til dagens lodtrækning til gruppespillet i Nyon, Schweiz.

Jeg har efterhånden prøvet det nogle gange og det er jo også lykkedes for mig, at vinde Champions League en enkelt gang med spanske Villarreal i sæsonen 2014/2015, men det bliver stadig spændende og se, hvilke modstandere vi kommer op i mod i gruppespillet.
Til lodtrækningen har jeg taget vores anfører Micah Richards med og min assistenttræner Hans Backe.

Seedningslagene til dagens lodtrækning så ud som følgende:
1. Seedningslag
  • Galatasaray (Mestre)
  • Arsenal FC
  • FC Internazionale
  • Sevilla FC
  • Juventus
  • West Ham United
  • FC Barcelona
  • Newcastle United
2. Seedningslag
  • Manchester City
  • Fenerbahce SK
  • VfB Stuttgart
  • Citta di Palermo
  • CSKA Moskva
  • Olympique Lyonnais
  • FC Bayern München
  • Villarreal CF
3. Seedningslag
  • Panathinaikos
  • Girondins Bordeaux
  • 1. FC Kaiserslautern
  • Olympiakos Piræus
  • Shakhtar Donetsk
  • Besiktas JK
  • PSV Eindhoven
  • FC Porto
4. Seedningslag
  • Poli 1921
  • Reggina Calcio
  • Red Star Belgrade
  • Litex Lovech
  • C.P Ejido S.A.D
  • AZ Alkmaar
  • Grasshoppers
  • SL Benfica

Jeg blev før lodtrækningen spurgte om en ønskepulje og samtidig også om, hvilke hold jeg helst ville undgå i dagens lodtrækning.
Ønskepuljen ville være en pulje med de forsvarende mestre fra Galatasaray fra første lag, Panathinaikos eller Kaiserslautern fra tredje lag og fra sidste lag ville Grasshoppers nok være det foretrukne mandskab at møde.
Skrækscenariet ville uden tvivl være Internazionale eller Barcelona fra første lag, Porto, Bordeaux eller PSV fra tredje lag og Benfica fra fjerde lag, men lad os se, hvad det bliver til.

Det første seedningslag er blevet udtrukket og det giver følgende puljer:

Gruppe A: West Ham,

Gruppe B: Internazionale,

Gruppe C: Sevilla,

Gruppe D: Newcastle United,

Gruppe E: Juventus,

Gruppe F: Arsenal FC,

Gruppe G: FC Barcelona,

Gruppe H: Galatasaray,

Der bliver gjort klar til at trække næste lag, hvor vi som bekendt er placeret. Vi kan ikke komme i grupperne A, D og F pga. de andre engelske hold og som sagt håber jeg, vi kan komme i Gruppe H med de forsvarende mestre fra Galatasaray.
Der mangler tre hold i bowlen, CSKA Moskva, Villarreal og os. Vi kan enten komme i pulje med Barca eller Galatasaray, men så skal Villarreal trækkes nu og det bliver de ……………. ikke. Det blev CSKA, der kommer i pulje med Arsenal, mens Villarreal ender sammen med Galatasaray og vi skal op mod mægtige Barcelona.

Efter anden seedningslag er trukket, ser puljerne således ud:

Gruppe A: West Ham, Fenerbahce

Gruppe B: Internazionale, Olympique Lyonnais

Gruppe C: Sevilla, Citta di Palermo

Gruppe D: Newcastle United, FC Bayern München

Gruppe E: Juventus, VfB Stuttgart

Gruppe F: Arsenal FC, CSKA Moskva

Gruppe G: FC Barcelona, Manchester City

Gruppe H: Galatasaray, Villarreal CF

Barcelona er et hold, jeg kender rigtig godt fra min tid i Villarreal og det er et hold, der altid spiller godt og som stadig hører til blandt de allerbedste i Europa, så der er lagt op til nogle spændende kampe og to gode muligheder for at måle os med et europæisk tophold udenfor de engelske grænser.
Alle hold er nu trukket og selvom vi trak en af skrækmodstanderne fra første seedningslag, endte det alligevel med at blive en god lodtrækning for os, da vi fik to fornuftige hold fra de to nederste seedningslag i form af tyske Kaiserslautern og italienske Reggina.

Her følger en oversigt over alle grupper:

Gruppe A
  • West Ham United
  • Fenerbahce
  • FC Porto
  • C.P Ejido S.A.D
Gruppe B
  • FC Internazionale
  • Olympique Lyon
  • Panathinaikos
  • Red Star Belgrade
Gruppe C
  • Sevilla FC
  • Citta di Palermo
  • PSV Eindhoven
  • Poli 1921
Gruppe D
  • Newcastle United
  • FC Bayern München
  • Besiktas JK
  • Litex Lovech
Gruppe E
  • Juventus
  • VfB Stuttgart
  • Shakhtar Donetsk
  • SL Benfica
Gruppe F
  • Arsenal FC
  • CSKA Moskva
  • Girond. Bordeaux
  • AZ Alkmaar
Gruppe G
  • FC Barcelona
  • Manchester City
  • Kaiserslautern
  • Reggina Calcio
Gruppe H
  • Galatasaray
  • Villarreal CF
  • Olympiakos Piræus
  • Grasshoppers Zürich



« Seneste Redigering: 12 Jun 2009, 14:11 af Metsu1 » Logged

HomerSimpson
Gæst
 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1279: 12 Jun 2009, 22:01 »

fed update Opstemt og det skal nok blive spændene med gruppe G Wink og må jeg se et ss at Ejido? KIU
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1280: 15 Jun 2009, 20:06 »

fed update Opstemt og det skal nok blive spændene med gruppe G Wink og må jeg se et ss at Ejido? KIU

Mange tak  Wink og ja, det bliver helt sikkert spændende i Champions League, men jeg regner med, at jeg går videre fra gruppen, selvom det bliver nogle tætte kampe mod især Barcelona.

Her er et SS af Ejido og skal du bruge nogle på spillerne, skriver du bare  Peace

Logged

HomerSimpson
Gæst
 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1281: 16 Jun 2009, 08:57 »

Mange tak  Wink og ja, det bliver helt sikkert spændende i Champions League, men jeg regner med, at jeg går videre fra gruppen, selvom det bliver nogle tætte kampe mod især Barcelona.

Her er et SS af Ejido og skal du bruge nogle på spillerne, skriver du bare  Peace



Tak for ss'et, kender ikke ret mange af deres spillere, men de må være gode når de er med i CL Peace
tror også du går videre Smiley
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1282: 21 Jun 2009, 21:00 »

Update?Huh
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1283: 23 Jun 2009, 15:18 »

Update?Huh

Tiden er knap og jeg må indrømme, at jeg bruger det meste af min PC tid med FM09 i øjeblikket, men bloggen er ikke død, det er helt sikkert  Peace
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1284: 24 Jun 2009, 08:34 »

Tiden er knap og jeg må indrømme, at jeg bruger det meste af min PC tid med FM09 i øjeblikket, men bloggen er ikke død, det er helt sikkert  Peace

Det kender jeg kun alt for godt Sur

Men bare du får updateret én af dine blogs er jeg fint tilfreds  Hævet Øjenbryn


Var der forresten ikke noget med at du havde et ret anstrengt forhold til FM 09 i starten? Rullende Øjne
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1285: 24 Jun 2009, 10:55 »

Det kender jeg kun alt for godt Sur

Men bare du får updateret én af dine blogs er jeg fint tilfreds  Hævet Øjenbryn


Var der forresten ikke noget med at du havde et ret anstrengt forhold til FM 09 i starten? Rullende Øjne

Det var vist at sige det på den pæne måde  crazy

Det er rigtigt, at FM09 ikke lige var min smag i starten, men med hjælp fra diverse tråde på FmFreaks og lidt stædighed, så er det blevet et hæderligt spil, men det er nu stadig FM08, der er mit foretrukne.

Jeg tror bare ikke, der er så mange, der gider at høre om FM08 mere  Peace

Tak for opbakningen, Dalle75, der er en af de væsentligste årsager til, at jeg overhovedet skriver blogs på FM  Thumbs Up
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1286: 24 Jun 2009, 23:17 »

Det var vist at sige det på den pæne måde  crazy

Det er rigtigt, at FM09 ikke lige var min smag i starten, men med hjælp fra diverse tråde på FmFreaks og lidt stædighed, så er det blevet et hæderligt spil, men det er nu stadig FM08, der er mit foretrukne.

Jeg tror bare ikke, der er så mange, der gider at høre om FM08 mere  Peace

Tak for opbakningen, Dalle75, der er en af de væsentligste årsager til, at jeg overhovedet skriver blogs på FM  Thumbs Up


Jeg hænger også på endnu  Smiley Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1287: 24 Jun 2009, 23:18 »

Da din blog er så god metsu Smiley følger jeg stadig med, selvom det er en 08 blog Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1288: 10 Jul 2009, 13:45 »

Tak for støtte og beklager den manglende respons, men sommeren er jo over os og jeg har ikke lysten og tiden til at spille FM i øjeblikket.

Jeg regner dog med, at jeg kan få tid til en update omkring september i løbet af weekenden.

Endnu en gang tak for støtten og tålmodigheden  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Draw) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
« Svar #1289: 10 Jul 2009, 18:29 »


SEPTEMBER 2016


Carroll i en klasse for sig

5. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – W.B.A. (19)     4-1  (4-1)
0-1 Victor Obinna (5)
1-1 Giuseppe Rossi (6)
2-1 Andy Carroll (26)
3-1 Andy Carroll (30)
4-1 Andy Carroll (43)

MOM: Andy Carroll, Man City (9)
Tilskuere: 52.498

Efter to kampe uden sejre, var det meget vigtigt at komme tilbage på sporet i hjemmekampen mod bundholdet fra West Bromwich, men kampen blev sværere end forventet.
De chokstartede nemlig med en scoring efter bare fem minutter, men havde ikke fået armene ned, før vores nye angriber Giusppe Rossi havde udlignet med et fantastisk mål.
Efterfølgende var der stilstand i kampen men efter 26 minutter skete det endeligt. Andy Carroll scorede for første gang i denne sæson i Premier League og efter denne scoring gik det pludselig
stærkt. Inden pausen havde han nettet yderligere to gange og dermed gik vi til pausen med en sikker føring.
Anden halvleg blev en skuffende affære, hvor vi lod os presse tilbage af et godt spillende W.B.A. mandskab, men heldigvis havde de ikke heldet med sig og vi sikrede os den tiltrængte sejr.



De Guzman blev matchvinder

6. kamp i Premier League fra Bramall Lane, Sheffield
Sheffield Utd (16) – Man City     1-2   (0-2)
0-1 Micah Richards (30)
0-2 Jonathan De Guzman (35)
1-2 David Goodwillie (65)

MOM: Jonathan De Guzman, Man City (8)
Tilskuere: 32.603

I første halvleg i den forgangne kamp mod W.B.A. spillede vi fremragende og de gode takter fortsatte i denne udekamp mod Sheffield United.
Vi styrede fuldstændig begivenhederne gennem hele kampen på Bramall Lane og især Jonathan De Guzman på højrekanten var en konstant trussel med hans evigt udfordrende spil, som også gav gevinst i form af en scoring, der senere skulle vise sig at blive matchvinder målet.
Det eneste irritationsmoment i dette opgør var, da det lykkedes for David Goodwillie at reducere for hjemmeholdet på deres eneste reelle mulighed i hele kampen, hvilket skabte en anelse ængstelse blandt spillerne, men heldigvis havde Sheffield United intet at byde ind med i resten af kampen.








Champions League
1. gruppekamp fra
Oreste Granillo, Reggio






Reggina – Man City     1-2   (1-2)
0-1 Micah Richards (23)
0-2 Jonathan De Guzman (29)
1-2 Massimilliano Ramaglia (45+1)

MOM: Jonathan De Guzman, Man City (8)
Tilskuere: 32.603

Med en fornuftig indsats fik vi en perfekt start på vores europæiske eventyr i Champions League på udebane mod Reggina.
For anden kamp i træk scorede Richards og De Guzman vores to mål og for anden kamp i træk, blev de Guzman også kåret til banens bedste spiller. Kampen blev i mellemtiden lidt for spændende i anden halvleg efter en velspillet første halvleg fra vores side.
Grunden til usikkerheden var, at Ryan Bertrand valgte at spille Ramaglia helt fri med en rigtig ”Jesper Olsen” tilbagelægning i første halvlegs sidste minut, men på trods af denne foræring på et meget uheldigt tidspunkt, så var vi nærmere 3-1 end Reggina var på 2-2 i de sidste 45 minutter.



Micah satte ny rekord

7. kamp i Premier League fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Derby County (6)    5-2  (3-1)
1-0 Micah Richards (5)
2-0 Micah Richards (26)
3-0 Giuseppe Rossi (straffe, 30)
3-1 Adrian (45+2)
4-1 Micah Richards (87)
4-2 Kevin Addison (89)
5-2 Micah Richards (90+5)

MOM: Micah Richards, Man City (10)
Tilskuere: 52.466

Tilskuerne blev forkælet med mange scoringer i hjemmekampen mod Derby og det var især en af vores spillere, der for alvor stjal billedet og det er langt fra første gang, han har gjort dette.
Jeg hentyder naturligvis til Micah Richards, der satte rekord med sine fire scoringer i samme kamp og i det hele taget leverede han en fremragende indsats både defensivt og især offensivt.
Kampen var dog langt mere jævnbyrdig end det fremgår af resultatet og det er som om, vi har svært ved at koncentrere os i 45 minutter af gangen, da vi ofte lukker mål ind i de sidste minutter af både første og anden halvleg, hvilket også var tilfældet i dag, men heldigvis var scoringen fra Addison uden betydning.



Rossi satte os i gang

3. runde af Carling Cuppen fra The City Of Manchester Stadium, Manchester
Man City – Derby     3-1  (2-0)
1-0 Giuseppe Rossi (8)
Rødt kort til Yohan Benalouane, Man City (24)
2-0 Igor Paldan (33)
3-0 Steven Naismith (60)
3-1 Billy Sharp (90+1)

MOM: Giuseppe Rossi, Man City (8)
Tilskuere: 49.612

Vores deltagelse i Champions League og vores forsøg på at genvinde Premier League kombineret med vores forholdsvis smalle trup gør, at vi er nødt til at nedprioritere Carling Cuppen i denne sæson.
Derfor valgte jeg til dagens kamp mod Derby, at give en del af reserverne chancen fra start i dag, hvilket hurtigt skulle vise sig at være en god ide. Vores nye bomber Giuseppe Rossi bragte os hurtigt foran og selvom Yohan Benalouane dummede sig midtvejs i første halvleg og blev udvist, var det stadig os der dominerede kampen.
Reserven Igor Paldan havde fået chancen i det centrale forsvar, hvilket han gjorde rigtig godt. Han sørgede blandt andet for målet til 2-0, mens Steven Naismith gjorde det til 3-0 efter en times spil. Kampen var afgjort, men igen skulle vi lige lukke et mål ind til sidst ved Billy Sharp, men vi er videre i Carling Cuppen på trods af en reservespækket startopstilling og et rødt kort tidligt i kampen, så alt i alt var dagens kamp mod Derby meget opløftende.




Premier League efter 7 kampe


Logged

Sider: 1 ... 84 85 [86] 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010